Skocz do zawartości

BMW 330e Plug-In Hybrid


prawoimotoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, johny napisał:

Ty tak na serio bez jakiegokolwiek gimbala to kręcisz? Błędnik chce oszaleć przy oglądaniu 

 

Tak, lecz i  tak jest już dużo lepiej niż było :)

 

14 godzin temu, wujek napisał:

Mialem poprzednia bude 330 bez e ? Jak to cenowo wychodzi vs 330i? Jedyny minus to te zegary :facepalm: 

 

330e 204 tys zł, ale jest w promocji od 179 tys zł - w życiu bym nie spojrzał na Superba (od 154 tys zł) przy cenach BMW.

330i -od 180 tys zł

 

13 godzin temu, Kiwal napisał:

Strasznie głośny ten silnik przy przyspieszaniu...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

 

Bardzo czuły mikrofon jest w tej kamerze. Silnik świetnie wyciszony.

 

13 godzin temu, sdss napisał:

Światła super, 11 lat temu Skoda Yeti miała taki patent 🤪

 

Nie przeczę, lecz te są naprawdę świetne. Rzadko który samochód ma tak dobre światła.

 

12 godzin temu, PawelWaw napisał:

btw co za konsola na reku ? 

 

Pilot do kamery sportowej Sony.

 

12 godzin temu, Kiwal napisał:

Sterowanie kamera Sony

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, sdss napisał:

Masz szczęście do testowania takich aut.

Z dobrymi czy słabymi światłami?

 

20 minut temu, Marcin79 napisał:

 

Bmw 3 a superb to zupelnie inna grupa docelowa  przecież 

Owszem, lecz główny punkt sporny to przestrzeń. Ile osób faktycznie potrzebuje przestrzeni Superba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Z dobrymi czy słabymi światłami?

 

Owszem, lecz główny punkt sporny to przestrzeń. Ile osób faktycznie potrzebuje przestrzeni Superba?

Wydaje mi sie ze ci którzy kupuja superb to wlasnie patrzą na ilość miejsca 

:)

 

Może nie wiesz ale nawet taka blacha rzecz jak montaż fotelika do f30 nie była latwą rzeczą. 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Z dobrymi czy słabymi światłami?

 

Z dobrymi, prawie każde chwalisz np. Karoq.

 

Znajdź może kawałek prostej drogi z znakamimi reklamami, będzie można porównać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

330e 204 tys zł, ale jest w promocji od 179 tys zł - w życiu bym nie spojrzał na Superba (od 154 tys zł) przy cenach BMW.

330i -od 180 tys zł

 

180k to dobra cena Superb ma sens w taniej wersji bo ta BMW prowadzi sie lata swietlne lepiej od Skody. W przypaku BMW 320 jest tez rozsadne trzeba poczytac bo vyc moze tak jak w poprzedniej wersji wystarczy wgrac program i jest 330 i ponad 30k w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, wujek napisał:

180k to dobra cena Superb ma sens w taniej wersji bo ta BMW prowadzi sie lata swietlne lepiej od Skody. W przypaku BMW 320 jest tez rozsadne trzeba poczytac bo vyc moze tak jak w poprzedniej wersji wystarczy wgrac program i jest 330 i ponad 30k w kieszeni.

Dwa różne segmenty inni klienci. Trochę brak obiektywizmu, cena BMW w promocji katalogowa Skody? Tak czy siak przy podobnym wyposazeniu BMW bedzie dorozsze o więcej nic 25%. 150 vs 200 tyś zl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW nie może robić za pierwsze auto w rodzinie bo tam do tego bagażnika walizka się nie zmieści. Do Superba ciagle kilka zapakujemy.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sdss napisał:

Z dobrymi, prawie każde chwalisz np. Karoq.

 

Znajdź może kawałek prostej drogi z znakamimi reklamami, będzie można porównać. 

 

Chwalę tam, gdzie jest dobrze, a jeżeli jest coś nie tak, to o tym mówię. Karoq, owszem ma dobre ledy, lecz np. SEAT Leon oraz Ateca mają przeciętne. 

