gilbert3 Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 Być może to pytanie już pojawiło się na tym forum, ale ja jestem za cienki, żeby je znaleźć. W każdym razie chciałbym się dowiedzieć czym się różni silnik Turbo Diesla produkowany przez VolksWagena z pompowtryskiwaczami od silnika Common Rail - stosowanym w innych silnikach TD innych producentów. Który z silników ma większy "zapas" mocy i który z nich jest bardziej ekologiczny i cichszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Być może to pytanie już pojawiło się na tym forum, ale ja jestem za > cienki, żeby je znaleźć. > W każdym razie chciałbym się dowiedzieć czym się różni silnik Turbo > Diesla produkowany przez VolksWagena z pompowtryskiwaczami od > silnika Common Rail - stosowanym w innych silnikach TD innych > producentów. Który z silników ma większy "zapas" mocy i który z > nich jest bardziej ekologiczny i cichszy. użytkuje auto z silnikiem na pompowtryskach i największą jego zaletą jest to że ma niezłego kpoa już od 1500 obr/min. Oczywiście jest to także kwestia turbiny o zmiennej geometrii łopatek ale wszystkie silniki z CR którymi jeździłem zbierały się dopiero powyżej 2000 tyś obrotów. Wadą PD są koszty ewentualnych napraw i kultura pracy a raczej jej brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Być może to pytanie już pojawiło się na tym forum, ale ja jestem za > cienki, żeby je znaleźć. > W każdym razie chciałbym się dowiedzieć czym się różni silnik Turbo > Diesla produkowany przez VolksWagena z pompowtryskiwaczami od > silnika Common Rail - stosowanym w innych silnikach TD innych > producentów. Który z silników ma większy "zapas" mocy i który z > nich jest bardziej ekologiczny i cichszy. zdecydowanie cichszy jest CR choć ja wolałbym mieć w swoim aucie PD a nie CR lubię dźwięk diesla na PD a ekologiczne to teraz muszą być wszystkie diesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > W każdym razie chciałbym się dowiedzieć czym się różni silnik Turbo > Diesla produkowany przez VolksWagena z pompowtryskiwaczami od > silnika Common Rail - stosowanym w innych silnikach TD innych > producentów. Silniki na PD to technika rodem z Zilow z lata 50-60tych prymityw i tyle zas CR to szyna wysokocisnieniowa w technologii poczatku lat 90tych (caly czas mowa o XXwieku ) Który z silników ma większy "zapas" mocy i który z > nich jest bardziej ekologiczny i cichszy. Zapas mocy to raczej domena PD (pompowtryskow) ,ekologia chyba na porownywalnym poziomie (dpf) moze z plusem na korzysc mercow z bluetec czy jak to sie zwie, Cichszy --> CR i tylko CR wiem z wlasnego doswiadczenia ,ze nietylko cichszy co i kulturalniejszy w pracy a porownanie mam silnikow od podobnych parametra a mianowicie 1.9TDI w GOlfie V i 1.9JTD w Doblo oba po 105koni no i w golfie jest bardzo glosno a od wibracji silnika jest masaz stop w doblo dopiero przy wyzszych obrotach i na zimno wiem ,ze mam diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 a fiaty z jtd sa takie ciche hahaha-to jest wlasnie fanatyzm do marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > a fiaty z jtd sa takie ciche hahaha-to jest wlasnie fanatyzm do marki Zapraszam do Szczecina Postawimy obok Golfa i Doblo potem wsiadziemy i przejedziemy sie kazdym z autek i kita Ci zmieknie... A Ty fanatycznie bronisz VAGA A ja fanatycznie bronie CR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Wadą PD są koszty ewentualnych napraw To niestety wada tak samo PD jak i CR nie wolno lac syfu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Zapraszam do Szczecina > Postawimy obok Golfa i Doblo potem wsiadziemy i przejedziemy sie > kazdym z autek i kita Ci zmieknie... > A Ty fanatycznie bronisz VAGA > A ja fanatycznie bronie CR ale ja mam 2 CR i VAGa i nie bujam w oblokach z uwielbienia do jakies badziewnej marki widziales gdzies zebym bronil vaga???? klopoty z czytaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > ale ja mam 2 CR i VAGa i nie bujam w oblokach z uwielbienia do jakies > badziewnej marki No to chyba widzisz roznice miedzy PD a CR bo ja widze i to zasadniczo w doblo nie ma masazu stop... > widziales gdzies zebym bronil vaga???? klopoty z czytaniem Ale cie ruszylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > No to chyba widzisz roznice miedzy PD a CR bo ja widze i to widze ze te wychwalane Cr to klekoty jak i inne > zasadniczo w doblo nie ma masazu stop... w takim razie doblo to super woz > Ale cie ruszylo wybacz ale wole kobiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > widze