OZI Napisano 10 Października 2020 Udostępnij Napisano 10 Października 2020 Kiedy EU sie samoeliminuje w produkcji aut - to China idzie do przodu. Nie tylko będzie im EU za bezpierdowe baterie placic, ale MG pogoni tradycyjne EU marki na pierd. Mądre! MG bije rekordy sprzedaży, kiedy ogólnie rynek idzie w dół. Powod jest prosty, cena vs Q + obsługa klienta. MG3 - najpopularniejsze auto dla małolatów- 650 h ($20/h) przerzucania burgers w Maccas, czy obracania kurczaka w KFC i jest Twoje. Czas na dalszy podbój... 2021 MG5. Jakies 50-55k PLN i mamy Honda Civic. Trochę Mercedes tez jest... 3 silniki na China 1.5l naturalny1.5l wysilony pierd aka tyrbo2.0l Turbo Wersja 'export' na wies do mnie, 2.0l - przynajmniej dealer na takie zamowienia przyjmuje. Cena ok 55k PLN. 7 lat gwarancji od zderzaka, do zderzaka bez limitu km.... Rekin Made in China czai się za płotem... znow jaka EU noge obgryzie... Ps. Nawet się nie da po mleko wyskoczyć, żeby następnego MG z niezla 18 lataka na pokładzie nie zobaczyć.... MG stylistycznie ładne, 18 latka jeszcze ładniejsza (pix brak), ale to nastepna osoba na pytanie 'how do u like it' odpowiedziała 'love it'.'Jakies problemy?' 'Elektryczne szyby z przodu, ale zajęli się mną, (nie w fuj sex sensie znaczeniu), naprawione na gwarancji bez problemu, żółte MG na czas naprawy' 'Jak za $13k (32k PLN) nie mogę narzekac' 'Następnym razem kupie SUV od nich..' A wiec nie propaganda sukcesu - tylko dobrze dopracowana strategia... Sent from my SM-N986B using TapatalkLGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 10 Października 2020 Udostępnij Napisano 10 Października 2020 8 minut temu, OZI napisał: Kiedy EU sie samoeliminuje w produkcji aut - to China idzie do przodu. Nie tylko będzie im EU za bezpierdowe baterie placic, ale MG pogoni tradycyjne EU marki na pierd. Mądre! MG bije rekordy sprzedaży, kiedy ogólnie rynek idzie w dół. Powod jest prosty, cena vs Q + obsługa klienta. MG3 - najpopularniejsze auto dla małolatów- 650 h ($20/h) przerzucania burgers w Maccas, czy obracania kurczaka w KFC i jest Twoje. Czas na dalszy podbój... 2021 MG5. Jakies 50-55k PLN i mamy Honda Civic. Trochę Mercedes tez jest... 3 silniki na China 1.5l naturalny 1.5l wysilony pierd aka tyrbo 2.0l Turbo Wersja 'export' na wies do mnie, 2.0l - przynajmniej dealer na takie zamowienia przyjmuje. Cena ok 55k PLN. 7 lat gwarancji od zderzaka, do zderzaka bez limitu km.... Rekin Made in China czai się za płotem... znow jaka EU noge obgryzie... Ps. Nawet się nie da po mleko wyskoczyć, żeby następnego MG z niezla 18 lataka na pokładzie nie zobaczyć.... MG stylistycznie ładne, 18 latka jeszcze ładniejsza (pix brak), ale to nastepna osoba na pytanie 'how do u like it' odpowiedziała 'love it'. 'Jakies problemy?' 'Elektryczne szyby z przodu, ale zajęli się mną, (nie w fuj sex sensie znaczeniu), naprawione na gwarancji bez problemu, żółte MG na czas naprawy' 'Jak za $13k (32k PLN) nie mogę narzekac' 'Następnym razem kupie SUV od nich..' A wiec nie propaganda sukcesu - tylko dobrze dopracowana strategia... Sent from my SM-N986B using Tapatalk LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump) Czy pogoni to sie okaże. Watpie czy w UE. A z bateriami to tez roznie moze byc. i co ty taki anty UE jestes. Ciesz ze ktos probuje cos zrobic i zmniejszyc emisje CO2 bo ey tam w tej australii sie najszybciej usmazycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 10 Października 2020 Udostępnij Napisano 10 Października 2020 Ja to wolę to stare brytyjskie MG które widywałem na ulicach Londynu przez lata A to nowe to... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 10 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2020 Czy pogoni to sie okaże. Watpie czy w UE. A z bateriami to tez roznie moze byc. i co ty taki anty UE jestes. Ciesz ze ktos probuje cos zrobic i zmniejszyc emisje CO2 bo ey tam w tej australii sie najszybciej usmazycie. Jestem generalnie przeciwko sztucznym regulacja rynku - vide EU Diesel- to juz wiemy jak bardzo dobrze działało. W propagande 'globalnego ocieplenia' tfu teraz nazywana 'zmiana klimatyzacja (bo to pierwsze nie działało ), po prostu nie wierze... Ale to inna historia.Czyli, jeśli zmieniamy moto z pierdu na nie pierd - to generalnie w tej części świata- Asia - widzimy przyszłość w wykorzystaniu wodoru a nie propagandy EV. Gwarantuje, że auta na pierd będą dalej klepane w dużej części globu przez nastepne 30-40 lat. A do EU motoryzacji - cóż- płacicie coraz więcej, macie coraz mniejszy wybor, i jeszcze taka nieuczciwa konkurencja zaczyna ja robic w konia, a wy klaszczecie...Czyli po prostu wskazuje, że potrzebny jest tani - dobry??? - produkt, a nie idelogia, bo sztuczne regulacje - ktore de facto nigdzie indziej (na swiecie) nie obowiazuja lub sa głęboko w 4 literach, a rynek EU klepacza jest bezpowrotnie tracony...Przynajmniej zaczyna być widoczna zmiana strategii EU klepaczy, np Skoda Octavia 2021 w EU ma DSG żeby spełnić nierealne normy, ma stop-start, ma GPF.Ta sama 2021 Skoda Octavia na Asia ma 8s tradycyjny automatik, stop/start na wielu rynkach nie ma a auta z GPF klient nie kupi... wiec brak.Czyli jak widać, przetrwanie EU koncernów moto w dzisiejszej juz post globalnej gospodarce zależy od takich klientów jak ja - po za EU, którzy mają zielony ped w pupci i nie chcą sztucznych regulacji, tylko decyzje rynku.I taka marką jak MG, pokazuje jak idiotycznie, sztuczny narzuczony system przez EU politykow eliminuje EU miejsca pracy, % ilosc rynku EU klepacza, i oferują de facto produkt jaki chce klient bez narzucania EU patyków w cenie jaka jest zapłacić.... I chyba tyle.Po prostu uważam to za kawal stylistycznie ładnego (dyskusyjne), dobrze wycenionego, z 7 letnia gwarancja auta... Sam nie kupie - ale uważam, że biedniejsza część społeczeństwa ma prawo do właśnie takiego auta, nowego, taniego, bezpieczniejszego niż jakis 15 latek którym teraz jezdza... Go MG! Sent from my SM-N986B using TapatalkLGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 3 godziny temu, OZI napisał: Przynajmniej zaczyna być widoczna zmiana strategii EU klepaczy, np Skoda Octavia 2021 w EU ma DSG żeby spełnić nierealne normy, ma stop-start, ma GPF. Gdzie 99% ludzi jedzie do warsztatów wydać pieniądze żeby się tego pozbyć. Pieniądze zarobi prywaciarz a nie koncern! Na tę chwilę mam rozwiązanie p.t. Pedal-Box które wpinasz pomiędzy pedał gazu a wiązkę kabli. I to powoduje że VW z DSG reaguj na gaz jak stary manual ;=) Ale wtedy, norm WLTP już nie spełni w teście Możesz napisać post o tym, bo jak dzisiaj przeczytałem co to jest WLTP, to jest masakra jakaś To wszystko z czym się borykam odkąd odebrałem VW to jest właśnie pokłosie tego, że UE nakazała takie a nie inne wyniki w testach spalania!! I auta zaczęły być mulaste, bo tak zmodyfikowano programy że nic nie rozbisz i auto wydaje Ci się że ma 80 PS jak naprawdę ma 240. To jest dopiero skandal, granda i odrażająca praktyka!! To właśnie powinno być zakazane, a jest prawem w Unii Europejskiej! @OZI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 