K3 Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 Jakie za i przeciw? Coś tam o 1.5TSI negatywnego słyszałem, natomiast 1.5T w Kia/Hyundai to stosunkowo nowy silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 Jakie za i przeciw? Coś tam o 1.5TSI negatywnego słyszałem, natomiast 1.5T w Kia/Hyundai to stosunkowo nowy silnik... Ekonomia TSI, będzie mniej palił. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zejk Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 Chwilę poczytałem internety i wychodzi na to, że oba silniki wymagają od użytkownika nauczenia się od nowa obsługi sprzęgła - oczywiście przy manualnej skrzyni. Nabywcy samochodów z każdym z tych silników narzekają na kangurowanie przy ruszaniu i dławienie się silnika. Podobno w Kia jest akcja serwisowa na soft przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 Nie ma tak źle w 1,5 tsi zrobilem dopiero 1tkm i kangurowania nie zaobserwowałem gorzej w 1.0 tsi żony tu trzeba opanować delikatne ruszanie . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 26 minut temu, K3 napisał: Jakie za i przeciw? Coś tam o 1.5TSI negatywnego słyszałem, natomiast 1.5T w Kia/Hyundai to stosunkowo nowy silnik... Kia będzie tańsza od OIV w zakupie z podobnym wyposażeniem i zapewne bardziej dostępna niż skoda 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 30 minut temu, K3 napisał: Jakie za i przeciw? Coś tam o 1.5TSI negatywnego słyszałem, natomiast 1.5T w Kia/Hyundai to stosunkowo nowy silnik... Silniki benzynowe KIA slyna z bardzo niskiej trwalosci aluminiowego bloku nawet w silnikach bez doladowania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 32 minuty temu, tower napisał: Silniki benzynowe KIA slyna z bardzo niskiej trwalosci aluminiowego bloku nawet w silnikach bez doladowania. Powiadasz, patrz a nasze na nauce jazdy maja po 300kkm i jeżdżą. Magia 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 Godzinę temu, RABIN napisał: gorzej w 1.0 tsi żony tu trzeba opanować delikatne ruszanie . Pełna zgoda. Też musiałem nauczyć się ruszania z tym silnikiem. 1.5 TSI gdybym kupował to raczej z DSG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 52 minuty temu, Camel napisał: Powiadasz, patrz a nasze na nauce jazdy maja po 300kkm i jeżdżą. Magia Na nauce jazdy to raczej silniki katowane nie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Popularny post Camel Napisano 17 Sierpnia 2021 Popularny post Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 7 minut temu, kravitz napisał: Na nauce jazdy to raczej silniki katowane nie są Powiedziałbym, że pracują w warunkach laboratoryjnych a sprzęgła są użytkowane płynnie a biegi zmieniane w optymalnej prędkości obrotowej silnika Dlatego samochód po „L” powinien być droższy przy odsprzedaży od „zwykłego” 7 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 2 godziny temu, tower napisał: Silniki benzynowe KIA slyna z bardzo niskiej trwalosci aluminiowego bloku nawet w silnikach bez doladowania. Skąd takie rewelacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 41 minut temu, Camel napisał: Powiedziałbym, że pracują w warunkach laboratoryjnych a sprzęgła są użytkowane płynnie a biegi zmieniane w optymalnej prędkości obrotowej silnika Dlatego samochód po „L” powinien być droższy przy odsprzedaży od „zwykłego” Proszę Cię Na Lce jest właśnie wszystko zajechane, ale akurat silnik był zawsze ciepły od rana do wieczora i cykał na wolnych obrotach, a nie do odcinki. Może problemem jest częste odpalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 25 minut temu, kravitz napisał: Na Lce jest właśnie wszystko zajechane, ale akurat silnik był zawsze ciepły od rana do wieczora i cykał na wolnych obrotach, a nie do odcinki. Pytanie czy bardziej silnikowi szkodzi kręcenie do odcinki, czy cykanie na wolnych obrotach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 2 godziny temu, wladmar napisał: Pytanie czy bardziej silnikowi szkodzi kręcenie do odcinki, czy cykanie na wolnych obrotach. Na „L” nasz wszystko „Puść gaz”, „puść ten y…… gaz”, a silnik na odcince, że aż „buda” się rozkręci sama od wibracji 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 4 godziny temu, tower napisał: Silniki benzynowe KIA slyna z bardzo niskiej trwalosci aluminiowego bloku nawet w silnikach bez doladowania. Rozwiń proszę... Bo że łańcuchy i napinacze nie są wieczne, to wiem. Głównie z winy użytkowników... Częstotliwość wymiany oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 5 godzin temu, Camel napisał: Powiadasz, patrz a nasze na nauce jazdy maja po 300kkm i jeżdżą. Magia Jezdzic jezdza ale moga klekotac, rysowac gladzie. Najbardziej podatna jest sera G4KD 2.0 niedoladowana. 