coenmz Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 Mamy do wyboru trzy zestawy hamulców (tarcze+klocki) na tylna oś: Bosch za 110 euro Textar za 99 euro ATE za 145 euro Warto dopłacić do ATE? Bądź co bądź jest blisko 50% różnicy. A jeśli nie ma sensu dopłacić to czy Bosch czy Textar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Mamy do wyboru trzy zestawy hamulców (tarcze+klocki) na tylna oś: > Bosch za 110 euro > Textar za 99 euro > ATE za 145 euro > Warto dopłacić do ATE? Bądź co bądź jest blisko 50% różnicy. > A jeśli nie ma sensu dopłacić to czy Bosch czy Textar? Męczę Textary i jak na razie dają radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Męczę Textary i jak na razie dają radę Nie wiem czemu, ale u mnie piszczą :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Mamy do wyboru trzy zestawy hamulców (tarcze+klocki) na tylna oś: > Bosch za 110 euro > Textar za 99 euro > ATE za 145 euro Textar > Warto dopłacić do ATE? Nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Mamy do wyboru trzy zestawy hamulców (tarcze+klocki) na tylna oś: > Bosch za 110 euro > Textar za 99 euro > ATE za 145 euro > Warto dopłacić do ATE? Bądź co bądź jest blisko 50% różnicy. > A jeśli nie ma sensu dopłacić to czy Bosch czy Textar? powiem z doświadczenia własnego na jednym aucie Bosch zarówno tarcze jak i klocki - pylą cholernie aczkolwiek zrobione na zestawie jakieś 45kkm i klocków zostało jakieś 1/3 na drugim samochodzie zestaw tarcze ATE zwykłe nie jakieś nacinane, nawiercane tylko zwykłe wentylowane, do tego klocki TRW i po roku użytkowania jestem lepszego zdania o ATE jak o Bosch z textarami szczerze mówiąc nigdy nie miałem do czynienia co lepsze - na trzecim aucie zestaw tarcz z Optimala plus klocki z formara czy też fomar.....i jak dla mnie nie widać różnicy wg zestawu z boscha, może jest....bosch piszczy przy rozgrzaniu a te nigdy nie zapiszczały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Zestaw Bosch u mnie się nie sprawdził. Tarcze OK ale klocki zeszkliły się po 10kkm. Zmieniłem na TRW i te w połączeniu z tarczami Bosch działają idealnie. Polecam więc takie zestawienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Wybrałbym Textara, wg mnie bardzo dobry stosunek cena/jakość. Dziwne że Bosch droższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 mam boscha tarcze i locki niestety klocki mega pyla w zwiazku z tym nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Zestaw Bosch u mnie się nie sprawdził. > Tarcze OK ale klocki zeszkliły się po 10kkm. > Zmieniłem na TRW i te w połączeniu z tarczami Bosch działają idealnie. Ja fabrycznie miałem TRW i masakra. Hałas przy hamowaniu, tarcze porowkowane, jakby pijany tokarz się tokarką bawił. Hamowało to znośnie ale dzwięki przy tym to myślałem, że mi się auto rozpada. Drugi zestaw to samo. No i po namowie zapodałem zestaw Bosch. Hamowanie lepsze, tarcze gładkie, że się przejrzeć w nich można, wolniej zjadane klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Wybrałbym Textara, ja też, klocki ze stacji TMD friction (Textar, Mintex, pagid, don) są bardzo przyzwoite zarówno seryjne i performance'owe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 u mnie podobnie TRW orają tarcze "jak pijany tokarz". Ori były ferrodo i było lepiej niż spoko. (klocki i tarcze wytrzymały 90 000) zmieniłem same klocki bo tarcze prawie nominalne i teraz po TRW do śmieci pójdą niestety. > Ja fabrycznie miałem TRW i masakra. Hałas przy hamowaniu, tarcze porowkowane, jakby pijany tokarz > się tokarką bawił. Hamowało to znośnie ale dzwięki przy tym to myślałem, że mi się auto > rozpada. Drugi zestaw to samo. > No i po namowie zapodałem zestaw Bosch. Hamowanie lepsze, tarcze gładkie, że się