Skocz do zawartości

Jaki słupek zamiast 1.2 8v 75?


Glaca

Rekomendowane odpowiedzi

> w tjecie masz mniejszą podstawke pod filt oleju (taka sama jak w 1,4 16v lub 1,2 16v z konca

> produkcji) dlatego nie bedzie pasowac np podstawka z uno turbo

> a to sie zgadza

ale do 1.4 8v powinna podejsc chlodniczka z t-jeta bo pompa oleju jest ta sama. Chlodniczka z UT pewnie nie podejdzie z racji innej srednicy filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedzmy, że do lata mogę przeżyć bez chłodniczki a potem dokupić tą z t-jeta.

> Misę mogę podziurawić od nowa, nie chce mi się już palnikiem machać ale dobra... zrobi się tylko

> czujnik temp. oleju bym wkręcał gdzieś a nie w misę - jedna dziura mniej.

> Altek brałbym i tak od 1.4 bo mój jest w stanie agonalnym - naprawa nieopłacalna.

> Tylko, że te silniki co widziałem to szrot (no prawie szrot).

> Szukam czegoś świeższego.

a ten z mojego linku wyzej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tego właśnie dzisiaj oglądałem, a nawet wa - opis zupełnie niezgodny z tym co gość ma do

> sprzedania.

o kurcze :/ a dzwoniles moze tam gdzie ja kupowal ?? Tam gdzie Ci ten silnik kupili ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja jestem poye...chany że wsadziłem w ten szrot tyle co wsadziłem ale gdybym miał kupić podstawkę

wzasadzie to nie podstawka tylko wymiennik ciepła (chlodnica oleju polaczona z wodą)

> za 650 to by oznaczało że... w końcu wygrałem w totka

zawsze to lepsze niz kupno zestawu mokala za ponad tysiaka zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zadzwonię w poniedziałek. Jak z w-wy to będę miał transport i spota przy okazji

Wydaje mi się chłopie, że masz spory problem "życiowy" do rozwiązania. Potrzebujesz samochodu na codzień, masz ograniczony budżet, nie żałujesz silnikowi przygód, i albo jesteś skazany na stare wiekowo silniki, albo będziesz musiał dużo dłubać i bez kosztów się nie objedzie. Coś mi się widzi opcja A tanio i za 10-20kkm znowu się coś wysra, B drogo plus dużo czasu i pewności, że po 10kkm coś się nie wysra też nie masz. Musisz mi się wydaje na prawdę dużo sentymentu do auta mieć, tak jak ja do swojego ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydaje mi się chłopie, że masz spory problem "życiowy" do rozwiązania. Potrzebujesz samochodu na

> codzień, masz ograniczony budżet, nie żałujesz silnikowi przygód, i albo jesteś skazany na

> stare wiekowo silniki, albo będziesz musiał dużo dłubać i bez kosztów się nie objedzie. Coś mi

> się widzi opcja A tanio i za 10-20kkm znowu się coś wysra, B drogo plus dużo czasu i pewności,

> że po 10kkm coś się nie wysra też nie masz. Musisz mi się wydaje na prawdę dużo sentymentu do

> auta mieć, tak jak ja do swojego

Cóż bardzo trafnie to ująłeś, w zasadzie nie mam nic do dodania...

Wielokrotnie rozważałm zmianę auta ale... za kasę którą dysponuję (tzn. którą mogę pożyczyć rotfl.gif) to będzie taki dupowozik bez szału sciana.gif. Pewny, sprawny i wspaniały ale... to nie dla mnie.

Ja czerpię radość z modów, z osiągów z cichociemności itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cóż bardzo trafnie to ująłeś, w zasadzie nie mam nic do dodania...

> Wielokrotnie rozważałm zmianę auta ale... za kasę którą dysponuję (tzn. którą mogę pożyczyć ) to

> będzie taki dupowozik bez szału . Pewny, sprawny i wspaniały ale... to nie dla mnie.

