Majkiel Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 7 minut temu, steyr napisał: Jeśli mowa o nowym to wiadomo że budżet 45kpln będzie do przekroczenia, tylko pytanie ile i w jakich granicach rozsądku. Jakby znalazł takie Tipo 1.4tjet z kombi za ~55kpln to bym się nie obraził. Proszę, co prawda nie tjet, ale myśle że tjeta też znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 No prawie tylko ze to się już robi za miesiąc auto 2 letnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 18 minut temu, Majkiel napisał: Proszę, co prawda nie tjet, ale myśle że tjeta też znajdziesz Zastanawia mnie ta instalacja lpg z ASO, z tego co wiem 1.4tjet był z lpg fabrycznym a 1.4 95KM dokładali w ASO. Raczej wolałbym taką dokładaną instalację z odblokowanym sterownikiem najlepiej STAG lub LPGTech. No nic może na dniach pojeżdżę po okolicznych salonach z ciekawości podpytać na co można liczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 2 minuty temu, steyr napisał: Zastanawia mnie ta instalacja lpg z ASO, z tego co wiem 1.4tjet był z lpg fabrycznym a 1.4 95KM dokładali w ASO. Raczej wolałbym taką dokładaną instalację z odblokowanym sterownikiem najlepiej STAG lub LPGTech. No nic może na dniach pojeżdżę po okolicznych salonach z ciekawości podpytać na co można liczyć. Fiat chyba czy fabrycznie czy w ASO montuje tartarini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 20 minut temu, steyr napisał: Zastanawia mnie ta instalacja lpg z ASO, z tego co wiem 1.4tjet był z lpg fabrycznym a 1.4 95KM dokładali w ASO. Raczej wolałbym taką dokładaną instalację z odblokowanym sterownikiem najlepiej STAG lub LPGTech. No nic może na dniach pojeżdżę po okolicznych salonach z ciekawości podpytać na co można liczyć. Tylko daj sobie chwilę na oswojenie. Ja po 200 metrach znienawidziłem ten samochód, po 20 km go zaakceptowałem, po 200 nawet polubiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 16 minut temu, camel00 napisał: Tylko daj sobie chwilę na oswojenie. Ja po 200 metrach znienawidziłem ten samochód, po 20 km go zaakceptowałem, po 200 nawet polubiłem To podaj jak możesz + i - Tipo? Spokojnie póki co zrobię rekonesans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 4 minuty temu, steyr napisał: To podaj jak możesz + i - Tipo? Spokojnie póki co zrobię rekonesans. Trzeba zapytać właścicieli. Ja tym tylko chwilę pojeździłem ale jako osoba która skutecznie zniechęciła się do marki, obiektywnie muszę przyznać, że szukając używanego samochodu w kwocie zbliżonej do wartości nowego Tipo i stawiając koszty utrzymania i bezawaryjność ponad konkretne wymagania (dla mnie np. AWD, większy prześwit i automat są nienegocjowalne) - wybór tego Fiata jest bardzo rozsądną opcją. Mało tego, jeździłem podstawową wersją za 42k zł - i uważam, że to właśnie ta wersja jest warta rozważenia. Do przemieszczania z punktu A do B nic jej nie brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Jeśli chodzi o1.4tjet jest dużo zbieżnych informacji jeśli chodzi o spalanie, większość narzeka że dużo pali. Z drugiej strony chyba jeden z ostatnich silników bdb pod lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Jak do gazu to lepiej T-Jet. W wolnossaku jest dużo narzekań na wypalanie zaworów po przejechaniu nawet kilkadziesiąt km. Podobno jest związane z kiepskim ustawieniem instalacji przez ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 1 godzinę temu, steyr napisał: To podaj jak możesz + i - Tipo? Spokojnie póki co zrobię rekonesans. Ja akurat ujeżdżam Tipo 1.4 T-jet od kwietnia 2018. Obecnie przebieg 16kkm. Patrząc