Skocz do zawartości

Opel do PSA a co z Chevroletem ??


wesol

Rekomendowane odpowiedzi

Tak się zastanawiam. Skoro GM pozbył się Opla a Chevy skasowali bo był konkurencją dla Opla to może teraz mogą przywrócić tą markę do Europy??

Pytanie czy w kontrakcie z PSA nei było zapisu ,że nie moga tego zrobić, przynajmniej przez jakiś czas.

Chevy nie był taki zły a poza tym był niejako kontynuacją Daewoo, marki do której do dziś mam sentyment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 30.10.2017 o 22:40, Kysior napisał:

Pierwsze co sobie pomyślałem po informacji o przejęciu Opla przez PSA, że teraz Chevrolet wróci na rynek polski i im namiesza trochę. Nie pomyślałem, że mogą być zapisy w kontrakcie.

Wszędzie czytałem to obie firmy dogadały się, że mogą konkurować ze sobą chyba na wszystkich rynkach w tym i na tym europejskim. Pytanie, czy GM będzie zainteresowane powrotem, po tym jak już pozbyło się Opla, którego kanibalizował Chevrolet. Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie, ale Chevrolet chyba nie miał szałowej sprzedaży na zachodzie europy, a Polska to za mało. Niemniej chciałbym powrotu tej marki. Robili fajne auta za rozsądna kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spodziewałbym się by Europa interesowała GM. Zwinęli się z Chevy, bo podgryzał Opla. Co by z Oplem nie robili, to Opel i tak generował straty, czy mieli Chevy czy nie. GM kilka lat temu pozbył się Saaba, potem wycofał Chevroleta z EU, teraz sprzedał Opla i możliwe, że teraz świętują, że wreszcie mają koniec problemów z Europą. Dla nich poważne rynki to US i Chiny, bo tam sprzedaje się dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Manx napisał:

... Dla nich poważne rynki to US i Chiny, bo tam sprzedaje się dużo.

 

Poza tym nie muszą cudować z jednolitrowymi turbo wydumkami z filtrami cząstek i robić oderwanych od rzeczywistości testów spalania przekładającego się na kretyńskie normy emisji CO2 :pukpuk:

Po prostu robią normalne auta z normalnej wielkości silnikami, spalające dokładnie tyle samo co EU-guano (w rzeczywistości, nie w testach) bezawaryjne do końca 5 letniej gwarancji, za konkurencyjny pieniądz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.