Skocz do zawartości

Właśnie zakończyłem montaż MID-a


krzyzie

Rekomendowane odpowiedzi

> mi zależy tylko na wpięciu się do gniazda diagnostycznego - jak to

> zrobić

Napisze Ci tak.Jak montowałem swojego mida to nie miałem ochoty wyciagać całej skrzynki z bezpiecznikami i zrobiłem tak:

Przewód od diagnostyki leży sobie ładnie zaizolowany przy skrzynce z bezpiecznikami.Wychodzać z założenia że przewód od programowania bedzie mi potrzebny jednorazowo zrobiłem tak:odizolowałem tak dość porzadny kawałek i na czas programowania włożyłem go od przodu w pin 8,gośc podłaczajac techa ładnie go docisnał,wgrał program i po wszystkim ,kabel zaizolowałem i teraz leży za skrzynka z bezpiecznikami i go wcale nie widać

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na jednym ze zdjęć pokazane, jak można wyhaczyć całe złącze

> (myśle że 10pin również tak idzie zrobić). do

niestety złącza 10pinowego nie ruszysz gdyż stanowi jeden odlew ze skrzynką bezieczników więc nie da rady, tak jak przy złączu 16pinowym.

niestety kolega nie ma opisu więc ciężko coś stwierdzić który to rocznik astry.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przodu w pin 8,gośc podłaczajac techa ładnie go docisnał,wgrał

> program i po wszystkim ,kabel zaizolowałem i teraz leży za

tak też można ale mi jakoś sama świadomość że coś jest nie podłączone gdzie powinnło przeszkadzała.

Ale jak kto woli.

Drugi przewód który idzie do MID-a do wywoływania diagnostyki samego MID-a żna podłączyc do masy przez jakiś przełącznik wtedy nie ma nawet konieczności masowania pinu A z D (złącze 10pinowe) aby wywołać diagnostykę tylko przełączamy właczniczek smile.gif

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam - mam takie pytanko odnośnie Tabeli .

> Od czego zależy wartość impulsów Wegimpulse??

> Ma to może jakiś związek ze współczynnkiem "W" zegarów??

pewnie tak

zalozylem mida z astry GSI do corsy b. predkosc zawyza mi dwukrotnie czyli napewno to to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam - mam takie pytanko odnośnie Tabeli .

> Od czego zależy wartość impulsów Wegimpulse??

> Ma to może jakiś związek ze współczynnkiem "W" zegarów??

Watrość impulsów zależy od rocznika auta do 95r montowano z 8850 impulsów na obrót koła a póżniej 16tyś impulsami.

Jak wgrasz dobry program do mida pod swoje auto to liczba inpulsów w midzie też bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Watrość impulsów zależy od rocznika auta do 95r montowano z 8850

> impulsów na obrót koła a póżniej 16tyś impulsami.

> Jak wgrasz dobry program do mida pod swoje auto to liczba inpulsów w

> midzie też bedzie ok

Dzięki za odpowiedzi zlosnik.gif

Mam licznik W=1111, autko 93 rocznik, silnik C14NZ, opony 175/70 R13

Czyli jak w takim przypadku ilość impulsów jest dla mnie prawidłowa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zobacz od razu jaki ma być kod: tabelka kodów MID

> pzdr

> maciek

Z tego wychodzi, że najodpowiedniejszy kod dla mnie to 01, mam radio Blaupunkt SC202 (brak wyświetlacza).

Widzę, ze nie mam możliwości ustawienia jednocześnie języka angielskiego i jednostek metrycznych angryfire.gif, pozostaje więc niemiecki...

PS - zna ktoś jakieś godne polecania "miejsce" na Śląsku (ok. Katowic) gdzie można przeprogramować MID'a ( w miarę tanio) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego wychodzi, że najodpowiedniejszy kod dla mnie to 01, mam radio

> Blaupunkt SC202 (brak wyświetlacza).

> Widzę, ze nie mam możliwości ustawienia jednocześnie języka

> angielskiego i jednostek metrycznych , pozostaje więc

> niemiecki...