przez pryzmat ceny do tego co oferuje to dobra oferta. O estetyce, materiałach nie mówię bo to kwestia indywidualna i także wpływ ceny. Plusy: Przestronny, dobrze wyciszony (mimo że skrzynia raczej z tych krótkich 120km/h -3000 obr/min), dobrze zmontowany, silnik wystarczająco dynamiczny i o dobrej kulturze pracy , komfortowe zawieszenie dobrze wybierające nierówności -jak ktoś takie lubi, patrząc w perspektywie lat plusem może być sprawdzona/prosta technika, tanie części i serwis. Jak ktoś chce gazować to prawdopodobnie ostatni silnik Turbo spełniający normę E6D. Jak ktoś szuka większej mocy to b.łatwo i tanio mozna sofcić. Minusy: Pali więcej niż silniki z bezpośrednim wtryskiem (u mnie przy spokojnej jeździe około 1l/100km więcej niż 1.2TSI które miałem poprzednio), zawieszenie bez pazura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Dnia 29.11.2018 o 09:59, steyr napisał: - Focus MK3 1.6 125km lub 105km, to samo jak jest z regulacją luzu zaworowego? regulacja szklankami, ford zaleca kontrole luzu po 160kkm, po założeniu LPG dobry serwis sugerował kontrolę co 50kkm. Regulacja luzów szklankami to wg forów ok 600-800pln raz na ok 100kkm przebiegu. a i w obu skrzynie 5b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 2 godziny temu, lnk napisał: Ja akurat ujeżdżam Tipo 1.4 T-jet od kwietnia 2018. Obecnie przebieg 16kkm. Patrząc przez pryzmat ceny do tego co oferuje to dobra oferta. O estetyce, materiałach nie mówię bo to kwestia indywidualna i także wpływ ceny. Plusy: Przestronny, dobrze wyciszony (mimo że skrzynia raczej z tych krótkich 120km/h -3000 obr/min), dobrze zmontowany, silnik wystarczająco dynamiczny i o dobrej kulturze pracy , komfortowe zawieszenie dobrze wybierające nierówności -jak ktoś takie lubi, patrząc w perspektywie lat plusem może być sprawdzona/prosta technika, tanie części i serwis. Jak ktoś chce gazować to prawdopodobnie ostatni silnik Turbo spełniający normę E6D. Jak ktoś szuka większej mocy to b.łatwo i tanio mozna sofcić. Minusy: Pali więcej niż silniki z bezpośrednim wtryskiem (u mnie przy spokojnej jeździe około 1l/100km więcej niż 1.2TSI które miałem poprzednio), zawieszenie bez pazura. To jakie spalanie masz na przełomie tych 16kkm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 2 godziny temu, SorenLorenson napisał: regulacja szklankami, ford zaleca kontrole luzu po 160kkm, po założeniu LPG dobry serwis sugerował kontrolę co 50kkm. Regulacja luzów szklankami to wg forów ok 600-800pln raz na ok 100kkm przebiegu. a i w obu skrzynie 5b Minus skrzynia 5b, wersji 125km jak na lekarstwo jak już to sprowadzane. Luz regulowany jak w I30 GD 1.6 120km na który do tej pory się nastawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 7 minut temu, steyr napisał: To jakie spalanie masz na przełomie tych 16kkm? Średnia z prawie 16kkm to 6,7 z dystrybutora. Komp pokazuje 6,2. Żeby była jasność, jazda bez wariactw głównie w trasie i trochę miasta na krótkich dystansach. Zobaczymy jak będzie po pierwszej zimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 1 minutę temu, lnk napisał: Średnia z prawie 16kkm to 6,7 z dystrybutora. Komp pokazuje 6,2. Żeby była jasność, jazda bez wariactw głównie w trasie i trochę miasta na krótkich dystansach. Zobaczymy jak będzie po pierwszej zimie. To naprawdę w porządku. Twoja lokalizacja to B-B na Podbeskidziu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 6 godzin temu, Majkiel napisał: Fiat chyba czy fabrycznie czy w ASO montuje tartarini. W BI rok temu mówili, że przy dokładce w ASO jest wybór, Tartarini albo