> Ja czerpię radość z modów, z osiągów z cichociemności itp...

a już myślałem ze się rozmyślisz i odpuścisz, trzymam kciuki za poskładanie padaki claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, silnik w domu.

Teraz tylko uporać się z tymi wszystkimi NIEPASUJĄCYMI rzeczami wrrr.gif a jest ich oczywiście więcej niż mi się wydawało.

Podstawowy problem to łapa... otóż w jej miejsce przykręcona jest podstawa alternatora. Jest to wersja z klimą, więc bez sprężarki nawet nie da się założyć paska i napiąć... wziąłem i sprężarkę klimy...

Czy w wersji bez klimy też jest wspornik mocowany tu od strony rozrządu???

Drugi babol to brak wyprowadzeń na smarowanie turbiny itp - są tam wbite broki a nie jak w 1.2 - korki z gwintem...

Trzecia rzecz to wspomniany filtr oleju ma mniejszą średnicę i nie pasi podstawka pod chłodnicę ale na to może znajdzie się sposób...

Kolejna - nie ma do czego przymocować cewek, trzeba będzie "na trytki" hehe.gif

Kolejna - nie wiem czy kolektor od 1.2 wejdzie razem ze sprężarką klimy... czy się to obok siebie zmieści...

itp...itd... jutro wieczorem swapu-capu... wszystko wyjdzie w praniu ale lekko nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podstawowy problem to łapa... otóż w jej miejsce przykręcona jest podstawa alternatora. J

wywal klimę wywal całą łapę. Powinno się w to miejsce dać zamontować "normalny"altek

> Drugi babol to brak wyprowadzeń na smarowanie turbiny itp - są tam wbite broki a nie jak w 1.2 -

> korki z gwintem...

Trójnik pod czujnik ciśnienia oleju.

> Trzecia rzecz to wspomniany filtr oleju ma mniejszą średnicę i nie pasi podstawka pod chłodnicę ale

> na to może znajdzie się sposób...

Albo specjalna redukcja/przejściówka (kiedyś miałem zamiar coś wystrugać, ale mi przeszło 270751858-jezyk.gif

albo podstawka z termostatem mocala.

> Kolejna - nie ma do czego przymocować cewek, trzeba będzie "na trytki"

bez trytytek nie ma roboty smile.gif

A tak serio, zrób kilka fotek tego miejsca i podeślij na priva, moze się coś wymyśli zeby.GIF

> Kolejna - nie wiem czy kolektor od 1.2 wejdzie razem ze sprężarką klimy... czy się to obok siebie

> zmieści...

Wywal kilmę, kolektro się zmieści.

> itp...itd... jutro wieczorem swapu-capu... wszystko wyjdzie w praniu ale lekko nie będzie.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wywal klimę wywal całą łapę. Powinno się w to miejsce dać zamontować "normalny"altek

> Trójnik pod czujnik ciśnienia oleju.

> Albo specjalna redukcja/przejściówka (kiedyś miałem zamiar coś wystrugać, ale mi przeszło

> albo podstawka z termostatem mocala.

> bez trytytek nie ma roboty

> A tak serio, zrób kilka fotek tego miejsca i podeślij na priva, moze się coś wymyśli

> Wywal kilmę, kolektro się zmieści.

Ech... klima by się przydała to bym miał motywację, żeby na lato ją uruchomić cool.gif

Trójnik można kupić czy trzeba rzeźbić?

Przejściówkę do filtra dorobię bo mam pomysła już jak to zrobić, tam się rozchodzi o 3mm po promieniu.

Nie chcę wywalać tej łapy i tej klimy ale jeśli łapa bez klimy nie mocuje się tam gdzie łapa silnika do bloku to pewnie wywalę...

A Ty to w ogóle dawaj flansze, bo IHI już nie chcę pakować a gareetta nie mogę bo nie mam flansz grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra, silnik w domu.

