Skocz do zawartości

Nowe do 180kzł


pejus1982

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Po wizycie w BMW i jeździe próbnej zamkniesz temat :)

 

To wnetrze z tabletami wyglada wg mnie naprawde slabo...

Do tego dostanie 3cyl 1,5T i naped na przod w tej cenie.

 

image.png.0f4b314cfc4eb692dc985a9adc8f3470.png

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujek napisał(a):

Bidne X1 ze slabym silnikiem czy jakies tam Audi nie bedzie lepsze od popularnej marki. Zeby to sie zgralo trzeba dolozyc >100k zeby miec takie samo wyposazenie i lepszy silnik vs np tani VW.

To porównujemy mniej więcej takie same wersje, czy nie?

 

Na tej zasadzie, to trzeba dołożyć 200 tys. zł i zróbmy porównanie Tiguana 1.5 TSI z RS Q3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

 

Siedziałeś/jeździłeś nowym X1?

 

Nie jezdzilem bo takie jak mi sie podoba to wychodzi ponad 250kPLN...

Ale widzialem w salonie i te tablety to jest dramat w aucie za taka $$$.

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Też zawsze stawiałem tezę, po co przepłacać za premium, skoro można mieć więcej i taniej. Do czasu, aż pojeździłem sporą ilością dobrych samochodów. Często różnica w cenie nie jest jakaś kosmiczna.

Wiadomo, ze premium lepsze, ale co innego jezeli masz ograniczony budżet i chcesz więcej za mniej,  a takie rzeczy jak lepsze prowadzenie, czy lepsze wyciszenie schodzą na drugi plan. To jak wybór między nową Dacia Joger, a Peugeotem 5008. To i to jedzie, ma 7 miejsc, a jefnak wielu wybierze Dacie na wypasie, niz gołego 5008, który będzie duzo drozszy. Przecież każdy by wolal furę za pół banki gdyby to było dla niego jak wyjscie do restauracji.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci narzekający, powiedzcie mi, czego w tym samochodzie Wam brakuje?

 

Skoro Autor pisze, że ma duży rabat w BMW, to zakłada, że będą to okolice 15-20%.

 

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/f5b2dtww

 

X1 sDrive20i  Pakiet Sportowy M - cena 212 400 zł bez rabatu w najwyższej opcji wyposażenia (!)

 

Pakiet Premium

Przygotowanie do ogrzewania kierownicy

Adaptacyjne reflektory LED

Asystent świateł drogowych

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

Pakiet dodatkowych funkcji lusterek

Dostęp komfortowy

Interfejs ładowania bezprzewodowego

Przygotowanie do ogrzewania foteli przednich

Przygotowanie do systemów asystujących kierowcy Plus

 

Alcantara Black / Sensatec materiałowo-skórzana z kontrastowym obszyciem

Element wybranego wariantu modelu

 

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne

1 900 zł 

 

Pakiet Connected Professional

Wyposażenie standardowe

0 zł 

 

Systemy wspomagające kierowcę

asystent parkowania obejmujący Active Park Distance Control i kamerę cofania

regulator prędkości z funkcją hamowania

 

18" aluminiowe obręcze M Double-spoke 838 Bicolo

 

automatyczna obsługa klapy tylnej

 

navi

 

składane siedzenia tylne z oparciem dzielonym w proporcjach 40:20:40 - w jańczykach oraz koreańcach można o tym pomarzyć.

 

ZUŻYCIE

Zużycie (cykl mieszany) 

6 l / 100 km[1]

 

OSIĄGI I MASA

Prędkość maksymalna 

216 km/h

Masa własna EU (z uwzględnieniem 75kg kierowcy) 

1625 kg

Dopuszczalne obciążenie osi przód / tył 

1120 kg / 1080 kg

Przyspieszenie (0-100 km/h) 

8,3 s

Dopuszczalna masa całkowita 

2120 kg

Pojemność zbiornika paliwa 

54 litrów

Ładowność 

570 kg

Edytowane przez prawoimotoryzacja
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Rado_ napisał(a):

Wiadomo, ze premium lepsze, ale co innego jezeli masz ograniczony budżet i chcesz więcej za mniej,  a takie rzeczy jak lepsze prowadzenie, czy lepsze wyciszenie schodzą na drugi plan. To jak wybór między nową Dacia Joger, a Peugeotem 5008. To i to jedzie, ma 7 miejsc, a jefnak wielu wybierze Dacie na wypasie, niz gołego 5008, który będzie duzo drozszy. Przecież każdy by wolal furę za pół banki gdyby to było dla niego jak wyjscie do restauracji.

