Skocz do zawartości

H7 Led z odkręcanym radiatorem


awruK

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje teściowi do auta żarówek led H7

Jako że to Lancia (czyli fiat) ma strasznie wujowe mocowanie (tzn odchylana sprężynka) odpadają żarówki za radiatorem, którego nie da się zdemontować na czas montażu.

Macie jakieś pomysły. Raczej markowe a nie chiński shit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Lupus napisał(a):

Poszukuje teściowi do auta żarówek led H7

Jako że to Lancia (czyli fiat) ma strasznie wujowe mocowanie (tzn odchylana sprężynka) odpadają żarówki za radiatorem, którego nie da się zdemontować na czas montażu.

Macie jakieś pomysły. Raczej markowe a nie chiński shit...

Kiedyś widziałem ułatwienie polegające na mocowaniu kołnierza - i zapinaniu spręzynki a potem mocowaniu do tego "zarówki" z radiatorem - ale było to ze 23-4 lata temu i nie pamiętam ani marki ani czy to było na pewno H7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Lupus napisał(a):

Poszukuje teściowi do auta żarówek led H7

Jako że to Lancia (czyli fiat) ma strasznie wujowe mocowanie (tzn odchylana sprężynka) odpadają żarówki za radiatorem, którego nie da się zdemontować na czas montażu.

Macie jakieś pomysły. Raczej markowe a nie chiński shit...

A nie lepiej dobre H7? Ledy są przereklamowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, marcindzieg napisał(a):

A nie lepiej dobre H7? Ledy są przereklamowane

E no, wsadzenie dobrego leda powoduje że przed autem jest nieporównywalnie jaśniej.

Kwestie legalności przemilczę.

A wszelkie h7 +1000 świecą lepiej pod warunkiem że ktoś lubi wymieniać żarówki co 3 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Chalek napisał(a):

E no, wsadzenie dobrego leda powoduje że przed autem jest nieporównywalnie jaśniej.

Kwestie legalności przemilczę.

A wszelkie h7 +1000 świecą lepiej pod warunkiem że ktoś lubi wymieniać żarówki co 3 miesiące.

i najlepsze H7 halogeny mają ok 1.500lm , reszta to barwa lub ustawienie palnika tak by świecił dalej lub szerzej . W LED masz od 2.000-20.000lm ( pomijam oficjalne pomiary ) i będzie zdecydowanie lepiej . Znajomy z Dusterze zmienił na LED ok. 2.500-3.000lm i jest zdecydowanie lepiej ( pomijam legalność , ale pan w stacji diagnostycznej nie miał się do czego przyczepić jeśli chodzi o linię i rozkład światła ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, volf6 napisał(a):

W zamienniku żarówki samochodowej o mocy ~40W?;l

obecnie wydajność przeciętnych LED jest na poziomie 100lm/W ( przeciętnych , bo lepszych to 120-150lm/W ) więc przy 40W masz 4.000-6.000lm . Osram ma H7 o mocy 18W i 1.800lm .Na all....są 60W i podają 20.000lm ( pomijam opis i pomiar , be realnie max 10.000lm o skromnej trwałości ) , ale jeśli mają te 60W to mogą mieć 6.000lm , więc 4x tyle co tradycyjne H7 . Sam nie wiem ile Lm mają oryginalne LED w autach bo nikt tego nie podaje . W Vitarze święcą jak dla mnie całkiem nieźle , choć drogowe mogły by być mocniejsze , świecą bardzo długo , na boki już mniej , ale mijania ogarniają nieźle boki . Kusi mnie by na przeciw mgłowe wstawić LED ale ciepłej barwy np 3.000K , bo we mgle i deszczu będzie lepiej , choć bardzo rzadko załączane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mmaciejosss napisał(a):

Na all....są 60W i podają 20.000lm ( pomijam opis i pomiar , be realnie max 10.000lm o skromnej trwałości )

Badałeś je czy wierzysz naiwnie w opis?

