Skocz do zawartości

2025 Audi RS e-tron GT


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Florydzialski napisał(a):

Sporo poprawili. Przede wszystkim znacznie zasięg ale także większa moc i lepsze przyspieszenie do setki. 

 

Ja cię kręcę. Najlepszy samochód wszechczasów będzie jeszcze lepszy!

 

robot masturbating GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Florydzialski napisał(a):

Sporo poprawili. Przede wszystkim znacznie zasięg ale także większa moc i lepsze przyspieszenie do setki. 


Poprawili podobno też parametr utraty wartości: 100% -> 50% w niecałe 2 lata ;]

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Florydzialski napisał(a):

Sporo poprawili. Przede wszystkim znacznie zasięg ale także większa moc i lepsze przyspieszenie do setki. 

 

Nie napisano ile teraz będzie biegów. A wiem, że na tym akurat kąciku ta kwestia jest szczególnie istotna.

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Florydzialski napisał(a):

Sporo poprawili. Przede wszystkim znacznie zasięg ale także większa moc i lepsze przyspieszenie do setki. 

Odgapili, a nie poprawili 😜

Od Taycana ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Ryb napisał(a):

 

Nie napisano ile teraz będzie biegów. A wiem, że na tym akurat kąciku ta kwestia jest szczególnie istotna.

;]

 


Dwa jako że to pozwala na uzyskanie dużego zasięgu i dobrych osiągów jednocześnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Florydzialski napisał(a):


Dwa jako że to pozwala na uzyskanie dużego zasięgu i dobrych osiągów jednocześnie. 

 

Wyobraź sobie teraz jaki zasięg i osiągi musi mieć Ranger, dysponujący dziesięcioma biegami!

;]

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ryb napisał(a):

 

Nie napisano ile teraz będzie biegów. A wiem, że na tym akurat kąciku ta kwestia jest szczególnie istotna.

;]

 

Najbardziej szanowana tutaj jest procedura startu.

 

Ll Cool J Reaction GIF by BrownSugarApp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ryb napisał(a):

 

Wyobraź sobie teraz jaki zasięg i osiągi musi mieć Ranger, dysponujący dziesięcioma biegami!

;]

 


A tak na poważnie - czy większość tutaj nie rozumie zasad fizyki i wierzy w to że jak Elon powiedział że biegi są niepotrzebne to są niepotrzebne i już? Czy jednak ktoś rozumie po co jest ta skrzynia biegów i dlaczego takie rozwiązanie ma zalety (a także wady). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Florydzialski napisał(a):


A tak na poważnie - czy większość tutaj nie rozumie zasad fizyki i wierzy w to że jak Elon powiedział że biegi są niepotrzebne to są niepotrzebne i już? Czy jednak ktoś rozumie po co jest ta skrzynia biegów i dlaczego takie rozwiązanie ma zalety (a także wady). 

 

Zalety ? Już nawet w spalinowcach mało który ma ten drążek do biegów. Większość już robią to jakoś automatycznie. Także skrzynie biegów nawet że spalinowcow wycofują jak widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, PawelWaw napisał(a):

 

Zalety ? Już nawet w spalinowcach mało który ma ten drążek do biegów. Większość już robią to jakoś automatycznie. Także skrzynie biegów nawet że spalinowcow wycofują jak widać.

 

Oszczędności.

W Golfie 7 mam taki mechaniczny drążek, a w Golfie 8 taki mały kikut co nie zmienia pozycji.

Szczerze, to jedyny plus tego kikuta jest taki, że nie muszę wrzucać "P" po zaparkowaniu. Pozostale sytuacje są bardziej upierdliwe. Kikut działa z opóźnieniem, nie mogę sobie tak szybciutki wsiąść i jechać, zaraz po szarpnięciu za dźwignię we właściwym kierunku.

Tesla wprowadza tutaj jakieś "domysły", np jak stoisz przodem przed ścianą, to pewnie chcesz jechac do tyłu, ale ja bym był ostatnim ktory mocno wciśnie gaz stojąc przed ścianą z wiarą, że pojadę na pewno do tyłu ;)

 

Te oszczędności powodują, że jeździ się trochę jak otępiony staruszek, wszystko robiąc wolniej, bez wiary, że się coś kliknęło i zadzieje się to co się chciało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, format napisał(a):

 

Ja cię kręcę. Najlepszy samochód wszechczasów będzie jeszcze lepszy!

 

robot masturbating GIF

 

Ja na ten przykład nie znajduję powodu dlaczego bym nie miał kupić tego auta, oprócz takiego, że nie mam funduszy.

A auto uważam za zajebiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kravitz napisał(a):

 

Ja na ten przykład nie znajduję powodu dlaczego bym nie miał kupić tego auta, oprócz takiego, że nie mam funduszy.

A auto uważam za zajebiste.

Mnie też się podoba. Jest przede wszystkim ładny i wygląda jak jakieś super auto pokroju lambo czy inne pagani. Niestety nie stać mnie na nie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, PawelWaw napisał(a):

 

Zalety ? Już nawet w spalinowcach mało który ma ten drążek do biegów. Większość już robią to jakoś automatycznie. Także skrzynie biegów nawet że spalinowcow wycofują jak widać.

 

Właśnie! U mnie zamiast drążka jest kółko na ten przykład. 

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Florydzialski napisał(a):


A tak na poważnie - czy większość tutaj nie rozumie zasad fizyki i wierzy w to że jak Elon powiedział że biegi są niepotrzebne to są niepotrzebne i już? Czy jednak ktoś rozumie po co jest ta skrzynia biegów i dlaczego takie rozwiązanie ma zalety (a także wady). 

