Skocz do zawartości

Rewolucja w BMW ?


Marcin79

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.bmw.pl/pl/topics/details/iperformance.html

 

z dnia na dzień wprowadzili hybrydy. Jazda w trybie tylko elektryk do prawie 50 km czyli wystarczająca do codziennego przemieszczania się. 

Dopłata do wersji I jak na BMW symboliczna bo naście tysięcy tylko.

 

Kto pędzi na jazdy próbne ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Marcin79 napisał:

http://www.bmw.pl/pl/topics/details/iperformance.html

 

z dnia na dzień wprowadzili hybrydy. Jazda w trybie tylko elektryk do prawie 50 km czyli wystarczająca do codziennego przemieszczania się. 

Dopłata do wersji I jak na BMW symboliczna bo naście tysięcy tylko.

 

Kto pędzi na jazdy próbne ??

 

Jak z dnia na dzień? 330e jeździłem już w zeszłym roku... Pośladki urywa... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Marcin79 napisał:

http://www.bmw.pl/pl/topics/details/iperformance.html

 

z dnia na dzień wprowadzili hybrydy. Jazda w trybie tylko elektryk do prawie 50 km czyli wystarczająca do codziennego przemieszczania się. 

Dopłata do wersji I jak na BMW symboliczna bo naście tysięcy tylko.

 

Kto pędzi na jazdy próbne ??

 

A po cholerę na jazdy próbne jak i tak się nie kupi? :hehe: Takie zawracanie dupy handlowcom w salonach żeby się przejechać chwilkę BMW w wersji elektryk. Ilu na AK ma nowe BMW? Dziesięciu będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Marcin79 napisał:

http://www.bmw.pl/pl/topics/details/iperformance.html

 

z dnia na dzień wprowadzili hybrydy. Jazda w trybie tylko elektryk do prawie 50 km czyli wystarczająca do codziennego przemieszczania się. 

Dopłata do wersji I jak na BMW symboliczna bo naście tysięcy tylko.

 

Kto pędzi na jazdy próbne ??

 

zasięg badany w laboratorium przy wyłączonej klimie, radiu itd... ;l

 

czyli realnie z połowa tego będzie :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marcin79 napisał:

http://www.bmw.pl/pl/topics/details/iperformance.html

 

z dnia na dzień wprowadzili hybrydy. Jazda w trybie tylko elektryk do prawie 50 km czyli wystarczająca do codziennego przemieszczania się. 

Dopłata do wersji I jak na BMW symboliczna bo naście tysięcy tylko.

 

Kto pędzi na jazdy próbne ??

 

Jeździłem 330e, 225e i i3. 

Myślałem o nowej 3er w przyszłym roku, ale zaczynam mocno się zastanawiać nad 225e. Dobra cena, świetny zasięg, cisza, cisza i jeszcze raz cisza. Idealne auto rodzinne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać nie będzie popytu na AK no chyba , że wszyscy pobiegli już do salonów.

Jazda testowe jak najbardziej i to nie taka na 3 km tylko wypróbować maksymalny zasięg elektryczny.

W przypadku serii 3 te 40 km to i tak dużo. Mógłbym pojechać do pracy, podładować auto, pokręcić się po mieście i wrócić do domu nie zużywając benzyny.

Oczywiście przy założeniu realnego zasięgu np 35 km a nie 15 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, kanu napisał:

 

zasięg badany w laboratorium przy wyłączonej klimie, radiu itd... ;l

 

czyli realnie z połowa tego będzie :phi:

 

Czyli w wiekszosci przypadkow wystarczajacy, zeby dojechac do pracy i wrocic :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.04.2017 o 10:14, Marcin79 napisał:

Widać nie będzie popytu na AK no chyba , że wszyscy pobiegli już do salonów.

Jazda testowe jak najbardziej i to nie taka na 3 km tylko wypróbować maksymalny zasięg elektryczny.

AKowicz nie biega do salonu, to sprzedawca podstawia mu demo pod siedzibę jego firmy i prosi, żeby AKowicz wziął na parę dni.

Więc czekaj spokojnie, albo pisz do modów reklamację, dlaczego jeszcze nie dostałeś BMW do testów.

 

Helołłł jesteśmy na MK @noras

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Marcin79 napisał:

Widać nie będzie popytu na AK no chyba , że wszyscy pobiegli już do salonów.

Jazda testowe jak najbardziej i to nie taka na 3 km tylko wypróbować maksymalny zasięg elektryczny.

W przypadku serii 3 te 40 km to i tak dużo. Mógłbym pojechać do pracy, podładować auto, pokręcić się po mieście i wrócić do domu nie zużywając benzyny.

Oczywiście przy założeniu realnego zasięgu np 35 km a nie 15 km.