150 lumenów z wata to nawet w oprawach ulicznych ciężko znaleźć, gdzie masz nieporównywalnie lepsze warunki fizyczne dla chłodzenia czy wymiarów struktury:)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Chalek napisał(a):

E no, wsadzenie dobrego leda powoduje że przed autem jest nieporównywalnie jaśniej.

Kwestie legalności przemilczę.

A wszelkie h7 +1000 świecą lepiej pod warunkiem że ktoś lubi wymieniać żarówki co 3 miesiące.

Wiesz - ja zacząłbym od regeneracji/wymiany lamp. Zwykle daje to sporo więcej. Jak mało to można się zastanowić czy do danego modelu producent dawał lampy ksenonowe. Też nie do końca legalne rozwiązanie ale zawsze lepsze niż ledy. A dobry led trudno znaleźć i nie jest jakiś specjalnie tani.

 

Zresztą włożyłem z ciekawości do długich zamiast H11 i jakiejś specjalnej różnicy nie było.

 

Jedyną zaletą było że włączały i wyłączały się naprawdę szybko.

Edytowane przez marcindzieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, volf6 napisał(a):

Badałeś je czy wierzysz naiwnie w opis?

150 lumenów z wata to nawet w oprawach ulicznych ciężko znaleźć, gdzie masz nieporównywalnie lepsze warunki fizyczne dla chłodzenia czy wymiarów struktury:)

jestem w stanie w to uwierzyć , bo tam masz wiatraczek który ma za zadanie chłodzić LED . W oprawach ulicznych nie masz wiatraczka tylko naturalny radiator więc wydajność na poziomie 120-150lm/W jest realna . W np H7 z wiatraczkiem też , ale realnie o skromnej wytrzymałości np 1-2kh ( nie jak w ulicznych 30-50.000h ) , bo i tak się bardzo szybko wypali , jednak jak dziś jeździsz w większości przypadków na dziennych to np takie 1.000-2.000h przy średniej prędkośći 40km/h starczy na 40.000km a policz w tym jazdę na dziennych to na 2-3x sporo dłużej wystarczą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

Osram ma H7 o mocy 18W i 1.800lm .Na all....są 60W i podają 20.000lm

Jeśli 18 W H7 muszą mieć wentylator albo ogromny radiator. To teraz pomyśl jakie chłodzenie musi być żeby wsadzić tam 60W i nie spaliło się po 5 sekundach. To nie jest takie proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał(a):

Jeśli 18 W H7 muszą mieć wentylator albo ogromny radiator. To teraz pomyśl jakie chłodzenie musi być żeby wsadzić tam 60W i nie spaliło się po 5 sekundach. To nie jest takie proste

Osram nie ma chłodzenia wiatraczkiem i moc też nie jest za duża więc i chłodzenia specjalnego nie wymaga , ale i też Lm przeciętne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mmaciejosss napisał(a):

Osram nie ma chłodzenia wiatraczkiem i moc też nie jest za duża więc i chłodzenia specjalnego nie wymaga , ale i też Lm przeciętne 

W komorze silnika jest bardzo ciepło. Tłumaczę Ci że to nie jest takie proste. Zresztą mam ze 3 komplety (H4, H7 i H11) i spektakularnych efektów nie było. Pomyślał bym jednak o regeneracji lamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcindzieg napisał(a):

W komorze silnika jest bardzo ciepło. Tłumaczę Ci że to nie jest takie proste. Zresztą mam ze 3 komplety (H4, H7 i H11) i spektakularnych efektów nie było. Pomyślał bym jednak o regeneracji lamp.

