Skocz do zawartości

Jaki SUV z zacięciem terenowym?


Piotrus

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Danielpoz. napisał:

Ktoś wozi dzieciaki dostawczakiem?  

 

Ej, są podobno nawet wariaci, którzy chcą się dostawczakami ścigać i wymagają od nich tarczowych hamulców na tylnej osi oraz 7s do setki.

:pukpuk:

 

 

1 minutę temu, Danielpoz. napisał:

Auto jest 2 osobowe a jak ktoś szuka bezpiecznego i komfortowego auta na więcej osób to nie kupuje pick upa.

 

Tu upatruję porażki VW. Nie wiedzieli, że auto jest dwuosobowe i dali niepotrzebnie drugą parę drzwi, generując koszty. Do tego zamontowali w nich uszczelki inkrustowane złotem i dźwięk zamykania prosto z Rolls-Royce'a. To nie miało prawa się udać.

:hehe:

 

1 minutę temu, Danielpoz. napisał:

Kiedyś była nawet taka moda że ludzie kupowali pick up jako rodzinne auta🤣 No ale to było na początku wieku więc stare czasy. Były tańsze od dobrych suv i jeszcze vat cały do odliczenia. Czasy się na szczęście zmieniły😎

 

Dziękuję za tę niezwykle cenną radę. Wezmę ją sobie głęboko do serca, będę ciężko pracował, oszczędzał i kupię sobie wreszcie jakiegoś SUVa. Może nawet będzie rownie szybki jak Amarok, skoro VW się do niczego nie nadaje...

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Danielpoz. napisał:

Nie wiem, musisz się zapytać kogoś kto się zna na pick upach tak jak Ty.😁

 

 

httpwww-autogaleria-hu-40.jpg

httpwww-autogaleria-hu-42.jpg

 

Pokażesz mi go w katalogu? Wezmę dwa żeby wszyscy mogli jechać z przodu.

:skromny:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

 

 

 

Ty widziałeś kiedyś Raptora z bliska? Wiesz w ogóle do czego ten samochód służy?

;l

 

 

 

 

Nigdy i nie mam o tym żadnego pojęcia. Za to wiem tu z forum że Raptor miażdży wszystko😁

 

Pewnie chodzi o moc i osiągi👍

 

Jako ciekawostkę nie mającą nic wspólnego z dyskusją to pierwszy Raptor sprzedany w Polscy był w Bemo Motors 😀 

Ten oliwkowy na 3 planie😏

 

 

IMG_20200301_170553.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

 

 

 

A mnie stać. Ale przeważyły inne względy, które Tobie akurat nie mieszczą się w głowie. Ja mogę z tym żyć. A Ty?

 

 

 

 

 

Jak to mało potrzeba. Do prymitywnego auta wkładamy trochę elektroniki(jak najbardziej jestem za i to sobie cenie) i klienci już wierzą że kupują nowoczesne auto.🤣 

Napęd z Uaza, hamulce z Żuka no ale Ciebie stać, to najważniejsze 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Danielpoz. napisał:

Nigdy i nie mam o tym żadnego pojęcia. Za to wiem tu z forum że Raptor miażdży wszystko😁

 

Pewnie chodzi o moc i osiągi👍

 

Nie. Ani moc ani osiągi. Ale nie szkodzi, bo i tak bez sensu ta dyskusja.

 

 

7 minut temu, Danielpoz. napisał:

 

Jako ciekawostkę nie mającą nic wspólnego z dyskusją to pierwszy Raptor sprzedany w Polscy był w Bemo Motors 😀 

Ten oliwkowy na 3 planie😏

 

 

IMG_20200301_170553.jpg

 

Trzeba było chociaż bliżej podejść. Wiedziałbyś do czego służy Raptor i że to jest szary bo nie było oliwkowych.