> Teraz tylko uporać się z tymi wszystkimi NIEPASUJĄCYMI rzeczami a jest ich oczywiście więcej niż

> mi się wydawało.

> Podstawowy problem to łapa... otóż w jej miejsce przykręcona jest podstawa alternatora. Jest to

> wersja z klimą, więc bez sprężarki nawet nie da się założyć paska i napiąć... wziąłem i

> sprężarkę klimy...

> Czy w wersji bez klimy też jest wspornik mocowany tu od strony rozrządu???

Poszukaj altka z tego silnika, jakos musi podejsc biglaugh.gif

> Drugi babol to brak wyprowadzeń na smarowanie turbiny itp - są tam wbite broki a nie jak w 1.2 -

> korki z gwintem...

Wyciagnij pompe, rozwierc i nawierc

> Trzecia rzecz to wspomniany filtr oleju ma mniejszą średnicę i nie pasi podstawka pod chłodnicę ale

> na to może znajdzie się sposób...

> Kolejna - nie ma do czego przymocować cewek, trzeba będzie "na trytki"

Nie trzeba. Ja mam seryjna podstawke, tylko troche stuningowana i pasi. Musi dorobic u tokarza taki korek, aby go wsadzic w miejsce czujnika walka rozrzadu od strony cewek. Ja zrobilem sobie tam szpilki i przykrecilem ori cewki. Zrobie Ci fotki popoludniu jak to wyglada smile.gif

> Kolejna - nie wiem czy kolektor od 1.2 wejdzie razem ze sprężarką klimy... czy się to obok siebie

> zmieści...

> itp...itd... jutro wieczorem swapu-capu... wszystko wyjdzie w praniu ale lekko nie będzie.

Zapomniales jesze o tym, ze z tylu glowicy nie ma dziury na kanal wodny smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukaj altka z tego silnika, jakos musi podejsc

Będę wciskał tą klimę, jeśli się nie da to kupię altek bez klimy - widzę w eperze, że podejdzie podobnie jak w 1.2.

> Wyciagnij pompe, rozwierc i nawierc

No chyba tak trzeba będzie zrobić.

> Nie trzeba. Ja mam seryjna podstawke, tylko troche stuningowana i pasi. Musi dorobic u tokarza taki

> korek, aby go wsadzic w miejsce czujnika walka rozrzadu od strony cewek. Ja zrobilem sobie tam

> szpilki i przykrecilem ori cewki. Zrobie Ci fotki popoludniu jak to wyglada

Wyobrażam sobie jak to będzie wyglądało. Co do tokarza to mam tokarkę w garażu grinser006.gif

> Zapomniales jesze o tym, ze z tylu glowicy nie ma dziury na kanal wodny

No tak, ale to wyprowadzenie jest w termostacie, więc nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Będę wciskał tą klimę, jeśli się nie da to kupię altek bez klimy - widzę w eperze, że podejdzie

> podobnie jak w 1.2.

> No chyba tak trzeba będzie zrobić.

> Wyobrażam sobie jak to będzie wyglądało. Co do tokarza to mam tokarkę w garażu

> No tak, ale to wyprowadzenie jest w termostacie, więc nie ma problemu.

ooo to good biglaugh.gif ja nie mialem termostatu i musialem kombinowac niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ooo to good ja nie mialem termostatu i musialem kombinowac niestety

Jest inny babol. Otwór w pompie wody na rurkę jest jakiś dziwny. Jest tam jakaś tulejka plastikowo-gumowa i nie wiem czy ją wyrywać, czy przerabiać rurkę? Ta rurka z 1.4 jest inna i mi w ogóle nie podpasi pod chłodnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest inny babol. Otwór w pompie wody na rurkę jest jakiś dziwny. Jest tam jakaś tulejka

> plastikowo-gumowa i nie wiem czy ją wyrywać, czy przerabiać rurkę? Ta rurka z 1.4 jest inna i

> mi w ogóle nie podpasi pod chłodnicę.

wyciagaj ten pierscien, on robi jako uszczelnienie smile.gif ja wlozylem seryjna rurke z 1.1

4b4e68c84feea4a1m.jpg

0a17ca486954174cm.jpg

b630185c490ed721m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyciagaj ten pierscien, on robi jako uszczelnienie ja wlozylem seryjna rurke z 1.1

Ok a z tym alternatorem - nie da się założyć tam altka z 1.2 75?