regeneracja lamp jak najbardziej wchodzi w grę . W Octavii 2 z soczewkami mam porównanie z Hyundai I30 z soczewkami . W I30 święcą lepiej , po wymianie lamp w O2 na nowe ( stare miały 330kkm ) było deko lepiej , ale nie tak jak w nowym I30 , po włożeniu LED ( na chwilę z celu sprawdzenia ) oświetlenie przed autem wzrosło 2-3x lepiej , ale sumienie nie pozwoliło mi zostawić na stałe ( auto użytkowane 7-17 , jako służbowe , więc mało czasu w roku na mijania , prywatnie bym założył bo w soczewkach nie podpada , że masz LED , co innego normalne dużo lustro , od razu widać , że kombinowane ) . Z tą ciepłą od komory silnika aż tak nie przesadzaj 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

regeneracja lamp jak najbardziej wchodzi w grę

Ja nikogo nie oceniam ani nie krytykuje. Niech każdy robi jak chce byleby ustawił porządnie lampy. Tylko stwierdzam że ledy są jednak trochę przereklamowane. I rzeczywiście musi być kiepska lampa skoro wymiana daje takie efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marcindzieg napisał(a):

Ja nikogo nie oceniam ani nie krytykuje. Niech każdy robi jak chce byleby ustawił porządnie lampy. Tylko stwierdzam że ledy są jednak trochę przereklamowane. I rzeczywiście musi być kiepska lampa skoro wymiana daje takie efekty.

tak bywa jak masz soczewki , świeci 1/2 lampy więc wymiana na LED daje 2-3x lepszy efekt , co innego jak masz fabryczne LED , to są tak zaprojektowane by świecić jak najlepiej 

 

podziwiam taki efekt LED 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, mmaciejosss napisał(a):

i najlepsze H7 halogeny mają ok 1.500lm , reszta to barwa lub ustawienie palnika tak by świecił dalej lub szerzej . W LED masz od 2.000-20.000lm ( pomijam oficjalne pomiary ) i będzie zdecydowanie lepiej . Znajomy z Dusterze zmienił na LED ok. 2.500-3.000lm i jest zdecydowanie lepiej ( pomijam legalność , ale pan w stacji diagnostycznej nie miał się do czego przyczepić jeśli chodzi o linię i rozkład światła ) 

 

11 godzin temu, marcindzieg napisał(a):

Wiesz - ja zacząłbym od regeneracji/wymiany lamp. Zwykle daje to sporo więcej. Jak mało to można się zastanowić czy do danego modelu producent dawał lampy ksenonowe. Też nie do końca legalne rozwiązanie ale zawsze lepsze niż ledy. A dobry led trudno znaleźć i nie jest jakiś specjalnie tani.

 

Zresztą włożyłem z ciekawości do długich zamiast H11 i jakiejś specjalnej różnicy nie było.

 

Jedyną zaletą było że włączały i wyłączały się naprawdę szybko.

 

Z tą legalnością to jest tak, że chyba w Czechach już do niektórych modeli dopuszczono retrofity.

 

Mam silne wrażenie, że w przypadku retrofitow nie chodzi o bezpieczeństwo działania, tylko o czyjeś "widzimisię".

 

Ps jakbym musiał wybrać wolałbym retrofity niz dokładane ksenony bez poziomowania. Przynajmniej jak coś demontaż jest duuuuzo łatwiejszy 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KotLarry napisał(a):

Ps jakbym musiał wybrać wolałbym retrofity niz dokładane ksenony bez poziomowania. Przynajmniej jak coś demontaż jest duuuuzo łatwiejszy

Chyba bez samopoziomowania?

Z drugiej strony są przecież takie fabryczne wersje niektórych aut, gdzie wsadzono słabsze ksenony-strumień nie przekracza 2000 lumenów i samopoziomowania nie posiadają:)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, volf6 napisał(a):

Chyba bez samopoziomowania?

 

Cieszę się że się zrozumieliśmy.

 

Godzinę temu, volf6 napisał(a):

Z drugiej strony są przecież takie fabryczne wersje niektórych aut, gdzie wsadzono słabsze ksenony-strumień nie przekracza 2000 lumenów i samopoziomowania nie posiadają:)

 

A to o tym nie wiedziałem. 🆗

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, cumel napisał(a):

Miałem ledy, nie byle chinole a Philips ;]  Wywaliłem to w diabły, jazda po mokrym to była masakra ;] Założył ja kolega @guttek i natychmiast wrócił do h7 ;] 

A ja ok 100 kkm zrobiłem z h7 Led philipsa w astrze k i sobie bardzo chwaliłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, KotLarry napisał(a):

 

Policja / przegląd jak?

