rafi278 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Takiego garetta z palio to sobie mozesz do 899 wsadzic, do 16v to juz musi byc Turbo przez duze T np. TD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Takiego garetta z palio to sobie mozesz do 899 wsadzic, do 16v to juz musi byc Turbo przez duze T Boje sie ze mi sie to pod macha nie zmiesci EDIT: O ile da sie to okreslic jaki CR powienien mi wyjsc ? Jaka grubosc ma ori uszczelka "gumowa" dokrecona"? 1,65mm ma w stanie spoczynku, a jak sie dokreci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Prawdopodobnie nie, ale będziesz to musiał bardzo precyzyjnie wystroić z dobrą kontrolą knocka i > EGT i efektywnie będziesz miał większe szanse na kaboom, niż jak odprężysz i dmuchniesz > więcej. A co do wtrysków, to na pewno nie, bez większych nie da rady. Znacie kogoś w Warszawie kto potrafilby to zrobic ? Przychodzi mi do głowy kolega Huba, dobrze mysle? > Lesiu.Z. Jak się liczy, to w tym wątku jest wyżej gdzieś kalkulator w Excelu, który zrobił Taquito, > uszanuj jego robotę i sobie poszukaj ok > Na resztę nie znam odpowiedzi. Bardzo dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > IWP 042 ma wydajnosc podobno 230 do 250 cc/min chyba kupie takie, powinny wystarczyc A nie da sie > odprezyc na dwoch oryginalnych uszczelkach? czy to druciarnia ? oryginalne mają 200, to żadna zmiana orginalne maja 150cc Wtryskiwacz benzyny Jetronic WEBER IWP 042 IWP042 IWP 042 283cc/min dane ze strony producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Boje sie ze mi sie to pod macha nie zmiesci w punto?? tam wchodzi 2.0 16vT i nikt nie placze, ze sie nie zmiesci. w cento ile mniej miejsca, a ja i shoupi mamy TD04L z subaru, a to i tak nie jest jakies bydle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 panowie a sonda lambda co z nia trzeba ja zmieniac?? ja mam np dwie jedna za katem teraz kata nie ma ale jest sonda na bajerze zeby bledow nie walila musze zmieniac na szerokopasmowa ktorej ceny mnie zaskakuja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > panowie a sonda lambda co z nia trzeba ja zmieniac?? ja mam np dwie jedna za katem teraz kata nie > ma ale jest sonda na bajerze zeby bledow nie walila musze zmieniac na szerokopasmowa ktorej > ceny mnie zaskakuja.. u mnie seryjna sonda zrobila out. mam szerokopasmowke na wskaznik i podlaczona do deta, zeby robic logi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > u mnie seryjna sonda zrobila out. mam szerokopasmowke na wskaznik i podlaczona do deta, zeby robic > logi czyli ori mi padnie tak?? a nie wiecie czy z jakiegos auta podchodzi taka sonda czy musze kupowac nowa za prawie 500 stowek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > czyli ori mi padnie tak?? a nie wiecie czy z jakiegos auta podchodzi taka sonda czy musze kupowac > nowa za prawie 500 stowek.. ??? A co podłączysz pod tą szerokopasmową sondę I dlaczego oryginalna ma paść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > ??? > A co podłączysz pod tą szerokopasmową sondę > I dlaczego oryginalna ma paść? poprostu pytam bo w sobote auto zaworze do podpiecia ecu mastera i spytali mnie o sonde szerokopasmowa a ja mowie ze nie mam ze mam orginalne dwie 4 kablowe i chce wiedziec czy musze juz kupowac szerokopasmowa czy na ori pojezdzi auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stopencja Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 a po co Ci w ogóle sonda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > poprostu pytam bo w sobote auto zaworze do podpiecia ecu mastera i spytali mnie o sonde > szerokopasmowa a ja mowie ze nie mam ze mam orginalne dwie 4 kablowe i chce wiedziec czy musze > juz kupowac szerokopasmowa czy na ori pojezdzi