badyl1982 Napisano 2 Maja 2021 Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Mam focus mk2 1.6 100 KM benzyna bez lpg. Jest problem z poszarpywaniem podczas przyspieszania. Zauważyłem że zjawisko nasila się lub maleje w zależności od pogody. W słoneczne suche dni szarpie delikatnie od 4 tys obrotów w górę. W chłodne i mokre dni szarpie nawet od 2,5 tysiąca obratow i jest zdecydowanie bardziej odczuwalne. Auto było u 4 "fachowców" i szkoda gadać, bo nic nie zaradzili. Wszyscy z polecenia... Zauważyłem, że w momencie wystąpienia szarpania zmienia się wykres sondy za katalizatorem. Na jednym zdjęciu wykres s2 jest płaski, wtedy nie było szarpania. Na drugim zaczyna oscylowac, tutaj szarpanie wystąpiło. Co zostało zrobione: 1. Sprawdzone czy nie bierze lewego powietrza. 2. Sprawdzenie ustawienia rozrządu. 3. Regulacja zaworów. 4. Wymiana świec, przewodów i cewki. 5. Wymiana czujnika położenia wału korbowego i położenia wałka rozrządu. 6. Sprawdzone przeguby wewnętrzne półosi. 7. Dodatek do paliwa do czyszcenia wtryskiwaczy. 8. Filtr powietrza. 9. Czyszczona przepustnica i przepływomierz. Ktoś miał podobny problem? Doradzicie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Maja 2021 Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Świece wykręć i sprawdź czy są tak samo brudne. Ew wymień jeszcze raz bo to tanie. Druga opcja to cewka ew sprawdź wiązki do cewek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 2 Maja 2021 Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 3 godziny temu, badyl1982 napisał: 7. Dodatek do paliwa do czyszcenia wtryskiwaczy. została jeszcze pompa paliwa do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 Sprawdż katalizator ,możliwe że go przelewa i się dławi ,zobacz czy nie masz wody w gniazdach od świec .W fokusach często tam siedzi woda , lejąc się ze spryskiwaczy.Tez posiadam mk2.Pb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 Miałem coś podobnego w swoim. Okazało się, że były przebicia na jakimś kablu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 @arek_m w jaki sposób sprawdza się katalizator? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 12 godzin temu, Vadero napisał: Świece wykręć i sprawdź czy są tak samo brudne. Ew wymień jeszcze raz bo to tanie. Druga opcja to cewka ew sprawdź wiązki do cewek. Swiece podmieniane. 1 komplet był bosch. Teraz założone Motocraft. Kolor wszystkich jest taki sam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 2 godziny temu, arek_m napisał: Sprawdż katalizator ,możliwe że go przelewa i się dławi ,zobacz czy nie masz wody w gniazdach od świec . Jak sprawdzić katalizator? Gniazda sieć są suche. Doszczelnialem spryskiwacze silikonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 1 godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał: Miałem coś podobnego w swoim. Okazało się, że były przebicia na jakimś kablu. Kable zakładałem nowe Boscha. Dla świętego spokoju chce podmienić na inne. Zamówiłem NGK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 6 minut temu, badyl1982 napisał: Kable zakładałem nowe Boscha kable boscha są ok, jakbyś chciał dobrą cewkę na podmianę to mam taką (ori) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 Ja bym sprawdził kostkę na pompie paliwa może wilgoć tam wchodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 2 godziny temu, badyl1982 napisał: Kable zakładałem nowe Boscha. Dla świętego spokoju chce podmienić na inne. Zamówiłem NGK. Nie były to kable wysokiego napięcia, a jakieś inne przy sterowniku. Problem występował tylko podczas deszczowych/wilgotnych dni. Popryskali jakimś płynem po ciemku nad silnikiem i było widać jak iskry leciały. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 Zmniejsz dla testu przerwę na świecach do 0.7-0.8mm. Jak poszarpywanie ustąpi, to szukaj w układzie WN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 8 minut temu, ghost2255 napisał: Zmniejsz dla testu przerwę na świecach do 0.7-0.8mm. Jak poszarpywanie ustąpi, to szukaj w układzie WN. Była robiona taka próba. Niestety szarpie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 Najpierw do sprawdzenia wiązka silnika pod kątem czy wszystkie przewody są ok., czy kontaktują, czy gdzieś się nie utleniły bądź poprzecierały. To nic nie kosztuje, jak na razie autor wymienił wszystko co możliwe a efektów brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 53 minuty temu, r1sender napisał: Najpierw do sprawdzenia wiązka silnika pod kątem czy wszystkie przewody są ok. Masz na myśli sprawdzanie przejść w przewodach i kontaktowania we wtyczkach? Czy włącznie z pruciem wiązki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 1 godzinę temu, ghost2255 napisał: Zmniejsz dla testu przerwę na świecach do 0.7-0.8mm. Dla tego silnika prawidłową przerwa na świecach to 1.3 mm więc 0.7 to grubo za mało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 17 minut temu, badyl1982 napisał: Masz na myśli sprawdzanie przejść w przewodach i kontaktowania we wtyczkach? Czy włącznie z pruciem wiązki? To i to. Ty masz kable wysokiego i cewkę osobno (ja tak miałem w Foce) czy już cewkofajki ? U mnie raz przerywało i się okazali że blaszka w fajce się rozgięła- Fordy są mega czule na słaba iskrę i stare świece. To było moje pierwsze auto które na gazie po 15 000 zaczęło przerywać - jak się później okazało ze względu na świece i cenna uwaga - one uwielbiają oryginalne świece - z zamiennikami bywa różnie , nie wiedzieć czemu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 21 godzin temu, badyl1982 napisał: Doradzicie coś? Jakieś odczytane błędy z ecu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 24 minuty temu, shapyr napisał: Jakieś odczytane błędy z ecu? Nie ma błędów. Gdyby były to bylby jakis punkt zaczepienia, ale niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 52 minuty temu, badyl1982 napisał: Masz na myśli sprawdzanie przejść w przewodach i kontaktowania we wtyczkach? Czy włącznie z pruciem wiązki? prucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 Godzinę temu, r1sender napisał: prucie Chyba prościej kupić druga wiązkę na podmianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 (edytowane) Wykresy dla korekt wtrysków Zdjęcie bez numeru i 2 na postoju na wolnych obrotach. Zdjęcie 3 w momencie szarpania. Zdjęcie 4 jazda że stała prędkością bez szarpania. Zdjęcie 5 wykres korekty i sondy 2 w trakcie szarpania Edytowane 3 Maja 2021 przez badyl1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 ze zdj. nr 3 wygląda jakby go zalewało - przy lpg byłby to objaw padających wtrysków. Tutaj może też być też brak iskry. Jaka cewka tam teraz siedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 2 godziny temu, badyl1982 napisał: Chyba prościej kupić druga wiązkę na podmianę. przecież jak taśmy poodwijasz to będziesz wszystko widział. Co najwyżej koszt nowych taśm i jakiś złączek. Po co się pchać w koszty. W starym civicu tak się bawiłem, jedno popołudnie i temat z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 47 minut temu, SorenLorenson napisał: ze zdj. nr 3 wygląda jakby go zalewało - przy lpg byłby to objaw padających wtrysków. Tutaj może też być też brak iskry. Jaka cewka tam teraz siedzi? Cewka Boscha 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 8 godzin temu, badyl1982 napisał: Nie ma błędów. Czyli chyba trzeba nadal szukać w układzie zapłonowym. Zdarzają się wadliwe przewody i cewki. Wielu użytkowników się już o tym przekonało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 3 Maja 2021 Udostępnij Napisano 3 Maja 2021 Ponoć proste benzyny w przeciwieństwie do diesli się nie psują a każdy warsztat je naprawi a tu proszę lista wymienianych części tylko rośnie, koszta diagnoz i ''napraw'' zapewne