t_kucyk Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Czesc, Zbliza sie czas wymiany oleju. Auto VW Passat B7 2.0 TDI 170KM CR. Przebiegi to glownie wielogodzinne trasy autostradowe z predkoscia 130-150km/h. Auto ma longlife jednak chce wymieniac olej co 15kkm. Co polecacie oprocz Castrola do ktorego mam uraz? Pozdrawiam, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Valvo to dobry wybor. Nie jest drogi a to przyzwoity pelen syntetyk. Ja 3 swoje obecne pojazdy przestawilem na valvo. Wczesniej mobil i total. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 http://zmienolej.pl/pl/58-c3#/page-3 Tu masz wszystkie oleje 5w30 ze specyfikacją C3 pod dpf-jak masz, jak nie odpuszczasz c3 i lejesz full saps 5w30/0w40/5w40 do tego silnika na pełnej bazie syntetycznej. Valvoline poszło na łatwiznę jak motul i rzadko który olej ma w składzi więcej niż 20% PAO, większość to Hc grr III+/GTL. Z c3 w tej lepkości najlepszy będzie Millers MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W30 5L - VW 504.00 / 507.00 ale jak to przebiegi autostradowe to i valvoline HC+20% PAO na 15 tys może być. Castrole poza ceną nie oferują nic więcej, Specol 5w30 C3 ma lepszą bazę i dodatki, a kosztuje połowę castrola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2017 13 godzin temu, dzikipzs napisał: Valvo to dobry wybor. Nie jest drogi a to przyzwoity pelen syntetyk. chciałbyś 14 godzin temu, t_kucyk napisał: Przebiegi to glownie wielogodzinne trasy autostradowe z predkoscia 130-150km/h. to się zastanów nad wlaniem czegoś z zakresu 0w40/5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2017 12 godzin temu, Ozarek napisał: chciałbyś to się zastanów nad wlaniem czegoś z zakresu 0w40/5w40 Mam DPF i nie usuwam, jezdze w DE i troche DK. 19 godzin temu, Pawel1984 napisał: illers MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W30 5L - VW 504.00 / 507.00 ale jak to przebiegi autostradowe to i valvoline HC+20% PAO na 15 tys może być. Castrole poza ceną nie oferują nic więcej, Specol 5w30 C3 ma lepszą bazę i dodatki, a kosztuje połowę castrola. Jaki zaufany sklep/ sprzedawce allegro polecasz dla Millersa? Sproboje drozszego (Millers) i tanszego (Valvoline) i za 30kkm bede wiedzial co i jak. Temperature oleju (obecnie Mobil 1 5w-30) utrzymuje ca. na 104-106 stopniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 Dnia 2.04.2017 o 18:24, dzikipzs napisał: Valvo to dobry wybor. Nie jest drogi a to przyzwoity pelen syntetyk Ja kupuję Valvoline Synpower 5w40 z niemieckiej dystrybucji. Dlaczego? Bo w Niemczech Valvoline Synpower ma zawartość HC 15 - 25 % a sprzedawany pod taką samą nazwą olej z polskiej dystrybucji ma 65-80%. Dane na podstawie kart charakterystyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 14 godzin temu, t_kucyk napisał: Mam DPF i nie usuwam, jezdze w DE i troche DK. Jaki zaufany sklep/ sprzedawce allegro polecasz dla Millersa? Sproboje drozszego (Millers) i tanszego (Valvoline) i za 30kkm bede wiedzial co i jak. Temperature oleju (obecnie Mobil 1 5w-30) utrzymuje ca. na 104-106 stopniach. Link do oleju jest też do sklepu,kupuję tam regularnie, sklep pewny-ceny niezłe. Porównaj szczególnie Noak, odparowanie tych olei gdzie valvo będzie w ww. warunkach znikało szybciej. Temp. oleju ok. jak na warunki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 @Pawel1984 Chyba zjadlo tresc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 11 godzin temu, Smigiel napisał: Ja kupuję Valvoline Synpower 5w40 z niemieckiej dystrybucji. Dlaczego? Bo w Niemczech Valvoline Synpower ma zawartość HC 15 - 25 % a sprzedawany pod taką samą nazwą olej z polskiej dystrybucji ma 65-80%. Dane na podstawie kart charakterystyk. To daj adres w Hamburgu gdzie kupie w dobrej cenie. 5w40 ma vw 504/507? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Dnia 3.04.2017 o 21:20, t_kucyk napisał: Valvoline po 3,5kkm - temperaturę trzyma tak jak Mobil 1. Głośność silnika zbliżona na obydwu olejach. Uaktualnię za kilka miesięcy po kolejnej zmianie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Penrite Enviro+ 5W30 jest chwalony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2017 Dnia 04/03/2017 o 01:43, Pawel1984 napisał: http://zmienolej.pl/pl/58-c3#/page-3 Tu masz wszystkie oleje 5w30 ze specyfikacją C3 pod dpf-jak masz, jak nie odpuszczasz c3 i lejesz full saps 5w30/0w40/5w40 do tego silnika na pełnej bazie syntetycznej. Valvoline poszło na łatwiznę jak motul i rzadko który olej ma w składzi więcej niż 20% PAO, większość to Hc grr III+/GTL. Z c3 w tej lepkości najlepszy będzie Millers MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W30 5L - VW 504.00 / 507.00 ale jak to przebiegi autostradowe to i valvoline HC+20% PAO na 15 tys może być. Castrole poza ceną nie oferują nic więcej, Specol 5w30 C3 ma lepszą bazę i dodatki, a kosztuje połowę castrola. Ten millers, brac XF czy EE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2017 Dnia 2.04.2017 o 17:42, t_kucyk napisał: Czesc, Zbliza sie czas wymiany oleju. Auto VW Passat B7 2.0 TDI 170KM CR. Przebiegi to glownie wielogodzinne trasy autostradowe