11 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2020 Gdzie 99% ludzi jedzie do warsztatów wydać pieniądze żeby się tego pozbyć. Pieniądze zarobi prywaciarz a nie koncern! Na tę chwilę mam rozwiązanie p.t. Pedal-Box które wpinasz pomiędzy pedał gazu a wiązkę kabli. I to powoduje że VW z DSG reaguj na gaz jak stary manual ;=) Ale wtedy, norm WLTP już nie spełni w teście Możesz napisać post o tym, bo jak dzisiaj przeczytałem co to jest WLTP, to jest masakra jakaś To wszystko z czym się borykam odkąd odebrałem VW to jest właśnie pokłosie tego, że UE nakazała takie a nie inne wyniki w testach spalania!! I auta zaczęły być mulaste, bo tak zmodyfikowano programy że nic nie rozbisz i auto wydaje Ci się że ma 80 PS jak naprawdę ma 240. To jest dopiero skandal, granda i odrażająca praktyka!! To właśnie powinno być zakazane, a jest prawem w Unii Europejskiej! [mention=129025]OZI[/mention]Ci co wierzą w nowa religie globalnego 'ocipienia' nie polubią cie za to Cóż jak lud wierzy, że zbawi swiat bo auto pierdu mniej wydaje - zyjac w pudełku otoczonym nowym socjalizmem - a tu się brutalnie okazuje, że kraje po za pudełkiem, nie tylko maja to gdzieś, głęboko, ale jeszcze wykorzystują.Na szczęście swiat nie kończy się na granicach tego pudełka, tylko sa alternatywy. Dochodza miejsca takie jak biedniejsza część Asia czy Afrika, gdzie Made in China podbija motoryzacje i ma totalnie pierd w d00pie, a co dopiero o tych 'starych' moto koncernach mówić. Ba miejsca gdzie jest dużo ludzi o grubych portfelach tez podbija - np UaE, Saudi etc.Weźmy taki Nissan NP300 Hardbody. Jedno z lepiej sprzedających się aut w Africa... widzisz to jako EV za 10 lat? Dumne 0 gwiazdek w crash test... DPF to jeszcze przez 10-20 lat nie zobaczy, start & stop nikt nawet nie slyszal...Bo ja widzę, że jak dobrze pójdzie to może Navara D40 będzie klepana jako Hardbody ok 2030, a obecna generacja D23 ok 2040.Czyli dochodzimy do tego, że każdy zyje w 'bance' ale różnica jest taka, że wiele tych 'baniek' nie narzuca sie innym, po za oczywiscie EU politykiem.Teraz popatrzmy, co chce klient - on dalej chce tego NP300, bo jest tani, dostarcza go w miejsce A do B, mając te 0 gwiazdek czy brak star/stop.Dochodzimy teraz do takiej cywilizacji jak PL, w porównaniu z krajami gdzie NP300 Hardbody to kraj rzeczywiscie plynacy mlekiem i miodem.A jednak - używane auta z EU plyna, stary Diesel po Helmut i po babci ktora jezdzila do kościoła, tylko w niedzele oczywiscie...500-800 k używanych aut rok w rok z tego co statystyka prezentuje.Czyli dochodzimy do zasobności portfela... I różnicy między tym co oczekuje polityk vs co czlowiek z ulicy może finansowo udźwignąć.. I w to wstrzlilili się Made in China, całkiem dobrze. Oferuja ci właśnie alternstywe, cenowa, z 7 kat gwarancji, bez start/stop, bez jakiegos filtra etc.A tu czlowiem czyta, ze każdy w PL będzie autem bez pierdu jeździł za 5 lat , i to oczywiscie Made in Poland.Taka rzeczywistosc - jak świetna strategia PL rządu na walkę z Covid19... oczywiscie majaca poparcie w 'aktywistach' którzy nigdy 1h nie przepracowali, ale sa bardzo aktywni na internet... Ale jak widać, sa ludzie którzy klaszcza na takie rozwiązania jak WLTP czy świetne, eco EV, ktore z realiami maja tyle wspólnego, co czysty Diesel VeeDud... Dlatego ja kibicuje moto Made in China, a de facto Design in China a coraz częściej Made in Bulgaria, Belarus, Thailand, matka Rossija, Indonesia etc...Np taki BelGee - jv miedzy Lukaszenko a