też a problem dalej nierozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 6 godzin temu, shapyr napisał: Czyli chyba trzeba nadal szukać w układzie zapłonowym. Zdarzają się wadliwe przewody i cewki. Wielu użytkowników się już o tym przekonało. Dzisiaj zmieniam przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 6 godzin temu, volf6 napisał: Ponoć proste benzyny w przeciwieństwie do diesli się nie psują a każdy warsztat je naprawi a tu proszę lista wymienianych części tylko rośnie, koszta diagnoz i ''napraw'' zapewne też a problem dalej nierozwiązany Wszystko się psuje. W przypadku różnych awarii benzyna w przeciwieństwie do diesla jest tańsza w utrzymaniu. W dieslu padnie turbina czy filtr cząstek i koszt spory, a ja w benzynie wymienię w tych pieniądzach 3/4 części 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Maja 2021 Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 1 godzinę temu, badyl1982 napisał: Wszystko się psuje. W przypadku różnych awarii benzyna w przeciwieństwie do diesla jest tańsza w utrzymaniu. W dieslu padnie turbina czy filtr cząstek i koszt spory, a ja w benzynie wymienię w tych pieniądzach 3/4 części Jak tak na ślepo będziesz wymieniał części to może trafisz a może nie ale chyba nie o to chodzi? Swoją drogą jak ma się stan przegubów do przerywania silnika czy choćby stan filtru powietrza (o ile jest okresowo wymieniany)? Ile już wydałeś kasy i straciłeś czasu na usunięcie tej ''banalnej'' usterki? Patrzyłeś na jakiś forach forda, bo moze to jest coś charakterystycznego dla tego silnika i recepta gdzieś jest juz podana 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 4 Maja 2021 Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 On 5/2/2021 at 7:27 PM, badyl1982 said: Mam focus mk2 1.6 100 KM benzyna bez lpg. Jest problem z poszarpywaniem podczas przyspieszania. Zauważyłem że zjawisko nasila się lub maleje w zależności od pogody. W słoneczne suche dni szarpie delikatnie od 4 tys obrotów w górę. W chłodne i mokre dni szarpie nawet od 2,5 tysiąca obratow i jest zdecydowanie bardziej odczuwalne. Auto było u 4 "fachowców" i szkoda gadać, bo nic nie zaradzili. Wszyscy z polecenia... Zauważyłem, że w momencie wystąpienia szarpania zmienia się wykres sondy za katalizatorem. Na jednym zdjęciu wykres s2 jest płaski, wtedy nie było szarpania. Na drugim zaczyna oscylowac, tutaj szarpanie wystąpiło. Co zostało zrobione: 1. Sprawdzone czy nie bierze lewego powietrza. 2. Sprawdzenie ustawienia rozrządu. 3. Regulacja zaworów. 4. Wymiana świec, przewodów i cewki. 5. Wymiana czujnika położenia wału korbowego i położenia wałka rozrządu. 6. Sprawdzone przeguby wewnętrzne półosi. 7. Dodatek do paliwa do czyszcenia wtryskiwaczy. 8. Filtr powietrza. 9. Czyszczona przepustnica i przepływomierz. Ktoś miał podobny problem? Doradzicie coś? Szefie, a ten Twój fordzik to nie ma czasami tych wadliwych spryskiwaczy szyby, ktore przez złą fabrycznie "gumke" powodowało kapanie wody z maski na kable WN i fajki od świec? Jedz na myjnie w sloneczny dzien, i zalej dziada woda Bedziesz wiedzial Tak, mi sie cos kojarzy. Kolezanka miala taki problemik. Jakis mechanik uszczelnial polaczenie fajek kabli WN z glowica, ale podobno lepiej kupic spryski od foki mk3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 4 Maja 2021 Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 9 hours ago, volf6 said: Ponoć proste benzyny w przeciwieństwie do diesli się nie psują a każdy warsztat je naprawi a tu proszę lista wymienianych części tylko rośnie, koszta diagnoz i ''napraw'' zapewne też a problem dalej nierozwiązany wejdz na skosnookie, watek Suzuki Alto, kilka miesiecy szukania, naprawa "prawie" darmowa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 (edytowane) 2 godziny temu, volf6 napisał: Jak tak na ślepo będziesz wymieniał części to może trafisz a może nie ale chyba nie