sevi Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 Witam Pytanie do ludzi dlubiacyxh w 1.2 mpi. Jakie mody sa potrzebne aby z 1.2 75 km uzyskac 90-100km i ile to realnie moze kosztowac ?(bez wkaldu wlasnego) Wiem ze juz bylo wiele razy ale jakos nie moge znalezc w szukajce. I odrazu jakie czasy na 400 mozna uzyskac z taka moca w Sc (wiadomo ze duzo zalezy od skrzyni, kierownika, wypatroszenia itp. ale usrednijmy wyniki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > Witam > Pytanie do ludzi dlubiacyxh w 1.2 mpi. > Jakie mody sa potrzebne aby z 1.2 75 km uzyskac 90-100km i ile to > realnie moze kosztowac ?(bez wkaldu wlasnego) > Wiem ze juz bylo wiele razy ale jakos nie moge znalezc w szukajce. > I odrazu jakie czasy na 400 mozna uzyskac z taka moca w Sc (wiadomo > ze duzo zalezy od skrzyni, kierownika, wypatroszenia itp. ale > usrednijmy wyniki). cena : 1000 - 1500 zł czasy : niskie 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Witam > Pytanie do ludzi dlubiacyxh w 1.2 mpi. > Jakie mody sa potrzebne aby z 1.2 75 km uzyskac 90-100km glowica, walek, dolot, wydech, soft i ile to > realnie moze kosztowac ?(bez wkaldu wlasnego) 3 tysie trzeba liczyc zeby miec 100km > Wiem ze juz bylo wiele razy ale jakos nie moge znalezc w szukajce. > I odrazu jakie czasy na 400 mozna uzyskac z taka moca w Sc (wiadomo > ze duzo zalezy od skrzyni, kierownika, wypatroszenia itp. ale > usrednijmy wyniki). niskie 16, wysokie 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > glowica, walek, dolot, wydech, soft > i ile to > 3 tysie trzeba liczyc zeby miec 100km > niskie 16, wysokie 15 Co do kosztopw to zdania podzielone Zeton twierdzi ze bedzie to 1000-1500 Green natomaist ze 3000 Wiec kto ma racje ? P.s I kolejne pytanie teoretycznie lepiej jedzie 100km N/A czy uturbione 100km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Co do kosztopw to zdania podzielone Zeton twierdzi ze bedzie to > 1000-1500 Green natomaist ze 3000 Wiec kto ma racje ? > P.s I kolejne pytanie teoretycznie lepiej jedzie 100km N/A czy > uturbione 100km ? zeton podał taką cenę jak by miał robić swojego, poproś go żeby ci za taką cenę załatwił to będzie się wykręcał albo cena urośnie od razu ja również obstawiam ok 3 tyś ( dolot 200zł, stożek 80zł, wydech kompletny 1500zł, wałek 800 zł, strojenie 500zł - przypuszczalne ceny bez zniżek) teoretycznie 100NA praktycznie Turbo pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Co do kosztopw to zdania podzielone Zeton twierdzi ze bedzie to > 1000-1500 Green natomaist ze 3000 Wiec kto ma racje ? > P.s I kolejne pytanie teoretycznie lepiej jedzie 100km N/A czy > uturbione 100km ? 100Konne turbo nie ma szans zze 100konnym N/A a jezeli chodzi o ceny to blizej 3 tysi bez znizek bez zadnego wkladu wlasnego tzn robocizna i czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > 100Konne turbo nie ma szans zze 100konnym N/A > a jezeli chodzi o ceny to blizej 3 tysi bez znizek bez zadnego wkladu > wlasnego tzn robocizna i czesci a więc tak.. zdłubanie głowicy tak naprawdę porządnie to bedzie 1kpln wałek u pana H: 450,- rozwiercenie przepustnicy yyyyyy pewnie z 200,- soft....400-500pln uszczelki, płyny, piwko.....bedzie z 2500,- lekko a jeszcze dolot, wydech profi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > a więc tak.. > zdłubanie głowicy tak naprawdę porządnie to bedzie 1kpln > wałek u pana H: 450,- > rozwiercenie przepustnicy yyyyyy