Skocz do zawartości

Valvoline czy cos innego? 5W-30 do 2.0tdi CR.


t_kucyk

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

Zbliza sie czas wymiany oleju.

Auto VW Passat B7 2.0 TDI 170KM CR. Przebiegi to glownie wielogodzinne trasy autostradowe z predkoscia 130-150km/h.

 

Auto ma longlife jednak chce wymieniac olej co 15kkm.

 

Co polecacie oprocz Castrola do ktorego mam uraz?

 

 


Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://zmienolej.pl/pl/58-c3#/page-3

 

Tu masz wszystkie oleje 5w30 ze specyfikacją C3 pod dpf-jak masz, jak nie odpuszczasz c3 i lejesz full saps 5w30/0w40/5w40 do tego silnika na pełnej bazie syntetycznej. Valvoline poszło na łatwiznę jak motul i rzadko który olej ma w składzi więcej niż 20% PAO, większość to Hc grr III+/GTL.

Z c3 w tej lepkości najlepszy będzie Millers MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W30 5L - VW 504.00 / 507.00 ale jak to przebiegi autostradowe to i valvoline HC+20% PAO na 15 tys może być. Castrole poza ceną nie oferują nic więcej, Specol 5w30 C3 ma lepszą bazę i dodatki, a kosztuje połowę castrola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, dzikipzs napisał:

Valvo to dobry wybor. Nie jest drogi a to przyzwoity pelen syntetyk.

chciałbyś ;]

14 godzin temu, t_kucyk napisał:

Przebiegi to glownie wielogodzinne trasy autostradowe z predkoscia 130-150km/h.

to się zastanów nad wlaniem czegoś z zakresu 0w40/5w40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Ozarek napisał:

chciałbyś ;]

to się zastanów nad wlaniem czegoś z zakresu 0w40/5w40

 

Mam DPF i nie usuwam, jezdze w DE i troche DK.

19 godzin temu, Pawel1984 napisał:

illers MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W30 5L - VW 504.00 / 507.00 ale jak to przebiegi autostradowe to i valvoline HC+20% PAO na 15 tys może być. Castrole poza ceną nie oferują nic więcej, Specol 5w30 C3 ma lepszą bazę i dodatki, a kosztuje połowę castrola.

 

Jaki zaufany sklep/ sprzedawce allegro polecasz dla Millersa?

 

Sproboje drozszego (Millers) i tanszego (Valvoline) i za 30kkm bede wiedzial co i jak.

 

Temperature oleju (obecnie Mobil 1 5w-30) utrzymuje ca. na 104-106 stopniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.04.2017 o 18:24, dzikipzs napisał:

Valvo to dobry wybor. Nie jest drogi a to przyzwoity pelen syntetyk

Ja kupuję Valvoline Synpower 5w40 z niemieckiej dystrybucji. Dlaczego? Bo w Niemczech Valvoline Synpower ma zawartość HC 15 - 25 % a sprzedawany pod taką samą nazwą olej z polskiej dystrybucji ma 65-80%. Dane na podstawie kart charakterystyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, t_kucyk napisał:

 

Mam DPF i nie usuwam, jezdze w DE i troche DK.

 

Jaki zaufany sklep/ sprzedawce allegro polecasz dla Millersa?

 

Sproboje drozszego (Millers) i tanszego (Valvoline) i za 30kkm bede wiedzial co i jak.

 

Temperature oleju (obecnie Mobil 1 5w-30) utrzymuje ca. na 104-106 stopniach.

Link do oleju jest też do sklepu,kupuję tam regularnie, sklep pewny-ceny niezłe. Porównaj szczególnie Noak, odparowanie tych olei gdzie valvo będzie w ww. warunkach znikało szybciej. Temp. oleju ok. jak na warunki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Smigiel napisał:

Ja kupuję Valvoline Synpower 5w40 z niemieckiej dystrybucji. Dlaczego? Bo w Niemczech Valvoline Synpower ma zawartość HC 15 - 25 % a sprzedawany pod taką samą nazwą olej z polskiej dystrybucji ma 65-80%. Dane na podstawie kart charakterystyk.

 

To daj adres w Hamburgu gdzie kupie w dobrej cenie. 5w40 ma vw 504/507?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
Dnia 3.04.2017 o 21:20, t_kucyk napisał:

Valvoline po 3,5kkm - temperaturę trzyma tak jak Mobil 1. Głośność silnika zbliżona na obydwu olejach. Uaktualnię za kilka miesięcy po kolejnej zmianie oleju.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
Dnia 04/03/2017 o 01:43, Pawel1984 napisał:

http://zmienolej.pl/pl/58-c3#/page-3

 

Tu masz wszystkie oleje 5w30 ze specyfikacją C3 pod dpf-jak masz, jak nie odpuszczasz c3 i lejesz full saps 5w30/0w40/5w40 do tego silnika na pełnej bazie syntetycznej. Valvoline poszło na łatwiznę jak motul i rzadko który olej ma w składzi więcej niż 20% PAO, większość to Hc grr III+/GTL.