Oj a kody 43 i 45 czyli wersja na japonię smile.gif

> PS - zna ktoś jakieś godne polecania "miejsce" na Śląsku (ok.

> Katowic) gdzie można przeprogramować MID'a ( w miarę tanio) ??

Sprawdz w autoryzowanych serwisach w 3city cena od 50 zlosnik.gif do 150 zł angryfire.gif

pzdr

maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problemik z MIDem po podłączeniu wszystkiego oprócz diagnostyki przewodu do paliwa i CC MID zaczął hulać Ale....

Nie pokazuje mi chwilowej prędkości choć jak rusze przełącza ze wskazania l/h na l/100km. Mało tego po puszczeniu nogi z gazu spalanie rośnie do 20 - 30 l.

Asterka ma silniczek C16SE i jest z 1994r po wciśnięciu R i S pojawia mi sie :

065 2

GD

16530

CO robić czy to tylko wina błednego oprogramowania? czy coś skopałem?

Jak sprawdzić nr programu MIDa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam problemik z MIDem po podłączeniu wszystkiego oprócz diagnostyki

> przewodu do paliwa i CC MID zaczął hulać Ale....

> Nie pokazuje mi chwilowej prędkości choć jak rusze przełącza ze

> wskazania l/h na l/100km. Mało tego po puszczeniu nogi z gazu

> spalanie rośnie do 20 - 30 l.

> Asterka ma silniczek C16SE i jest z 1994r po wciśnięciu R i S pojawia

> mi sie :

> 065 2

> GD

> 16530

> CO robić czy to tylko wina błednego oprogramowania? czy coś skopałem?

> Jak sprawdzić nr programu MIDa??

No właśnie masz program 065 czyli nie do tego silnika do tego silnika są programy z puli 81-87, 95-101, 109 lub 111.

Owocuje to tym, że wychodzą totalne bzdury. Ale jak ja miałem nie przeprogramowany, to jednak jakieś bzdury pokazywał na zużyciu chwilowym

Możesz jeszcze sprawdzić diagnostykę (przez zwarcie tego przewodu diagnostycznego do masy) i zobaczyć jakie błędy ci wyrzuci.

pzdr

maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w EPC sprawdzałem i jest min 3 jak nie 6 różnych typów MIDa nie wiem czym sie różn ią ale chyba nie chodzi tylko o oprogramowanie

aha i jeszcze jedno jak podłaczałem speed sensor ( czerwono niebieski przewód od kostki X19) to odciąłem go od tej kostki X19 i podłączyłem tylko na MID

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w EPC sprawdzałem i jest min 3 jak nie 6 różnych typów MIDa nie wiem

> czym sie różn ią ale chyba nie chodzi tylko o oprogramowanie

Fakt w EPC są różne typy MIDa, ale nie widziałem na forum, aby ktoś miał z tym problemy. Wydaje mi się, że jednak kwestia oprogramowania załatwia wszystko.

Podział MIDów w EPC jest w zależności od wersji językowych, może to jest przyczyna, że niektórzy ustawiając kod programu zgodnie z TISem dostawali np zamiast angielskiego włoski czy jeszcze inny język niewiem.gif

> aha i jeszcze jedno jak podłaczałem speed sensor ( czerwono niebieski

> przewód od kostki X19) to odciąłem go od tej kostki X19 i

> podłączyłem tylko na MID

Skoro zmienia ci się wskazanie z l/h na l/100km to znaczy, że MID dostaje sygnał prędkości.

Jakikolwiek brak wskazań zużycia chwilowego spowodowany jest raczej przez brak sygnału z wtrysków.

Rozumiem, że z sygnałem z kompa (MID pin 21) podpiąłeś się pod wyjście B4 na ECU.

Proponuje zmasować pin 15 MIDa i sprawdź w trybie DIAG1 jakie błędy dostajesz. Wtedy będziemy dokładnie wiedzieć, co go boli.