Dlatego działajmy w granicach budżetu i dałem powyżej przykład BMW z lepszym silnikiem i bardzo dobrym wyposażeniem. Czego brakuje w tej konfiguracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Ci narzekający, powiedzcie mi, czego w tym samochodzie Wam brakuje?

 

Skoro Autor pisze, że ma duży rabat w BMW, to zakłada, że będą to okolice 15-20%.

 

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/f5b2dtww

 

X1 sDrive20i  Pakiet Sportowy M - cena 212 400 zł bez rabatu w najwyższej opcji wyposażenia (!)

 

Tak na szybko:

- monitorowanie martwego pola,

- ostrzezenie o ruchy poprzecznym przy cofaniu,

- swiatel matrycowych,

- ogrzewanych foteli i kierownicy,

- aktywnego tempomatu,

- kamer 360,

- ciezko wywnioskowac jakie systemy bezpieczenstwa to w ogole posiada.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, maro_t napisał(a):

 

co to znaczy?

 

Pewnie będzie można to włączyć za opłatą - abonemet - z poziomu komputera pokładowego.

 

Teraz, Maciej__ napisał(a):

 

Tak na szybko:

- monitorowanie martwego pola,

- ostrzezenie o ruchy poprzecznym przy cofaniu,

- swiatel matrycowych,

- ogrzewanych foteli i kierownicy,

- aktywnego tempomatu,

- kamer 360,

- ciezko wywnioskowac jakie systemy bezpieczenstwa to w ogole posiada.

 

Przecież masz światła adaptacyjne!!

 

No Panie, jak chcesz mieć luksus tego typu, to faktycznie trzeba kupić podstawowy silnik i pakiet wyposażenia X  i na luzie mieścisz się w cenie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, kadu napisał(a):

 

Bez przesady. Formentor jest o 19cm dłuższy. Bagażnik 450l vs 380l.

pogubilem sie co z czym porownujesz i od czego formentor jest dluzszy o 19cm
ale UX, wspomniany wczesniej ma malutki bagaznik, na oko jak pol normalnego kompakta (lexus mowi, ze 320l, ale to chyba ze wszystkimi malymi schowkami pod podloga)
w srodku tez sie wydaje ciasniejszy niz np. bravo II, czyli kompakt sprzed ponad 10 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

 

Przecież masz światła adaptacyjne!!

 

No Panie, jak chcesz mieć luksus tego typu, to faktycznie trzeba kupić podstawowy silnik i pakiet wyposażenia X  i na luzie mieścisz się w cenie :)

 

 

To nie jest zaden luksus, tylko wyposazenie jakie dostanie za te pieniadze w Kia, Hyundai, Seacie czy Mazdzie :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X1 sDrive18i XLine,  212 300 ZŁ 

 

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/1o697h7x

 

Sensatec Black perforowany skórzana ekologiczna

 

Pakiet Innowacji

Interfejs ładowania bezprzewodowego

Adaptacyjne reflektory LED

Czy to piesi, czy rowerzyści – szczególnie w mieście musisz stale obserwować pobocze. Robi to również Twoje BMW. Diodowe reflektory adaptacyjne z technologią matrycową automatycznie doświetlają boczne obszary jezdni. Z kolei na autostradzie Twój wzrok jest skierowany głównie na wprost. Dlatego reflektory automatycznie dostosowują szerokość wiązki światła – snop światła staje się węższy i dłuższy. Inne funkcje, które w zmienny sposób emitują światło: światła na złą pogodę, światła na skrzyżowania, ronda i na drogi pozamiejskie.

