Skocz do zawartości

Stara wysuszyła P2008


Fili_P

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Rado_ napisał(a):

Wrzucałem kilka postow wyżej link.

Screenshot_20231025_184711.jpg.7f3d425fb5a6a332109cf0d34424bdae.jpg

 

Pewnie o coś takiego chodzi :

Screenshot_20231025_185310.jpg.53e453c8885e7004d95fed5dae46919c.jpg

Cóż, wystarczy cennik wywalić absurdalnie w kosmos, żeby rabat wyglądał na wyjątkowo okazały 😂

 

Jeszcze moment i w używkach też będzie ruch cen w dobrą stronę :

Screenshot_20231025_194541.jpg.d1452492598f3d3494e4c0ee187db2cc.jpg

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Rado_ napisał(a):

"Cena po rabacie: 161 620 zł" 

W ogłoszeniu podają cenę po odliczeniu maksymalnej dopłaty. Wygląda lepiej, jak pensja brutto :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, iwik napisał(a):

"Cena po rabacie: 161 620 zł" 

W ogłoszeniu podają cenę po odliczeniu maksymalnej dopłaty. Wygląda lepiej, jak pensja brutto :hehe:

Tak wyglada teraz model sprzedaży EV na otosroto;]

Ale przy tych cenach i dofinansowaniu powoli nabiera to dla niektórych sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ciągle używam sobie Złomka z diagnoza przeszczep...

no i qrde wierzyć mi się nie chce ze ten silnik jest do remontu.
po tych siuwaxach różnych chodzi jak zły
żadnych falowan
żadnej utraty mocy

bez zmian:
znikający olej i po rozgrzaniu (6-7kkm od startu) po jeździe na "luzie" ( automat wiec nie do końca) albo po zjeździe z expresowki siwy bąk przy dodawaniu gazu na rondzie i zapach palonego oleju w kabinie


zastanawia mnie zwłaszcza zapach tego palonego oleju w kabinie... na osłonie turbosprężarki na otworach jakby przydymione..... może to turbo pali olej a nie zablokowane pierścienie na tłokach.....?





Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktokolwiek zaglądał do turbo?
W rurach dolotu masz olej?

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka


panie najlepsze ASO na świecie po 15 minutach stwierdzili że silnik do wymiany ( do dzisiaj nie mam odpowiedzi czy kompresję chociaż zmierzyli o jakiejś próbie olejowej nie mówiąc) a ty byś chciał żeby w turbo ktoś zaglądał? mechanicy unikają tego motoru jak moga
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Fili_P napisał(a):

panie najlepsze ASO na świecie po 15 minutach stwierdzili że silnik do wymiany ( do dzisiaj nie mam odpowiedzi czy kompresję chociaż zmierzyli o jakiejś próbie olejowej nie mówiąc) a ty byś chciał żeby w turbo ktoś zaglądał? mechanicy unikają tego motoru jak moga

 

To czemu nie zrobisz porzadnej diagnostyki w alternatywnym warsztacie?

Pomierzenie cisnienia czy proba olejowa to nie zadne rocket-science i kazdy mechanik sobie poradzi :ok:

Aczkolwiek w ASO pewnie maja wystarczajaco duza probe, zeby stwierdzic, ze jak zre olej to w 99% przez ogolne wyeksploatowanie.

Pozostaje jedynie kwestia weryfikacji, czy jestes tym "szczesliwcem" z 1%.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
To czemu nie zrobisz porzadnej diagnostyki w alternatywnym warsztacie?
Pomierzenie cisnienia czy proba olejowa to nie zadne rocket-science i kazdy mechanik sobie poradzi :ok:
Aczkolwiek w ASO pewnie maja wystarczajaco duza probe, zeby stwierdzic, ze jak zre olej to w 99% przez ogolne wyeksploatowanie.
Pozostaje jedynie kwestia weryfikacji, czy jestes tym "szczesliwcem" z 1%.
 
bo nikt go kijem tknąć nie chce
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Fili_P napisał(a):

bo nikt go kijem tknąć nie chce

 

YT mi dzisiaj popowiedzial taki filmik ;] 

Podobniez rocznik 2018 i 90kkm nalotu (nie wiem tylko czy mil czy km).

Jakim cudem ten silnik sie jeszcz krecil to nie mam pojecia, ale jak widac ogladanie paska z zewnatrz niewiele daje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
YT mi dzisiaj popowiedzial taki filmik ;] 
Podobniez rocznik 2018 i 90kkm nalotu (nie wiem tylko czy mil czy km).
Jakim cudem ten silnik sie jeszcz krecil to nie mam pojecia, ale jak widac ogladanie paska z zewnatrz niewiele daje.
 
 
niestety znam :-//
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.11.2023 o 07:00, Maciej__ napisał(a):

To czemu nie zrobisz porzadnej diagnostyki w alternatywnym warsztacie?