:hehe:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Danielpoz. napisał:

Jak to mało potrzeba. Do prymitywnego auta wkładamy trochę elektroniki(jak najbardziej jestem za i to sobie cenie) i klienci już wierzą że kupują nowoczesne auto.🤣 

Napęd z Uaza, hamulce z Żuka no ale Ciebie stać, to najważniejsze 😀

 

Najważniejsze w tym wątku zdaje się być to, że Ciebie stać nie było i teraz mocno Cię to uwiera. Idź, kup jakiegoś używanego Amaroka i bądź szczęśliwy zamiast przekonywać, że poduszki powietrzne to fanaberia.

:ok:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

 

 

 

Ja nie kupiłem VW bo jest niebezpieczny. Możesz tego nie rozumieć, ale bezpieczeństwo to nie jest tylko rodzaj tylnego hamulca.

 

 

 

 

 

Amarok niebezpieczny. Ranger niebezpieczny. Wybrałeś tańszego i słusznie, po co przepłacać.👍

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

 

 

 

Trzymaj się więc bezpiecznego VW. Proponuję model ID3. Zgadnij jakie ma z tyłu hamulce?

:hehe:

 

Ten ID3 to też jakiś dostawczak z ponad toną ładowności i ma na haku 3.5t? Chcesz powiedzieć że ma hamulce od Żuka jak nowoczesny i bezpieczny Ranger?

Co za czasy😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




 
Dziękuję za tę niezwykle cenną radę. Wezmę ją sobie głęboko do serca,
default_ok.gif


Jak zacząłem czytać, że "głęboko" to myślałem, że nie weźmiesz, a wsadzisz i nie do serca, a trochę niżej
P. S.
Kolega@chojny dobrze radzi bierz cokolwiek z 4x4 co Ci się podoba i spełnia kryteria.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Danielpoz. napisał:

Ten ID3 to też jakiś dostawczak z ponad toną ładowności i ma na haku 3.5t? Chcesz powiedzieć że ma hamulce od Żuka jak nowoczesny i bezpieczny Ranger?

Co za czasy😀

 

Mój nie jeździ z toną ładunku i kolejnymi 3.5 na haku. Za to jeździ z dziećmi. Być może dlatego się nie rozumiemy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Danielpoz. napisał:

Amarok niebezpieczny. Ranger niebezpieczny. Wybrałeś tańszego i słusznie, po co przepłacać.👍

 

Wybrałem to, co trafia w moje potrzeby i jestem zadowolony. Szkoda że Ty tak nie zrobiłeś, też byłbyś zadowolony zamiast wylewać frustracje na forum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, janusz napisał:

Jak zacząłem czytać, że "głęboko" to myślałem, że nie weźmiesz, a wsadzisz i nie do serca, a trochę niżej emoji16.png

 

Jakże tak? Jesteśmy dżentelmenami na kulturalnym forum. No jesteśmy! Prawda?

;]

 

 

22 minuty temu, janusz napisał:

 


P. S.
Kolega@chojny dobrze radzi bierz cokolwiek z 4x4 co Ci się podoba i spełnia kryteria.

 

 

Ale to raczej do autora wątku bo ja nic tu nie kupuję. Ja tylko sobie luźno rozmawiam z kimś, kto wybrał źle i teraz chce mi wmówić, że ja też wybrałem źle żeby mu było raźniej. 

:lol:

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

 

 

Jak Ci zależy na osiągach to bierz SVRa, 4,8s do setki i 275km/h na prostej albo Jeep Grand Cherokee Trackhawk 5,4s do setki.  

 

 

 

 

Korci mnie taki szybki Jeep jako kandydat na następne auto. Bardziej zwykły SRT niz Trackhawk ale ja i tak nie jeżdżę tak szybko. Fajna zabawka za pół ceny, tylko ciekawe czy da się z tym żyć na co dzień. 

:hmm:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dark_Knight napisał:

 

Korci mnie taki szybki Jeep jako kandydat na następne auto. Bardziej zwykły SRT niz Trackhawk ale ja i tak nie jeżdżę tak szybko. Fajna zabawka za pół ceny, tylko ciekawe czy da się z tym żyć na co dzień. 