auto nie padna i da sie jezdzic wgl bez sondy. szerokopasmowa potrzebna jest, zeby wystroic tego paścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > nie padna i da sie jezdzic wgl bez sondy. szerokopasmowa potrzebna jest, zeby wystroic tego paścia ale mi auto nie odpali jak odepne obydwie sondy wiec jak sie da ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > ale mi auto nie odpali jak odepne obydwie sondy wiec jak sie da ?? normalnie ci odpali. Mozesz odpiac wszystkie czujniki (procz polozenia walu i walka rozrzadu) i auto w trybie awaryjny odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > normalnie ci odpali. Mozesz odpiac wszystkie czujniki (procz polozenia walu i walka rozrzadu) i > auto w trybie awaryjny odpali jak odepne np mapsensor nie odapli:) mniejsza z tym "znawca"dzis ogladal auto i po jego minie stwierdzam ze chyba tego nie podepnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > jak odepne np mapsensor nie odapli:) mniejsza z tym "znawca"dzis ogladal auto i po jego minie > stwierdzam ze chyba tego nie podepnie... Wiesz, byłoby łatwiej nam jakbyś napisał w profilu jakie masz auto i po co DETa montujesz, bo na razie dochodzę do wniosku, że turbo jeszcze ma? EDIT: OK dobra, już sobie przypomniałem, turbo jest, panda tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > Wiesz, byłoby łatwiej nam jakbyś napisał w profilu jakie masz auto i po co DETa montujesz, bo na > razie dochodzę do wniosku, że turbo jeszcze ma? > EDIT: OK dobra, już sobie przypomniałem, turbo jest, panda tak? Tak fiat panda turbo 1.1 turbina k03s wszystko poskladane tylko pozostalo zamontowac sterowanie kupilem ecumaster det3 z mapsensorem 2.5b zeby popdlaczyc i wystroic na doladowanie 0.8 , 1 bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 > Tak fiat panda turbo 1.1 turbina k03s wszystko poskladane tylko pozostalo zamontowac sterowanie > kupilem ecumaster det3 z mapsensorem 2.5b zeby popdlaczyc i wystroic na doladowanie 0.8 , 1 > bar Skad jestes? Ahiemu z tego co wiem to udalo sie zamontowac majstra do pandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 9 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 > Skad jestes? Ahiemu z tego co wiem to udalo sie zamontowac majstra do pandy Rabka-Zdrój woj malopolskie 30 km przed zakopanem jezeli bylby ktos chetny pomoc podlaczyc to i mial sonde szerokopasmowa zeby to wystroic (chyba ze tylko hamownia mnie uratuje) to prosilbm o pomoc zaplace ile bedzie trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 9 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 > Rabka-Zdrój woj malopolskie 30 km przed zakopanem jezeli bylby ktos chetny pomoc podlaczyc to i > mial sonde szerokopasmowa zeby to wystroic (chyba ze tylko hamownia mnie uratuje) to prosilbm > o pomoc zaplace ile bedzie trzeba jak nikogo nie znajdziesz polecam http://www.projectxs.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Pany który lepszy, dokładniejszy hmm w któym mogę trafić na lepszą sonde itp. Ogólnie który polecacie wskaźnik EGT http://allegro.pl/defi-bf-style-egt-60mm-temperatura-spalin-greddy-i3954989142.html http://allegro.pl/apexi-elii-style-egt-60mm-temperatura-spalin-bialy-i3945695702.