 

51 minut temu, wujek napisał:

180k to dobra cena Superb ma sens w taniej wersji bo ta BMW prowadzi sie lata swietlne lepiej od Skody. W przypaku BMW 320 jest tez rozsadne trzeba poczytac bo vyc moze tak jak w poprzedniej wersji wystarczy wgrac program i jest 330 i ponad 30k w kieszeni.

 

Nie tylko w przedmiocie prowadzenia jest przepaść, ale również wykonania, automatu, napędu, wyciszenia, itd.Pewnie tak jest, bo teraz 3 nie ma już silników 1.5 t, a wszystko parte jest na 2.0t.

 

15 minut temu, sdss napisał:

Dwa różne segmenty inni klienci. Trochę brak obiektywizmu, cena BMW w promocji katalogowa Skody? Tak czy siak przy podobnym wyposazeniu BMW bedzie dorozsze o więcej nic 25%. 150 vs 200 tyś zl. 

Ile dostaniesz rabatu na Skodę - 10%? Na BMW od tej ceny katalogowej też dostaniesz jeszcze jakiś rabat. Będzie droższe, ale całkiem nieznacznie. Do tego kupujesz BMW w dobre cenie, które cenę dłużej utrzyma niż Skoda.

Sam powoli zaczynam się rozglądać za następcą Leona i bardzo mocno myślę o premium, lecz będę szukać modelu po maksymalnych rabatach. Wiadomo koszt utrzymania auta będzie dużo wyższy niż SEATa. Czekam na cennik nowego Leona, bo tylko ten samochód mnie interesuje z aut nie-premium. Za dwa tyg mam dostać go na szybki test, o ile nic się nie zmieni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Kiwal napisał:

BMW nie może robić za pierwsze auto w rodzinie bo tam do tego bagażnika walizka się nie zmieści. Do Superba ciagle kilka zapakujemy.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

W 3 sedan bagażnik ma niby 480l - auto dobre dla 2 osób. W kombi jest dużo lepiej, lecz nadal mniej niż w Leonie. Mnie mega ciągnie w kierunku 318i/320i  oraz A4. Myślę, że z 1 dzieckiem uda się zapakować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Ile dostaniesz rabatu na Skodę - 10%? Na BMW od tej ceny katalogowej też dostaniesz jeszcze jakiś rabat. Będzie droższe, ale całkiem nieznacznie. Do tego kupujesz BMW w dobre cenie, które cenę dłużej utrzyma niż Skoda.

Sam powoli zaczynam się rozglądać za następcą Leona i bardzo mocno myślę o premium, lecz będę szukać modelu po maksymalnych rabatach. Wiadomo koszt utrzymania auta będzie dużo wyższy niż SEATa. Czekam na cennik nowego Leona, bo tylko ten samochód mnie interesuje z aut nie-premium. Za dwa tyg mam dostać go na szybki test, o ile nic się nie zmieni.

 

Dobre ceny to BMW robi na 3 GT. Tam to faktycznie można wyrwać albo fabrycznie nowe, albo demo w cenie średnio wyposażonego małego SUV'a, lub nowej Octavii czy Golfa. A dwuletnie 3GT z przebiegiem do 20kkm można wyrwać za cenę dobrze wyposażonego kompakta. Fakt model schodzący, ale ceny naprawdę mają atrakcyjne. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

W 3 sedan bagażnik ma niby 480l - auto dobre dla 2 osób. W kombi jest dużo lepiej, lecz nadal mniej niż w Leonie. Mnie mega ciągnie w kierunku 318i/320i  oraz A4. Myślę, że z 1 dzieckiem uda się zapakować.

480l to on ma bez baterii. Z bateriami duzo mniej.

 

Chociaz te litry to sa bardziej wirtualne niz.... przyklad A4 B9 kombi ma niby 500l. Ostatnio mierzylem miarka bo musialem karton wcisnac i....szerokosc 100cm, glebokosc 100cm, wysokosc 40cm....gdzie sie 100l podizalo;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Sebbeks napisał:

Dobre ceny to BMW robi na 3 GT. Tam to faktycznie można wyrwać albo fabrycznie nowe, albo demo w cenie średnio wyposażonego małego SUV'a, lub nowej Octavii czy Golfa. A dwuletnie 3GT z przebiegiem do 20kkm można wyrwać za cenę dobrze wyposażonego kompakta. Fakt model schodzący, ale ceny naprawdę mają atrakcyjne. 