ze te wychwalane Cr to klekoty jak i inne Ja tam widze duza roznice miedzy 1.9TDI PD a 1.9JTD CR > w takim razie doblo to super woz Oj tak dobrze to nie jest ale nie narzekam. > wybacz ale wole kobiety JA tysh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Być może to pytanie już pojawiło się na tym forum, ale ja jestem za > cienki, żeby je znaleźć. > W każdym razie chciałbym się dowiedzieć czym się różni silnik Turbo > Diesla produkowany przez VolksWagena z pompowtryskiwaczami od > silnika Common Rail - stosowanym w innych silnikach TD innych > producentów. Który z silników ma większy "zapas" mocy i który z > nich jest bardziej ekologiczny i cichszy. PD juz za niedługo nie będzie w produkcji bo nie będzie spełniało ostrych norm spalin CR jest bardziej rozwojowe i te normy spokojnie spełni Niestety CR jest chyba zdecydowanie bardziej awaryjnym systemem lub jak kto chce bardziej wrażliwym na paliwo i jednak droższym w naprawie a który głosny to nie pisze bo jak ktoś chce cicho to niech se benzyne kupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > CR jest bardziej rozwojowe i te normy spokojnie spełni Ostatnio czytalem ,ze za rok VAG wypuszcza pierwszy silnik z CR i ma byc to ich najekologiczniejszy silnik w historii. > Niestety CR jest chyba zdecydowanie bardziej awaryjnym systemem lub > jak kto chce bardziej wrażliwym na paliwo > i jednak droższym w naprawie No niestety > a który głosny to nie pisze bo jak ktoś chce cicho to niech se > benzyne kupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Ostatnio czytalem ,ze za rok VAG wypuszcza pierwszy silnik z CR gdzie to czytales? bo vag juz od lat posiada CR w ofercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Ostatnio czytalem ,ze za rok VAG wypuszcza pierwszy silnik z CR i ma przykładowy klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > gdzie to czytales? bo vag juz od lat posiada CR w ofercie http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/13892/__Super-ekologiczny-silnik-Diesla.html pierwszy taki eko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > przykładowy klik Łomatko!!! Kupeta w dizlu i do tego 6 s. do paczki! Świat sie kończy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Łomatko!!! Kupeta w dizlu i do tego 6 s. do paczki! > Świat sie kończy!!! ważne jest to, ze to CR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > ważne jest to, ze to CR Dobrze,ze nie 2.2 bo jak cieply to cicho chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > gdzie to czytales? bo vag juz od lat posiada CR w ofercie Ale jakby nie było teraz jest do tego zmuszony przez normy a szkoda bo myśle że PD jest lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Ale jakby nie było teraz jest do tego zmuszony przez normy a szkoda > bo myśle że PD jest lepszy nie tylko Ty tak myślisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Ale jakby nie było teraz jest do tego zmuszony przez normy a szkoda > bo myśle że PD jest lepszy Masz do tego prawo. Ja uwazam,ze to straszny klekot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dworaq Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > Masz do tego prawo. Ja uwazam,ze to straszny klekot. i niektórzy dla tego klekotu kupują PD lubię dźwięk diesla szkoda tylko że go nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irishpiter Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > i niektórzy dla tego klekotu kupują PD lubię dźwięk diesla szkoda > tylko że go nie mam dzwięk jak dzwięk ale wibracje szczególnie w PD to już ciężej polubić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 7 Września 2007 Udostępnij Napisano 7 Września 2007 > i niektórzy dla tego klekotu kupują PD lubię dźwięk diesla szkoda > tylko że go nie mam Masz przecierz benzynowego Diesla na gaz Przynajmniej ja takie użytkuje w marei Te wtryskiwacze brc troche pykają, prawie jak CR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bb_maciek Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > dzwięk jak dzwięk ale wibracje szczególnie w PD to już ciężej polubić dźwięk i wibracje to główne czynniki, które sprawiły, że zrezygnowałem z zakupu samochodu z silnikiem na PD i kupiłem CR. Do tej pory nie żałuję a autko ma o niebo lepszą kulturę pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woyt Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > gdzie to czytales? bo vag juz od lat posiada CR w ofercie Jeśli nie masz nic merytorycznego do dodania, to stul jadaczkę proszę Cię bardzo, nasz Ty "kolego". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dworaq Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > Masz przecierz benzynowego Diesla na gaz > Przynajmniej ja takie użytkuje w marei > Te wtryskiwacze brc troche pykają, prawie jak CR dokładnie taka mała namiastka diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > Jeśli nie masz nic merytorycznego do dodania, to stul jadaczkę proszę > Cię bardzo, nasz Ty "kolego". to co Ty napisales jest merytoryczne odnosnie tego tematu???? grzeczniej prosze to tak na przyszlosc a kolegow szukaj sobie gdzie indziej jesli masz jakies osobiste problemy. PS teraz widze ze to fanatyk fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > to co Ty napisales jest merytoryczne odnosnie tego tematu???? Panowie nalegam na dyskuję merytoryczną i na poziomie. Bany już w tym wątku były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 juz byly bany??? to przeoczylem mysle ze to kolejny topic w ktorym beda sie scierac fanatycy a prawda jest taka ze wszystkie to klekoty a istotne jest tylko jak bardzo jest dopracowana konstrukacja auta a co za tym wyciszenie wnetrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > juz byly bany??? to przeoczylem Silent killer > mysle ze to kolejny topic w ktorym beda sie scierac fanatycy Temat do dyskusji jest ciekawy, poglądy na wiele spraw czasem skrajnie różne ale to nie znaczy żeby robić tu hydepark Tak więc nerwy na wodzy proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > juz byly bany??? to przeoczylem > mysle ze to kolejny topic w ktorym beda sie scierac fanatycy a > prawda jest taka ze wszystkie to klekoty a istotne jest tylko > jak bardzo jest dopracowana konstrukacja auta a co za tym > wyciszenie wnetrza to że koncern VAG jest najlepszy na świecie, to widomo nie od dziś. a wszystkie inne wynalazki typu fiat i inne badziwie to do niczego sie nie nadają żartowałem oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 z tego co zauwalzylem pompowtryskiwacze - jezdzilem Octavia 1,9 110 PS, silink w nie wyposazony ma bardziej "brutalna" charakterystyke pracy, CR natomiast , w Corolli 2,0 116PS moc rozwija plynniej. Moze powiedziane to bedzie na wyrost ale silnik z CR ma charakrerystke zblizona do silnika benzynowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > z tego co zauwalzylem pompowtryskiwacze - jezdzilem Octavia 1,9 110 > PS, silink w nie wyposazony ma bardziej "brutalna" > charakterystyke pracy, CR natomiast , w Corolli 2,0 116PS moc > rozwija plynniej. Moze powiedziane to bedzie na wyrost ale > silnik z CR ma charakrerystke zblizona do silnika benzynowego. masz dużo racji, tylko jeden szczegół - Octa I 1,9 TDI 110PS nie ma pompowtrysków tylko zwykłą pompe. Na pompowtryskach silniki pracują jeszcze głośniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2007 kilka cech PD w stosunku do typowych CR: - lepsze osiągi - mniejsze zużycie paliwa - dużo większy potencjał w kwestii podnoszenia mocy - niska kultura pracy - dźwięk i wibracje - generalnie duża dostępność części i w miarę tanie naprawy. - mniej awaryjny - "brutal" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > masz dużo racji, tylko jeden szczegół - Octa I 1,9 TDI 110PS nie ma > pompowtrysków tylko zwykłą pompe. Na pompowtryskach silniki > pracują jeszcze głośniej nie tyle głośniej, co inaczej - imho bardziej twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > Który z silników ma większy "zapas" mocy i który z > nich jest bardziej ekologiczny i cichszy. to proste... PD ma większy zapas mocy, natomiast eco i kultura pracy tylko i wyłącznie CR... zresztą z tego powodu PD niebawem zniknie z oferty vw i pozostanie tylko do użytku agregatów i motopomp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > to proste... PD ma większy zapas mocy, natomiast eco i kultura pracy > tylko i wyłącznie CR... > zresztą z tego powodu PD niebawem zniknie z oferty vw i pozostanie > tylko do użytku agregatów i motopomp... a wszystko przez coraz to bardziej zaostrzone normy emisji spalin minusem PD niewatpliewie jest brak mozliwosci realizacji dotryskow (CR w ostatniej generacji robi ich 5) - tak waznych dla zielonych ktorzy chcieliby zeby z rury wydechowej wypadaly kwiatki wraz z gorskim powietrzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tarpan Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 V V od przyszłego roku rezygnuje z pompowtryskiwaczy.Uznali że silniki z nimi osiągneły kres rozwoju.Ale jak przyznają głównie chodzi o koszty.Nie wiem czemu CR kojarzy się z Fiatem. Pierwszym samochodem