Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Kupiłem cosik podobnego za 70 żeby docisnąć łożysko w zwrotnicy p107. Dało radę.
  3. Mam taką prasę, tylko trochę uboższy zestaw. Czasami niczym innym nie podejdziesz. Gwint w nakrętce nie wygra żadnego konkursu w precyzji i dopasowaniu, ale idzie w miarę prosto. Zdarzało się już, że kręciłem 50cm grzechotką i było bardzo ciężko, a nic nie pękło i się nie rozgięło. Trzeba tylko porządnie nasmarować śrubę. Ja za swój zestaw dałem koło 110zł.
  4. Ja Ci przeszkadza, to się odezwij do nich. Naklejki kosztują coś koło 8-9zł/szt. Czasami naprawiam jakieś szlifierki Boschowe i oryginalne obudowy przychodzą bez naklejek.
  5. To może reklamować je z tytułu rękojmi/niezgodności towaru z umową
  6. Kojarzę jednego nauczyciela z forum co miał dużo renówek. Zaraz przypomnę sobie nick edit: to jest @Pipper ???
  7. Wiedziałem bo mam taką i używam jak inna wkrętarka metabo leży w serwisie na naprawie gwarancyjnej. Obecnie już drugi raz
  8. Nie, bo mam możliwość kupna nowego Ale gdybym potrzebował takie auto nie mając szans na nowe to czemu nie? Oczywiście że świadomością że wcześniej czy później może coś się dziać i wydatki będą konieczne. Przy używce jest zawsze ryzyko niestety. Im droższe auto i wyższej klasy tym te wydatki mogą być wyższe. Tego trzeba być świadomym
  9. Tak, nic z tymi elementami nie było robione. Jak robili mi ten uszczelniacz przy ok. 180 tys to stwierdzili że może od razu rozrząd by zrobić? Bo i tak skrzynia jakoś była ściągana więc podobno to już połowa roboty przy rozrządzie. Więc zrobili. W zawieszeniu również nic nie robione. Zawieszenie w B8 jest trochę specyficzne, od nowości przy np. śpiących policjantach u mnie trochę skrzypi. Ale tak było na początku i jest tak samo dziś. Stała przypadłość wielu B8. W.ubiegkym roku trochę zbieżność mi się rozjechała, na przeglądzie technicznym wyszło. Ale gość podbil, kazał tylko jechać na serwis aby ustawili, co uczyniłem.
  10. Masz oyginalny dwumas, wtryski i turbinę ? Co z zawieszeniem, jakieś problemy ?
  11. Z jednej strony fajnie ze nic sie nie dzialo, z drugiej kupilbys takie auto z przebiegiem 150-200kkm?
  12. Oczywiście, ale jednak 225 przejechane i zero problemów. Ale rozumie, że w używce może być różnie - jak ktoś dba tak kolejny będzie miał
  13. Blisko 200 to on kosztował w 2017 roku. Ja w 2016 za 190 KM bez 4x4 zapłaciłem 164, a katalog był bodajże 183 tys. Obecny B9 w podobnej konfiguracji pewnie koło 300 się zakręci
  14. W któryś wątku kiedyś jakos rok temu się wypowiadał użytkownik co ściągał same cliowki 3. Ale nie mogę odszukać:( A siostra się zapatruje na clio 3 1.2 tce Autokaciku help!
  15. No nie do końca się zgodze, jestem na kilku grupach B8 na FB i nic złego się nie dzieje w tych autach. Ten biturbo 240KM jest dość poszukiwanym, ich się malo sprzedawało bo był duży przeskok cenowy i stąd wysoka cena. Ja mam ten sam silnik, tylko z jednym turbo i 190KM + DSG. Zero problemów. Skrzynia sewisowana co 60 tys, pozostałe płyny i filtry zgodnie z zaleceniami co niecałe 30 tys. Przejechane 225 tys i nic niepokojącego. Raz lekki wyciek na skrzyni, coś tam zaczęło się pocić i wymiana jakiegoś uszczelniacza.
  16. Nie jest wykluczone, ze ten droższy EGR i tak by się zepsuł więc straciłeś tylko niewiele na tej wcześniejszej wymianie
  17. Nie wierzę. Passat TDI pali max 3L/100km.
  18. Chyba 2, myślę że tutaj styl jazdy i rodzaj tras decydują o spalaniu a nie sama pojemność. Można podać wiele przykładów gdzie auta mocniejsze o większej pojemności spalą mniej od słabszych wersji.
  19. Co ty tam za silnik masz? Moje pali mniej, a automat i 4 łapy.
  20. Ryb

    Mercedes Level 3

    Czytałeś w ogóle o co chodzi czy tak sobie tylko radośnie odpisujesz? Wyżej było coś o nabijaniu pustych postów.
  21. ewnetulanie przedobrzyc nie zaszkodzi, jesli ma to sens
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.