:hmm:

 

 

 

Da, bez problemu, jak wciśniesz to pojedzie, jak nie wciśniesz to nie pojedzie. Testowałem  SVRa i to zupełnie normalne auto. 

Edytowane przez chojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, chojny napisał:

Jak nie jeździsz w typowy teren to kup obojętnie co Ci się podoba, w odpowiednim gabarycie, z napędem 4x4, z prześwitem i wyposażeniem jakie Cie interesuje. 

 

Sam szukałem rozwiązania 3 lata i wróciłem do punktu wyjścia, czyli serce przed rozumem ze wszystkimi tego ewentualnymi konsekwencjami. U mnie jest tylko ta różnica, że to szósty samochód w domu, którego i tak nie używam do niczego więcej jak do zabawy i spędzania wolnego czasu i generalnie jak się coś sypnie, to odpalam inne auto i tyle. 

 

 

 

To ma być uniwersalne auto, czyli w sumie kwintesencja nazwy SUV. Ma potrafić wjechać w teren typu błotnista polna droga z wertepami nad Wkrą żeby zabrać psa na spacer (czyli max to co na tym drugim filmie z SUV), ma potrafić zatargać przyczepę na Mazury (albo do Hiszpani), do tego jednak wolałbym mieć jakieś minimum komfortu na autostradzie gdybym chciał pojechać całą rodziną na drugi koniec PL albo dalej. Na osiągach powoli przestaje mi zależeć, Jeep jest z Oklahomy i jest ograniczony na 110mph - taka prędkość max mi w zupełności wystarcza, a kombinuje że współczesny 3.0 diesel będzie miał wystarczającą dynamikę w codziennej jeździe plus to co powyżej.

 

Do rozejrzenia się za czymś innym natchnęło mnie to co dzieje się z obecnym rynkiem samochodów  - już nawet Jeep robi hybrydy i lada chwila ciężko będzie znaleźć auto proste jak budowa cepa żeby spełniało to co sobie wymyśliłem i było bezawaryjne. Także nie chciałbym się za chwilę obudzić z ręką w nocniku że ciężko będzie nawet znaleźć kilkulatka który spełnia kryteria bo nikt nie będzie się chciał ich pozbyć z racji braku alternatywy.

 

 

Im dłużej o tym myślę tym bardziej dochodzę do wniosku że to trochę większe spalanie to i tak dobra "cena" za to co potrafi obecne auto w stosunku do propozycji które padały w tym wątku.

 

Wiem natomiast że jednak zdecydowanie nie chcę pick-up'a.

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dark_Knight napisał:

Korci mnie taki szybki Jeep jako kandydat na następne auto. Bardziej zwykły SRT niz Trackhawk ale ja i tak nie jeżdżę tak szybko. Fajna zabawka za pół ceny, tylko ciekawe czy da się z tym żyć na co dzień. 

 

Jeśli jesteś w stanie zaakceptować spalanie >20L w mieście to da się.

 

SRT od zwykłego HEMI różni się głównie brakiem reduktora, dużo lepszymi heblami i bardziej sportowo zestrojonym zawieszeniem (czytaj, tak jak masz z pudełka w standardowym X5 albo Q7).  Czyli taka trochę świnka morska ;]

 

Osobiście zamiast takiego potwora wolałbym jakieś propozycje od europejskich marek, typu GLE AMG czy X5M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, chojny napisał:

 

Już nie ma takich aut. 

Jeszcze da się znaleźć 3-5 latka, choćby z tych propozycji które padły. Jak zostawie sobie obecnego GC na 5 lat, to te same auta o których pisaliśmy będą miały 8-10 lat i będzie zdecydowanie ciężej coś wybrać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wladmar napisał:

 

Skoro ktoś tu proponował Pandę 4x4, to czemu nie Jimny? :nie_wiem:;l

Koniecznie z LPG, zresztą to klasyczne AK - na każde potrzeby wygrywała Panda z gazem i można było zamykać wątek.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, chojny napisał:

 

Tak, to duży, mocny, szybki i wygodny SUV z dieslem, dla całej rodziny z psem i teściową a i 3T przyczepy do Hiszpanii pociągnie. 

