Skocz do zawartości

Citroen e-C3 - hit?


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Nowy Citroen C3 debiutuje w Polsce jako elektryczny e-C3, który ma być pierwszym europejskim autem na prąd w przystępnej cenie....

W Polsce bazowa wersja You z zasięgiem na poziomie 320 km kosztuje w Polsce od 110 650 zł. Bogatsza odmiana Max to wydatek od 132 100 zł. Jednak to nie wszystko. W 2025 roku dołączy wersja o zasięgu 200 km, w cenie 19 900 euro (ok. 88 tys. zł).

 

image.png.befc10c012d77a8718fdb1ec731c5855.png

 

image.png.8e074cce28a426b2f9a116c445bbd85f.png

 

image.png.c8772f14bc51c7e56be38747297ddf15.png

https://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/9324191,nowy-citroen-e-c3-juz-w-polsce-cena-tani-suv-namiesza-na-rynku.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jak klon jakiegos wynalazku na Azje lub Indie ;] Pokazalem wczoraj zonie i stwierdzila, ze dramat na kolach :hehe:

Przed premiera myslalem, zeby moze jej zmienic na nowszy model jak juz bedzie spalinowy, ale to co pokazali rozwialo wszelkie watpliwosci...

Odnosnie wersji EV to nie mam zdania, ale za te pieniadze mozna miec np Polo GTI ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jak klon jakiegos wynalazku na Azje lub Indie ;] Pokazalem wczoraj zonie i stwierdzila, ze dramat na kolach :hehe:
Przed premiera myslalem, zeby moze jej zmienic na nowszy model jak juz bedzie spalinowy, ale to co pokazali rozwialo wszelkie watpliwosci...
Odnosnie wersji EV to nie mam zdania, ale za te pieniadze mozna miec np Polo GTI  
Dokladnie. "Identycznym" w wersji spalinowej jedzilem w Brazylii.

Auto poprawne, dość przestronne jak na zewnątrz gabaryt ale czuć ducha lat 2000

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podwózkę dzieciorow do szkoły czy krótki dojazd do roboty w sumie nic więcej nie trzeba.

 

Auto paskudne, ale jakbym miał brać to z tą najmniejsza bateria. Do jakichkolwiek podróży to się i tak pewnie nie nadaje.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kravitz napisał(a):

Na podwózkę dzieciorow do szkoły czy krótki dojazd do roboty w sumie nic więcej nie trzeba.

 

Auto paskudne, ale jakbym miał brać to z tą najmniejsza bateria. Do jakichkolwiek podróży to się i tak pewnie nie nadaje.

Szkoda, ze dopiero za 2 lata. Jakby byla teraz to bym od razu skode wymienil, chociaz jestem z niej super zadowolony. Z doplata by grosze wyszla, a nowe i wieksze niz skoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, zinger napisał(a):

Szkoda, ze dopiero za 2 lata. Jakby byla teraz to bym od razu skode wymienil, chociaz jestem z niej super zadowolony. Z doplata by grosze wyszla, a nowe i wieksze niz skoda.

 

W Skodziance masz zdaje się taką baterię jak ja w Golfie.

Obawiam się, że ten Citroen ma 2x mniejszą, skoro podają że zasięg do 200km. Zapewne liczone zużycie jako 10kWh/100km lub coś w ten deseń ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kravitz napisał(a):

 

W Skodziance masz zdaje się taką baterię jak ja w Golfie.

Obawiam się, że ten Citroen ma 2x mniejszą, skoro podają że zasięg do 200km. Zapewne liczone zużycie jako 10kWh/100km lub coś w ten deseń ;]

 

Wlasnie gdzies przeczytalem, ze tam jest jakas bateria nie do konca dostosowana do naszych zimowych warunkow i zima zasieg moze drastycznie spasc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, zinger napisał(a):

Wlasnie gdzies przeczytalem, ze tam jest jakas bateria nie do konca dostosowana do naszych zimowych warunkow i zima zasieg moze drastycznie spasc.

 

 

Okazja ;]

 

Brać, kupować, obserwować ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, kravitz napisał(a):

 

W Skodziance masz zdaje się taką baterię jak ja w Golfie.

Obawiam się, że ten Citroen ma 2x mniejszą, skoro podają że zasięg do 200km. Zapewne liczone zużycie jako 10kWh/100km lub coś w ten deseń ;]

 

 

Poki co to chyba nie ma zadnej baterii, bo ta wersja ma sie pojawic w 2025.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wujek napisał(a):

Imo genialny wóz choć szkoda, że taki brzydki. Te 200km w mieście to az za dużo. Dacia jest podła a droższa. Z drugiej strony moje wynajmowane Reanult kosztuje 180k chyba trzeba upaść na głowę żeby kupic :phi:  

Co tam wynajmujesz od Renuara, bo chyba przegapiłem?

 

Ja też twierdzilem, że 200km elektrykiem w mieście jest aż nadto, aż kupiłem Captura LPG którego trzeba tankować co 250-280km. Nie wkurza mnie nawet to, że trzeba go często tankować (zawsze jeździłem na gazie i często tankowałem, choć ostatnie lata z racji dużych butli co 500km), a to że ciągle "na rezerwie się jeździ" (dzwoni, że zaraz będzie głodny już od przejechanych ok 200km).