Pewnie dlatego , że ma soczewki i nie podpada jak duże lustro z LED-em . A co do świecenia w deszczu czy mgle , to żółte zawsze lepiej się przebija we mgle. Już 30-40 lat temu w Fiat 125P jako długie były żółte . Dużo Aut ma jako przeciw mgłowe normalne halogeny bo świecą lepiej we mgle i deszczu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

Pewnie dlatego , że ma soczewki i nie podpada jak duże lustro z LED-em . A co do świecenia w deszczu czy mgle , to żółte zawsze lepiej się przebija we mgle. Już 30-40 lat temu w Fiat 125P jako długie były żółte . Dużo Aut ma jako przeciw mgłowe normalne halogeny bo świecą lepiej we mgle i deszczu 

W astrze wyglądało to tak

https://forum.autokacik.pl/uploads/monthly_2021_02/IMG_20210226_204353.jpg.c696c427bd37f3579487936657743151.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Lupus napisał(a):

no i super , idealna linia odcięcia , pewnie lepsza niż w halogenie , a jakość świecenia nieporównywalna na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2023 o 08:21, KotLarry napisał(a):

Mam silne wrażenie, że w przypadku retrofitow nie chodzi o bezpieczeństwo działania, tylko o czyjeś "widzimisię".

Tez odnoszę takie wrażenie. Jak nie wiadomo o co chodzi... to pewnie lobbyści branzy moto grają żebyś wybierał w salonie opcję drogich led'ów za x tyś PLN zamiast zwykłych tanich reflektorów z retrofitami. 

Wystarczyłoby przecież, żeby spełniały normę jeśli chodzi o jasność świecenia i odcięcie (std kontrola podczas przeglądu).

W momencie gdy większość aut na trasie jedzie na ledach lub ksenonach takie auto na dobrych retrofitach na pewno nie będzie największym oślepiaczem. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już z rok mam zamontowane osram H7 w scenicu 2. Przegląd przeszło bez zająknięcia. Niestety u mnie prawdopodobnie siszewki już do niczego. Pobocza są genialnie i mocno oświetlone, ale przed autem jakby ciemno. Mam wrażenie, że z obu lamp jakby były ciemniejsze plamy i niezbyt mi odpowiada. Nie mam już pomysłu jak tą sytuację poprawić. Chyba jedynie regeneracja, lub wymiana lamp. Same osramy LED są ok. Z kaligeniwych H7 najbardziej zadowolony byłem z silverstar osram. Ale to byłom zawsze max 7-8 miesięcy i przymusowa wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już z rok mam zamontowane osram H7 w scenicu 2. Przegląd przeszło bez zająknięcia. Niestety u mnie prawdopodobnie siszewki już do niczego. Pobocza są genialnie i mocno oświetlone, ale przed autem jakby ciemno. Mam wrażenie, że z obu lamp jakby były ciemniejsze plamy i niezbyt mi odpowiada. Nie mam już pomysłu jak tą sytuację poprawić. Chyba jedynie regeneracja, lub wymiana lamp. Same osramy LED są ok. Z kaligeniwych H7 najbardziej zadowolony byłem z silverstar osram. Ale to byłom zawsze max 7-8 miesięcy i przymusowa wymiana.
Nie soczewek a odbysnikow to problem.

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.01.2023 o 19:09, Chalek napisał(a):

A wszelkie h7 +1000 świecą lepiej pod warunkiem że ktoś lubi wymieniać żarówki co 3 miesiące.