2.0 turbo ma problemy z dojsciem do 100kkm. Glowna przyczyna to aluminoiowe miekkie bloki. Aluminiowe silniki z mniejszymi objetosciami sa durzo trwalsze, natomiast male turbo nie wiem, ale nie wroze im trwalosci biorac pod uwage wczesniejsze aluminiowe silniki. No chyba ze zaczeli robic z zeliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 8 godzin temu, K3 napisał: Jakie za i przeciw? Coś tam o 1.5TSI negatywnego słyszałem, natomiast 1.5T w Kia/Hyundai to stosunkowo nowy silnik... VAG to szmelc, kangury i nie wiadomo co jeszcze. Zawsze jakie problemy. Jak ktoś tu pisał Kia to prawie premium i ma 7 lat gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinas_sz Napisano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 Jeżdżę Octavią z tym silnikiem od pół roku, przebieg około 23kkm. Auto dynamiczne i na prawdę oszczędne. Problemów z kangurowaniem nie zaobserwowałem. Największą wadą jest słabo działający system multimedialny. Czasem się zawiesi, czasem rozłaczy się android auto, czasem pokazuje błąd świateł dziennych mimo że świecą Niektórzy narzekają na sterowanie klimą na ekranie dotykowym. Dla mnie to nie problem bo ustawiłem temperaturę na 22 i auto i więcej nie dotykałem W razie czego jest fizyczny klawisz który od razu włącza na ekranie menu klimatyzacji. Jezdzilem chwilę kią ale z 1.6 diesel. Fajne wnętrze, porównywalna jakość materiałów, jeśli to dla kogoś istotne sterowanie nawiewami za pomoca fizycznych pokręteł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irishpiter Napisano 18 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2021 (edytowane) Mam 1,5 TSI i wg mnie to jest jeden z najmniej przyjaznych silników dla użytkownika jakimi miałem okazję jeździć. Dodatkowo VW ma totalnie gdzieś reklamacje. Dopóki jedzie to TTM. Poczytaj w google na temat kangurowania, stukania na wolnych obrotach, oraz zwróć uwagę na dużego nawet jak na turbo laga który ten silnik ma! Jedyny plus to spalanie które jest małe, ale w zimie potrafi sporo urosnąć. Moj wziął na 17kkm(od nowości) jakieś 1,5 litra oleju. Po 12 tys ubyło oleju z maks do min i teraz przy 17 znowu jest połowa. Edytowane 18 Sierpnia 2021 przez irishpiter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2021 W dniu 17.08.2021 o 09:53, K3 napisał: Jakie za i przeciw? Coś tam o 1.5TSI negatywnego słyszałem, natomiast 1.5T w Kia/Hyundai to stosunkowo nowy silnik... Jeździłem chwilę xceed 1,5T 160 KM z DCT i w porównaniu z moim 1.6T 177 KM w cięższym samochodzie sprawiał wrażenie zamulonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2021 Godzinę temu, el_diablo napisał: Jeździłem chwilę xceed 1,5T 160 KM z DCT i w porównaniu z moim 1.6T 177 KM w cięższym samochodzie sprawiał wrażenie zamulonego. Teraz nawet 1.6 t zmulili do 150 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 20 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2021 Godzinę temu, rwIcIk napisał: Teraz nawet 1.6 t zmulili do 150 KM W czym? Bo 1.6T było 177KM, 182KM i 204KM. I nie ma sensu zmulać, skoro wchodzi ów 1.5T... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2021 11 minut temu, K3 napisał: W czym? Bo 1.6T było 177KM, 182KM i 204KM. I nie ma sensu zmulać, skoro wchodzi ów 1.5T... Tucson. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2021 13 minut temu, rwIcIk napisał: Tucson. Wycofali tego muła 1.6 132KM i musieli czymś wystartować w cenniku. Tak samo jak 1.0 TSI 95KM i 110KM. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, K3 napisał: W czym? Bo 1.6T było 177KM, 182KM i 204KM. I nie ma sensu zmulać, skoro wchodzi ów 1.5T... Nie wiesz czy to ten sam silnik? A tylko program inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2021 przejechałem O4 1.5 tsi prawie 40 kkm, dramat, tym nie da się jeździć 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2021 11 minut temu, 62545tomasz napisał: przejechałem O4 1.5 tsi prawie 40 kkm, dramat, tym nie da się jeździć Gratuluje samozaparcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2021 47 minut temu, 62545tomasz napisał: przejechałem O4 1.5 tsi prawie 40 kkm, dramat, tym nie da się jeździć co z nią nie tak zrobiłem dopiero 2tkm i jedzie całkiem przyjemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2021 W dniu 30.08.2021 o 09:30, RABIN napisał: co z nią nie tak zrobiłem dopiero 2tkm i jedzie całkiem przyjemnie Pewnie kwestia oprogramowania silnika, w młodszych autach podobno problem kangurowania nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 4 Września 2021 Udostępnij Napisano 4 Września 2021 W dniu 17.08.2021 o 10:07, spad napisał: Ekonomia TSI, będzie mniej palił. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka KIA xceed 1.5 - średnie spalanie po 4 tys. km 6,6 l/100 km. Wg mnie nie jest źle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irishpiter Napisano 5 Września 2021 Udostępnij Napisano 5 Września 2021 W dniu 31.08.2021 o 22:42, pejus1982 napisał: Pewnie kwestia oprogramowania silnika, w młodszych autach podobno problem kangurowania nie występuje. Użytkownik pisze o O4 a nie O3, problem kangurowabia występuje od początku 1,5tsi to chyba jeśli by umieli to by go usunęli w nowym modelu..., Te silniki to loteria raz trafisz i jest ok a raz nie i tak zostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.