W DIAG2 masz podobno kontrolę impulsatora i sygnału z wtrysku (S:, TI:) (nie sprawdzałem tego osobiście, podobno do jednego wystarczy ruszenie samochodem, a do drugiego przegazowanie silnika).

pzdr

maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj wieczorem jeszcze posiedziałem i posprawdzałem wszystko mam sygnał prędkości i o dziwo w miarę dobrze mi pokazuje prędkość tzn średnią po resecie taka jak na predkościomierzu ale spalanie po hamowaniu silnikiem pokazuje 39,8l. Czy kwestia tych innych funkcji np przejechany dystans itp zależy również od programu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wczoraj wieczorem jeszcze posiedziałem i posprawdzałem wszystko mam

> sygnał prędkości i o dziwo w miarę dobrze mi pokazuje prędkość

> tzn średnią po resecie taka jak na predkościomierzu ale spalanie

> po hamowaniu silnikiem pokazuje 39,8l. Czy kwestia tych innych

> funkcji np przejechany dystans itp zależy również od programu??

Mój MID "oryginalnie" był ustawiony na jakiś silnik 1.8l pokazywał bzdury jak tylko dodałem gazu to było te 39,8l ale jak puściłem to jednak zbijał do 0.

Myślę, że jeżeli masz wszystko gites podłączone, to musi być wina oprogramowania

Dystans do przejechania dostaje z wyliczonego zuźycia średniego i ilości paliwa w zbiorniku.

pzdr

maciek,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.jestem tu nowy ale moze ktos mi pomoże..Założyłem mid-a w asteroidzie f w miejsce tid-a według opisu z WoA po sprawdzeniu instalacji i podłączeniu mid-a też wywala literkę F obok zegarka temperaturę pokazuje wiecznie -30 pluje sie o światło stopu choc nie mam podpiętego check-a a przełączniki wogule nie reagują choc podpinałem kabelki z S i R prosto do masy.HELPP BO MI SIE NERWOSOL KOŃCZY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.jestem tu nowy ale moze ktos mi pomoże..

pewnie, że tak

ale jak masz zamiar zostać z nami dłużej, uzupełnij profil ok.gif

> Założyłem mid-a w

> asteroidzie f w miejsce tid-a według opisu z WoA po sprawdzeniu

> instalacji i podłączeniu mid-a też wywala literkę F obok zegarka

> temperaturę pokazuje wiecznie -30

sprawdź podłączenie czujnika temperatury

to wskazuje na przerwę w obwodzie

> pluje sie o światło stopu choc

> nie mam podpiętego check-a

bo w moim manualu na WoA jest nieścisłość

tutaj solucja: klik

> a przełączniki wogule nie reagują

> choc podpinałem kabelki z S i R prosto do masy.

spróbuj podawać masę bezpośrednio na piny 16 i 17

musi działać ok.gif

> HELPP BO MI SIE

> NERWOSOL KOŃCZY

izi zlosnik.gif

będzie działać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pewnie, że tak

> ale jak masz zamiar zostać z nami dłużej, uzupełnij profil

> sprawdź podłączenie czujnika temperatury

> to wskazuje na przerwę w obwodzie

> bo w moim manualu na WoA jest nieścisłość

> tutaj solucja: klik

> spróbuj podawać masę bezpośrednio na piny 16 i 17

> musi działać

> izi

> będzie działać

witam podłączyłem mida i wszystko chula prucz dystansu jakiego moge przejechac na paliwie aha jaki kod programu musze miec pod silnik C14NZ POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam podłączyłem mida i wszystko chula prucz dystansu jakiego moge

> przejechac na paliwie aha jaki kod programu musze miec pod

> silnik C14NZ POZDRAWIAM

A predkośc średnia Ci pokazuje?jeśli tak to sprawdz połaczenie Pinu 18(przewód niebiesko-czarny)z tej dużej kostki mida,z kostka przy zegarach tam gdzie masz podłaczony ten przewód pod czujnik paliwa.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A predkośc średnia Ci pokazuje?jeśli tak to sprawdz połaczenie Pinu

> 18(przewód niebiesko-czarny)z tej dużej kostki mida,z kostka

> przy zegarach tam gdzie masz podłaczony ten przewód pod czujnik

> paliwa.