 

Nie tylko na 3GT są rabaty po 30 kilka procent, ale również na poprzednią 3 f30/31 oraz na obecną z roku modelowego jest po 27% do ugrania. Na A4 też da się wyrwać takie rabaty. Za 130 -140 tys zł można kupić super auto premium klasy D, owszem silnik często to 2.0 150/180 benz. w automacie, bez napędu na 4 koła, ale czego więcej potrzeba do szczęścia?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Kiwal napisał:

480l to on ma bez baterii. Z bateriami duzo mniej.

 

Chociaz te litry to sa bardziej wirtualne niz.... przyklad A4 B9 kombi ma niby 500l. Ostatnio mierzylem miarka bo musialem karton wcisnac i....szerokosc 100cm, glebokosc 100cm, wysokosc 40cm....gdzie sie 100l podizalo;-)

Tak, bez baterii. Ale baterię nie zajmują aż tak dużo miejsca. To są bolączki premium. Leon jest dużo bardziej funkcjonalny niż A4 kombi. Mnie ostatnio do Leona weszła pufa 105 x 105 cm. Na szerokość miałem jeszcze zapas po obu stronach łącznie kilka cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Marcin79 napisał:

 

Może nie wiesz ale nawet taka blacha rzecz jak montaż fotelika do f30 nie była latwą rzeczą. 

 

Ja odpuściłem X3 właśnie dlatego, że za siedzeniem kierowcy nie mieścił się fotelik a w bagażniku wózek.

 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, prawoimotoryzacja napisał:

 

Nie tylko na 3GT są rabaty po 30 kilka procent, ale również na poprzednią 3 f30/31 oraz na obecną z roku modelowego jest po 27% do ugrania. Na A4 też da się wyrwać takie rabaty. Za 130 -140 tys zł można kupić super auto premium klasy D, owszem silnik często to 2.0 150/180 benz. w automacie, bez napędu na 4 koła, ale czego więcej potrzeba do szczęścia?

Totalnie nie potrzeba więcej. Przynajmniej mi. Znalazłem dwuletnie 318d GT z przebiegiem 18kkm z pierwszą rejestracją w styczniu 2019 z pakietem serwisowym na 5 lat lub 100kkm za 104900 zł wyjściowo. Gdybym miał za podobne pieniądze kupić Golfa, czy coś innego, to wolałbym to BMW. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

W 3 sedan bagażnik ma niby 480l - auto dobre dla 2 osób. W kombi jest dużo lepiej, lecz nadal mniej niż w Leonie. Mnie mega ciągnie w kierunku 318i/320i  oraz A4. Myślę, że z 1 dzieckiem uda się zapakować.

 

Dla rodziny 2+1 wystarczy. Ja w koncepcji 2+1 z rocznym dzieckiem byłem na wakacjach na południu Włoch i wszystko co trzeba się do Lacetti sedan zmieściło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Ryb napisał:

 

Dla rodziny 2+1 wystarczy. Ja w koncepcji 2+1 z rocznym dzieckiem byłem na wakacjach na południu Włoch i wszystko co trzeba się do Lacetti sedan zmieściło.

 

Obawiam się, że jednak ten sedan - 480 l- może być jednak zbyt skromny na układ 2+1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Obawiam się, że jednak ten sedan - 480 l- może być jednak zbyt skromny na układ 2+1.

 

Lacetti sedan miał 400l bagażnika (plus trochę pod podłogą ale nie korzystałem z tego).

:ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

W 3 sedan bagażnik ma niby 480l - auto dobre dla 2 osób. W kombi jest dużo lepiej, lecz nadal mniej niż w Leonie. Mnie mega ciągnie w kierunku 318i/320i  oraz A4. Myślę, że z 1 dzieckiem uda się zapakować.