STAG. Inna sprawa, że kombi z deko wyższym niż podstawowe wyposażenie wychodził mi 73-75kzl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 8 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2018 Byłem dzisiaj w ASO Fiata w Krk, i tak Pan przedstawił mi ofertę uwzględniając rabat 10% na grupę zawodową. Główne warunki to wersja kombi i silnik 1.4tjet: - wersja podstawowa POP --> 59pln - wersja chyba najwyższa LOUNGE --> 69kpln Rabat na wyprzedaż rocznika 2018 obecnie jest 4kpl ale rabaty się nie łączą jeśli biorę rabat na grupę zawodową. Obie wyceny bez lpg. Jeśli lpg to albo instalacja dokładana w ASO Tartarini, albo dokładana w fabryce na taśmie montażowej producenta LandiRenzo. Dokładam lpg w własnym zakresie to tracę gwarancję. Pan kazał poczekać do stycznia/lutego 2019r jeśli mi się nie spieszy. Rabaty na wyprzedaż rocznika mogą wzrosnąć, w dodatku w styczniu lub w lutym ma być w Fiacie " Noc cudów". Mam być na biężąco informowany. I teraz muszę to wszystko przemyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2018 5 godzin temu, steyr napisał: Byłem dzisiaj w ASO Fiata w Krk, i tak Pan przedstawił mi ofertę uwzględniając rabat 10% na grupę zawodową. Główne warunki to wersja kombi i silnik 1.4tjet: - wersja podstawowa POP --> 59pln - wersja chyba najwyższa LOUNGE --> 69kpln Rabat na wyprzedaż rocznika 2018 obecnie jest 4kpl ale rabaty się nie łączą jeśli biorę rabat na grupę zawodową. Obie wyceny bez lpg. Jeśli lpg to albo instalacja dokładana w ASO Tartarini, albo dokładana w fabryce na taśmie montażowej producenta LandiRenzo. Dokładam lpg w własnym zakresie to tracę gwarancję. Pan kazał poczekać do stycznia/lutego 2019r jeśli mi się nie spieszy. Rabaty na wyprzedaż rocznika mogą wzrosnąć, w dodatku w styczniu lub w lutym ma być w Fiacie " Noc cudów". Mam być na biężąco informowany. I teraz muszę to wszystko przemyśleć. Masz w pobliżu inne ASO? Ewentualnie telefonicznie można coś ponegocjować -dzwonisz, mówisz że masz ofertę na POP za 55 i czekasz na reakcję Pytanie jak bardzo Ci się spieszy. Święta, Nowy Rok i styczeń już będzie. Ale gdzie indziej też będą wyprzedaże, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 Byłem dzisiaj w ASO Fiata w Krk, i tak Pan przedstawił mi ofertę uwzględniając rabat 10% na grupę zawodową. Główne warunki to wersja kombi i silnik 1.4tjet: - wersja podstawowa POP --> 59pln - wersja chyba najwyższa LOUNGE --> 69kpln Rabat na wyprzedaż rocznika 2018 obecnie jest 4kpl ale rabaty się nie łączą jeśli biorę rabat na grupę zawodową. Obie wyceny bez lpg. Jeśli lpg to albo instalacja dokładana w ASO Tartarini, albo dokładana w fabryce na taśmie montażowej producenta LandiRenzo. Dokładam lpg w własnym zakresie to tracę gwarancję. Pan kazał poczekać do stycznia/lutego 2019r jeśli mi się nie spieszy. Rabaty na wyprzedaż rocznika mogą wzrosnąć, w dodatku w styczniu lub w lutym ma być w Fiacie " Noc cudów". Mam być na biężąco informowany. I teraz muszę to wszystko przemyśleć.Tipo podrożało i to dosyć mocno. 1.4 NA(95KM) jest za słaby do tego auta + pije olej. W konfiguracji z LPG w niektórych przypadkach dochodzi do wypalenia gniazd zaworowych. Trudno powiedzieć, dlaczego pancerny silnik powoduje problemy, taksówkarze twierdzą, że to kombinacja Tartarini + ASO.Sprzedawca minął się z prawdą, bowiem fabryczny LPG razem z 1.4 t-Jet nie jest już oferowany, podziękuj unii europejskiej. Z kolei sam t-Jet bez LPG trochę za dużo pali - mnie to co prawda gila ile samochód pali, ale niektórzy robią wielkie oczy na widok spalania w kompie, które i tak Tipo zaniża o 1l. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 10 godzin temu, Majkiel napisał: Masz w pobliżu inne ASO? Ewentualnie telefonicznie można coś ponegocjować -dzwonisz, mówisz że masz ofertę na POP za 55 i czekasz na reakcję Pytanie jak bardzo Ci się spieszy. Święta, Nowy Rok i styczeń już będzie. Ale gdzie indziej też będą wyprzedaże, Biorę pod uwagę tylko 1.4tjet + instalacja lpg. Bardziej skłaniam się że instalację lpg założę w własnym zakresie olewając gwarancję jak już. Fabryczna instalacja LR pewnie będzie miała zablokowane sterowniki a po upływie gwarancji będę skazany na ASO. Możliwe że jeśli chodzi o fabryczną instalację LPG to pozostaje tylko to co obecnie stoi na placach w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 11 godzin temu, Majkiel napisał: Masz w pobliżu inne ASO? Ewentualnie telefonicznie można coś ponegocjować -dzwonisz, mówisz że masz ofertę na POP za 55 i czekasz na reakcję Pytanie jak bardzo Ci się spieszy. Święta, Nowy Rok i styczeń już będzie. Ale gdzie indziej też będą wyprzedaże, Drogą mailową się odezwę do kilku salonów, zobaczymy czy w ogóle będzie odpowiedź. Nie pali mi się, jeździć mam czym. Z drugiej strony jeśli mam dać za I30 kombi 1.6 120KM z ~2015r z przebiegiem do 100kkm ~45kpln to chyba lepszą opcją będzie nawet takie roczne nowe Tipo Kombi w wersji Pop za 60kpln. Przynajmniej wiem że w Tipo 1.4 tjet jest bezproblemowy pod lpg, natomiast w Hyundaiu 1.6 120KM trzeba regulować ręcznie luz zaworowy jeszcze poprzez wymianę całych popychaczy lub ich szlif. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 Godzinę temu, steyr napisał: Drogą mailową się odezwę do kilku salonów, zobaczymy czy w ogóle będzie odpowiedź. Nie pali mi się, jeździć mam czym. Z drugiej strony jeśli mam dać za I30 kombi 1.6 120KM z ~2015r z przebiegiem do 100kkm ~45kpln to chyba lepszą opcją będzie nawet takie roczne nowe Tipo Kombi w wersji Pop za 60kpln. Przynajmniej wiem że w Tipo 1.4 tjet jest bezproblemowy pod lpg, natomiast w Hyundaiu 1.6 120KM trzeba regulować ręcznie luz zaworowy jeszcze poprzez wymianę całych popychaczy lub ich szlif. Ale znowu musisz dołozyc do tys 60K i tak wkoło..Tez będe szukał do 45K i jak najmłodsze kompakt..Obecnie focus II fl 1,6 100KM bezawaryjnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 Teraz, arek_m napisał: Ale znowu musisz dołozyc do tys 60K i tak wkoło.. Trzeba wybrać mniejsze zło, autem na pewno będę chciał pojeździć min 5lat i pewnie z 150kkm. Auta pewne używane z małym przebiegiem 3-4 letnie są po prostu drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 9 godzin temu, steyr napisał: Trzeba wybrać mniejsze zło, autem na pewno będę chciał pojeździć min 5lat i pewnie z 150kkm. Auta pewne używane z małym przebiegiem 3-4 letnie są po prostu drogie. No to przy takich przebiegach ja widzę miejsce na diesla a nie TSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 10 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Diesel odpada, tylko PB lub PB/lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Tipo podrożało i to dosyć mocno. 1.4 NA(95KM) jest za słaby do tego auta + pije olej. W konfiguracji z LPG w niektórych przypadkach dochodzi do wypalenia gniazd zaworowych. Trudno powiedzieć, dlaczego pancerny silnik powoduje problemy, taksówkarze twierdzą, że to kombinacja Tartarini + ASO.Sprzedawca minął się z prawdą, bowiem fabryczny LPG razem z 1.4 t-Jet nie jest już oferowany, podziękuj unii europejskiej. Z kolei sam t-Jet bez LPG trochę za dużo pali - mnie to co prawda gila ile samochód pali, ale niektórzy robią wielkie oczy na widok spalania w kompie, które i tak Tipo zaniża o 1l. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu TapatalkaTipo podrożało. Będąc ostatnio w salonie faktycznie odniosłem takie wrażenie. Inne marki wydaje mi się że podobnie.1.4 NA demonem mocy nie jest ale do normalnej jazdy wystarczy.Komputer przekłamuje dokładnie 0.4 l / 100 km . Spalanie 1.4 95KM nie jest wysokie mi nigdy nie spalił więcej niż 8 . W trasie 2+2 i wakacyjny bagaż plus korki klima w 7 się mieści. Przy 140 licznikowych 3800 obr. A oleju pije litr na 15kkm. Fakt częstych dolewek spowodowany jest głównie małą ilością oleju w silniku. Gdyby od min do max było tak z 1.2 l to od wymiany do wymiany bym nie dolewał...Mam Tipo od ponad 1.5 roku i prawie 30 kkm więc coś tam mogę napisać.Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 10 godzin temu, Jaruga napisał: No to przy takich przebiegach ja widzę miejsce na diesla a nie TSI. Ale nie kupi nowego diesla w takim budzecie... A szanse, ze 3-4 letni diesel zrobi kolejne 150kkm bezawaryjnie sa niestety niewielkie. W momencie zakupu będzie już miał pewnie cos kolo tego najechane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Dnia 7.12.2018 o 15:26, kartonik napisał: Jak do gazu to lepiej T-Jet. W wolnossaku jest dużo narzekań na wypalanie zaworów po przejechaniu nawet kilkadziesiąt km. Podobno jest związane z kiepskim ustawieniem instalacji przez ASO. Dnia 9.12.2018 o 07:34, gilbert3 napisał: Tipo podrożało i to dosyć mocno. 1.4 NA(95KM) jest za słaby do tego auta + pije olej. W konfiguracji z LPG w niektórych przypadkach dochodzi do wypalenia gniazd zaworowych. Trudno powiedzieć, dlaczego pancerny silnik powoduje problemy, taksówkarze twierdzą, że to kombinacja Tartarini + ASO. Sprzedawca minął się z prawdą, bowiem fabryczny LPG razem z 1.4 t-Jet nie jest już oferowany, podziękuj unii europejskiej. Z kolei sam t-Jet bez LPG trochę za dużo pali - mnie to co prawda gila ile samochód pali, ale niektórzy robią wielkie oczy na widok spalania w kompie, które i tak Tipo zaniża o 1l. Tak jak piszecie, albo ta instalacja tartarini jest do bani, albo ASO sobie z nią nie radzi. Mam BRC w 1.4 16V w Grande Punto i po przejechaniu 150kkm na LPG nic złego z silnikiem się nie stało. Z czasem problematyczne stały się węże układu chłodzącego i ich dodatkowe połączenia. Samochód lubi sobie chlapnąć olej i z tego co zaobserwowałem, to zwłaszcza ostra jazda zwiększa apetyt na olej. Co do samej jazdy - silnik jakiś słaby nie jest, ale trzeba go kręcić żeby to jechało - redukcja 2 w dół i wyprzedzamy Fakt, Tipo jest trochę cięższe, ale Punciak też swoje waży - mój wg dowodu 1150 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 10 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Fabryczna instalacja w Tipo 1.4 tjet jest zintegrowana z samochodem i sterownikiem silnika zapewne. Po okresie gwarancyjnym jesteś skazany na ASO, a znaleźć dobre ASO z dobrym serwisem to już jest sukces. Chcesz wymienić przód instalacji, bez ingerencji w sterownik silnika pewnie się nie obędzie. Dokładana w ASO instalacja Tartarini do 1.4 tjet kosztuje 4800zł. Obecnie skłaniam się jak już to zakupić auto bez lpg i dołożyć lpg w sprawdzonym warsztacie licząc się z tym że w przypadku awarii silnika gwarant i tak winę zrzuci na instalację lpg. Natomiast w P2 FL które mam obecnie 239kkm przebiegu, od 166kkm jest lpg na Stag-u. Silnik nie ruszany, idiotoodporny z hydrauliką na zaworach. Zużycie oleju jednakowe ~1l/10kkm oleju 5W-40 zarówno teraz jak i przy przebiegu 80kkm zaraz po zakupie. Stąd jestem dobrze nastawiony