 Całe szczęście że nie umiem pływać bo bym chciał ciągać jeszcze jacht.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...80 tyś i takie założenia, trafiłeś w czarną dziurę.  ...ceny Toyot LC to jakaś abberacja. Kiedyś za tę kwotę mogłeś kupić średnio zajechany egzemplarz i doprowadzić go w tych pieniądzach do niezłej kondycji łącznie z restauracją ramy, no i zaczynały się 100 w dobrym stanie do roboty ;]. Ja bym się trzymał jeepa, tylko go dobrze zagazował. Poprawi się ekonomia a kompromis terern/czarne moim zdaniem jest idealny.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 1/25/2022 at 10:15 PM, Dark_Knight said:

 

To też nie jest SUV z zacięciem terenowym. Nawet bardziej nie jest niż ta Tribeca.

;l

 

Ale jestem gotów zaraz to odwołać pod presją fanów Subaru. I nawet przyznać, że symetryczny AWD to taki napęd co symetrycznie rozdziela w terenie moment na wszystkie koła bo i takie argumenty pewnie padną. 

:hehe:

 

 

seryjna tribeca w terenie wyglada tak 

za mały kąt rampowy i leżymy na brzuszku :nie_wiem: :klnie: 

 

On 1/25/2022 at 11:00 PM, ppmarian said:

Czemu? Ja miałem z zawiasem +20mm oraz osłony silnika skrzyni i dyfra. Na agresywnych oponach szedł jak dzik. Od sniegow w północnej Rosji po skały w Albanii czy błota w Moldawi.

Niczym tribeca nie ustępowała forkowi SH poza przednim zwisem a napędowy była lepsza (5eAT czyli centralny dyfer z aktywna blokada + TC)

seryjnie jest niżej niz forek i ma mniejsze kąty oraz wieksze zwisy, czyż nie  ? ;] 

 

On 1/25/2022 at 8:37 PM, Dark_Knight said:

VW. Proponuję model ID3. Zgadnij jakie ma z tyłu hamulce?

 

:hmm: brębno  ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mokrii napisał:

:hmm: brębno  ;] 

 

Śmiejecie się z bębnów a one są bardziej skuteczne niż tarcze ale mając problem z oddawaniem ciepła i szybko spadającą skutecznością przy kolejnych hamowaniach z kolei przegrywają z hamulcami tarczowymi. Mają też kilka innych wad ale z racji swoich zalet, to zwróćcie uwagę że wracają w elektrykach, które mają bębny z tyłu np. ID3, ID4 czy Enyaq :cfaniak2:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, chojny said:

 

Śmiejecie się z bębnów a one są bardziej skuteczne niż tarcze ale mając problem z oddawaniem ciepła i szybko spadającą skutecznością przy kolejnych hamowaniach z kolei przegrywają z hamulcami tarczowymi. Mają też kilka innych wad ale z racji swoich zalet, to zwróćcie uwagę że wracają w elektrykach, które mają bębny z tyłu np. ID3, ID4 czy Enyaq :cfaniak2:

ja sie nie smieje ;] :nono: 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 12:58, chojny napisał:

 

Da, bez problemu, jak wciśniesz to pojedzie, jak nie wciśniesz to nie pojedzie. Testowałem  SVRa i to zupełnie normalne auto. 

 

Ale mi chodziło o JGC SRT a nie o JLR SVR. JLR SVR to przecież zupełnie inna liga (również cenowa).

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 13:18, Piotrus napisał:

Wiem natomiast że jednak zdecydowanie nie chcę pick-up'a.