> Pozdro

predkosc mi pokazuje wszystko prucz tego chula sprawdze ten pin a niewiesz jaki program musze załadowac do mojej asteroidy C14NZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A predkośc średnia Ci pokazuje?jeśli tak to sprawdz połaczenie Pinu

> 18(przewód niebiesko-czarny)z tej dużej kostki mida,z kostka

> przy zegarach tam gdzie masz podłaczony ten przewód pod czujnik

> paliwa.

> Pozdro

WITAM.Sprawdze ten pin moze to to go boli.A niewiesz jaki program musze załadowac do mojej asteroidy C14NZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> wielkie dzieki jutro sie za to wezme

Witam.Panowie co jest grane z moim mid-em wszystko działa ok ale nie pokazuje dystansu jaki moge przebyc na danym paliwie kolega na forum doradził by sprawdzic 18 pin z mid-a z pinem 7 z kostki x 21 jest wszystko ok!NA wyświetlaczu pokazuje H km co jest grane.HELP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> forum doradził by sprawdzic 18 pin z mid-a z pinem 7 z kostki x

> 21 jest wszystko ok!NA wyświetlaczu pokazuje H km co jest

> grane.HELP

czy sygnał z czujnika paliwa )od zegarów) napewno dochodzi do PIN-a 18 w MID-zie?

jeżeli pokazuje prędkość, i spalanie to tylko brakuje sygnału z czujnika paliwa.

Sprawdź dobrze obwody może coś się przerwało.

Ewentualnie można wejść w tryb diagnostyczny i tam w DIAG 5, przestawiało się coś związane z dystansem.

Ale musze poszukać moje materiały, niestety na razie komp mi się wysypał i musze poinstalować programy, także odpowiem jutro jak niezapomnę wink.gif

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy sygnał z czujnika paliwa )od zegarów) napewno dochodzi do PIN-a

> 18 w MID-zie?

> jeżeli pokazuje prędkość, i spalanie to tylko brakuje sygnału z

> czujnika paliwa.

> Sprawdź dobrze obwody może coś się przerwało.

> Ewentualnie można wejść w tryb diagnostyczny i tam w DIAG 5,

> przestawiało się coś związane z dystansem.

> Ale musze poszukać moje materiały, niestety na razie komp mi się

> wysypał i musze poinstalować programy, także odpowiem jutro jak

> niezapomnę

> pozdrawiam

sprawdziłem połączenie z tymi kostkami chyba 1 0 razy wymontowałem zegary i mierzyłem na wszystkie sposoby wszystko jest ok zobacze jeszcze diag 5 moze on mi cos powie postaraj sie na jutro nie zapomniec bede wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

Jeśli znasz dobrze niemiecki może to ci bardziej pomoże ode mnie wink.gif

Achtung: Solltet ihr bei der Programmierung aus Versehen in ein Menü kommen, wo etwas von

12L steht, FINGER WEG von der Reset Taste, sonst könnte es passieren, das ihr das MID auf

eine Grundeinstellung setzt, bei der das MID mit einem festen Verbrauch von 10L/100km rechnet.

Das MID zeigt in diesem Fall nur noch ein H bei der Reichweitenanzeige an. Um das wieder

geradezubiegen, muss der Tankinhalt dann neu abgeglichen werden. Das geht entweder mittels

Tech 1/2 und einem 120 Ohm Widerstand anstelle des Tankgebers bei Opel oder man macht es

selbst. Dazu einfach nochmal in das Menü mit den 12L, 120 Ohm Widerstand rein und 3

Sekunden lang die R Taste drücken und halten.

Jeśli sprawdziłeś przewody, to wejź do trybu diagnostycznego, potem na manetce wduszając dolny przycisk chyba S przejdź do DIAG 5.

Teraz masz 2 możliwośći:

wduszasz na MID-zie górny przycisk i możesz robić korektę od -3 do +3 litrów. Wtedy u mnie zmienia się realny zasięg.