Z LPG mam przynajmniej zabezpieczenie w postaci benzyny, z prądem bym chyba zwariował i niezależnie od stopnia naładowania codziennie go do ładowania podpinał.

 

Na temat, to ten e-C3 strasznie siermiężnie, ubogo i zacofanie stylizacyjnie wewnątrz wygląda (jak stare UNO czy Panda z lat 80-tych). Móĵ były bieda edition Lanos przy nim to luksus.

 

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, ppmarian napisał(a):

Dokladnie. "Identycznym" w wersji spalinowej jedzilem w Brazylii.

Auto poprawne, dość przestronne jak na zewnątrz gabaryt ale czuć ducha lat 2000
 

 

Faktycznie, troche poszperalem i tutaj nawet "testowali" ten brazylijski wariant:

 

https://francuskie.pl/test-citroen-c3-1-6-120-km-flex-fuel-na-brazylijskich-drogach-czy-powinien-trafic-do-europy/

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ZUBERTO napisał(a):

Co tam wynajmujesz od Renuara, bo chyba przegapiłem?

 

Ja też twierdzilem, że 200km elektrykiem w mieście jest aż nadto, aż kupiłem Captura LPG którego trzeba tankować co 250-280km. Nie wkurza mnie nawet to, że trzeba go często tankować (zawsze jeździłem na gazie i często tankowałem, choć ostatnie lata z racji dużych butli co 500km), a to że ciągle "na rezerwie się jeździ" (dzwoni, że zaraz będzie głodny już od przejechanych ok 200km).

Z LPG mam przynajmniej zabezpieczenie w postaci benzyny, z prądem bym chyba zwariował i niezależnie od stopnia naładowania codziennie go do ładowania podpinał.

 

Faktycznie, podpiecie na noc w garażu to dramat :bzik:

Takie problemy maja glownie ci, co nigdy ev nie mieli, bez urazy ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, zinger napisał(a):

Faktycznie, podpiecie na noc w garażu to dramat :bzik:

Takie problemy maja glownie ci, co nigdy ev nie mieli, bez urazy ;)

Nie dramat, ale psychę ryje, albo już jest zryta.

Miejskim żona jeździ, telefon podłącza do ładowania jak się wyłączy i do psiapsiółki nie może zadzwonić, myślisz że z samochodem lepiej by jej szło?

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Nie dramat, ale psychę ryje, albo już jest zryta.

Miejskim żona jeździ, telefon podłącza do ładowania jak się wyłączy i do psiapsiółki nie może zadzwonić, myślisz że z samochodem lepiej by jej szło?

Skoro robi 200-300km dziennie po mieście to ani lpg ani ev nie jest dobrym wyborem. Tankowanie dzień, w dzień śmierdzącego gazu to też średni pomysł, szczególnie dla kobiety.

Moja podobnie, ładuje tel jak się wylaczy :facepalm:, ale z autem jest inaczej. Robi ok 300km w tydzień, więc ładuje średnio raz na tydzień. Wtyczka w garażu lub jak ostatnio podczas zakupów w Lidlu. Szybciej niż na stację jeździć..

Pradu w aucie nigdy od 3lat nie zbraklo, a nopb wyjeździła kiedyś do zera dwa razy ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, sherif napisał(a):

Skoro robi 200-300km dziennie po mieście to ani lpg ani ev nie jest dobrym wyborem. Tankowanie dzień, w dzień śmierdzącego gazu to też średni pomysł, szczególnie dla kobiety.

Moja podobnie, ładuje tel jak się wylaczy :facepalm:, ale z autem jest inaczej. Robi ok 300km w tydzień, więc ładuje średnio raz na tydzień. Wtyczka w garażu lub jak ostatnio podczas zakupów w Lidlu. Szybciej niż na stację jeździć..

Pradu w aucie nigdy od 3lat nie zbraklo, a nopb wyjeździła kiedyś do zera dwa razy ;).

W zadzie ma to, że LPG śmierdzi. Tankuje na stacji z obsługą, albo ma od tego murzyna, czyli mnie.

Nie robi tyle dziennie, a w tydzień albo i mniej (paczam, że jest zrobione 2,5kkm w 3,5 miesiąca, do czego i ja się deko dołożyłem). Złodziej denerwuje głównie mnie, jak się dorwę w weekend do auta z przeważnie pustawym zbiornikiem LPG.

To ja w domu jestem ten zestresowany nerwus, człowiek zapaśny, starający się myśleć z wyprzedzeniem, itd., żona ma na wszystko czas, żyje z wiatrem, na ostatnią chwilę, a jak się nie powiedzie to wiadomo kto zawinił. ;l

Nie jestem przekonany do tego, że łatwiej włożyć wtyczkę do ładowania auta niż telefonu.