Absolutnie się nie zgadzam. Te najbardziej turbo żarówki to tak, ale w dobie samochodów ze światałmi dziennymi plus te żarówki:
https://allegro.pl/oferta/philips-h7-white-vision-ultra-4200k-2x-w5w-new-7995302038
Po roku i 22kkm świeciły dalej, poszły z samochodem. :ok

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, AstraC napisał(a):

Absolutnie się nie zgadzam. Te najbardziej turbo żarówki to tak, ale w dobie samochodów ze światałmi dziennymi plus te żarówki:
https://allegro.pl/oferta/philips-h7-white-vision-ultra-4200k-2x-w5w-new-7995302038
Po roku i 22kkm świeciły dalej, poszły z samochodem. :ok

Ale one nie są jaśniejsze tylko maja niebieski filtr żeby świecić bardziej biało. 

Także również absolutnie się nie zgadzam bo przytoczyłeś przykład żarówko standardowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, AstraC napisał(a):

Absolutnie się nie zgadzam. Te najbardziej turbo żarówki to tak, ale w dobie samochodów ze światałmi dziennymi plus te żarówki:
https://allegro.pl/oferta/philips-h7-white-vision-ultra-4200k-2x-w5w-new-7995302038
Po roku i 22kkm świeciły dalej, poszły z samochodem. :ok

mają tyle samo Lm co tradycyjna H7 , tylko barwa inna . Te 350h świecenia dla PH może oznaczać długi czas świecenia jak zaczyna pracę o 8 i kończy o 16 - ile on tego godzin w miesiącu zapali ? Co innego jak na dojazdy do pracy i powrót z niej to praktycznie cały czas na mijania zimą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.02.2023 o 07:25, WaWeR napisał(a):

Nie soczewek a odbysnikow to problem.

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
 

Soczewki też zachodzą "mgłą" od środka. Pomaga wyjęcie żarówki i wytarcie soczewek za pomocą zaimprowizowanego narzędzia w formie dużego patyczka kosmetycznego. Zrobiłem tak w ksenonach i różnica w świeceniu jest duża.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, POKS napisał(a):

Soczewki też zachodzą "mgłą" od środka. Pomaga wyjęcie żarówki i wytarcie soczewek za pomocą zaimprowizowanego narzędzia w formie dużego patyczka kosmetycznego. Zrobiłem tak w ksenonach i różnica w świeceniu jest duża.

Soczewka też może się wypalić, w Sorento 1 gen tak miałem. Regeneracja odbłyśników nie pomogła, soczewki były mleczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, POKS napisał(a):

Soczewki też zachodzą "mgłą" od środka. Pomaga wyjęcie żarówki i wytarcie soczewek za pomocą zaimprowizowanego narzędzia w formie dużego patyczka kosmetycznego. Zrobiłem tak w ksenonach i różnica w świeceniu jest duża.

Na sucho to robiłeś, czy używałeś jakiegoś płynu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.01.2023 o 10:43, Lupus napisał(a):

Macie jakieś pomysły.

Philips H7 X-tremeUltinon LED gen2

Nie wiem jak późniejsze, ale te miały na pewno odkręcany radiator. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Bravus napisał(a):

Philips H7 X-tremeUltinon LED gen2

Nie wiem jak późniejsze, ale te miały na pewno odkręcany radiator. 

Miałem w astrze k i sobie chwaliłem. Niestety do lancii nie wchodzi nic innego niż zwykłe H7...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Lupus napisał(a):

Niestety do lancii nie wchodzi nic innego niż zwykłe H7...

Żona ma Tipo, udało mi się je tam upchnąć, jak również ostatnio zdemontować.  Bez odkręcanego radiatora nie byłoby takiej możliwości. W Lancii jest jeszcze gorzej ?


    image.png.f2098ec929c547e34df23d11d6a3271d.pngć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Bravus napisał(a):

Żona ma Tipo, udało mi się je tam upchnąć, jak również ostatnio zdemontować.  Bez odkręcanego radiatora nie byłoby takiej możliwości. W Lancii jest jeszcze gorzej ?


    image.png.f2098ec929c547e34df23d11d6a3271d.pngć. 