Leon, poprzednie 3er A4, nosidełko wpięte w bazę wymuszalo w moim przypadku ustawianie fotela pasażera równo z moim. Trochę słabo  da się z tym żyć ale po co jak można kupić Superba albo Suva problem znika. Znika rowniez w chwili jak dziecko zaczyna jeździć ustawione do przodu.

 

Jak dziecko wyjdzie z wózka to ile potrzeba 100l na osobę?  To wystarczy bagażnik 300l.

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Nie tylko na 3GT są rabaty po 30 kilka procent, ale również na poprzednią 3 f30/31 oraz na obecną z roku modelowego jest po 27% do ugrania. Na A4 też da się wyrwać takie rabaty. Za 130 -140 tys zł można kupić super auto premium klasy D, owszem silnik często to 2.0 150/180 benz. w automacie, bez napędu na 4 koła, ale czego więcej potrzeba do szczęścia?

Super auto kl D tzn jakie wg Ciebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, hefi napisał:

A4 i 3ka? emoji23.png D?

 

 

 

A jaka jak nie "D"?  No słucham?

 

13 minut temu, sherif napisał:

Aha czyli A4 to super auto kl D :hehe:.

 

To znajdź inne auto segmentu D z rabatem 25-30%, które finalnie będzie kosztowało poniżej 150 tys zł z analogicznym wyposażeniem. Skoro uważasz, że A4/ BMW G20/f30 po wskazanym rabacie nie są "super" autem segmentu D, to czekam na inne propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 to specyficzne auto.
Długość chyba z 4.7m. ilość miejsca dla ludzi w kabinie mniejsza niż w Octavii. Bagażnik, a tak z 30% mniejszy niż w Octavii.
Ale...to co ma Audi a czego nie ma Skoda (bynajmniej w roczniku 2017) to systemy wspomagające, wyciszenie, spasowanie, multimedia z Mmi.itd... można by wymieniać w nieskończoność. Ale za cenę takiego a4 kupiłbym że dwie jak nie 3 Octavię...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Kiwal napisał:

A4 to specyficzne auto.
Długość chyba z 4.7m. ilość miejsca dla ludzi w kabinie mniejsza niż w Octavii. Bagażnik, a tak z 30% mniejszy niż w Octavii.
Ale...to co ma Audi a czego nie ma Skoda (bynajmniej w roczniku 2017) to systemy wspomagające, wyciszenie, spasowanie, multimedia z Mmi.itd... można by wymieniać w nieskończoność. Ale za cenę takiego a4 kupiłbym że dwie jak nie 3 Octavię...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Problem jest w tym, że dobrze wyposażona Octavia tez nie jest tanim samochodem. Jak brałem Leona to Golf/Octavia/Leon z silnikeim 1.4 125 i manualem kosztowały 100.000 zł. Silnik 1.4 150 plus automat podbijały kwotę do 115.000 zł. Po rabacie ok 10% cena nadal wysoka. Teraz w ofercie dla biznesu po rabacie można kupić G20 z automatem, ledami, silnikeim 2.0 156 km za ok 125 tys zł (przed rabatem 159). Nadal ktoś uważa, że nie jest to super auto segmentu D????

Premium nie tylko ma lepsze wyciszneie , materiały, itd, ale również zawieszenia (wilowahacz przód i tył) dzięki czemu prowadzenie jest o niebo lepsze.

 

Owszem wypasiona G20 318i nagle kosztuje nie 159 tys zł przed rabatem a 200.000.

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

A jaka jak nie "D"?  No słucham?

Ja nigdy 3 ani A4 za klasę D nie uważałem. Ciasne to jak diabli.

Na OLX widzę 5 czy A6 od ok 160, ale w ocenie AK nie będzie super wyposażone i bez silnika .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Ja nigdy 3 ani A4 za klasę D nie uważałem. Ciasne to jak diabli.

Na OLX widzę 5 czy A6 od ok 160, ale w ocenie AK nie będzie super wyposażone i bez silnika .