Geely.Proste, bezpieczne, bez eko kretynizmu, w cenie gdzie 'szarak' może sobie pozwolić... i dlatego cieszy mnie gdzie każdy nastepny Made in China osiaga 5 gwiazdek w crash test...Bo pod prostu to jest ta alternatywa....Sent from my SM-N986B using TapatalkLGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump) 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 (edytowane) A co za problem wsadzić silnik który spełnia normy ? U nas rolę MG pełni Dacia Edytowane 11 Października 2020 przez Koonrad 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 11 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2020 A co za problem wsadzić silnik który spełnia normy ? U nas rolę MG pełni Dacia Koszt. I nierealistyczne wymagania - fizyki nie da się oszukać.Zastanówmy się - co jest lepsze (ilosc materiałów do produkcji, 'zniszczenie środowiska- jeśli niektórym na to staje), jednostka powiedzmy naturalna z 2.4l bez start/stop czy jednostka z turbo 1.0l, 3 cyl, GPF, start/stop?Volkswagen: zgadzamy się, że nasze DSG sa nie długotrwałe. (Czyli otwarcie się przyznają, że się psuja, padają, etc).Dlatego, tam gdzie nie ma EU norm spalania - będziemy wychodzili pod wymagania klientów i wkładali 8s automatik.Czyli jasno klepacz mowi, że DSG+start/stop, GPF jest robionych po to żeby przejść EU norme ilości g/100km. (Ktora ma się nijak do rzeczywistosci w normalnej jeździe).Made in China się tym nie przejmuje, oferuje produkt jaki klient chce - eliminując tradycyjnych klepaczy z rynku. A klepaczom z EU w EU zaoferuje baterie, żeby do siebie włożyli.Czyli de facto pozbawiasz EU na własne życzenie przemysłu moto, a konsumenta skazujesz na drodze ceny, i mały wybór...Sent from my SM-N986B using TapatalkLGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 6 minutes ago, OZI said: Zastanówmy się - co jest lepsze (ilosc materiałów do produkcji, 'zniszczenie środowiska- jeśli niektórym na to staje), jednostka powiedzmy naturalna z 2.4l bez start/stop czy jednostka z turbo 1.0l, 3 cyl, GPF, start/stop? Masz moze jakies twarde dane na poparcie tej tezy? Bo wydawac to sie moga roznie rzeczy... Ten pierwszy pewnie w EU warunkach spali +50-100% paliwa wiecej, w skali calego zycia produktu to sa pewnie tysiace litrow. Praltycznie caly cywilizowany swiat odchodzi powoli od paliwozernych jednostek. Ide o zaklad, ze za lat w AUS tez dojdziecie do fazy downsizingu bo tego trendu nie da sie juz odrocic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 @Ozi chinole kupil marke MG ? Rozsadny koncept, brakuje czegos takiego na maszym rynku Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 6 godzin temu, twinsen napisał: Gdzie 99% ludzi jedzie do warsztatów wydać pieniądze żeby się tego pozbyć. Pieniądze zarobi prywaciarz a nie koncern! Na tę chwilę mam rozwiązanie p.t. Pedal-Box które wpinasz pomiędzy pedał gazu a wiązkę kabli. I to powoduje że VW z DSG reaguj na gaz jak stary manual ;=) Ale wtedy, norm WLTP już nie spełni w teście Możesz napisać post o tym, bo jak dzisiaj przeczytałem co to jest WLTP, to jest masakra jakaś To wszystko z czym się borykam odkąd odebrałem VW to jest właśnie pokłosie tego, że UE nakazała takie a nie inne wyniki w testach spalania!! I auta zaczęły być mulaste, bo tak zmodyfikowano programy że nic nie rozbisz i auto wydaje Ci się że ma 80 PS jak naprawdę ma 240. To jest dopiero skandal, granda i odrażająca praktyka!! To właśnie powinno być zakazane, a jest prawem w Unii Europejskiej! @OZI 99% ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 