przejrzeć w nich > można, wolniej zjadane klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Mamy do wyboru trzy zestawy hamulców (tarcze+klocki) na tylna oś: > Bosch za 110 euro > Textar za 99 euro > ATE za 145 euro > Warto dopłacić do ATE? Bądź co bądź jest blisko 50% różnicy. > A jeśli nie ma sensu dopłacić to czy Bosch czy Textar? Klocki: Bosch- niezły ale pyli i po pewnym zużyciu popiskuje Textar - pyli średnio, nie piszczy już ok 50 kkm zrobione ( u mnie przy samochodzie grubo ponad 200 km i czasem dynamicznej jezdzie-rekord) ATE: pylą, szybko sie grzeją tracąc właściwosci starczyły na 30 kkm Tarcze: ATE: porażka- zwichrowały sie po paru kkm- reklamacja nei uwzględniona bo "jeszcze w zakresie tolerancji" Wczesniejsze ATE zwichrowały sie po 10 kkm Oryginał Volvo ( czyli ATE robione dla Volvo ) takie jakie być powinny po 50 kkm lekki rancik zero zwichrowania PS wszystkie kupowane w ASO lub Intercars ( nie allegrowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Komplet tarcz i klocków ATE założone na przód w listopadzie. Średnica tarcz 290 (jeśli to ma znaczenie), wentylowane. Pop przejechaniu 7 tyś km biją. Pomiar wykazał zmianę grubości tylko po jednej stronie tarczy, tak jak by starły się nierównomiernie na obwodzie. Zasadniczo idą do kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > ja też, klocki ze stacji TMD friction (Textar, Mintex, pagid, don) są bardzo przyzwoite zarówno > seryjne i performance'owe Pagid to teraz pod skrzydlami Helli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Textar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Spaliłem raz nowiusieńki zestaw tarcz i klocków Textar w Alpach. Klocki (z przodu) musiałem wymienić ale tarcze przeżyły i nie biją. Mam z przodu i z tyłu Textar PRO. Mogę polecić. (tarcze przednie kupiłem w Austrii) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 27 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2014 > Spaliłem raz nowiusieńki zestaw tarcz i klocków Textar w Alpach. Klocki (z przodu) musiałem > wymienić ale tarcze przeżyły i nie biją. Mam z przodu i z tyłu Textar PRO. Mogę polecić. > (tarcze przednie kupiłem w Austrii) Mam textar pro w dwóch ciężkich autach. Hamulców nie oszczędzam a działają z zapasem. Również polecam textar pro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 27 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2014 > Nie wiem czemu, ale u mnie piszczą :/ Jak je lekko "przegrzałem" w trasie to chwilę popiskiwały. Jazda w mieście wyeliminowała ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 27 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2014 > Jak je lekko "przegrzałem" w trasie to chwilę popiskiwały. Jazda w mieście wyeliminowała ten > problem. Ja głównie jezdze po miescie i jak delikatnie hamuje to piszcza. A jak depne mocniej to juz nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 > Ja głównie jezdze po miescie i jak delikatnie hamuje to piszcza. A jak depne mocniej to juz nie Tym razem była to szybka trasa z częstym hamowaniem. Objaw się nie powtórzył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 Ja dziś kupiłem textary pro na przód do auta żony wyszły bardzo przyzwoicie cenowo 120zł / szt do tego klocki tez textary ok 110kpl.. Pacjent renault scenic I phII Zobaczę co są warte ale widzę po waszych opiniach ze będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 > ja też, klocki ze stacji TMD friction (Textar, Mintex, pagid, don) są bardzo przyzwoite zarówno > seryjne i performance'owe Hella to teraz tylko ich markuje, korzystają z sieci dystrybucji Helli. A reszta jak wyżej, następne na pewno wezmę Textar/Pagid albo Ferrodo DS jeśli będzie miało być mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.