z predkoscia 130-150km/h. Auto ma longlife jednak chce wymieniac olej co 15kkm. Co polecacie oprocz Castrola do ktorego mam uraz? Pozdrawiam, Tomek ostatnio w TESCO widziałem taki wynalazek Były: 10W40 5W40 5W30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2017 A nie jest tak, że do silnika vw tdi z dpf trzeba zalać dokładnie taki olej, jaki zaleca producent. Sprawdź w książce serwisowej, które oznaczenie vw powinien mieć odpowiedni olej do tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2017 ROWE 5W30 DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 17 godzin temu, rwIcIk napisał: A nie jest tak, że do silnika vw tdi z dpf trzeba zalać dokładnie taki olej, jaki zaleca producent. Sprawdź w książce serwisowej, które oznaczenie vw powinien mieć odpowiedni olej do tego silnika. Musi spelniac norme 504/507. Millers EE i XF maja ta norme. Roznica w cenie minimalna. Pytanie co jest lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 17 godzin temu, Slawcio napisał: ostatnio w TESCO widziałem taki wynalazek Były: 10W40 5W40 5W30 Wolalbym nie wydawac pieniedzy na remont silnika Mam zle doswiadczenia z Castrolem (GTX i Magnatec) - olej od Gazpromu... w Polonezie bym sie nie zastanawial, w B7 mam watpliwosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 9 minut temu, t_kucyk napisał: Wolalbym nie wydawac pieniedzy na remont silnika Mam zle doswiadczenia z Castrolem (GTX i Magnatec) - olej od Gazpromu... w Polonezie bym sie nie zastanawial, w B7 mam watpliwosci. To może coś z naszego rynku LOTOS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 5 godzin temu, t_kucyk napisał: Musi spelniac norme 504/507. Tak też myślałem. Ostatnio przeglądałem instrukcję do Audi 3.0 tdi i było zalecenie by był to olej spełniający normę 507 i żaden inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 Dnia 4.04.2017 o 07:52, Smigiel napisał: Ja kupuję Valvoline Synpower 5w40 z niemieckiej dystrybucji. Dlaczego? Bo w Niemczech Valvoline Synpower ma zawartość HC 15 - 25 % a sprzedawany pod taką samą nazwą olej z polskiej dystrybucji ma 65-80%. Dane na podstawie kart charakterystyk. Bazy HC w porównaniu do np. czysto syntetycznych estrowych są zdecydowanie bardziej odporne na starzenie, utlenianie, ale mają niższą odporność temperaturową. Więc trudno jednoznacznie stwierdzić, które są lepsze do codziennej jazdy. Rzekłbym, że HC na co dzień, a na tor do ostrego upalania syntetyczne estry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robox Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 Wybierałbym oleje z najnowszym pakietem dodatków gdzie TBN jest mocno >8 i spory poziom boru: Shell ECT C2/C3 / AV-L 0w30 na GTL, w najnowszej specyfikacji Specol VW 504/507 - tak, tak polskie firmy też potrafią, analia VOA do wglądu :http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/43-temat_rzeka_jaki_olej_lejecie_polecacie_-988.html oraz na koniec Eurola FS 0w30 też z najnowszym poziomem dodatków i na dużym do 50% poziomem PAO http://www.eurol.com/pl/productfiles/115744-pl_e100016_eurol-syntence-fs-0w-30_sds_eurol_10.pdf. Bez zadęcia i w dobrych cenach rynkowych i bez podrabiania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 jak ma być 504/507.00, to ja polecam SHELL HELIX ULTRA 0W30 ECT C2/C3 lub SHELL AV-L 0W30 bazy GTL, bardzo wysoki VI, lepkość w 100 C (11,9) w górnej granicy normy dla 0w30, więc jest to "prawie 0w40" cena normalna ja kupuję www.petrostar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 No fajnie ale tu dajecie oleje 0w30 a do 2.0 tdi CR w książce stoi 5w30 Można go zalać takim 0w30? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 Godzinę temu, jqr napisał: jak ma być 504/507.00, to ja polecam SHELL HELIX ULTRA 0W30 ECT C2/C3 lub SHELL AV-L 0W30 bazy GTL, bardzo wysoki VI, lepkość w 100 C (11,9) w górnej granicy normy dla 0w30, więc jest to "prawie 0w40" cena normalna ja kupuję www.petrostar.pl Wyglada to bardzo dobrze. Szkoda ze nie wiedzialem w piatek, akurat bylem w WWA moglem podskoczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, Chalek napisał: No fajnie ale tu dajecie oleje 0w30 a do 2.0 tdi CR w książce stoi 5w30 Można go zalać takim 0w30? Wyszukiwarka oleju Rowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 14 godzin temu, Chalek napisał: No fajnie ale tu dajecie oleje 0w30 a do 2.0 tdi CR w książce stoi 5w30 Można go zalać takim 0w30? wszystkie wyszukiwarki olejów proponują 0w30 do tych silników, więc chyba można... normę 507 spełnia. tak czy inaczej zalazłem w zeszłym tygodniu 1.6tdi (to bliźniacze konstrukcje) shell AV-L 0w30, poprzednie 3 zmiany statoil lazerway LL 5w30 niestety już nie dostępny. Ten shell w różnych miejscach zbiera dobre opinie, a przy okazji cene ma dobrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 Co powiecie na ten olej MANNOL 7715 O.E.M. 5W-30 API SN/CF cena ponizej 100zl za 5 litrow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 15 minut temu, Lato8 napisał: Co powiecie na ten olej MANNOL 7715 O.E.M. 5W-30 API SN/CF cena ponizej 100zl za 5 litrow tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.