Skocz do zawartości

Pasek rozrządu po 3 tys km


Alfi

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wygląda to ciekawie, żadnych napisów nie widać na pasku. W dodatku chyba mechanik Ci połamał zaczepy od obudowy lub sam sobie je załatwiłeś? Pasek też widać że ma tendencje do "zjeżdżania", dalej nie zjeżdża bo nie pozwala mu na to koło pasowe na wale korbowym. Możliwe że któraś rolka się zatarła, lub coś z montażem jest nie tak. Oddał Ci mechanik stare elementy? Oczywiście wymieniałeś kompletny rozrząd z osprzętem? Mechanika masz zaufanego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczepy urwał Mechanik. Nie pokazał części starych. Znajomy mi go polecił, ale widać mam pecha. Byłem u niego zostawiłem auto na jeden dzień

Mówi że skrzypienie to od alternatora heh a dziś podnoszę maskę i widzę w takim stanie pasek. Fv mam na wykonana pracę. Będę musiał jechać do niego i powiedzieć aby wymienił to jeszcze raz na swój koszt, płacić za to nie mam zamiaru.

Miał wymienić cały komplet, do tego świece olej itd.

Klepnięte z telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie: u mnie pasek po przejechaniu 87 tyś km wygląda lepiej. Można odczytać na nim jeszcze napisy.

Lekko poza tematem: to obtarcie na środku paska to nie świadczy o tym, że coś obciera Ci o pasek ? Jeżeli tak jest to za jakiś czas może osłabić ci wytrzymałość paska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Ci coś ułamki to nie lch dadzą nowe.

Do tego ja bym walał ich sam przypilnować. W związku z tym, że chcieli Cię oszukać bym im kazał zostać po pracy i przy Tobie wymieniać części, a jak nie to zwrot kasy plus zapłata za uszkodzone elementy i opłata za pranie tapicerki

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Ci coś ułamki to nie lch dadzą nowe.

Do tego ja bym walał ich sam przypilnować. W związku z tym, że chcieli Cię oszukać bym im kazał zostać po pracy i przy Tobie wymieniać części, a jak nie to zwrot kasy plus zapłata za uszkodzone elementy i opłata za pranie tapicerki

 

A ja bym poszedł gdzie indziej bo zmuszanie partacza żeby dalej grzebał przy czymś czego przecież nie umie zrobić dobrze to prosta droga do tego żeby było jeszcze gorzej.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym poszedł gdzie indziej bo zmuszanie partacza żeby dalej grzebał przy czymś czego przecież nie umie zrobić dobrze to prosta droga do tego żeby było jeszcze gorzej.

Mechanika zmienię, ale niech poprawia co źle zrobił.

Klepnięte z telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Ci coś ułamki to nie lch dadzą nowe.

Do tego ja bym walał ich sam przypilnować. W związku z tym, że chcieli Cię oszukać bym im kazał zostać po pracy i przy Tobie wymieniać części, a jak nie to zwrot kasy plus zapłata za uszkodzone elementy i opłata za pranie tapicerki

Jak kiedyś Mechanik jakimś cudem uszkodził maskę i mówiłem że tego nie było, świadka miałem jak oddawałam auto. To myślałem że mnie zje! Oni tego nie uszkodził to było itd itd nie dało się dojść do porozumienia, i co takiemu zrobisz?

Klepnięte z telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanika zmienię, ale niech poprawia co źle zrobił.

Klepnięte z telefonu.

 

Może warto spróbować kasę wytargać i niech inny poprawia. Chociaż to pewnie ma znikome szanse powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kiedyś Mechanik jakimś cudem uszkodził maskę i mówiłem że tego nie było, świadka miałem jak oddawałam auto. To myślałem że mnie zje! Oni tego nie uszkodził to było itd itd nie dało się dojść do porozumienia, i co takiemu zrobisz?

Klepnięte z telefonu.

W takim wypadku jest zabawa dowodowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim wypadku jest zabawa dowodowa.

No właśnie, pytałem czy ma monitoring,niestety nie ma

Szkoda czasu na takich, tylko ciężko poznać czy jest dobry bym słaby mechanik. A tego akurat na placu stały dwie panamery i inne drogie auta.

Klepnięte z telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jakby obcierał o obudowę. Obstawiam, że jeśli był zmieniany to został źle założony (np rolka napinacza odwrotnie, etc.)

Oprócz tego osłona rozrządu do wymiany, bo zaczep urwany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej tania sprawa, nie wiem po co oszukiwać miałby mechanik, jeszcze taki z polecenia 8]

Graty sam kupowałeś, czy wszystko łatwił warsztat?

Tak czy owak pojechał bym teraz to innego warsztatu-niech ocenią czy coś faktycznie było zmieniane ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko kupował mechanik. Też mnie te dziwi. Auta na placu drogie a takiego silnika nie potrafią ogarnąć. Jak pojadę do innego to tamten już nie poprawi.