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Pany który lepszy, dokładniejszy hmm w któym mogę trafić na lepszą sonde itp. Ogólnie który > polecacie wskaźnik EGT > http://allegro.pl/defi-bf-style-egt-60mm-temperatura-spalin-greddy-i3954989142.html > http://allegro.pl/apexi-elii-style-egt-60mm-temperatura-spalin-bialy-i3945695702.html Ty się dowiedz jaka tam dokładnie sonda siedzi. Jeśli ma 7mm grubości to sobie odpuść. Powinna być jak najcieńsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Ty się dowiedz jaka tam dokładnie sonda siedzi. Jeśli ma 7mm grubości to sobie odpuść. Powinna być > jak najcieńsza. Mają sonde 5mm. Za 200 zeta gościu sprzeda. Brać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Mają sonde 5mm. Za 200 zeta gościu sprzeda. Brać?? Mam taką chińską sondę 5mm grubności. Jakoś tam działa. Kiedyś miałem cieńszą i była dużo szybsza ale... tragedii nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Mam taką chińską sondę 5mm grubności. Jakoś tam działa. Kiedyś miałem cieńszą i była dużo szybsza > ale... tragedii nie ma. Kupie i zdam relację Jak będzie "lipa" to kupię inną sondę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Kupie i zdam relację Jak będzie "lipa" to kupię inną sondę. Musisz po prostu wziąć poprawkę na szybkość reakcji. Jak tylko temp przekroczy "bezpieczną" wartość - od razu odpuszczaj bo najprawdopodobniej ta tem. już od "chwili" jest za wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Jak mówimy o temperaturze spalin to jaka jest przyjęta "bezpieczna" 850-900?? Czy mam złe inf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Jak mówimy o temperaturze spalin to jaka jest przyjęta "bezpieczna" 850-900?? Czy mam złe inf Wiele zależy od tego gdzie dokładnie masz czujnik umieszczony. Najfajniej byłoby 850 nie przekraczać ale ja mam alarma ustawionego na 930, zdarzało się przekraczać i nic się nie dzieje. Z tym, że to jest inny silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Wiele zależy od tego gdzie dokładnie masz czujnik umieszczony. Najfajniej byłoby 850 nie > przekraczać ale ja mam alarma ustawionego na 930, zdarzało się przekraczać i nic się nie > dzieje. Z tym, że to jest inny silnik. to jeszcze zalezy od tego jak masz zaplon ustawiony i AFR Czasami wysokie EGT to poprostu zbyt pozny zaplon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 O właśnie, tylko powód dla którego jest wysokie EGT nie zmienia faktu, że spłyną tłoki Ogólnie to tutaj właśnie jest ten moment granicy strojeniowej (nie mechanicznej, nie mówimy tutaj o wytrzymałości układu korbowo-tłokowego na moment) dla danego setupu - podnosisz boost, musisz cofać zapłon, i robisz tak aż do momentu kiedy nie możesz jechać z zapłonem w żadną stronę - przyspieszanie powoduje stuk, opóźnianie wysokie EGT. Dalej to już tylko zmniejszenie stopnia kompresji i zabawa dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 ... za pomoca szlifowania tlokow. Stosowal ktos ?? Pamietam, ze kiedy ktos tloczyl denka tlokow, ale czy ktos zeszlifowal denko tak jak w tym filmie ?? okolice 7:06 Patrzac na to to kazdy tlok jest inaczej zeszlifowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > ... za pomoca szlifowania tlokow. Stosowal ktos ?? Pamietam, ze kiedy ktos tloczyl denka tlokow, > ale czy ktos zeszlifowal denko tak jak w tym filmie ?? > okolice 7:06 > Patrzac na to to kazdy tlok jest inaczej zeszlifowany A co one tak jakoś nierówno wyszły? (chodzi mi o te "dołki" na środku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > A co one tak jakoś nierówno wyszły? (chodzi mi o te "dołki" na środku) no wlasnie kazdy inaczej zeszlifowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > ... za pomoca szlifowania tlokow. Stosowal ktos ?? Pamietam, ze kiedy ktos tloczyl denka tlokow, > ale czy ktos zeszlifowal denko tak jak w tym filmie ?? > okolice 7:06 > Patrzac na to to kazdy tlok jest inaczej zeszlifowany Tak, ja tak mialem a i Novitec nawet tak robił ale równo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Tak, ja tak mialem a i Novitec nawet tak robił ale równo a jaka miales UPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Tak, ja tak mialem a i Novitec nawet tak robił ale równo I VanAaken chyba też, dopóki nie zrezygnował z opcji high