2 godziny temu, Koonrad napisał: A co za problem wsadzić silnik który spełnia normy ? U nas rolę MG pełni Dacia Tylko czy na prawdę w przypadku normalnego użytkowania auta, a nie w tunelu aerodynamicznym, taki 1.0TCe w Dusterze spali mniej niż 1.6Sce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 20 minut temu, mPh napisał: Tylko czy na prawdę w przypadku normalnego użytkowania auta, a nie w tunelu aerodynamicznym, taki 1.0TCe w Dusterze spali mniej niż 1.6Sce? Mam Golfa 7 z silnikiem 1.0TSI 115KM i Octavię 2 1.6 benzyna. Auta tej samej klasy, taka sama moc i co najważniejsze te same trasy. Golf pali średnio 2,5l mniej na 100km. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 2 godziny temu, bergerac napisał: @Ozi chinole kupil marke MG ? W UK już od jakiegoś czasu próbują z MG made in ChRL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 25 minut temu, mPh napisał: Tylko czy na prawdę w przypadku normalnego użytkowania auta, a nie w tunelu aerodynamicznym, taki 1.0TCe w Dusterze spali mniej niż 1.6Sce? ale spalanie to jedno, a drugie to co wydobywa się z rury wydechowej jeździłem trochę octavia 1.4TSI 120KM i w tym samym czasie c-max'em 1.8 120KM skoda paliła wyraźnie mniej, jadąc dynamicznie w trasie 6-6.5L, ford na tej samej trasie, ten sam kierowca min 8L fakt że c-max trochę cięższy i większa bryła wracając do dustera 1.0, gdzie będziesz nim jeździł ? w mieście, na krótkich odcinkach jest szansa że turbo spali mniej jak przyciśniesz na A to 1.0TB jak i 1.6 spalą tyle co 1.3TB ostatnio testowałem 1.5DCI - przy średniej 140km/h wyszło spalanie 9L, a jadąc krajówkami poniżej 6L i wracając do pierwszego posta, nie widzę problemu żeby made in ChRL zrobić auto które spełni normy EU tyko zamiast kosztować 50tyś, będzie kosztował 55tyś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 (edytowane) 2 godziny temu, OZI napisał: Koszt. I nierealistyczne wymagania - fizyki nie da się oszukać. ale czekaj, skoro dacia może to dlaczego china nie może ? ile podrożeje całe auto jak wsadzisz tam nowoczesny silnik, dajmy na to ten od reno/mercedes - 1.3 130KM ? wracając do MG masz proste 1.5 w MG3 https://mg.co.uk/mg3/ albo 1.5 GDI T w MG HS https://mg.co.uk/mg-hs/ mają też 1.0 GDI T w MG ZS https://mg.co.uk/new-mg-zs/ tylko ceny inne, ale to chyba kwestia podatków a nie tego co siedzi pod maską u nas już były tanie marki - tata, sangyong i jakoś się nie utrzymali/nie zawojowali rynku jest jeszcze jedna kwestia, w PL jest kult samochodu i po prostu nie wypada jeździć tanią marką lepsze 10/15letnie VW, Audi niż nowa dacia Edytowane 11 Października 2020 przez Koonrad 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 @OZI narazie to Chińczycy Waszą motoryzację rozłożyli nie EU, a Ty na każdym kroku nas nimi straszysz jak @Florydziak_Florydziak_Flor wojną. Nasze światy są na tyle różne, że jeszcze trochę minie zanim się za EU na poważne wezmą i dadzą radę. Co do tych ładnych nastolatek w tych MG też jakoś tak powątpiewająco podchodzę, bo zdaje się Ty w Azjatkach gustujesz, a te wcale mi się nie podobają. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 6 godzin temu, PawelWaw napisał: 99% ??? Nie znam nikogo kto chciałby mieć np. start-stop W ogóle idea działania tego wynalazku jest chora. Żeby to chociaż miało opóźnienie nie wiem, 30 sekund? A tak wyjeżdżam z garażu i to już się aktywuje. Jeszcze stoję na podjeździe, mogę się stoczyć w dół, no ale europejska ekologia górą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.