Nadal jestem na tak dla elektryka do miasta, ale wiem że to ja musiałbym zadbać o to by rano było czym jechać.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ZUBERTO napisał(a):

W zadzie ma to, że LPG śmierdzi. Tankuje na stacji z obsługą, albo ma od tego murzyna, czyli mnie.

Nie robi tyle dziennie, a w tydzień albo i mniej (paczam, że jest zrobione 2,5kkm w 3,5 miesiąca, do czego i ja się deko dołożyłem). Złodziej denerwuje głównie mnie, jak się dorwę w weekend do auta z przeważnie pustawym zbiornikiem LPG.

To ja w domu jestem ten zestresowany nerwus, człowiek zapaśny, starający się myśleć z wyprzedzeniem, itd., żona ma na wszystko czas, żyje z wiatrem, na ostatnią chwilę, a jak się nie powiedzie to wiadomo kto zawinił. ;l

Nie jestem przekonany do tego, że łatwiej włożyć wtyczkę do ładowania auta niż telefonu.

Nadal jestem na tak dla elektryka do miasta, ale wiem że to ja musiałbym zadbać o to by rano było czym jechać.

Co kto woli.

Osobiście wolę wtyczkę włożyć w garażu, niż dymać na stację zatankować i jeszcze czekać na obsługę ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sherif napisał(a):

Co kto woli.

Osobiście wolę wtyczkę włożyć w garażu, niż dymać na stację zatankować i jeszcze czekać na obsługę ;).

Pewnie dziwny jestem, ale lubię pogadać se z tankującymi, jestem z nimi na ty.

Czekać nie trzeba o ile akurat nie tankuje jakiś F150 czy inny kolos. Mała stacja, tylko LPG z 1 stanowiskiem, gość wyłania się z budki jak go brzęczyk w bramie wybudzi ze snu. ;]

Choć wiadomo, że i bez kolejki cały proces zajmuje z 5 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, ZUBERTO napisał(a):

Co tam wynajmujesz od Renuara, bo chyba przegapiłem?

 

Ja też twierdzilem, że 200km elektrykiem w mieście jest aż nadto, aż kupiłem Captura LPG którego trzeba tankować co 250-280km. Nie wkurza mnie nawet to, że trzeba go często tankować (zawsze jeździłem na gazie i często tankowałem, choć ostatnie lata z racji dużych butli co 500km), a to że ciągle "na rezerwie się jeździ" (dzwoni, że zaraz będzie głodny już od przejechanych ok 200km).

Z LPG mam przynajmniej zabezpieczenie w postaci benzyny, z prądem bym chyba zwariował i niezależnie od stopnia naładowania codziennie go do ładowania podpinał.

 

Na temat, to ten e-C3 strasznie siermiężnie, ubogo i zacofanie stylizacyjnie wewnątrz wygląda (jak stare UNO czy Panda z lat 80-tych). Móĵ były bieda edition Lanos przy nim to luksus.

 

 

AK uczy i bawi.

EE laduje sie w domu, nawet drobna kobieta wlaczy wtyczke type2 ktora nie smierdzi ropa lub benzyna ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, ZUBERTO napisał(a):

Co tam wynajmujesz od Renuara, bo chyba przegapiłem?

 

 

 

Zoe jest wynajmie pracowniczym. Przejąłem od kolegi, który odchodził. Do końca roku jestem eko. Do miasta spoko ale za cenę auta do miasta a nie Cupry. Później oddaje i nie zamierzam kontynuować przygody z elektrykami. 
 

te 200km jest całkiem spoko pod warunkiem że masz gdzie ładować. Mam darmowe w biurze i płatne w domu. Btw chce zmienić mieszkanie i nawet nowe bloki jeszcze w budowie nie mają opcji ładowania także u nas to na prawdę słabo widzę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.10.2023 o 08:35, Maciej__ napisał(a):

Wyglada jak klon jakiegos wynalazku na Azje lub Indie ;]

 

to było moje pierwsze skojarzenie :) to jest stylistyka na poziomie Dacii Spring

do tego ten znaczek z lat 20tych pasuje troche jak świni siodło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, czy to będzie wynalazek samochodopodobny w typie dacii spring, czy coś normalnego jak skoda citigo-e. Stylistycznie niepokojąco mi przypomina niestety dacię ;).

Ale jeśli będzie jednak jeździć lepiej niż skodzianka to trzymam kciuki, ale nadal czekam na id2all i teslę '2'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, iwik napisał(a):

Pytanie, czy to będzie wynalazek samochodopodobny w typie dacii spring, czy coś normalnego jak skoda citigo-e. Stylistycznie niepokojąco mi przypomina niestety dacię ;).

Ale jeśli będzie jednak jeździć lepiej niż skodzianka to trzymam kciuki, ale nadal czekam na id2all i teslę '2'.

 

Na pierwszy rzut oka wydaje sie jednak sporo wiekszy i  lepiej wykonany od Dacii.

Aczkolwiek jesli chodzi o stylistyk, to wg mnie spory krok wstecz wzgledem obecnego modelu.

Trzeba poczekac na pierwsze jazdy testowe :ok:

Ale jak slusznie zauwazyl Balkan moze to zmotywowac innych producentow do obnizenia cen...

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.