pewnie z 200,- > soft....400-500pln > uszczelki, płyny, piwko.....bedzie z 2500,- lekko > a jeszcze dolot, wydech profi.... do tego wypadaloby wydech i dolot, bo na seryjnych sens znikomy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > do tego wypadaloby wydech i dolot, bo na seryjnych sens znikomy... oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 tak jak tu koledzy pisali, koło 3000 zł, no ale szmocy już troche będzie i odpychać będzie się całkiem miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > glowica, walek, dolot, wydech, soft > i ile to > 3 tysie trzeba liczyc zeby miec 100km > niskie 16, wysokie 15 a podlicz takie mody dla 16V wałki ? CatCams? ile? 1500-2000 ? głowica ? > 1000 ? dolot ze 200 - 300 ? program 300 - 500 ? wydech ? kolektor z 1000 + reszta ? siakaś większa przepustnica... no i + Nitro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Co do kosztopw to zdania podzielone Zeton twierdzi ze bedzie to > 1000-1500 Green natomaist ze 3000 Wiec kto ma racje ? Green za sam wydech dobrze zrobiony trza dac 1000 (600zł kolektor + koncowy + wieksza średnica + robocizna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > a podlicz takie mody dla 16V > wałki ? CatCams? ile? 1500-2000 ? > głowica ? dolot ze 200 - 300 ? > program 300 - 500 ? > wydech ? kolektor z 1000 + reszta ? > siakaś większa przepustnica... > no i + Nitro green ma pod 100 Kucy, a ma ino walki wydech na pale fi 50 z seria kolektorem, dolot na pale i program wiec koszt tylko walkow i programu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > green ma pod 100 Kucy, a ma ino walki wydech na pale fi 50 z seria > kolektorem, dolot na pale i program wiec koszt tylko walkow i > programu A przepustnicy nie ma większej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > A przepustnicy nie ma większej?? ma ale pomiar byl robiony przed zmiana przepustnicy panie zlozyles juz swojego bo pare pytan mam daj GG na priva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > a podlicz takie mody dla 16V > wałki ? CatCams? ile? 1500-2000 ? > głowica ? dolot ze 200 - 300 ? > program 300 - 500 ? > wydech ? kolektor z 1000 + reszta ? > siakaś większa przepustnica... > no i + Nitro dlatego w 16 mniej osob dlubie, wola zalozyc 8v i turbo... ale to nie to samo co dobra 16 n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > dlatego w 16 mniej osob dlubie, wola zalozyc 8v i turbo... ale to nie > to samo co dobra 16 n/a otorz to, zalezy co kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 ale zawsze da rade szukać czesci po kimś, i wtedy wyjdzie taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 ja również obstawiam ok 3 tyś ( dolot 200zł, stożek 80zł, > wydech kompletny 1500zł, kolektor kaluzy, viga 650zl rura fi 50 300 zl wałek 800 zł, swiatka 700 zl, h 400 zl strojenie 500zł - > przypuszczalne ceny bez zniżek) > teoretycznie 100NA praktycznie Turbo > pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > a więc tak.. > zdłubanie głowicy tak naprawdę porządnie to bedzie 1kpln BZDURA > wałek u pana H: 450,- > rozwiercenie przepustnicy yyyyyy pewnie z 200,- BZDURA > soft....400-500pln > uszczelki, płyny, piwko.....bedzie z 2500,- lekko > a jeszcze dolot, wydech profi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > zeton podał taką cenę jak by miał robić swojego, poproś go żeby ci za > taką cenę załatwił to będzie się wykręcał albo cena urośnie od > razu ja również obstawiam ok 3 tyś ( dolot 200zł, stożek 80zł, > wydech kompletny 1500zł, wałek 800 zł, strojenie 500zł - > przypuszczalne ceny bez zniżek) > teoretycznie 100NA praktycznie Turbo > pzdr z wałkiem H w kms'ie z palcem w dziurze 1500 zł..