 

To w tej sytuacji polecane wcześniej Pajero Sport jest do ostrożnego rozważenia, bo zbudowali je na ramie L200. Z modyfikacjami ale jednak, więc stosunkowo blisko mu do pickupa.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 13:23, Piotrus napisał:

Jeśli jesteś w stanie zaakceptować spalanie >20L w mieście to da się.

 

Nie jeżdżę w mieście. Gdyby schodził do 10-12 przy spokojnej jeździe w trasie to byłoby aż za dobrze. 

 

 

W dniu 26.01.2022 o 13:23, Piotrus napisał:

SRT od zwykłego HEMI różni się głównie brakiem reduktora, dużo lepszymi heblami i bardziej sportowo zestrojonym zawieszeniem (czytaj, tak jak masz z pudełka w standardowym X5 albo Q7).  Czyli taka trochę świnka morska ;]

 

Czyli kloc ale nie dramatyczny kloc. Zwinny jak F-Pace nie będzie ale przynajmniej będzie wygodnie. Muszę się takim przejechać.

 

 

W dniu 26.01.2022 o 13:23, Piotrus napisał:

Osobiście zamiast takiego potwora wolałbym jakieś propozycje od europejskich marek, typu GLE AMG czy X5M.

 

Chodzi mi po głowie tanie V8. Gdybym chciał drogie V8 to bym nawet nie patrzył na nic innego niż Jag SVR.

:ok:

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
:hmm: brębno  ;] 
W serii forek i tribeca ma podobny prześwit. Oba (forek SH) są na identycznej płycie podłogowej - od outbacka BP więc ramowy jest identyczny.

Różnica to przedni zwis o którym wyżej już pisałem

Na plus jest rewelacyjny napęd jak na suva - chyba najlepszy na tamte czasy - centralny dyfer z aktywna blokadą i inicjalnie 45:55 rozdziału
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, ppmarian napisał:

Na plus jest rewelacyjny napęd jak na suva - chyba najlepszy na tamte czasy - centralny dyfer z aktywna blokadą i inicjalnie 45:55 rozdziału

 

Jeśli 45:55 to chyba nie jest blokada (bo blokada dała by 50:50) tylko jakieś sprzęgło o ograniczonym uślizgu? Pytanie nie jest zaczepne, ciekaw jestem jak to od technicznej strony wygląda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Jeśli 45:55 to chyba nie jest blokada (bo blokada dała by 50:50) tylko jakieś sprzęgło o ograniczonym uślizgu? Pytanie nie jest zaczepne, ciekaw jestem jak to od technicznej strony wygląda.
 
To jest inicjalna wartość

Aktywna blokada czyli może "pływac" 10:90 90:10

To jest klasyczny dyfer i blokada w postaci sprzęgła wieloplytkowego
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 08:30, Dark_Knight napisał:

 

Ale to chyba nie jest wada? IMO tego właśnie oczekuje się od pickupa. Ewentualnie tego, że będzie terenową zabawką. IMO robienie "luksusowego" pickupa to pomysł chybiony, co udowodnił zarówno VW jak i Mercedes. Obaj producenci porzucili te pomysły.

 

VW to luksusowe auto? To auto do pracy i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 08:42, Dark_Knight napisał:

 

Jak masz jakiś fetysz to sobie załóż te tarcze i bądź szczęśliwy. Z tego forum wiem, że to bezpieczniejsze niż poduszki powietrzne. Polonez też mial hamulce tarczowe z tyłu i nie mial poduszek, dlatego byl bezpieczny.

 

Tundta akurat ma bębny a w krajach arabskich miewają je również nawet LandCruisery i Lexusy. Zgadnij dlaczego.

 

Ja już się tym tematem zmęczyłem bo widzę, że nic nie ma znaczenia. Brak poduszek, brak systemów aktywnego bezpieczeństwa - grunt że ma hamulce tarczowe to musi być najlepszy. W sumie zgoda. Szkoda tylko, że go nie kupiłeś. Producent by miał sygnał, że jest na świecie ktoś, kto jednak woli hamulce z tyłu od poduszek i nie zabiłby modelu.