Włączanie i wyłączanie świateł drogowych – nadjeżdżające pojazdy lub pojazdy znajdujące się przed Tobą wymagają dużej uwagi w nocy. Rozwiązaniem jest nieoślepiający asystent świateł drogowych. Wykrywa on nadjeżdżające pojazdy, jak również te znajdujące się przed nim i automatycznie „wycina” je z wiązki świateł drogowych. Zapewnia Ci maksymalną widoczność i zapobiega oślepianiu innych użytkowników dróg.

 

Wyświetlacz Head-Up

BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym

Asystent świateł drogowych

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

Pakiet dodatkowych funkcji lusterek

Asystent parkowania Plus z systemem kamer 360

Asystent parkowania Plus, oprócz funkcji asystenta parkowania, obejmuje dodatkowe kamery nadzorujące przestrzeń wokół pojazdu.

Kamery wykorzystują system Surround View do pełnej wizualizacji otoczenia pojazdu na wyświetlaczu kontrolnym – również w trzech wymiarach. Do wyboru jest widok parkowania, panoramiczny i 3D, umożliwiające nadzór działania asystentów lub samodzielne manewrowanie.

Widok panoramiczny zapewnia również bezpieczniejszy wyjazd z miejsc i bocznych uliczek o złej widoczności. Czy w otoczeniu pojazdu wszystko jest w porządku? Usługi zdalne umożliwiają zdalny dostęp do kamer za pomocą smartfona.

W przypadku kradzieży pojazdu (w zależności od wyposażenia) otrzymasz powiadomienie na swoim smartfonie. Możesz na nim zapisywać nagrania wideo, które mogą pomóc w wyjaśnieniu kradzieży. Również rejestrator jazdy w samochodzie może zapisywać nagrania wideo – z czterech perspektyw wokół pojazdu.

 

 

Dostęp komfortowy

Ogrzewanie foteli przednich

Wyświetlacz Head-Up

Ogrzewanie kierownicy

Przygotowanie do systemów asystujących kierowcy Plus

 

Połączenie alarmowe

Wyposażenie standardowe

0 zł 

 

Systemy asystujące kierowcy

2 700 zł 

System asystujący kierowcy obejmuje liczne systemy, które wspierają kierowcę w niebezpiecznych sytuacjach na drodze. Ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu z naprowadzaniem na pas pomaga uniknąć kolizji podczas zmiany pasa ruchu. System ostrzega również przy skręcaniu z włączonym kierunkowskazem przy niewielkich prędkościach do ok. 20 km/h. W sytuacjach krytycznych ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu kieruje pojazd z powrotem na pas ruchu dzięki aktywnej korekcie toru jazdy. Ostrzeganie przed ruchem poprzecznym ułatwia wyparkowywanie i w razie potrzeby hamuje. Ostrzeganie przed kolizją z tyłu w razie zagrożenia włącza światła awaryjne z podwójną prędkością, zmniejszając w ten sposób ryzyko najechania na tył pojazdu przez pojazdy jadące z tyłu. Z kolei ostrzeganie przy wysiadaniu ostrzega pasażerów przed i podczas otwierania drzwi przed zbliżającymi się pojazdami i rowerzystami. W ten sposób pomaga zapobiegać kolizjom.

 

 

Radio / nawigacja

Radio cyfrowe DAB+

Wyposażenie standardowe

0 zł 

Komfort

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne

1 900 zł 

Komunikacja oraz informacja

Zestaw HiFi Harman Kardon

2 800 zł 

Pakiet Connected Professional

Wyposażenie standardowe

0 zł 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE





 

DANE TECHNICZNE

 

 

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, maro_t napisał(a):

 

czyli w sumie można tak napisać o każdym elemencie którego nie ma?