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > BZDURA skoro tak to powiedz mi za ile wydłubiesz mi głowice od 1.2 8V (na dużych wentylkach poproszę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > z wałkiem H w kms'ie z palcem w dziurze 1500 zł..... to załatw koledze tak by za tyle mu zrobił KMS 90-100KM pozatym mało mnie interesuje gdzie ty paluchy wciskasz pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > skoro tak to powiedz mi za ile wydłubiesz mi głowice od 1.2 8V (na > dużych wentylkach poproszę) www.wiecejmocy.pl 600-800zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > www.wiecejmocy.pl 600-800zl No właśnie..... PROFI wydłubanie 1000,- np. u szarego.... wiem, bo się pytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 zeby wyskrobac 100km z 16v nie trzeba sie tak napracowac jak w 8v dolotu sie jakiegos dziwnego nie wykombinuje tylko kibel rura + stozek wiec koszt kolo 100zl wydech do 100km mozna zostawic serie kolektor tylko dalej zwiekszyc srednice + przelotowy tlumik 200-400zl glowica kolo tysiaka mysle ze da rade zrobic u naszych dlubakow wieksza przepustnica 100-200zl i juz jakies 95km powinno byc dodatkowo walki powiedzmy swiatkowe ok 1300zl, kolektor wydechowy ok 800 + program ok 500 i 110km powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > zeby wyskrobac 100km z 16v nie trzeba sie tak napracowac jak w 8v > dolotu sie jakiegos dziwnego nie wykombinuje tylko kibel rura + > stozek wiec koszt kolo 100zl > wydech do 100km mozna zostawic serie kolektor tylko dalej zwiekszyc > srednice + przelotowy tlumik 200-400zl > glowica kolo tysiaka mysle ze da rade zrobic u naszych dlubakow > wieksza przepustnica 100-200zl > i juz jakies 95km powinno byc > dodatkowo walki powiedzmy swiatkowe ok 1300zl, kolektor wydechowy ok > 800 + program ok 500 i 110km powinno byc Hmm wiec znacznie upraszczajac dlubanie N/A jest nieoplacalne z punktu widzenia wlozonych pieniedzy do uzyskanej mocy, ale kazdy robi to co lubi. Kozystajac z okazji aby nie zakladac nowego watku to skad wziac kolektor wydechowy pod turbo i ile takowy kosztuje ?(moze byc uzyuwany) bo zakladam ze seryjnego nie da sie zaadoptowac nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Kozystajac z okazji aby nie zakladac nowego watku to skad wziac > kolektor wydechowy pod turbo i ile takowy kosztuje ?(moze byc > uzyuwany) bo zakladam ze seryjnego nie da sie zaadoptowac nie ? Trzeba wyspawać na zamówienie. Co do adaptacji seryjnego źle zakładasz bo zarówno kit z Noviteca, jak i z Vanaaken oparte były na na kolektorze wydechowym z 1.1 spi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Hmm wiec znacznie upraszczajac dlubanie N/A jest nieoplacalne z > punktu widzenia wlozonych pieniedzy do uzyskanej mocy, ale kazdy > robi to co lubi. > Kozystajac z okazji aby nie zakladac nowego watku to skad wziac > kolektor wydechowy pod turbo i ile takowy kosztuje ?(moze byc > uzyuwany) bo zakladam ze seryjnego nie da sie zaadoptowac nie ? da się serie zaadaptować, bierzesz kolektor i ucinasz flanszę przy której łączy się kolektor z portkami (dwururką), nam dospawowywujesz bezpośrednio całą turbinę lub dorabiasz osobną flanszę i dospawowywujesz nowa flanszę, no i do tego robisz DP. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > da się serie zaadaptować, bierzesz kolektor i ucinasz flanszę przy > której łączy się kolektor z portkami (dwururką), nam > dospawowywujesz bezpośrednio całą turbinę lub dorabiasz osobną > flanszę i dospawowywujesz nowa flanszę, no i do tego robisz DP. > pzdr Ma ktos jakie foto podgladowe ? Teoretycznie niby proste da rade wykonac to samemu ?(i na ile to bedzie zdawalo egzamin?) Bo tak mnie cos naszlo coby sobie home made turbo zrobic. P.s Papiery spawacza i zaplecze mam ale doswiadczenia z uturbianiem niestetety nie wiec dlatego pytam Aha a jak rozwiazac problem smarowania turbiny ? (miske trza przerabiac?) Moze jakis manual maly sie znajdzie ? Pewnie niektorym na forum jest nie na reke opisywac swoje "know-how" ale.... trudno zapytac zawsze mozna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 wszystkie ceny sa przypuszczalne.... tzn okolo... glowice wydlubac... - 700 dolot pow + storzek - 300 walek - 600 soft - 500 wydech bez kolektora- 500 pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > skoro tak to powiedz mi za ile wydłubiesz mi głowice od 1.2 8V (na > dużych wentylkach poproszę) jak nie wiesz gdzie to przeplacaj tylko nie rzucaj cen z kosmosu, za tyle to cale 1,2 mozna zlozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Kozystajac z okazji aby nie zakladac nowego watku to skad wziac > kolektor wydechowy pod turbo i ile takowy kosztuje ?(moze byc > uzyuwany) bo zakladam ze seryjnego nie da sie zaadoptowac nie ? Grabowski robi kolektory pod turbo, cena indywidualna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > jak nie wiesz gdzie to przeplacaj tylko nie rzucaj cen z kosmosu, za > tyle to cale 1,2 mozna zlozyc chcesz powiedziec , ze znasz miejsce w którym za 2500zł wstawia 1.2 na ich czesciach?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 85 koniów i 15.8/400m ale moj silnik jest inny lekkie koło zam - 100zł zdłubanie głowicy - 600-1000zł dolot yanek -200zł wydech koncowy+powiekszenie srednicy 250zł pozniej doszło kol wydech 4-1 - 800zł wałek H - 450zł program 300-1000zł zalezy gdzie i u kogo czyli okolo 100km = ok 3000zł czasy niskie 16/wysokie 15 chociaz ja złapałem 15,450 na 97koniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > chcesz powiedziec , ze znasz miejsce w którym za 2500zł wstawia 1.2 > na ich czesciach?! jezeli odpowiem Ci twierdzaco to w to nie uwierzysz jezeli zaprzecze to znaczy ze wczesniej pisalem bzdury, wybierz sobie ktora chcesz odpowiedz. Zadaj sobie pytanie ile kosztuje teraz silnik 1,2 8v, i jak skomplikowany jest jego montaz w SC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Co do kosztopw to zdania podzielone Zeton twierdzi ze bedzie to > 1000-1500 Green natomaist ze 3000 Wiec kto ma racje ? > P.s I kolejne pytanie teoretycznie lepiej jedzie 100km N/A czy > uturbione 100km ? ja z własnego doświadczenia z dłubaniem powiem Ci, że lepiej słuchaj tych co podają wyższe koszta, jak zrobisz taniej to będziesz bardziej zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Green > za sam wydech dobrze zrobiony trza dac 1000 (600zł kolektor + koncowy > + wieksza średnica + robocizna) ale na serii kolektorze tez daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > 85 koniów i 15.8/400m ale moj silnik jest inny > lekkie koło zam - 100zł > zdłubanie głowicy - 600-1000zł > dolot yanek -200zł > wydech koncowy+powiekszenie srednicy 250zł > pozniej doszło kol wydech 4-1 - 800zł > wałek H - 450zł > program 300-1000zł zalezy gdzie i u kogo > czyli okolo 100km = ok 3000zł czasy niskie 16/wysokie 15 > chociaz ja złapałem 15,450 na 97koniach a koło zam. w 1,1 jest identyczne jak w 1,2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Teoretycznie niby proste da rade wykonac to samemu ?