 

Zasięg 40 km to dużo? Żartujesz sobie? Po tygodniu miałbyś dość ładowania aku dwa razy dziennie. Kurcze AK ma jakieś rozdwojenie jaźni, LPG to zło bo między innymi co 300-400 km trzeba tankować, ale ładowanie prądem co 40 km w aucie za worek złota to już sensowny pomysł. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Cinos napisał:

niech kupują, jak najwięcej, mam nadzieje, ze spadną ceny paliw na stacjach :) :phi:

 

Jeżeli 50% ceny na stacji to podatki to myślisz, że pójdą w dół bo pojawi się chociażby milion elektryków? O grosz nie drgną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, spad napisał:

 

Zasięg 40 km to dużo? Żartujesz sobie? Po tygodniu miałbyś dość ładowania aku dwa razy dziennie. Kurcze AK ma jakieś rozdwojenie jaźni, LPG to zło bo między innymi co 300-400 km trzeba tankować, ale ładowanie prądem co 40 km w aucie za worek złota to już sensowny pomysł. :facepalm:

 

Marudzisz po prostu.

 

Podłączenie ładowarki zajmuje całe 15 sekund, nie ma z tym najmniejszych problemów. Podłączasz i wychodzisz. A do tego masz zarezerwowane miejsce, zwykle w reprezentatywnym miejscu - nie trzeba po parkingu jeździć i szukać. Tankowanie LPG jest upierdliwe, bo trzeba SPECJALNIE na stację zajechać i do tego stać przy dystrybutorze. Przy EV w codziennym użytkowaniu wszystko masz zrobione przy okazji, bez nadkładania centymetra drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, grogi napisał:

 

Marudzisz po prostu.

 

Podłączenie ładowarki zajmuje całe 15 sekund, nie ma z tym najmniejszych problemów. Podłączasz i wychodzisz. A do tego masz zarezerwowane miejsce, zwykle w reprezentatywnym miejscu - nie trzeba po parkingu jeździć i szukać. Tankowanie LPG jest upierdliwe, bo trzeba SPECJALNIE na stację zajechać i do tego stać przy dystrybutorze. Przy EV w codziennym użytkowaniu wszystko masz zrobione przy okazji, bez nadkładania centymetra drogi.

 

I oczywiście widzę już te zastępy pracodawców, którzy na swój koszt udostępniają prąd żeby pracownik mógł się podłączyć do ładowania. Oczami wyobraźni widzę Mordor na Domaniewskiej i te ładowanie setek jak nie tysięcy aut w godzinach pracy :hehe: Te reprezentacyjne miejsca są teraz, jak jest ich dziesięć w mieście. A przy masowości będie wyglądać to kompletnie inaczej i na pewno nie w opcji, że parkujesz na cały dzień tylko zwalniasz miejsce po godzinie bo inny chce podładować swoje auto. I za friko ten prąd też nie będzie.

 

Weź pod uwagę, że to auto nie jest nawet w cenie normalnego auta żeby tą niedogodność niwelować ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

 

Zasięg 40 km to dużo? Żartujesz sobie? Po tygodniu miałbyś dość ładowania aku dwa razy dziennie. Kurcze AK ma jakieś rozdwojenie jaźni, LPG to zło bo między innymi co 300-400 km trzeba tankować, ale ładowanie prądem co 40 km w aucie za worek złota to już sensowny pomysł. :facepalm:

 

Podaj linka pod którym  ja napisałem , że gaz to zło ??

 

Dziennie robię 40-50 km wiec może nawet na jednym ładowaniu dałbym radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, spad napisał:

 

I oczywiście widzę już te zastępy pracodawców, którzy na swój koszt udostępniają prąd żeby pracownik mógł się podłączyć do ładowania. Oczami wyobraźni widzę Mordor na Domaniewskiej i te ładowanie setek jak nie tysięcy aut w godzinach pracy :hehe: Te reprezentacyjne miejsca są teraz, jak jest ich dziesięć w mieście. A przy masowości będie wyglądać to kompletnie inaczej i na pewno nie w opcji, że parkujesz na cały dzień tylko zwalniasz miejsce po godzinie bo inny chce podładować swoje auto. I za friko ten prąd też nie będzie.

 

Weź pod uwagę, że to auto nie jest nawet w cenie normalnego auta żeby tą niedogodność niwelować ceną.

 

ja mam reprezentacyjne miejsce parkingowe... nawet mogę sobie gniazdko zamontować na słupku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Marcin79 napisał:

 

Podaj linka pod którym  ja napisałem , że gaz to zło ??

 

Dziennie robię 40-50 km wiec może nawet na jednym ładowaniu dałbym radę.

A jak nawet Ci się skończy to masz paliwo :ok:.

Uważam że hybryda plugin to fajne rozwiązanie, a BMW zyska trochę klientów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

 

I oczywiście widzę już te zastępy pracodawców, którzy na swój koszt udostępniają prąd żeby pracownik mógł się podłączyć do ładowania. 