Coraz wiecej opcji zalatwiane jest softowo, gdzies pisali juz o jakich abonamentach na dodatkowe wyposazenie, moze to cos w ten desen...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

X1 sDrive18i XLine,  212 300 ZŁ 

 

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/1o697h7x

 

Sensatec Black perforowany skórzana ekologiczna

 

Pakiet Innowacji

Interfejs ładowania bezprzewodowego

Adaptacyjne reflektory LED

BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym

Asystent świateł drogowych

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

Pakiet dodatkowych funkcji lusterek

Asystent parkowania Plus z systemem kamer 360

Dostęp komfortowy

Ogrzewanie foteli przednich

Wyświetlacz Head-Up

Ogrzewanie kierownicy

Przygotowanie do systemów asystujących kierowcy Plus

 

Połączenie alarmowe

Wyposażenie standardowe

0 zł 

 

Systemy asystujące kierowcy

2 700 zł 

 

Radio / nawigacja

Radio cyfrowe DAB+

Wyposażenie standardowe

0 zł 

Komfort

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne

1 900 zł 

Komunikacja oraz informacja

Zestaw HiFi Harman Kardon

2 800 zł 

Pakiet Connected Professional

Wyposażenie standardowe

0 zł 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE





 

DANE TECHNICZNE

 

 

A ACC jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, kravitz napisał(a):

 

Tak było z Golfem jak go zamawiałem

Golf rocznik '22

 

image.png.8be5cab1bbdabcf8d11d00fb21e1c78e.png

 

Skoda jest droga.

 

Nie ma sensu pisać o tym co było, ja 3 lata temu za taki pakiet dla kodiaq'a zapłaciłem 300zł więc mogę napisać że VW jest drogi..., ale to nic nie wnosi.

dla Golfa teraz:
image.png.4a49e1452f809a433a8b4c14a631cbf8.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Proszę bardzo - która kia/hyundai/Seat/ma matryce w tej klasie?

 

Sportage ma na pewno od wersji Business Line, wiec pewnie Tucson rowniez.

Ateca to juz 7 letni model, wiec brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

Sportage ma na pewno od wersji Business Line, wiec pewnie Tucson rowniez.

Ateca to juz 7 letni model, wiec brak.

To duży plus dla kia/hyundia, że to już ogarnęli w nowych modelach. Tak czy inaczej, nie kupiłbym za podobne pieniądze kia/hyudnadi co BMW :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna zasadnicza kwestia, która jest faktem, iż katalogowo zawsze marka "nie-premium" będzie tańsza i lepiej wyposażona niż odpowiednik "premium".

 

Co do tego nie ma wątpliwości.

 

Piję cały czas do tego, że w markach "nie-premium" często nie ma rozmów o rabatach, a o dziwo w Audi, BMW można wyrwać rabat na poziomie 20%, a do tego promocyjne finansowie i nagle się okazuje, iż ta różnica w cenie się zaciera.

 

W takim wypadku wybór dla mnie jest oczywisty.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Nie wiem.

Zerknij. Macie linki także wystarczy wejść i sprawdzić. 

Zerknalem i albo nie ma, albo nie potrafie znalezc. Jest tylko takie cos "regulator prędkości z funkcją hamowania" ale to raczej nie ACC, wiec lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, zinger napisał(a):

Zerknalem i albo nie ma, albo nie potrafie znalezc. Jest tylko takie cos "regulator prędkości z funkcją hamowania" ale to raczej nie ACC, wiec lipa.

Naprawdę wystarczy poszukać :)

 

To jest pewnie zwykły tempomat z opcją awaryjnego hamowania.

 

 

System asystujący kierowcy Plus obejmuje kilka systemów wspomagających kierowcę opartych na kamerach i radarach i może znacząco przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa jazdy. Przy prędkościach od 30 do 180 km/h regulacja odstępu utrzymuje żądaną prędkość i odstęp od poprzedzającego pojazdu. Rozróżnia pojazdy w ruchu i nieruchome, a w razie potrzeby wyhamowuje Twoje BMW i również samodzielnie rusza ponownie. Asystent kierowania i prowadzenia po pasie ruchu przy prędkościach do 180 km/h utrzymuje Twoje BMW pośrodku pasa ruchu poprzez korekty toru jazdy. Jest to szczególnie przydatne na autostradach, w korkach lub podczas jazdy w kolumnie.