z CR było chyba Audi ale nie jestem pewien ,napewno jednak nie Fiat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 > o koszty.Nie wiem czemu CR kojarzy się z Fiatem. Pierwszym > samochodem z CR było chyba Audi ale nie jestem pewien ,napewno > jednak nie Fiat. cytujac wikipedie: "The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD and later on that same year Mercedes-Benz E 320 CDI". A Alfa to do Fiata nalezy jakby nie patrzec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > V V od przyszłego roku rezygnuje z pompowtryskiwaczy.Uznali że > silniki z nimi osiągneły kres rozwoju.Ale jak przyznają głównie > chodzi > o koszty.Nie wiem czemu CR kojarzy się z Fiatem. Pierwszym > samochodem z CR było chyba Audi ale nie jestem pewien ,napewno > jednak nie Fiat. Pomyliło Ci się chyba z bezpośrednim wtryskiem paliwa w dieslu który to po raz pierwszy został zastosowany w Audi na przełomie lat 80 i 90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > Pomyliło Ci się chyba z bezpośrednim wtryskiem paliwa w dieslu który > to po raz pierwszy został zastosowany w Audi na przełomie lat 80 > i 90. zeby nie bylo afery to uscisle ze audi zastosowalo pierwszy raz silnik diesla z bezposrednim wtryskiem w ktorym dawka byla sterowana elektronicznie bo sam wtrysk bezposredni to idea stara jak swiat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > zeby nie bylo afery to uscisle ze audi zastosowalo pierwszy > raz silnik diesla z bezposrednim wtryskiem w ktorym dawka byla > sterowana elektronicznie > bo sam wtrysk bezposredni to idea stara jak swiat Dokladnie kolega ma racje, sam wtrysk bezposredni mozna spotkac w starych kombajnach i sam. ciezarowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > zeby nie bylo afery to uscisle ze audi zastosowalo pierwszy > raz silnik diesla z bezposrednim wtryskiem w ktorym dawka byla > sterowana elektronicznie > bo sam wtrysk bezposredni to idea stara jak swiat to racja, mnie chodziło bardziej o skojarzenie z czymś Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > Nie wiem czemu CR kojarzy się z Fiatem. Bo CR to dziecko Fiata i Boscha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > Bo CR to dziecko Fiata i Boscha. Nieprawda. CR było znane od dawna. Fiat opatentował pewne rozwiązania, to fakt, ale nie jest to jego dziecko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 11 Września 2007 Udostępnij Napisano 11 Września 2007 > kilka cech PD w stosunku do typowych CR: > - lepsze osiągi > - mniejsze zużycie paliwa bezdura > - dużo większy potencjał w kwestii podnoszenia mocy tuning to zuo > - niska kultura pracy - dźwięk i wibracje > - generalnie duża dostępność części i w miarę tanie naprawy. > - mniej awaryjny bezdura > - "brutal" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 11 Września 2007 Udostępnij Napisano 11 Września 2007 > bezdura > tuning to zuo > bezdura 1. PD przy zbliżonej mocy i osiągach ma mniejsze zużycie paliwa niż CR, przynajmniej przy moim stylu jazdy 2. Tuning to dobro 3. "generalnie duża dostępność części i w miarę tanie naprawy" - naprawdę tak jest w porównaniu z CR - mam porównanie z Mondeo i 407. 4. "mniej awaryjny" - tu też mam porównanie z powyższymi i zdania nie zmienię 5. "brutal" - no takie jest PD w porównaniu z CR chodzi o sposób rozwijania mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 11 Września 2007 Udostępnij Napisano 11 Września 2007 > 1. PD przy zbliżonej mocy i osiągach ma mniejsze zużycie paliwa niż > CR, przynajmniej przy moim stylu jazdy 1.9 tdi w toledo i moje 2.0 w d4d oba 90 kucy moment prawie taki sam generalnie prawi identyczne parametry. U mnie spalanie od 0.5 do 1 w mieście mniej w trasie max do 0.5 na moją korzyść. > 2. Tuning to dobro zło toyota nie chce sie dać sciągnąć do kompa tylko boxy > 3. "generalnie duża dostępność części i w miarę tanie naprawy" - > naprawdę tak jest w porównaniu z CR - mam porównanie z Mondeo i > 407. Ford gówno wort. A peugot i fiat to jego brat (za jakiś rok pogadamy na reazie 3 miechy użytkuje i dopiero 10 kkm pyknęło wiec z rok jeszcze poczekam na opinie ) > 4. "mniej awaryjny" - tu też mam porównanie z powyższymi i zdania nie > zmienię Ja też zdania nie zmienie: Ford gówno wort. A peugot i fiat to jego brat > 5. "brutal" - no takie jest PD w porównaniu z CR chodzi o sposób > rozwijania mocy to fakt moim dieselkim jeździ sie jak benzyną, ciągnie w pełnym zakresie praktycznie tak samo nie czuć tego charakterystycznego dla tdi koniecia w plecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.