(i na ile to > bedzie zdawalo egzamin?) afaik jesli nie chcesz max wykorzystywac mozliwosci turbo to nie bedzie zly, wada takiego rozwiazania jest nisko posadzona turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > jak nie wiesz gdzie to przeplacaj tylko nie rzucaj cen z kosmosu, za > tyle to cale 1,2 mozna zlozyc koszty kupna silnika, a jego dłubania to całkiem co innego... Jeśli masz takie dojścia to proszę cię bardzo powiedz nam gdzie i kto wydłubie "porządnie" głowicę za mniej niż 1kpln (napisz za ile i co zdłubane !) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 moja odpowiedz na temat kupna silnika nie dotyczyla twojego posta, trzeba czytac ze zrozumieniem. Nie mam zamiaru prowadzic z toba jalowej rozmowy na temat za ile sie da, twoja wiedza oparta jest na ilu warsztatach?? Jak tylko na szarym(nie ujmujac mu) to gratuluje, ja w swoim zyciu, choc krotkim bylem w wielu warsztatach i znam ich ceny i tez widzialem wiele glowic przygotowanych i wiem jakie sa tego koszta. Nie mam zamiaru CI mowic gdzie to mozna zrobic tylko z tego wzgledu ze wole zebys przeplacil. I dalej trwal w swoim przekonaniu ze "profi to za 1k pln" Prosze Cie nie badz smieszny Tyle odemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > moja odpowiedz na temat kupna silnika nie dotyczyla twojego posta, > trzeba czytac ze zrozumieniem. Nie mam zamiaru prowadzic z toba > jalowej rozmowy na temat za ile sie da, twoja wiedza oparta jest > na ilu warsztatach?? Jak tylko na szarym(nie ujmujac mu) to > gratuluje, ja w swoim zyciu, choc krotkim bylem w wielu > warsztatach i znam ich ceny i tez widzialem wiele glowic > przygotowanych i wiem jakie sa tego koszta. Nie mam zamiaru CI > mowic gdzie to mozna zrobic tylko z tego wzgledu ze wole zebys > przeplacil. I dalej trwal w swoim przekonaniu ze "profi to za 1k > pln" Prosze Cie nie badz smieszny Tyle odemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > afaik jesli nie chcesz max wykorzystywac mozliwosci turbo to nie > bedzie zly, wada takiego rozwiazania jest nisko posadzona > turbina Co znaczy na maks wykorzystywac mozliwiosci turbo ? Chyba powoli zaczne kompletowac sobie graty wiec przychodzi mi do glowy mnostwo pytan Wiec moze po kolei: Do ilu km wystarczy przerobiony seryjny kolektor i jakie turbo bedzie do tego najlepsze ? Od czego IC ? Czy zamiast zasilania beznyna mozna wykorzystac instalacje LPG do dawkowania wiekszej ilosci paliwa ? (wiem ze to drutowanie ale teoretycznie Lpg mozna dozowac jak sie chce). Czy trzeba odprezac silnik ? (kiedys czytalem ze niby nie ale chce sie upewnic) Aha i dalej nie wiem jak rozwiazany jest smarowanie turbiny moze mi ktos to po chlopsku wytlumaczyc ? Wogole jakis prosty schemat budowy silnika turbo by sie przydal z malym opisem co i jak P.s chetnie na privie czy gg porozmawiam z wlascicielem jakiegos cc/sc turbo w celu wyjasnienia moich niedociagniec w tej dziedzinie... Pozdrawaim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > green ma pod 100 Kucy, a ma ino walki wydech na pale fi 50 z