Dodatkowy atut bezpieczeństwa przy aktywnej regulacji odstępu: Twoje BMW automatycznie zmniejsza prędkość, na przykład gdy zbliżasz się do zakrętu. W tym celu wykorzystuje dane mapy systemu nawigacyjnego i automatycznie przyspiesza ponownie na wyjściu z zakrętu.

Jeśli przegapisz znak, wskazanie ograniczeń prędkości przypomni Ci o aktualnym ograniczeniu prędkości. System rozpoznaje ograniczenia prędkości i zakazy wyprzedzania za pomocą kamery oraz na podstawie mapy nawigacyjnej – i wyświetla odpowiednią wskazówkę. Gdy przekroczysz dopuszczalną prędkość, pojawia się dodatkowo ostrzeżenie wizualne.

Jeszcze dalej idzie automatyczny asystent ograniczeń prędkości, jeśli korzystasz z jednej z trzech funkcji: ogranicznika prędkości, regulacji odstępu lub regulatora prędkości z funkcją hamowania. System ten wykrywa ograniczenia prędkości i automatycznie dostosowuje prędkość samochodu.

Wybierz

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, komandos80 napisał(a):

pogubilem sie co z czym porownujesz i od czego formentor jest dluzszy o 19cm
ale UX, wspomniany wczesniej ma malutki bagaznik, na oko jak pol normalnego kompakta (lexus mowi, ze 320l, ale to chyba ze wszystkimi malymi schowkami pod podloga)
w srodku tez sie wydaje ciasniejszy niz np. bravo II, czyli kompakt sprzed ponad 10 lat.

 

Porównuję Formentora do Leona. Padło wcześniej stwierdzenie, że Formentor ma wymiary Leona, tylko jest podwyższony. To nieprawda.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, komandos80 napisał(a):

pogubilem sie co z czym porownujesz i od czego formentor jest dluzszy o 19cm
ale UX, wspomniany wczesniej ma malutki bagaznik, na oko jak pol normalnego kompakta (lexus mowi, ze 320l, ale to chyba ze wszystkimi malymi schowkami pod podloga)
w srodku tez sie wydaje ciasniejszy niz np. bravo II, czyli kompakt sprzed ponad 10 lat.

Bagażnik na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo mały w UX, ale jak zaczynasz wrzucać graty to już nie jest tak źle. Oczywiście jest on sporo mniejszy niż średnia wśród kopaktowych suv ale żeby sie zabrać na wyjazd myśle że da radę. W środku też nie jest źle, mam 186 wzrostu i sam za sobą spokojnie sie mieszcze. U nas to akurat drugi samochód więc wielkość bagażnika nie miała żadnego znaczenia. Samochód w użytkowaniu robi całkiem dobre wrażenie, jest taki "mięciutki" w odbiorze. prowadzi się całkiem pewnie no i ma ta ogromną zaletę, że jest toyotą na sterydach wiec pewno sie nie zepsuje a i za kilka lat z odsprzedażą za rosądne pieniądze nie będzie kłopotu

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bagażnik na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo mały w UX, ale jak zaczynasz wrzucać graty to już nie jest tak źle. Oczywiście jest on sporo mniejszy niż średnia wśród kopaktowych suv ale żeby sie zabrać na wyjazd myśle że da radę. W środku też nie jest źle, mam 186 wzrostu i sam za sobą spokojnie sie mieszcze. U nas to akurat drugi samochód więc wielkość bagażnika nie miała żadnego znaczenia. Samochód w użytkowaniu robi całkiem dobre wrażenie, jest taki "mięciutki" w odbiorze. prowadzi się całkiem pewnie no i ma ta ogromną zaletę, że jest toyotą na sterydach wiec pewno sie nie zepsuje a i za kilka lat z odsprzedażą za rosądne pieniądze nie będzie kłopotu
Chyba mówisz o innym aucie.
Słabo widać, fotel kierowcy ustawiony dla średniego wzrostu dziewczyny. Pasażera trzeba odsuwać żeby dzieciak miał miejsce na nogi. W Clio jest więcej miejsca 5000f2643f714a3000ed3b21745ff3f4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Naprawdę wystarczy poszukać :)

 

To jest pewnie zwykły tempomat z opcją awaryjnego hamowania.