:nie_wiem:

 

 

Masz racje hamulce są dla frajerów. 

 

Żuki dla znawców🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 09:22, Dark_Knight napisał:

 

Ej, są podobno nawet wariaci, którzy chcą się dostawczakami ścigać i wymagają od nich tarczowych hamulców na tylnej osi oraz 7s do setki.

:pukpuk:

 

 

 

Tu upatruję porażki VW. Nie wiedzieli, że auto jest dwuosobowe i dali niepotrzebnie drugą parę drzwi, generując koszty. Do tego zamontowali w nich uszczelki inkrustowane złotem i dźwięk zamykania prosto z Rolls-Royce'a. To nie miało prawa się udać.

:hehe:

 

 

Dziękuję za tę niezwykle cenną radę. Wezmę ją sobie głęboko do serca, będę ciężko pracował, oszczędzał i kupię sobie wreszcie jakiegoś SUVa. Może nawet będzie rownie szybki jak Amarok, skoro VW się do niczego nie nadaje...

:ok:

Są ludzie co zatrzymali się na etapie polonezów i ich osiągów. Producenci takich kochają👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 09:43, Dark_Knight napisał:

 

Nie. Ani moc ani osiągi. Ale nie szkodzi, bo i tak bez sensu ta dyskusja.

 

 

 

Trzeba było chociaż bliżej podejść. Wiedziałbyś do czego służy Raptor i że to jest szary bo nie było oliwkowych.

:hehe:

 

 

Podszedłem.👍

Co do koloru to tak mu powiedzieli w salonie i sam się z tego śmiał gdy obierał auto🤣

Gość miał wildtraka i nastepnie kupił Raptora. 

Padła skrzynia a właściwie jej sterowanie. Auto raptem kilka tygodni. Miesiąc auto w serwisie. Wymienili całą skrzynie. Pech ale po naprawie wszystko gra👍

Zmienił też opony na zimowe bo te fabryczne ani na zime ani w teren się nie nadają. Tak twierdził.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 09:45, Dark_Knight napisał:

 

Najważniejsze w tym wątku zdaje się być to, że Ciebie stać nie było i teraz mocno Cię to uwiera. Idź, kup jakiegoś używanego Amaroka i bądź szczęśliwy zamiast przekonywać, że poduszki powietrzne to fanaberia.

:ok:

 

 

No i mnie nie stać nadal i potrafię się do tego przyznać. Ale są tacy co brną i brną szukając wad😏

 

Poduszki to fanaberia gdzie to wyczytałeś?😐 Straszna sprawa😱

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 11:28, Dark_Knight napisał:

 

Wybrałem to, co trafia w moje potrzeby i jestem zadowolony. Szkoda że Ty tak nie zrobiłeś, też byłbyś zadowolony zamiast wylewać frustracje na forum.

 

Ja jestem zadowolony😎 kupiłem prymitywne auto ale w niskiej cenie.👍 No nie mogłem wymagać cudów i luksusów i też nikomu nie wmawiam że jest nowoczesne😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Danielpoz. napisał:

Podszedłem.👍

Co do koloru to tak mu powiedzieli w salonie i sam się z tego śmiał gdy obierał auto🤣

Gość miał wildtraka i nastepnie kupił Raptora. 

Padła skrzynia a właściwie jej sterowanie. Auto raptem kilka tygodni. Miesiąc auto w serwisie. Wymienili całą skrzynie. Pech ale po naprawie wszystko gra👍

Zmienił też opony na zimowe bo te fabryczne ani na zime ani w teren się nie nadają. Tak twierdził.

 

33" BFG KO2 się w teren nie nadają. Wy tam wszyscy jesteście znawcy.

;l

 

 

 

Edytowane przez Dark_Knight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.