boost, bo się im się ten setup rozsypywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > a jaka miales UPG? Metalowa z 1.2 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Też kiedyś miałem taki setup, dół od 1.1 rozwiercony pod tłoki od 1.2 i wybrane tyle , że ze środka tłoka+ metalowa upg z 1.4 8V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Też kiedyś miałem taki setup, dół od 1.1 rozwiercony pod tłoki od 1.2 i wybrane tyle , że ze > środka tłoka+ metalowa upg z 1.4 8V. A to juz nie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Teraz jest 1.2 z przekładką 2 mm + 2 UPG metalowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 U mnie pierwszy setup 1.1 przy 170KM miałem zebrane z tłoków 1,7mm. Często się to srało przez miedziana uszczelkę, ale to był rok 2005 chyba, więc okres błędów i wypaczeń Generalnie sposób jak każdy inny, ma swoje plusy ujemne i plusy dodatnie. Taniej wyjdzie przekładka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowszy1356 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Generalnie sposób jak każdy inny, ma swoje plusy ujemne i plusy dodatnie. Taniej wyjdzie przekładka I mniej szkoda jak spłynie tłok ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 jak to jest z cyklem wtrysku w naszych ósemkach fullgroupowych ?Co ile stopni jest wtryskiwane paliwo? Niewiem sam jaki divider ustawic w decie bo i na 2 jezdzi i na 4 podobnie tylko lekkie zmiany na mapie VE trzeba zrobic ale przeciez jest jakis wlasciwy czas wtrysku do tego silnika..moze wiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > jak to jest z cyklem wtrysku w naszych ósemkach fullgroupowych ?Co ile stopni jest wtryskiwane > paliwo? > Niewiem sam jaki divider ustawic w decie bo i na 2 jezdzi i na 4 podobnie tylko lekkie zmiany na > mapie VE trzeba zrobic ale przeciez jest jakis wlasciwy czas wtrysku do tego silnika..moze > wiecie Wtrysk jest raz na obrót wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > Wtrysk jest raz na obrót wału. czyli w decie prawidlowo powinno byc divider 2 tak? wtedy wtrysk nastepuje co 360stopni obr.walu. a w dividerze 4 wtrysk nastepuje co dwa obroty walu,dotychczas jezdzilem na divider 4 ale musialem podniesc dawke czasy wtrysku byly spore ale dało sie to jakos wystroic jednak silnik mial lekkie problemy z jałowym nie trzymal rowno jak scigacz, zobaczymy teraz jak ustawie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowszy1356 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > czyli w decie (...) a det obsługuje 2 wtryski na jeden cylinder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > a det obsługuje 2 wtryski na jeden cylinder ? det3 obsluzy spokojnie 8 wtryskiwaczy po 4 na jedno wyjscie mocy ale po co mialbys wsadzac 2 wtryski na 1 cylinder? lepiej wsadzic po 1 wtryskiwaczu wiekszym.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
najmad009 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Witam. Czy jest jakiś chętny posiadacz SC 1,2 16V turbo do opisania mi na priv lub telefonicznie kilku szczegółów co do uturbienia seryjnej jednostki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > Witam. > Czy jest jakiś chętny posiadacz SC 1,2 16V turbo do opisania mi na priv lub telefonicznie kilku > szczegółów co do uturbienia seryjnej jednostki? Wal na priv jak cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Panowie mam sprawe. Kto ma wystrojone auto DET III w trybie FIT ?? Chce uruchomic auto w polsekwencji i poszukuje wartosci ktore nalezy wpisac w sofcie, a mianowicie: 1/ Cranking 2/ Afterstart enrichment 3/ Warmup enrichment 4/ Acceleration enrichment Gdyby ktos poratowal zrzutami ekranu dla 1.2 8v 75KM bylbym wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.