 

 

System asystujący kierowcy Plus obejmuje kilka systemów wspomagających kierowcę opartych na kamerach i radarach i może znacząco przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa jazdy. Przy prędkościach od 30 do 180 km/h regulacja odstępu utrzymuje żądaną prędkość i odstęp od poprzedzającego pojazdu. Rozróżnia pojazdy w ruchu i nieruchome, a w razie potrzeby wyhamowuje Twoje BMW i również samodzielnie rusza ponownie. Asystent kierowania i prowadzenia po pasie ruchu przy prędkościach do 180 km/h utrzymuje Twoje BMW pośrodku pasa ruchu poprzez korekty toru jazdy. Jest to szczególnie przydatne na autostradach, w korkach lub podczas jazdy w kolumnie.

Dodatkowy atut bezpieczeństwa przy aktywnej regulacji odstępu: Twoje BMW automatycznie zmniejsza prędkość, na przykład gdy zbliżasz się do zakrętu. W tym celu wykorzystuje dane mapy systemu nawigacyjnego i automatycznie przyspiesza ponownie na wyjściu z zakrętu.

Jeśli przegapisz znak, wskazanie ograniczeń prędkości przypomni Ci o aktualnym ograniczeniu prędkości. System rozpoznaje ograniczenia prędkości i zakazy wyprzedzania za pomocą kamery oraz na podstawie mapy nawigacyjnej – i wyświetla odpowiednią wskazówkę. Gdy przekroczysz dopuszczalną prędkość, pojawia się dodatkowo ostrzeżenie wizualne.

Jeszcze dalej idzie automatyczny asystent ograniczeń prędkości, jeśli korzystasz z jednej z trzech funkcji: ogranicznika prędkości, regulacji odstępu lub regulatora prędkości z funkcją hamowania. System ten wykrywa ograniczenia prędkości i automatycznie dostosowuje prędkość samochodu.

Wybierz

Dzięki. Czyli ACC itp nie ma w wersji która podlinkowałeś, za plusa będzie trzeba dodatkowo bulić (pytanie ile, bo takiej inf tam nie ma). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zinger napisał(a):

Jak tak to bez dramatu :oki:

Jest sporo pakietów. Trzeba pogrzebać. Robiłem na szybko te konfigi, ale wydaje mi się, że oba są bardzo spoko - jeżeli ktoś na rabat 15% i więcej, to już ta cena "jakoś" jak na obecne realia zaczyna wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, hefi napisał(a):

Chyba mówisz o innym aucie.
Słabo widać, fotel kierowcy ustawiony dla średniego wzrostu dziewczyny. Pasażera trzeba odsuwać żeby dzieciak miał miejsce na nogi. W Clio jest więcej miejsca 5000f2643f714a3000ed3b21745ff3f4.jpg

pisze cały czas o UX - tym najmniejszym w gamie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, komandos80 napisał(a):

Rozstaw osi ten sam , miejsca tyle samo w kabinie na długość. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Nowe X1 jest tylko z automatem.

W sumie ktoś jeszcze namuale kupuje? Z 2 str, dobrze że nie dali 5 biegów w standardzie i gotowość do zmiany na wyższe wlaczane za droba, abonamentowa opłata :phi:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, zinger napisał(a):

W sumie ktoś jeszcze namuale kupuje? 

 

oczywiście , jest to bardzo popularne w tańszych autach np do 100kzł ( niewiele już takich ) bo za automat trzeba dołożyć ok min. 10kzł . w autach za 150-200kzł staje się to już standardem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

 

oczywiście , jest to bardzo popularne w tańszych autach np do 100kzł ( niewiele już takich ) bo za automat trzeba dołożyć ok min. 10kzł . w autach za 150-200kzł staje się to już standardem 

Dla mnie manual już od nastu lat nie istnieje,  ale rozumiem że do mniejszych miejskich wozidel dalej to wkładają. Natomiast tu mowa o aucie premium, więc mnie nie dziwi że już z tego zrezygnowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.