Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Robiłem ostatnio podest z płyt pod blaszaka na narzędzia. Tydzień zeszło się popołudniami. Wybrać ziemię, Osadzić obrzeża. Zrobić podbudowę, potem podsypka i układania plyt. Na koniec zasypanie szpar piaskiem.
  3. Pytanie pomocnicze. Ile czasu totalnie niedoświadczona osoba potrzebowałaby na ułożenie 40m2 80m2 Teren częściowo oczyszczony z roślinności, częściowo nie.
  4. Fiat grande punto. Ale dzięki za info. Widać koleś jelenia szukał.
  5. Sam rozrząd. Olej z filtrami, to kolejne ok 450 zł w zależności, jakie to auto (Opel, Fiat)
  6. Dzisiaj
  7. Opony <jak w temacie> przetestowane na trasie majówkowej. 3200km nawinięte - głównie autostrady (pewnie z 85%) z prędkościami przepisowymi +5%. Nie będę odkrywczy, ale: - opony potrafią być bardzo ciche na autostradzie (asfalt, sucho) i bardzo głośne (beton, sucho); - przy prędkościach 120-130km/h i podczas dużych opadów deszczu, hałas z opon toczących się po mokrej nawierzchni i tak jest marginalny w porównaniu do innych dźwięków w takich warunkach; - na drogach lokalnych, czyli do ok. 90-100km/h są ciche; - w dalszym ciągu pojawia się incydentalnie owo "wycie"* pomimo dobicia do 2,5atm, a po rozgrzaniu nawet 2,6atm, natomiast przesunęło się z 90-100km/h do 120-130km/h. W dalszym ciągu nie potrafię powiązać tego z: a) obciążeniem tego konkretnego koła (na moje ucho prawy-tył, zakręty, długie łuki autostradowe); b) prędkością (czasem przy 120km/h, czasem przy 140km/h); prawdopodobnie udział w głośności ma nawierzchnia, choć tez nie zawsze. Muszę zobaczyć bieżnik, czy go jakoś wyraźnie nie ścieło/wyząbkowało po trasie z prędkościami autostradowymi; - całą Austrię przejechałem w dość solidnym deszczu (jacyś Waze'owcy nawet raportowali "trudne warunki" w aplikacji) i nie było żadnych niespodzianek, także podczas paru dość gwałtownych hamowań, czy to na prostych czy to na lekkich łukach; * nawet Żona, która generalnie ma wywalone na wszelkie dźwięki auto-pochodne, to zauważyła; Jak na razie więcej "+" niż "-", a temat "wycia" będę jeszcze badał.
  8. są rabaty na robociznę na "starsze" auta i wychodzi w ASO jak u Zdzisia, który blokady dorabia ze starych śrub i nie ma czym sprawdzić na kompie po złożeniu czy nie rozjechały się parametry pracy silnika. Ja się nauczyłem sprawdzać w ASO, a najbardziej zdziwiony byłem z częściami do BMW, gdzie w ASO oryginały były tańsze niż zamienniki w IC lub AL.
  9. Jeden z prostszych rozrządów do wymiany. U mnie na dobrych gratach z pompą wody jakieś 1100-1200 za całość.
  10. Bednarkę ocynkowaną układasz wewnątrz zbrojenia. Nie trzeba spawać do samego zbrojenia, ono też nie musi być spawane, nie pełni żadnej roli w instalacji i nie powinno tego robić. Na zewnątrz wyprowadzasz kawałek ocynku, robisz GSW i dalej przewodem do rozdzielnicy. Taki uziom stosuje się do ekwipotencjalizacji, do instalacji odgromowej uziom otokowy/szpilkowy, ale tego bez projektu sam bym nie robił. Co do pytań autora - brama, CCTV, studnia, oczyszczalnia, punkty poboru wody, gniazda, oświetlenie, punkt ładowania kosiarki, taras. Skrętki Cat6 żelowane, kable YKY. Jak nie chcesz teraz wydawać kasy to same aroty wstawiasz.
  11. Tak się skończy zapewne.
  12. Nie będę wstawiał nastoletniego auta do ASO ale pan Zdzisiu też sobie nie zarobi jak chciał w wała przyciąć.
  13. Ogólnie wersja pro to beton, z gruchy lub betoniarki. Ale, jako, że to tylko dla ludzi, to starczą płyty chodnikowe albo kostka. Wybrać na sztych ziemię, podsypać piaskiem, dać obrzeże, by było nieco wyżej niż ziemia wokoło. Można zrobić delikatny spadek (woda) i tyle.
  14. wujek

    Hola!

    Wygląd to nic. Ważne żeby ten tablet w końcu ogarneli.
  15. Mi ostatnio "grube" naprawy wychodziły taniej w ASO lub porównywalnie np. sprzęgło, rozrząd właśnie Może zadzwoń do ASO.
  16. Piszę tutaj bo na fiatowski wątek nikt już nie zagląda... Mamie za rozrząd, filtry i olej w 1,9 multijet zawołali 2,2 kpln u pana Zdzisia w stodole. Normalna cena czy pan Zdzisiu widząc kobitę postanowił przyciąć? Patrze że materiały porządnych firm to około 700-750 PLN więc koleś chce koło 1,5 kpln za robotę...
  17. Wczoraj
  18. Homologacje każde auto uzyskuje per kraj? Pytam, bo przepisy w każdym z państw mogą się troszkę różnić w takich kwestiach. Nawet w obrębie Unii Europejskiej kwestia jazdy na światłach mijania jest różna. A w Grecji, to chyba nawet jest albo był zakaz jazdy przy dobrej pogodzie.
  19. Biała przyczepka bagażowa n250c, zamykana, rocznik 1982. Sprawna technicznie, zarejestrowana, ale wygląd daleki od ideału. Chciałbym ją pomalować na biało. I pytanie do Kolegów, którzy odnawiali niewiadówki, nie tylko bagażowe - jaką farbą pomalować to tworzywo, aby przyczepa dobrze wyglądała? Wystarczy chlorokauczuk, czy może raczej inną farbą? Jaka technika będzie odpowiednia? Czy wystarczy wałek malarski? Na różnych forach znalazłem kilka propozycji sprzed ponad 10 lat, głównie dotyczących kempingowych n126. Przez ten czas może pojawiły się jakieś nowe materiały i doświadczenia. Wartość takiej przyczepy nie jest wielka, więc nie chciałbym inwestować przesadnie dużo. Celem nie jest stan kolekcjonerski, a jedynie porządny wygląd na kilka kolejnych lat użytkowania.
  20. Kurde, nie pomyślałem o tym a miałem tak w: Samara, Nubira (dokladany automat świateł), Combo
  21. Hyundaie tak mają. Weź to przemyśl - jedziesz z laską nocą do lasu, zimno więc silnika nie gasisz i masz świecić tymi światłami cały czas? Zaciągasz ręczny i jesteś incognito
  22. Z rana jakieś 10-15 km\h w korku, wracając ok. 14tej Modlińska + 3 km tt średnia pewnie trochę wyższa (50-60 km\h?} o ile nie ma jakiegoś dzwona. Jak wiesz bardzo specyficzna droga i bardzo mocno różne prędkości na niej. Ale tak jak napisałem - codzienne moje jeżdżenie - praca, dom, sklep, itd.....
  23. Taka typowo miejska bym powiedział.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.