Przecież to nie problem AKowicza. Prezes takie miejsce będzie miał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.04.2017 o 10:52, grogi napisał:

 

Jak z dnia na dzień? 330e jeździłem już w zeszłym roku... Pośladki urywa... 

 

Może nie urywa ale jest spoko a spoko jest tak długo jak jest prąd... mieliśmy kupić ale jednak tradycja zwyciężyła.

 

Jak będą takie auta na elektryku robiły 200km to wracam do tematu. :jem: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, chojny napisał:

 

Może nie urywa ale jest spoko a spoko jest tak długo jak jest prąd... mieliśmy kupić ale jednak tradycja zwyciężyła.

 

Jak będą takie auta na elektryku robiły 200km to wracam do tematu. :jem: 

 

Długo nie będziesz musiał czekać.

Ten model będzie przełomowy, w zasadzie już jest.

Zasięg i cena rozsądne.

 

http://dixi-car.pl/opel-ampera-b.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spad napisał:

I oczywiście widzę już te zastępy pracodawców, którzy na swój koszt udostępniają prąd żeby pracownik mógł się podłączyć do ładowania. Oczami wyobraźni widzę Mordor na Domaniewskiej i te ładowanie setek jak nie tysięcy aut w godzinach pracy :hehe: Te reprezentacyjne miejsca są teraz, jak jest ich dziesięć w mieście. A przy masowości będie wyglądać to kompletnie inaczej i na pewno nie w opcji, że parkujesz na cały dzień tylko zwalniasz miejsce po godzinie bo inny chce podładować swoje auto. I za friko ten prąd też nie będzie.

 

Weź pod uwagę, że to auto nie jest nawet w cenie normalnego auta żeby tą niedogodność niwelować ceną.

 

Jakby mnie było na nowe BMW 3-er stać, to bym właśnie 330e kupił... Bo musiałbym zapłacić tyle co za tradycyjne 320...

 

330e Luxury - ~€44630

320i Luxury - ~€44870

320d Luxury - ~€47880

 

 

42 minuty temu, chojny napisał:

Może nie urywa ale jest spoko a spoko jest tak długo jak jest prąd... mieliśmy kupić ale jednak tradycja zwyciężyła.

 

Jak będą takie auta na elektryku robiły 200km to wracam do tematu. :jem: 

 

To jest własnie ten problem - wszyscy mówią, że kupią jak zasięg będzie 2x większy... I dalej tak mówią jak rok później już baterie idą do przodu... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, grogi napisał:

330e Luxury - ~€44630

320i Luxury - ~€44870

320d Luxury - ~€47880

 

W związku z powyższym... 

 

7 minut temu, grogi napisał:

To jest własnie ten problem - wszyscy mówią, że kupią jak zasięg będzie 2x większy... I dalej tak mówią jak rok później już baterie idą do przodu... :D

 

Nie jest to kwestia ceny, gdyż u mnie kupione auto było droższe od 330e ale własnie braku kilometrów jakie ten samochód może przejechać na samym prądzie :P

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mrBEAN napisał:

 

Długo nie będziesz musiał czekać.

Ten model będzie przełomowy, w zasadzie już jest.

Zasięg i cena rozsądne.

 

http://dixi-car.pl/opel-ampera-b.htm

 

To juz ma sens, jeszcze zrobilbym wersje z malutkim silniczkiem spalinowym co by mogl doladowywac aku w czasie jazdy ... i spalinowozy pojda do odstrzalu. Przyspieszenie 7,3 do setki !

Niedlugo swapy w klasykach to sie bedzie robic na elektryczny naped a nie montowac turbo, kompresory ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mrBEAN napisał:

 

Jak powstanie sieć stacji ładowania, to będzie to zbędne w zasadzie.

 

Taki silnik/generator ma sens - żeby się doładować, nie musisz się zatrzymywać. 

W takim trybie z pewnym ograniczeniem osiągów można by było sobie podróżować jeśli masz blisko do celu, a nie chcesz tracić czasu na ładowanie .. lub zwyczajnie nie chcesz tracić czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.04.2017 o 13:21, Azbest napisał:

 

Taki silnik/generator ma sens - żeby się doładować, nie musisz się zatrzymywać. 

W takim trybie z pewnym ograniczeniem osiągów można by było sobie podróżować jeśli masz blisko do celu, a nie chcesz tracić czasu na ładowanie .. lub zwyczajnie nie chcesz tracić czasu.

To rozwiązanie jest w i3 aktualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, gregoryj napisał:

Pany, wrocimy do starych czasow :) Karnister benzyny do bagaznika i .... w droge.

Kiedyś montowali też większe zbiorniki.

A LPG do tego by podeszło? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.04.2017 o 13:37, grogi napisał:

o jest własnie ten problem - wszyscy mówią, że kupią jak zasięg będzie 2x większy..

Od zawsze mówie ze kupie jak auto segmentu B bedzie kosztowalo tyle co spalinowe tego segmentu i bedzie zapewniać realny zasieg 150 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.