Wtopiłem i kupiłem altek, łapę i sprężarkę klimy i muszę to sprzedać tylko kto mi to teraz kupi sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok a z tym alternatorem - nie da się założyć tam altka z 1.2 75?

> Wtopiłem i kupiłem altek, łapę i sprężarkę klimy i muszę to sprzedać tylko kto mi to teraz kupi

ja mam klime i wszystko pasi z pancerniakiem sportinga smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam klime i wszystko pasi z pancerniakiem sportinga

No tak ale w uno poducha jest w inny miejscu (z boku podłużnicy a nie na górze) i nie powieszę silnika jeśli będzie klima. Poza tym sprężarka jest w takim miejscu, że tam mam parownik od gazu i milion węży...

Wystawiam to na allegro a kupię zwykły altek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak ale w uno poducha jest w inny miejscu (z boku podłużnicy a nie na górze) i nie powieszę

> silnika jeśli będzie klima. Poza tym sprężarka jest w takim miejscu, że tam mam parownik od

> gazu i milion węży...

> Wystawiam to na allegro a kupię zwykły altek.

a mozesz fotke zrobic ?? Bo w pandzie altek jest na dole a sprezarka klimy na gorze, a nie wiem jak to tutaj wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mozesz fotke zrobic ?? Bo w pandzie altek jest na dole a sprezarka klimy na gorze, a nie wiem jak

> to tutaj wyglada

To jest tak samo tylko łapa w uno jest do bloku a w innych autach do głowicy.

Idę do garażu i zaraz będzie koniec z 1.2... beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest tak samo tylko łapa w uno jest do bloku a w innych autach do głowicy.

> Idę do garażu i zaraz będzie koniec z 1.2...

to wez lape klimy z sc, tam altek jest u gory a sprezarka na dole. W sc tez masz mocowana lape do bloku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie ma wyłączony komputer

Komputer chodzi ale net strasznie kiepski.

Ludzie ratunku! Jak się w tym silniku ustawia rozrząd??????????

Ustawiłem tak jak było i kręci ale nie pali, co jakiś czas go cofa...

A może to zapłon tak robi? (na razie zapłon nie jest zmodyfikowany, więc jest przestawiony. Modyfikować go mogę po uruchomieniu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to pewnie sprawdziłeś..

> ale napisze a koło pasowe sprawdzałeś jest właściwie przykręcone, cypel w dziurce?

Nie zdejmowałem koła ale nie ważne bo już sytuacja opanowana smile.gif

Zamieniliśmy niechcący kable od cewek z racji innego poprowadzenia kabli waytogo.gif

Odpalił od kopa cool.gif

Nie wiem tylko jak ustawić ten zapłon, żeby dobrze jechało. Dzisiaj już mam dość, jutro będę się bawił.

Ważne, że działa zlosnik.gif

Na razie na IHI i starym kolektorze bo muszę jeździć. Niebawem zmiana T i kolektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zdejmowałem koła ale nie ważne bo już sytuacja opanowana

> Zamieniliśmy niechcący kable od cewek z racji innego poprowadzenia kabli

> Odpalił od kopa

> Nie wiem tylko jak ustawić ten zapłon, żeby dobrze jechało. Dzisiaj już mam dość, jutro będę się

> bawił.

