wesol Napisano 29 Października 2017 Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Tak się zastanawiam. Skoro GM pozbył się Opla a Chevy skasowali bo był konkurencją dla Opla to może teraz mogą przywrócić tą markę do Europy?? Pytanie czy w kontrakcie z PSA nei było zapisu ,że nie moga tego zrobić, przynajmniej przez jakiś czas. Chevy nie był taki zły a poza tym był niejako kontynuacją Daewoo, marki do której do dziś mam sentyment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 29 Października 2017 Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Nie wiem jaki mieli zapis. No ale to mogło by być coś . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Października 2017 Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Z siecią dilerską może być problem. Chevroleta dystrybuowali głównie dilerzy Opla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2017 1 minutę temu, rwIcIk napisał: Z siecią dilerską może być problem. Chevroleta dystrybuowali głównie dilerzy Opla. O sieć dilerska bym sie nei martwił. Będą auta, znajdą sie dealerzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 30 Października 2017 Udostępnij Napisano 30 Października 2017 Pierwsze co sobie pomyślałem po informacji o przejęciu Opla przez PSA, że teraz Chevrolet wróci na rynek polski i im namiesza trochę. Nie pomyślałem, że mogą być zapisy w kontrakcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 16 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2017 Dnia 30.10.2017 o 22:40, Kysior napisał: Pierwsze co sobie pomyślałem po informacji o przejęciu Opla przez PSA, że teraz Chevrolet wróci na rynek polski i im namiesza trochę. Nie pomyślałem, że mogą być zapisy w kontrakcie. Wszędzie czytałem to obie firmy dogadały się, że mogą konkurować ze sobą chyba na wszystkich rynkach w tym i na tym europejskim. Pytanie, czy GM będzie zainteresowane powrotem, po tym jak już pozbyło się Opla, którego kanibalizował Chevrolet. Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie, ale Chevrolet chyba nie miał szałowej sprzedaży na zachodzie europy, a Polska to za mało. Niemniej chciałbym powrotu tej marki. Robili fajne auta za rozsądna kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 16 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2017 Nie spodziewałbym się by Europa interesowała GM. Zwinęli się z Chevy, bo podgryzał Opla. Co by z Oplem nie robili, to Opel i tak generował straty, czy mieli Chevy czy nie. GM kilka lat temu pozbył się Saaba, potem wycofał Chevroleta z EU, teraz sprzedał Opla i możliwe, że teraz świętują, że wreszcie mają koniec problemów z Europą. Dla nich poważne rynki to US i Chiny, bo tam sprzedaje się dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 16 godzin temu, Manx napisał: ... Dla nich poważne rynki to US i Chiny, bo tam sprzedaje się dużo. Poza tym nie muszą cudować z jednolitrowymi turbo wydumkami z filtrami cząstek i robić oderwanych od rzeczywistości testów spalania przekładającego się na kretyńskie normy emisji CO2 Po prostu robią normalne auta z normalnej wielkości silnikami, spalające dokładnie tyle samo co EU-guano (w rzeczywistości, nie w testach) bezawaryjne do końca 5 letniej gwarancji, za konkurencyjny pieniądz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.