Alternatywne warsztaty też nie chcą tego dotykać. Jak już się jakiś zdecyduje to ostrzegają od razu, że efekty ich pracy mogą być żadne. Dwa będzie drogo lub bardzo drogo. Oprócz tego mają kolejkę chętnych oraz czas diagnostyki nie będzie krótki. :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
W dniu 23.11.2023 o 18:45, Fili_P napisał(a):

Kolejny kraj nagłaśnia sprawę
Holendrzy tym razem
https://www.youtube-nocookie.com/embed/gJ5BNQ2hzNk?feature=oembed

 

W Hiszpanii tez szykuje sie pozew zbiorowy...

Ciekawe czy beda jakies efekty ;]

 

https://francuskie.pl/bedzie-pozew-zbiorowy-przeciwko-stellantis-za-silnik-puretech-1-2-w-hiszpanii/

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Muzyk napisał(a):

To był jeden z powodów by odrzucić tą markę przy aktualnym rozpatrywaniu zakupu nowego auta :) Im nowsza generacja tym wiecej kwiatkow...

 

Trzeba bylo mowic, jak gadalismy przed zakupem C3-ki ;]

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Muzyk napisał(a):

To moze inaczej, o 208 złego słowa nie powiem. Auto ma 10lat , 150 kkm i dalej je lubimy. Zostaje w domu,  będzie nim jeździć teściowa;)

 

A aktualnej gamy nie ma co wybrać niestety.

 

Żona z C3 też bardzo zadowolona po 3 latach :ok:

Przy jej przebiegach silnika powinno wystarczyć.

Ja bym chętnie rozważył C5 Aircross ale niestety brak tam sensownego napędu noPB w ofercie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał(a):

 

Żona z C3 też bardzo zadowolona po 3 latach :ok:

Przy jej przebiegach silnika powinno wystarczyć.

Ja bym chętnie rozważył C5 Aircross ale niestety brak tam sensownego napędu noPB w ofercie...

 

 

Fajne, ale takie z 2.0 HDi ;) a takich już nie ma... U mnie totalna zmiana kontynentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Żona z C3 też bardzo zadowolona po 3 latach :ok:
Przy jej przebiegach silnika powinno wystarczyć.
Ja bym chętnie rozważył C5 Aircross ale niestety brak tam sensownego napędu noPB w ofercie...
Mam 1.2 130 KM od 4 m-cy. Auto naprawdę fajne, duże, dość przestronne, mega bagażnik, przyzwoite wykończenie, silnik, jak na 1,5 tony masy lepiej jeździ niż mój poprzedni Compas 1.4 170 KM AT, i pali blisko 2 l mniej paliwa, a skynia w porównaniu do jeepa to poezja.
Ale drugi raz tego auta bym nie wybrał przez system multimedialny. Pewnie w ogóle bym francuza nie kupił, gdyby nie obowiązek wjazdu na zakład produktami Stellantis.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Wojtas_BB napisał(a):

Ale drugi raz tego auta bym nie wybrał przez system multimedialny. Pewnie w ogóle bym francuza nie kupił, gdyby nie obowiązek wjazdu na zakład produktami Stellantis.
 

 

Ooo to ciekawe :) 

Dotyczy wszystkich pracownikow, czy tylko kardy managerskiej uprawnionej do sluzbowek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ooo to ciekawe :) 

Dotyczy wszystkich pracownikow, czy tylko kardy managerskiej uprawnionej do sluzbowek?

No nie wyobrażam sobie, żeby pracodawca mówił mi jaki samochód mam kupić nie wykładając kasy na niego na stół. :oslabiony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, iwik napisał(a):

No nie wyobrażam sobie, żeby pracodawca mówił mi jaki samochód mam kupić nie wykładając kasy na niego na stół. :oslabiony:

 

Jezdzic mozesz pewnie czym chcesz, najwyzej trzeba parkowac przed brama ;)

Duzo zalezy od tego jakie sa np zachety do kupna nowego auta danego konernu.

Mnie by to nie przeszkadzalo, gdyby np zaoferowal solidna znizke na zakup/wynajem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

Ja bym chętnie rozważył C5 Aircross ale niestety brak tam sensownego napędu noPB w ofercie...