Klepnięte z telefonu.

 

Z racji, że graty do skodzianki nie są zbyt drogie (widzę że kupiłeś kurę?) na Twoim miejscu powalczyłbym o zwrot kosztów naprawy, jak zacznie pyszczeć, to niech Ci pokaże z tamtego dnia faktury na części, jak sam brał i prowadzi DG na pewno brał faktury, oczywiście wiem jaka będzie odpowiedź, będzie się wykręcał, że na paragon, że już go nie ma itd.

Stanowczo złóż mu propozycję-albo wymienia jeszcze raz to co było ustalone na- swój koszt przy Tobie, albo niech oddaje kasę za robotę i części które wymienił, a części niech sobie zabiera i reklamuje w hurtowni skoro to taki shit że po 3 tys się rozpada (swoją drogą najtańsze chińczyki typu maxgear wytrzymują spokojnie 60 tys i w lepszym stanie są). Jeśli nie zechce-poinformuj typa, że zamierzasz wziąć rzeczoznawcę i niech oceni, a potem droga sądowa.

Oczywiście więcej niech Twa noga tam nie postanie. Zaufany mechanik to skarb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety dziś musiałem zostać w pracy dłużej, ale jutro rano jadę do niego. 

Dam znać co się udało zrobić.

Jeśli dobrze pamiętam montował graty INA.

 

A teraz już na poważnie: prosisz się o kłopoty, na Twoim miejscu skorzystałbym z pomocy radcy/adwokata, na Twoim miejscu postarałbym się, by ten rozrząd zmieniałoby ASO na koszt "polecanego mechanika". 

Uwierz, jeśli coś spierpzył i się wypiera - będzie tylko gorzej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki odcisk na środku paska jest od napinacza. W VAGu napinacze są przeważnie łączone z dwóch połówek i na środku mają lekki rowek, co zostawia ślad na pasku. Tu natomiast widać,  że mocno są już odciśnięte zęby na grzbiecie paska. Jeśli zakładał zestaw INA, to na pasku na pewno będzie napis INA. Pokręć wałem (zapnij piątkę i pchaj do przodu) do momentu, gdy zobaczysz napisy. Tylko Contitech pisze datę produkcji paska, inni tego nie stosują, bo mniej przez to zarobią. Data produkcji jest jeszcze na napinaczu, ale musiałbyś zdjąć górną osłonę całkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odstawione, na szczęście trafiłem na właściciela. 

Pokazałem mu pasek, przyznał rację, obstawia wadliwą rolkę...najpóźniej jutro auto będzie gotowe do odbioru, mają zrobić w pierwszej kolejności moje auto.

Poprzednio rozmawiałem z synem  :facepalm:

Czekam na telefon. Zobaczymy co będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odstawione, na szczęście trafiłem na właściciela. 

Pokazałem mu pasek, przyznał rację, obstawia wadliwą rolkę...najpóźniej jutro auto będzie gotowe do odbioru, mają zrobić w pierwszej kolejności moje auto.

 

 

No i w porządku facet  :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby ;) 

Coś czuję że chłopak bał się przyznać ojcu? Auto było już na na reklamacji. Młody powiedział na 200% rozrząd OK to rolka alternatora tak hałasuje, myślę OK

Jutro się przekonamy co powiedzą :) Oczywiście będę chciał stare graty do wglądu i niech otworzy osłonę aby pokazać nowy pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten niebawem pęknie, zobacz jak cienki juz jest ze aż widać na płaskiej stronie gdzie są ząbki

 

Dokładnie. Ja bym się już bał na takim jeździć, bo to już loteria. 

Oprócz ewidentnego zużycia mechanicznego paska trzeba wziąć pod uwagę też wiek materiału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił mechanik, rozrząd jest na 300% dobrze. Rolka jest dobra. A to że pasek tak wygląda to jest normalne przy tym silniku bo rolka ma wypuklenie na środku. Eh ciekawe co dalej. Powiedział że założył nowy pasek i tyle. Brak mi już siły.

Klepnięte z telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił mechanik, rozrząd jest na 300% dobrze. Rolka jest dobra. A to że pasek tak wygląda to jest normalne przy tym silniku bo rolka ma wypuklenie na środku. Eh ciekawe co dalej. Powiedział że założył nowy pasek i tyle. Brak mi już siły.

Klepnięte z telefonu.

Może faktycznie będzie dobrze, bo wcześniej nic nie zrobili a dopiero teraz wymienili wszystko a przecież prawdy Ci nie powiedzą więc wymyślili historyjkę :hehe:

Sprawdź jak będzie wyglądał pasek za kolejne 3kkm, masz już z czym porównać :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.