Z c3 w tej lepkości najlepszy będzie Millers MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W30 5L - VW 504.00 / 507.00 ale jak to przebiegi autostradowe to i valvoline HC+20% PAO na 15 tys może być. Castrole poza ceną nie oferują nic więcej, Specol 5w30 C3 ma lepszą bazę i dodatki, a kosztuje połowę castrola.

 

Ten millers, brac XF czy EE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.04.2017 o 17:42, t_kucyk napisał:

Czesc,

 

Zbliza sie czas wymiany oleju.

Auto VW Passat B7 2.0 TDI 170KM CR. Przebiegi to glownie wielogodzinne trasy autostradowe z predkoscia 130-150km/h.

 

Auto ma longlife jednak chce wymieniac olej co 15kkm.

 

Co polecacie oprocz Castrola do ktorego mam uraz?

 

 


Pozdrawiam,

Tomek

 

ostatnio w TESCO widziałem taki wynalazek :ok:

Były:

10W40

5W40

5W30

 

 

olej.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak, że do silnika vw tdi z dpf trzeba zalać dokładnie taki olej, jaki zaleca producent. Sprawdź w książce serwisowej, które oznaczenie vw powinien mieć odpowiedni olej do tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, rwIcIk napisał:

A nie jest tak, że do silnika vw tdi z dpf trzeba zalać dokładnie taki olej, jaki zaleca producent. Sprawdź w książce serwisowej, które oznaczenie vw powinien mieć odpowiedni olej do tego silnika.

 

Musi spelniac norme 504/507.

Millers EE i XF maja ta norme. Roznica w cenie minimalna. Pytanie co jest lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Slawcio napisał:

 

ostatnio w TESCO widziałem taki wynalazek :ok:

Były:

10W40

5W40

5W30

 

 

olej.jpg

 

Wolalbym nie wydawac pieniedzy na remont silnika :) Mam zle doswiadczenia z Castrolem (GTX i Magnatec) - olej od Gazpromu... w Polonezie bym sie nie zastanawial, w B7 mam watpliwosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, t_kucyk napisał:

 

Musi spelniac norme 504/507.

 

Tak też myślałem.

Ostatnio przeglądałem instrukcję do Audi 3.0 tdi i było zalecenie by był to olej spełniający normę 507 i żaden inny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.04.2017 o 07:52, Smigiel napisał:

Ja kupuję Valvoline Synpower 5w40 z niemieckiej dystrybucji. Dlaczego? Bo w Niemczech Valvoline Synpower ma zawartość HC 15 - 25 % a sprzedawany pod taką samą nazwą olej z polskiej dystrybucji ma 65-80%. Dane na podstawie kart charakterystyk.

 

Bazy HC w porównaniu do np. czysto syntetycznych estrowych są zdecydowanie bardziej odporne na starzenie, utlenianie, ale mają niższą odporność temperaturową. Więc trudno jednoznacznie stwierdzić, które są lepsze do codziennej jazdy. Rzekłbym, że HC na co dzień, a na tor do ostrego upalania syntetyczne estry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybierałbym oleje z najnowszym pakietem dodatków gdzie TBN jest mocno >8 i spory poziom boru: Shell ECT C2/C3 / AV-L 0w30 na GTL, w najnowszej specyfikacji Specol VW 504/507 - tak, tak polskie firmy też potrafią, analia VOA do wglądu :http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/43-temat_rzeka_jaki_olej_lejecie_polecacie_-988.html

oraz na koniec Eurola FS 0w30 też z najnowszym poziomem dodatków i na dużym do 50% poziomem PAO http://www.eurol.com/pl/productfiles/115744-pl_e100016_eurol-syntence-fs-0w-30_sds_eurol_10.pdf. Bez zadęcia i w dobrych cenach rynkowych i bez podrabiania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma być 504/507.00, to ja polecam 

SHELL HELIX ULTRA 0W30 ECT C2/C3

lub SHELL AV-L 0W30

 

bazy GTL, bardzo wysoki VI, lepkość w 100 C (11,9) w górnej granicy normy dla 0w30, więc jest to "prawie 0w40"

cena normalna

ja kupuję www.petrostar.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jqr napisał:

jak ma być 504/507.00, to ja polecam 

SHELL HELIX ULTRA 0W30 ECT C2/C3

lub SHELL AV-L 0W30

 

bazy GTL, bardzo wysoki VI, lepkość w 100 C (11,9) w górnej granicy normy dla 0w30, więc jest to "prawie 0w40"

cena normalna

ja kupuję www.petrostar.pl

 

Wyglada to bardzo dobrze. Szkoda ze nie wiedzialem w piatek, akurat bylem w WWA moglem podskoczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Chalek napisał:

No fajnie ale tu dajecie oleje 0w30 a do 2.0 tdi CR w książce stoi 5w30

Można go zalać takim 0w30?

 

wszystkie wyszukiwarki olejów proponują 0w30 do tych silników, więc chyba można... normę 507 spełnia.

tak czy inaczej zalazłem w zeszłym tygodniu 1.6tdi (to bliźniacze konstrukcje)  shell AV-L 0w30, poprzednie 3 zmiany statoil lazerway LL 5w30 niestety już nie dostępny.

Ten shell w różnych miejscach zbiera dobre opinie, a przy okazji cene ma dobrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.