Niestety nie robią już hybrydy plugin z 1.6. Teraz tylko z 1.2 PT na łańcuchu, który nie wiadomo jaką będzie miał trwałość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rudobrody napisał(a):

Niestety nie robią już hybrydy plugin z 1.6. Teraz tylko z 1.2 PT na łańcuchu, który nie wiadomo jaką będzie miał trwałość...

Podobną do tego na pasku;) dużych zmian w tym silniku nie zrobili 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Muzyk napisał(a):

Podobną do tego na pasku;) dużych zmian w tym silniku nie zrobili 

Tak wiem pisałem o tym na Motokąciku. Pozostawili inne kiepskie rozwiązania jednostki na pasku. Może tylko mniejsza ilość syfu opóźni degradacje silnika o kilkanaście tysięcy kilometrów w przypadku używania go w mieście do kilkudziesięciu w przypadku użytkowania na dłuższych trasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Rudobrody napisał(a):

Niestety nie robią już hybrydy plugin z 1.6. Teraz tylko z 1.2 PT na łańcuchu, który nie wiadomo jaką będzie miał trwałość...

 

PHEV caly czas jest w ofercie i konfiguratorze z tego co widze.

Ale to kosztuje chore pieniadze i w moim przypadku nie ma sensu, bo ja nie jezdze praktycznie po miescie i nie mam gdzie ladowac ;]

Wystarczylby zwykly 1,5-1,6T 4cyl + automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

PHEV caly czas jest w ofercie i konfiguratorze z tego co widze.

Ale to kosztuje chore pieniadze i w moim przypadku nie ma sensu, bo ja nie jezdze praktycznie po miescie i nie mam gdzie ladowac ;]

Wystarczylby zwykly 1,5-1,6T 4cyl + automat.

Za prosto byś chciał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Rudobrody napisał(a):

Tak wiem pisałem o tym na Motokąciku. Pozostawili inne kiepskie rozwiązania jednostki na pasku. Może tylko mniejsza ilość syfu opóźni degradacje silnika o kilkanaście tysięcy kilometrów w przypadku używania go w mieście do kilkudziesięciu w przypadku użytkowania na dłuższych trasach.

 

Zamiast syfu z paska, zawsze moze dojsc problem z wyciagajacym sie lancuchem lub napinaczem ;]

Ciekawe jaki odsetek uzytkownikow Puretecha zdecyduje sie na ponowny zakup i zostanie beta-testerem ;)

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Zamiast syfu z paska, zawsze moze dojsc problem z wyciagajacym sie lancuchem lub napinaczem ;]

Ciekawe jaki odsetek uzytkownikow Puretecha zdecyduje sie na ponowny zakup i zostanie beta-testerem ;)

 

 

 

Ciężko stwierdzić, ale patrząc na ich podejscie, to srednio ich to obchodzi :)

 

Wole chyba testować inne technologie i modele które dopiero wchodzą na rynek.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Zamiast syfu z paska, zawsze moze dojsc problem z wyciagajacym sie lancuchem lub napinaczem

Zmielone kawałki napinacza mogą narobić szybko większych szkód niż proszek z paska pływający w oleju, który działa długodystansowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rudobrody napisał(a):

Zmielone kawałki napinacza mogą narobić szybko większych szkód niż proszek z paska pływający w oleju, który działa długodystansowo.

Jesteś człowiekiem małej wiary. Stellantis przecież na pewno nie wypuściłby gównianego łańcucha i napinacza. :hehe:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ooo to ciekawe  
Dotyczy wszystkich pracownikow, czy tylko kardy managerskiej uprawnionej do sluzbowek?
Służbówki osobowe wszystkich firm mających siedzibę na zakładzie muszą pochodzić ze Stellantis, to samo busy.
Pracownicy mający wystarczające chody aby załatwić sobie wjazd na zakład wjadą tylko wtedy gdy mają samochody z koncernu. Jedyni co wjeżdżają samochodami osobowymi obcych marek to służby państwowe: udt, sanepid, pip, wios, itp. i VIPy ale na to już potrzebne zezwolenia z samej góry.
Wjadą też busy obcych marek dostawców zewnętrznych, ale już osobówka dostawcy zewnętrznego nie.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, iwik napisał(a):

Jesteś człowiekiem małej wiary. Stellantis przecież na pewno nie wypuściłby gównianego łańcucha i napinacza. :hehe:

hmmm

https://francuskie.pl/wielka-afera-z-silnikiem-1-2-puretech-sprzedawca-ktory-pracowal-dla-peugeot-musial-wprowadzac-klientow-w-blad/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.