 

Raczej golas dla biznesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdy 3 ani A4 za klasę D nie uważałem. Ciasne to jak diabli.
Na OLX widzę 5 czy A6 od ok 160, ale w ocenie AK nie będzie super wyposażone i bez silnika .
 
A3 to kompakt. A4 to již co by nie mówić większe auto. A6 dużo większe od A4 nie jest...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

w życiu bym nie spojrzał na Superba (od 154 tys zł) przy cenach BMW

Naprawdę myślisz, że kogoś, kto ceni sobie przestrzeń superba skusi bmw 3 - to konkurent dla octavii w kategorii "przestrzeń"? Chyba mówimy 5-er, ale tu już uwaga o cenach jest nie na miejscu.

I odwrotnie - ktoś, kto się jara bmw ogólnie, przecież nie spojrzy na superba. Nawet na takiego 272 KM za 124 tys. PLN (był jakiś czas temu na otomoto).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie tez odniose do porownania do Superb (mialem Superb2 teraz mam A6)...

No BMW 3 to mozna porownac co najwyzej (od strony wielkosci) do Octavii...

Superb jest w srodku wiekszy od mojego A6, ktore jest porownywalne jak nie wieksze od BMW5...

Wiec Superb - A6 - BMW 5 to dla mnie ta sama klasa wielkosci, BMW3 - Audi A4 - Skoda Octavia to dla mnie takze porownywalne wielkosciowo samochody.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie tez odniose do porownania do Superb (mialem Superb2 teraz mam A6)...
No BMW 3 to mozna porownac co najwyzej (od strony wielkosci) do Octavii...
Superb jest w srodku wiekszy od mojego A6, ktore jest porownywalne jak nie wieksze od BMW5...
Wiec Superb - A6 - BMW 5 to dla mnie ta sama klasa wielkosci, BMW3 - Audi A4 - Skoda Octavia to dla mnie takze porownywalne wielkosciowo samochody.
Porównując wielkość wewnątrz masz 100%racje...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kiwal napisał:

Porównując wielkość wewnątrz masz 100%racje...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Tak, chodzi mi o klase wielkosci, nie wnikam w premium / prestiz / upodobania osobiste.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Polarny napisał:

Naprawdę myślisz, że kogoś, kto ceni sobie przestrzeń superba skusi bmw 3 - to konkurent dla octavii w kategorii "przestrzeń"? Chyba mówimy 5-er, ale tu już uwaga o cenach jest nie na miejscu.

I odwrotnie - ktoś, kto się jara bmw ogólnie, przecież nie spojrzy na superba. Nawet na takiego 272 KM za 124 tys. PLN (był jakiś czas temu na otomoto).

 

Panowie, ale ja się odniosłem do Superba głównie w odniesieniu do wersji iV, czyli plug-in hybrid, także trzymajmy się kontekstu.

 

BMW 5 to już inne liga cenowa, chociaż zdarzają się oferty 318d za 150 tys zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

To znajdź inne auto segmentu D z rabatem 25-30%, które finalnie będzie kosztowało poniżej 150 tys zł z analogicznym wyposażeniem. Skoro uważasz, że A4/ BMW G20/f30 po wskazanym rabacie nie są "super" autem segmentu D, to czekam na inne propozycje.

To ma być super czy ma być tanie ?

Bo jak patrzysz ile dostajesz vs ile wydajesz to taki Superb wypadnie lepiej. W A4 akurat siedziałem, bo sam zastanawiałem się nad tym autem, ale bardzo szybko zrezygnowałem. Może to i jest i D, ale jak dla mnie bardzo małe D. Już w salonie jak dzieci wsiadały to uderzały w fotel kierowcy, z tyłu jest tam mało miejsca. Wyposażenie też nie powala (vs cena). Kolega w pracy jako auto firmowe wybrał A4, trochę lepsze wyposażenie 190KM i po rabatach zrobiło się 180kzł. W BMW dostałem spory rabat na GT (kwotowy , nie procentowy) i podobnie ok 170kzł, tylko że GT było przepastne w porównaniu do Audi.

Dlatego IMO nie są w cale takie super. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.