 

Napewno VW ma swoje powody, żeby dawać skrzynie biegów do wysilonych EV.

Według mnie robią słabe motory, które przy wysokich obrotach mogą się rozpaść, w takim wypadku skrzynia biegów jest bardzo wskazana. 

Jest to też kolejna rzecz, która może się posuc, każda naprawa, czy wymiana to spora kasa dla VW. 

 

Merc, Bmw czy Chińczycy jakoś też nie widzą sensu biegów w elektrykach, więc to nie jest wymysł inżynierów Elona, tylko ułomność VW. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, kravitz napisał(a):

Tesla wprowadza tutaj jakieś "domysły", np jak stoisz przodem przed ścianą, to pewnie chcesz jechac do tyłu, ale ja bym był ostatnim ktory mocno wciśnie gaz stojąc przed ścianą z wiarą, że pojadę na pewno do tyłu ;)

Te oszczędności powodują, że jeździ się trochę jak otępiony staruszek, wszystko robiąc wolniej, bez wiary, że się coś kliknęło i zadzieje się to co się chciało.

Dlatego wole się pocić jak świnia na teslowych ceratach bez wentylacji niż używać wyświetlacza do zmiany kierunku jazdy!

To jest absurd! Zresztą po co mi wentylowane, na bank bym dostał rwy kulszowej zaraz a tak wystarczy koszule co ładowanie zmieniać na nową, ha ;]

 

16 minut temu, Ryb napisał(a):

 

Właśnie! U mnie zamiast drążka jest kółko na ten przykład. 

;]

 

 

Bo kółka są tańsze w produkcji ;l

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, komor napisał(a):

Bo kółka są tańsze w produkcji ;l

 

I droższe w serwisowaniu - moje raczyło było się zepsuć. Zyski dla producenta gwarantowane.

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Ryb napisał(a):

 

I droższe w serwisowaniu - moje raczyło było się zepsuć. Zyski dla producenta gwarantowane.

;]

 

Za dużo biegami mieszasz. Automat byś kupił 🤪

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kravitz napisał(a):

Ja na ten przykład nie znajduję powodu dlaczego bym nie miał kupić tego auta, oprócz takiego, że nie mam funduszy.

A auto uważam za zajebiste.

 

Ale my nie o tym ;]

Ja też, mimo paru zupełnie bezsensownych rozwiązań, a właściwie protez umożliwiających VAGowi doścignąć technologicznie świat, też bym wolał RSa od TM3P. Pewnie lepszych czasów na torze bym tym nie zrobił, ale to po prostu pod wieloma względami lepszy samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Florydzialski napisał(a):

Sporo poprawili. Przede wszystkim znacznie zasięg ale także większa moc i lepsze przyspieszenie do setki. 

 

Ładne i szybkie auto o świetnym zasiegu.

 

Brałbym gdyby:

 

- do bagażnika weszłyby dwa duże psy,

- możnaby ładować na wszystkich SCh,

- nie byłoby obowiązku serwisowania,

- byłbym bogaty,

- robiłaby to firma mająca wieksze pojęcie o EV

 

👀

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.06.2024 o 04:10, HelixSv napisał(a):

 

Napewno VW ma swoje powody, żeby dawać skrzynie biegów do wysilonych EV.

Według mnie robią słabe motory, które przy wysokich obrotach mogą się rozpaść, w takim wypadku skrzynia biegów jest bardzo wskazana. 

Jest to też kolejna rzecz, która może się posuc, każda naprawa, czy wymiana to spora kasa dla VW. 

 

Merc, Bmw czy Chińczycy jakoś też nie widzą sensu biegów w elektrykach, więc to nie jest wymysł inżynierów Elona, tylko ułomność VW. 


Popatrz na to z drugiej strony / silnik jak się kręci wolniej to się mniej zużywa więc docelowo może takie coś być bardziej trwałe, szczególnie że tego pierwszego biegu używa się wyłącznie w trybie Performance. We wszystkich innych trybach samochód zawsze jeździ na drugim biegu i nigdy jedynki nie włącza. Cały ten wynalazek jest po to by osiągnąć dobre przyspieszenie jak ci się to zachce a jednocześnie nie montować tysięcy KM silników. 
 

Cena - jakoś się sprzedają więc pewnie nie jest zbyt duża. Ja na to patrzę tak - jest znacznie tańsze od porównywalnego Porsche Taycan a jednocześnie oferuje normalne przełączniki a nie ten idiotyczny ekran jak w Taycanie. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Florydzialski napisał(a):


Popatrz na to z drugiej strony / silnik jak się kręci wolniej to się mniej zużywa więc docelowo może takie coś być bardziej trwałe, szczególnie że tego pierwszego biegu używa się wyłącznie w trybie Performance. We wszystkich innych trybach samochód zawsze jeździ na drugim biegu i nigdy jedynki nie włącza. Cały ten wynalazek jest po to by osiągnąć dobre przyspieszenie jak ci się to zachce a jednocześnie nie montować tysięcy KM silników. 
 

Cena - jakoś się sprzedają więc pewnie nie jest zbyt duża. Ja na to patrzę tak - jest znacznie tańsze od porównywalnego Porsche Taycan a jednocześnie oferuje normalne przełączniki a nie ten idiotyczny ekran jak w Taycanie. 

 

Nie ma to większego znaczenia. 

Ważne, żeby działało, nie było za ciężkie, drogie i awaryjne. 

Dla mnie mogą mieć nawet 6 biegów i jeździć na pięciu kołach jak jest taka potrzeba. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.