Jeżeli to nie pomoże to jeszcze raz dojść do DIAG 5 wdusić teraz dolny przycisk na MID-zie i ustawić 120ohm. Ja swego czasu tak zrobiłem niestety na początku troszkę przekłamywał wskazania ale po czasie wróciło do wskazań prawdziwych.

życze powodzenia

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam.

> Jeśli znasz dobrze niemiecki może to ci bardziej pomoże ode mnie

> Achtung: Solltet ihr bei der Programmierung aus Versehen in ein

> Menü kommen, wo etwas von

> 12L steht, FINGER WEG von der Reset Taste, sonst könnte es passieren,

> das ihr das MID auf

> eine Grundeinstellung setzt, bei der das MID mit einem festen

> Verbrauch von 10L/100km rechnet.

> Das MID zeigt in diesem Fall nur noch ein H bei der

> Reichweitenanzeige an. Um das wieder

> geradezubiegen, muss der Tankinhalt dann neu abgeglichen werden. Das

> geht entweder mittels

> Tech 1/2 und einem 120 Ohm Widerstand anstelle des Tankgebers bei

> Opel oder man macht es

> selbst. Dazu einfach nochmal in das Menü mit den 12L, 120 Ohm

> Widerstand rein und 3

> Sekunden lang die R Taste drücken und halten.

> Jeśli sprawdziłeś przewody, to wejź do trybu diagnostycznego, potem

> na manetce wduszając dolny przycisk chyba S przejdź do DIAG 5.

> Teraz masz 2 możliwośći:

> wduszasz na MID-zie górny przycisk i możesz robić korektę od -3 do +3

> litrów. Wtedy u mnie zmienia się realny zasięg.

> Jeżeli to nie pomoże to jeszcze raz dojść do DIAG 5 wdusić teraz

> dolny przycisk na MID-zie i ustawić 120ohm. Ja swego czasu tak

> zrobiłem niestety na początku troszkę przekłamywał wskazania ale

> po czasie wróciło do wskazań prawdziwych.

> życze powodzenia

> pozdro

Wielkie dzieki jutro mam wolne to sie wezme za to mam nadzieje ze pomoze dam znać czy działa.POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam.

> Jeśli znasz dobrze niemiecki może to ci bardziej pomoże ode mnie

> Achtung: Solltet ihr bei der Programmierung aus Versehen in ein

> Menü kommen, wo etwas von

> 12L steht, FINGER WEG von der Reset Taste, sonst könnte es passieren,

> das ihr das MID auf

> eine Grundeinstellung setzt, bei der das MID mit einem festen

> Verbrauch von 10L/100km rechnet.

> Das MID zeigt in diesem Fall nur noch ein H bei der

> Reichweitenanzeige an. Um das wieder

> geradezubiegen, muss der Tankinhalt dann neu abgeglichen werden. Das

> geht entweder mittels

> Tech 1/2 und einem 120 Ohm Widerstand anstelle des Tankgebers bei

> Opel oder man macht es

> selbst. Dazu einfach nochmal in das Menü mit den 12L, 120 Ohm

> Widerstand rein und 3

> Sekunden lang die R Taste drücken und halten.

> Jeśli sprawdziłeś przewody, to wejź do trybu diagnostycznego, potem

> na manetce wduszając dolny przycisk chyba S przejdź do DIAG 5.

> Teraz masz 2 możliwośći:

> wduszasz na MID-zie górny przycisk i możesz robić korektę od -3 do +3

> litrów. Wtedy u mnie zmienia się realny zasięg.

> Jeżeli to nie pomoże to jeszcze raz dojść do DIAG 5 wdusić teraz

> dolny przycisk na MID-zie i ustawić 120ohm. Ja swego czasu tak

> zrobiłem niestety na początku troszkę przekłamywał wskazania ale

> po czasie wróciło do wskazań prawdziwych.