seria > kolektorem, dolot na pale i program wiec koszt tylko walkow i > programu ja myślałem że ma tjuningowy kolektor i głowice zrobioną w takim razie P.S Green, warto bawić się w lepsze wałki (tj. firmowe jak np. CatCams'a) czy Świątek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 smiej sie smiej tylko ja tysia nie wydalem na zrobienie glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Ma ktos jakie foto podgladowe ? nie ale user Skowek powinien mieć bo on tak ma zrobione z tego co pamiętam > Teoretycznie niby proste da rade wykonac to samemu ?(i na ile to > bedzie zdawalo egzamin?) zda egzamin w 90% bo nie wykożystasz w pełni możliwości natomiast działać będize bezawaryjnie pod tym względem > Bo tak mnie cos naszlo coby sobie home made turbo zrobic. > P.s Papiery spawacza i zaplecze mam ale doswiadczenia z uturbianiem > niestetety nie wiec dlatego pytam jak umiesz spawać aluminium i kwasiaka to dasz radę, jedyne czego pewnie sam nie zrobisz to strojenie tego > Aha a jak rozwiazac problem smarowania turbiny ? (miske trza > przerabiac?) w misce musisz wspawać kruciec do którego podłączysz odpływ z turbiny, ten kruciec musi byc powyzej tafli oleju w misce > Moze jakis manual maly sie znajdzie ? smarowanie bieresz z pod filtra oleju z górnej śruby, co jeszcze chciał byś wiedzieć > Pewnie niektorym na forum jest nie na reke opisywac swoje "know-how" > ale.... trudno zapytac zawsze mozna . pytaj a powim ci wszystko co wiem a z mechanicznego i składalniczego punktu wszsytko już wiem, brakuje mi tylko wiedzy o strojeniu, generalnie pare gratów bedziesz musiał kupić i pare wyspawać a to know-how generalnie jest dostępne w i-necie ale głównie po angielsku, działanie turbo jest proste jak działanie pompki pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > smiej sie smiej tylko ja tysia nie wydalem na zrobienie glowicy śmieję się ponieważ nie chcesz podac żadnych konkretów... Napisz co i za ilę wydłubałeś i jakie to dało efekty, abym miał jakiekolwiek porównanie. Za obróbkę głowicy (planowanie, kanały, komora spalania) w 1.1spi dalem (z uszczelkami, robocizną) 700,- dało to(z wałkiem 866) przyrost +6KM - co nie jest za wiele niestety, ale i nie za wiele zostalo w niej zrobione. Jeżeli dojdzie wymiana zaworów na większe itp to koszta rosną i to dośc znacznie.... Ponadto Twoja odp dotycząca kupna silnika była na mój post. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > śmieję się ponieważ nie chcesz podac żadnych konkretów... > Napisz co i za ilę wydłubałeś i jakie to dało efekty, abym miał > jakiekolwiek porównanie. Wiec ostatnia glowica jaka mialem okazje robic to 1,2 75, +/- wg. specyfikacji A/H grupowej, kosztowalo mnie 450 zl plus koszt glowicy 130zl. Nie wiem jakie dalo efekty bo auto nie bylo hamowane nigdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Wogole jakis prosty schemat budowy silnika turbo by sie przydal z > malym opisem co i jak > P.s chetnie na privie czy gg porozmawiam z wlascicielem jakiegos > cc/sc turbo w celu wyjasnienia moich niedociagniec w tej > dziedzinie... > Pozdrawaim Nie tylko na GG poprosze. Sam jestem dosyć powaznie zainteresowany takim składaniem home made turbo, mam czas, mam mozliwość "pozałatwiać" sobie niektore część do składanki, ale brakuje mi odpowiedniej wiedzy. Nie rozmawiajćie tylko na GG, inni userzy tez mogą troche skozystać z takiego czegoś Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.