> Ważne, że działa

> Na razie na IHI i starym kolektorze bo muszę jeździć. Niebawem zmiana T i kolektora.

to gratulacje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to gratulacje

Chyba za wczesne, bo jeszcze nie było za wiele jeżdżenia.

Wąż od chłodzenia turbiny nie był dobrze zaciśnięty i wywaliło płyn... zapłon trzeba dograć, stroić gaz itp.

Czas pokaże co tak na prawdę z tego wynikło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba za wczesne, bo jeszcze nie było za wiele jeżdżenia.

> Wąż od chłodzenia turbiny nie był dobrze zaciśnięty i wywaliło płyn... zapłon trzeba dograć, stroić

> gaz itp.

> Czas pokaże co tak na prawdę z tego wynikło.

ale już bliżej jak dalej ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Składaj padło Wojciechu bo lubię jak mi syczysz pod oknem w robocie

> A tak serio to współczuję!!!

Mam już jakieś skrzywienie na punkcie UPG po przygodach w lecie... i boję się czy ta luźna opaska dzisiaj to po prostu nasze niedopatrzenie czy UPG się "nie przyjęła" i wywaliło w najsłabszym miejscu crazy.gifniewiem.gif

Jutro się okaże.... dzisiaj już padam. Siedzieliśmy calutką noc w garażu, wymęczył nas ten silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam już jakieś skrzywienie na punkcie UPG po przygodach w lecie... i boję się czy ta luźna opaska

> dzisiaj to po prostu nasze niedopatrzenie czy UPG się "nie przyjęła" i wywaliło w najsłabszym

> miejscu

> Jutro się okaże.... dzisiaj już padam. Siedzieliśmy calutką noc w garażu, wymęczył nas ten silnik.

a jak dodajesz gazu to jak reaguje ? ksztusi sie czy wkreca normalnie na obroty ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak dodajesz gazu to jak reaguje ? ksztusi sie czy wkreca normalnie na obroty ??

Krztusił się okropnie ale wyprzedziłem zapłon o 15.6 stopnia (jeden ząbek na małym kole rozrządu) i wkręca się normalnie. Jeszcze tylko muszę gaz wystroić bo jest zupełnie co innego...

Chciałem zamontować podstawkę pod chłodnicę oleju mimo różnicy w średnicy ale... niestety - cieknie. Wykręciłem. Jest teraz na ori filtrze i bez czujnika ciśnienia oleju sciana.gif

Muszę szybko coś z tym zrobić. Trójnik albo przekładka do tej podstawki, tylko śruba jest za krótka bo ta z uno turbo była za długa a ja ją uciąłem i teraz brakuje beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Krztusił się okropnie ale wyprzedziłem zapłon o 15.6 stopnia (jeden ząbek na małym kole rozrządu) i

> wkręca się normalnie. Jeszcze tylko muszę gaz wystroić bo jest zupełnie co innego...

> Chciałem zamontować podstawkę pod chłodnicę oleju mimo różnicy w średnicy ale... niestety -

> cieknie. Wykręciłem. Jest teraz na ori filtrze i bez czujnika ciśnienia oleju

> Muszę szybko coś z tym zrobić. Trójnik albo przekładka do tej podstawki, tylko śruba jest za krótka

> bo ta z uno turbo była za długa a ja ją uciąłem i teraz brakuje

ale skoro przestawiles zaplon na dolnym kole (1 zabek) to masz teraz rozrzad zle ustawiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aaa chyba, ze tak

Tak właśnie tak.

Tylko na benzynie nie przestawiłem ale będę musiał tak zrobić, żeby na benzynie też przestawiał bo trudno zapalić go.

No ale to wszystko pikuś przy .... ech... no IHI zarżnięte jest jednak.

Pięknie wystartował, aż mnie z butów wyrwało a po 10km boost spadł, zaczęło szumieć i lipa, egt rośnie, nie daje się wystroić...

Lesiuuuuuuuuuuu! Gdzie flansze? grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.