> życze powodzenia

> pozdro

WITAM.Miałeś racje musiałem przełączyć w mid-zie na 120ohm Wielkie dzięki POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dal tych co mają silniki 2.0 8V mam dobrą wiadomość zeby.GIF istnieje kod wprowadzający język angielski i miary europejskie smile.gif

c20ne i c18nz napewno posiadają takie kody co do innych silników nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

Witajcie

Właśnie zmieniam autko i jestem w trakcie montażu Mida. we wcześniejszym aucie poszło bez problemu ale teraz mam problem:

po przekręceniu kluczyka na wyświetlaczu gdzie mamy podane chwilowe spalanie pojawia mi sie F l/h jak odpalę to spalanie pokazuje ok. prawdopodobnie wina tkwi w podłączeniu sygnału. i tutaj mam problem bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi gdzie podłączyć ten sygnał przy silniczku C14SE . podpiełem sie pod kabel idący do jednego z wtrysków (brązowy z czerwonym paskiem) i dzieją sie takie hocki klocki. bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam

LETIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tutaj mam problem bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi gdzie

> podłączyć ten sygnał przy silniczku C14SE . podpiełem sie pod

> kabel idący do jednego z wtrysków (brązowy z czerwonym paskiem)

> i dzieją sie takie hocki klocki. bardzo proszę o pomoc.

podłączyłeś się do kabla biegnącego do wtryskiwacza??

to błąd - ECM ma "specjalne" wyjście tylko dla MID-a idea.gif

na wtryskiwacze idą właśnie kable brązowo-czerwone

Ty musisz poszukać kabelka czarnoego z brązowym paskiem

pin B4 komputera idea.gif

kabelka może nie być, jeżeli Twoja asterka jest np. z Gliwic

wtedy dorób sobie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podłączyłeś się do kabla biegnącego do wtryskiwacza??

> to błąd - ECM ma "specjalne" wyjście tylko dla MID-a

> na wtryskiwacze idą właśnie kable brązowo-czerwone

> Ty musisz poszukać kabelka czarnoego z brązowym paskiem

> pin B4 komputera

> kabelka może nie być, jeżeli Twoja asterka jest np. z Gliwic

> wtedy dorób sobie

to nie asterka tylko corsia smile.gif wieczorkiem wrzuce zdjecia kostek i kompa to poradzicie w ktorym miejscu ma byc ten kabel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to nie asterka tylko corsia

mieszasz chopie zlosnik.gif

w profilu stoi, że corsa jest 1.2NZ

pytasz o c14se, myślałem, że o astrę - wszak to astrowy kącik wink.gif

> wieczorkiem wrzuce zdjecia kostek i

> kompa to poradzicie w ktorym miejscu ma byc ten kabel

wrzuć, ale bez schematów corsy to bida

chyba, że założymy, że ECM jest dokładnie taki sam i tak samo okablowany jak w astrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mieszasz chopie

> w profilu stoi, że corsa jest 1.2NZ

> pytasz o c14se, myślałem, że o astrę - wszak to astrowy kącik

> wrzuć, ale bez schematów corsy to bida

> chyba, że założymy, że ECM jest dokładnie taki sam i tak samo

> okablowany jak w astrze...

mieszac troszke mieszam, sprawa wyglada tak ze mam 2 corsy jedna 1,2 i droga 1,4. w tej 1,2 juz mida mam od dawna teraz wrzucam go do 1,4. wytargalem kompa i wyglada on tak :

imgp2262ts8.th.jpg

imgp2273yc3.th.jpg

imgp2274nv2.th.jpg

imgp2275ie7.th.jpg

prosil bym o pomoc gdzie ten pin wrzucic tego brazowo bialego nie mam i w ktorej kostce on sie ma znalezc i na jakiej pozycji. jak widac kostki sa 2 jedna mniejsza droga wieksza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Własnie skończyłem ze swoim midem po swoch dniach zabawy z kolegą w końcu wszystko działa - no może poza czujnikiem temperatury który jest już w drodze zlosnik.gif dzięki koledzy za rady na forum szczególnie w przypadku checka wgrany język angielski i jednostki metryczne koszt programowania 60 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.