o to chodzi? Swoją drogą jak ma się stan przegubów do przerywania silnika czy choćby stan filtru powietrza (o ile jest okresowo wymieniany)? Ile już wydałeś kasy i straciłeś czasu na usunięcie tej ''banalnej'' usterki? Patrzyłeś na jakiś forach forda, bo moze to jest coś charakterystycznego dla tego silnika i recepta gdzieś jest juz podana Samochód mam od 6 miesięcy, filtr wymieniony dopiero jak zaczęło się szarpanie, czyli i tak do wymiany. Zawory i tak trzeba regulować więc koszt niezbędny. Rozrząd i tak do wymiany po zakupie. Stary rozrząd był przestawiony, ale szarpanie było już na starym. Także te największe koszty i tak byłyby zrobione nawet gdyby szarpania nie było. Fakt kilka stówek na inne rzeczy poszło jak się okazuje niepotrzebnie. Szacuje ze na mechaników i części wymienione niepotrzebnie około 650 zł. Jeśli chodzi o przeguby, jeden z mechaników szedł w zaparte, że to może mieć wpływ. Zgodziłem się żeby sprawdził. Edit Oczywiście, że sprawdzałem fora. To co radzili zostało zrobione. Niestety jest sporo wątków z szarpaniem, których nie udało się rozwiązać. Problem pewnie jest banalny. 4 polecanych majstrów się poddało. Zaczynam działać sam na początek wymienię dziś, po raz drugi, przewody zapłonowe. Jak nie rozwiaze do końca tygodnia zapraszam w poniedziałek, jeśli znajdziesz place od ręki 500 zł. Ale jeśli nie to nie płacę nic Edytowane 4 Maja 2021 przez badyl1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2021 Godzinę temu, gregoryj napisał: Szefie, a ten Twój fordzik to nie ma czasami tych wadliwych spryskiwaczy szyby, ktore przez złą fabrycznie "gumke" powodowało kapanie wody z maski na kable WN i fajki od świec? Jedz na myjnie w sloneczny dzien, i zalej dziada woda Bedziesz wiedzial Tak, mi sie cos kojarzy. Kolezanka miala taki problemik. Jakis mechanik uszczelnial polaczenie fajek kabli WN z glowica, ale podobno lepiej kupic spryski od foki mk3 Ma spryskiwacze z gumkami, ale one nie zapewniają 100% szczelności. Zostały doszczelnione silikonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 6 Maja 2021 Udostępnij Napisano 6 Maja 2021 W dniu 4.05.2021 o 10:48, gregoryj napisał: Szefie, a ten Twój fordzik to nie ma czasami tych wadliwych spryskiwaczy szyby, ktore przez złą fabrycznie "gumke" powodowało kapanie wody z maski na kable WN i fajki od świec? Jedz na myjnie w sloneczny dzien, i zalej dziada woda Bedziesz wiedzial Tak, mi sie cos kojarzy. Kolezanka miala taki problemik. Jakis mechanik uszczelnial polaczenie fajek kabli WN z glowica, ale podobno lepiej kupic spryski od foki mk3 Mam tez focusa mk2 09r i ja akurat mam tam sucho od 6 lat. Kolega może założyć osłone silnika od volvo bo pasuje jak mu sie tam leje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 7 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 Forscan pokazuje błąd U0019. Wiecie co to za błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ancka Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 Mam ten sam silnik u siebie i u mnie objawy były takie same, poszarpywanie itd, lista wymienionych i podmienianych części podobna. Ostatecznie miał być uszkodzony katalizator, na szczęście skończyło się na wymianie sondy za coś 400 zł i problemy się skończyły. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 8 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 (edytowane) 10 godzin temu, ancka napisał: Mam ten sam silnik u siebie i u mnie objawy były takie same, poszarpywanie itd, lista wymienionych i podmienianych części podobna. Ostatecznie miał być uszkodzony katalizator, na szczęście skończyło się na wymianie sondy za coś 400 zł i problemy się skończyły. Wymieniona sonda przed katalizatorem? Czy w chłodniejsze deszczowe dni szarpał mocniej? Tak jest u mnie. Edytowane 8 Maja 2021 przez badyl1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihail Napisano 8 Maja 2021 Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 Typowy objaw Sondy Lambda. Temat przerabiałem w jednym z aut. Podmieniłem na dzień używkę od kolegi, co miał identyczne auto i problem znikł. Kupiłem nową i już nie wrócił. Po drodze wymieniłem świece, cewki, filtr paliwa. Byłem już tak zdesperowany,że chciałem wymieniac wtryskiwacze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 8 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 41 minut temu, Mihail napisał: Typowy objaw Sondy Lambda. Temat przerabiałem w jednym z aut. Mam używana sondę na podmianę. Jak czas pozwoli, to dzisiaj sprawdzę. Chociaż według wykresów z kompa pierwsza sonda pracuje poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihail Napisano 8 Maja 2021 Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 33 minuty temu, badyl1982 napisał: Mam używana sondę na podmianę. Jak czas pozwoli, to dzisiaj sprawdzę. Chociaż według wykresów z kompa pierwsza sonda pracuje poprawnie. A jak sprawdzałeś sondę? Na biegu jałowym, czy robiłeś również pomiary live, w trakcie jazdy? Bo jak na biegu jalowym, to bym się tym w ogóle nie sugerował, skoro zjawisko nasila w trakcie jazdy, na wyzszych obrotach, przy zmianie pogody. Stanie w miejscu i dodawanie gazu tez jest niemiarodajne bez obciazenia. Ewidentnie sonda świruje i komp źle dobiera AFR w niektorych sytuacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 8 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 40 minut temu, Mihail napisał: A jak sprawdzałeś sondę? Na biegu jałowym, czy robiłeś również pomiary live, w trakcie jazdy? Bo jak na biegu jalowym, to bym się tym w ogóle nie sugerował, skoro zjawisko nasila w trakcie jazdy, na wyzszych obrotach, przy zmianie pogody. Stanie w miejscu i dodawanie gazu tez jest niemiarodajne bez obciazenia. Ewidentnie sonda świruje i komp źle dobiera AFR w niektorych sytuacjach. Wszystkie próby robione były w trakcie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihail Napisano 8 Maja 2021 Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 6 minut temu, badyl1982 napisał: Wszystkie próby robione były w trakcie jazdy. mimo wszystko podmień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 8 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 15 minut temu, Mihail napisał: mimo wszystko podmień. Taki mam plan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 8 Maja 2021 Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 15 godzin temu, badyl1982 napisał: Forscan pokazuje błąd U0019. Wiecie co to za błąd? Forscan też opisuje co to za błąd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 8 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 (edytowane) Sonda podmieniona. To nie to. Zastanawia mnie jednak jej kolor, chyba nie powinna być taka brązowa? Edytowane 8 Maja 2021 przez badyl1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 8 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 40 minut temu, Vadero napisał: Forscan też opisuje co to za błąd... A no. Jest opis jak na zdjęciu. Niewiele mi to mówi? Wiesz o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 8 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 Chyba znalazłem przyczynę. Wykresy dla kąta otwarcia wtryskiwaczy. Wykres 1 faluje gdy występuje szarpanie. W pewnym momencie następuje skok wykresy i w tym momencie szarpanie nie występuje. Wykres 2, to przyspieszanie, gdy nie ma szarpania. Podmienię wtryskiwacze, zobaczę jaki będzie efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ancka Napisano 8 Maja 2021 Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 8 godzin temu, badyl1982 napisał: Wymieniona sonda przed katalizatorem? Czy w chłodniejsze deszczowe dni szarpał mocniej? Tak jest u mnie. Tak, ta przed katalizatorem, też mi się wydawało że mocniej odczuwalne było to w deszcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.