na lpg w Fiacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Odnośnie instalacji do T-jeta poza ASO. Jak w czerwcu montowałem hak w firmie która także zajmuje się montażem LPG, Alarmów, itp to proponowali mi za 3000zł. Ponoć już sporo montowali i bezproblemowo (wiadomo chcą sprzedać to się chwalą). Nie bylem zainteresowany wiec nie pytałem o szczegóły, ale jak widać pozafabryczny rynek montażu LPG zna T-jeta i montują w dobrych pieniądzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Odnośnie instalacji do T-jeta poza ASO. Jak w czerwcu montowałem hak w firmie która także zajmuje się montażem LPG, Alarmów, itp to proponowali mi za 3000zł. Ponoć już sporo montowali i bezproblemowo (wiadomo chcą sprzedać to się chwalą). Nie bylem zainteresowany wiec nie pytałem o szczegóły, ale jak widać pozafabryczny rynek montażu LPG zna T-jeta i montują w dobrych pieniądzach.Pewnie, że tak, w końcu to silnik nie tylko do Tipo. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 25 minut temu, lnk napisał: Odnośnie instalacji do T-jeta poza ASO. Jak w czerwcu montowałem hak w firmie która także zajmuje się montażem LPG, Alarmów, itp to proponowali mi za 3000zł. Ponoć już sporo montowali i bezproblemowo (wiadomo chcą sprzedać to się chwalą). Nie bylem zainteresowany wiec nie pytałem o szczegóły, ale jak widać pozafabryczny rynek montażu LPG zna T-jeta i montują w dobrych pieniądzach. Tjet to jeden z najlepszych nowych silników do LPG. Z resztą 1.4 16V 95KM też od lat chwalili, że lubi się z gazem Godzinę temu, steyr napisał: Obecnie skłaniam się jak już to zakupić auto bez lpg i dołożyć lpg w sprawdzonym warsztacie licząc się z tym że w przypadku awarii silnika gwarant i tak winę zrzuci na instalację lpg. Zwłaszcza, że różnica w cenie pomiędzy LPG dokładanym a z salonu nie jest mała bo około 2000, a szansa że coś bardzo poważnego się popsuje nieduża. Kupić bez LPG, pojeździć kilka miesięcy, jak coś się będzie miało popsuć to się w tym czasie popsuje i naprawi na gwarancji, a później założyć instalację. Stag oferuje ubezpieczenie - taka gwarancja, właśnie na wypadek usterek wynikających z montażu LPG i utraty gwarancji producenta samochodu. Nie mam pojęcia ile to kosztuje, ale jeśli mniej niż te 2000 różnicy to można pomyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 10 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Jeden doradca z ASO mi odpowiedział że w przypadku naprawy gwarancyjnej jeżeli padnie podejrzenie , że może mieć na usterkę wpływ montaż instalacji naprawa zostanie odmówiona i będę musiał udowodnić ,że usterka nie ma nic wspólnego z montażem instalacji LPG. Czyli teoretycznie padnie mi skrzynia biegów, wspomaganie to gwarancja teoretycznie jest nadal zachowana w pełni jeśli chodzi o te podzespoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Godzinę temu, steyr napisał: Jeden doradca z ASO mi odpowiedział że w przypadku naprawy gwarancyjnej jeżeli padnie podejrzenie , że może mieć na usterkę wpływ montaż instalacji naprawa zostanie odmówiona i będę musiał udowodnić ,że usterka nie ma nic wspólnego z montażem instalacji LPG. Czyli teoretycznie padnie mi skrzynia biegów, wspomaganie to gwarancja teoretycznie jest nadal zachowana w pełni jeśli chodzi o te podzespoły. Wg mnie nowe auto kupuje się glownie po to, żeby mieć swiety spoko i wsparcie ASO w okresie gwarancji. Zakladajac LPG poza system, wg mnie traci się jeden z glownych atutow i ja bym chyba wolal już kupic wtedy uzywke. Ale to moje zdanie i każdy zrobi jak uważa za słuszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.