Błaszki są zajebiscie ciasne, łatwo wypadają, ciężko je wsadzić spowrotem a dostęp jest wyjątkowo wujowy. U ciebie ten drut ma długie końcówki i raczej nie wypadnie, a w delcie chwila moment i wylatują 

20230204_124617.jpg

Edytowane przez Lupus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2023 o 18:23, mmaciejosss napisał(a):

mają tyle samo Lm co tradycyjna H7 , tylko barwa inna . Te 350h świecenia dla PH może oznaczać długi czas świecenia jak zaczyna pracę o 8 i kończy o 16 - ile on tego godzin w miesiącu zapali ? Co innego jak na dojazdy do pracy i powrót z niej to praktycznie cały czas na mijania zimą 

657229117_IMAG1080-Copy.jpg.b2acdeac21cd0fcb3911aa02c7f7cbdb.jpg

Mam dobre serce - masz 10 prób, zgadnij która jest Philips'a z powyższego linku, a która zwykła (też jak pamietam albo Philips albo Osram).
Jeśli to żadna różnica w świeceniu - to ja nie mam pytań. A już nie wspomnę jaka różnica była na drodze - mocno zbliżyły się do ksenonów D2S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, AstraC napisał(a):

657229117_IMAG1080-Copy.jpg.b2acdeac21cd0fcb3911aa02c7f7cbdb.jpg

Mam dobre serce - masz 10 prób, zgadnij która jest Philips'a z powyższego linku, a która zwykła (też jak pamietam albo Philips albo Osram).
Jeśli to żadna różnica w świeceniu - to ja nie mam pytań. A już nie wspomnę jaka różnica była na drodze - mocno zbliżyły się do ksenonów D2S.

Jak ktoś porównuje h7 do xenona d2s Ti znaczy że ten xenon miał palnik o przebiegu 150kkm 🤣 sory, no może do xenona to ma barwę podobna ale moc świecenia to jest przepaść 

Ta zwykła żarówka była wsadzona fabrycznie nowa, czy porównanie nowego osram do starego włókna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soczewki też zachodzą "mgłą" od środka. Pomaga wyjęcie żarówki i wytarcie soczewek za pomocą zaimprowizowanego narzędzia w formie dużego patyczka kosmetycznego. Zrobiłem tak w ksenonach i różnica w świeceniu jest duża.
Tak. Zachodzą mgła.
Tylko to mimo wszystko półśrodek.
Przerabialem u siebie więc wiem co pisze .
32fc1151ee6439dc5e81786bae048106.jpg

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.01.2023 o 19:42, mmaciejosss napisał(a):

i najlepsze H7 halogeny mają ok 1.500lm , reszta to barwa lub ustawienie palnika tak by świecił dalej lub szerzej . W LED masz od 2.000-20.000lm ( pomijam oficjalne pomiary ) i będzie zdecydowanie lepiej . Znajomy z Dusterze zmienił na LED ok. 2.500-3.000lm i jest zdecydowanie lepiej ( pomijam legalność , ale pan w stacji diagnostycznej nie miał się do czego przyczepić jeśli chodzi o linię i rozkład światła ) 

 

Cały problem z tymi LEDami jest taki że jak walniesz z tym pieszego to będziesz mu np płacił rentę do końca życia jak ubezpieczalnia Ci to znajdzie w lampie, więc polecam to jednak dobrze przemyśleć ;)

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, koNik napisał(a):

 

Cały problem z tymi LEDami jest taki że jak walniesz z tym pieszego to będziesz mu np płacił rentę do końca życia jak ubezpieczalnia Ci to znajdzie w lampie, więc polecam to jednak dobrze przemyśleć ;)

Na szczęście mam fabryczne Full LED . Swoją drogą sporo osób widuje się na drogach w starszych autach z zamontowanymi LED i o ile w soczewce to nie podpada to jednak świecące całe lustro już zdecydowanie bardziej , o dokładanych dziennych co świecą jak świeczka nie wspomnę , a  brak kontroli na drogach ich nie wyłapuje 

Edytowane przez mmaciejosss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.