Skocz do zawartości

500 ABARTH = 200KM


luki7wwl

Rekomendowane odpowiedzi

> a ten ma pewnie jeszcze większą sprężarkę. I masę innych zmian, od

> wtrysków zaczynając.

to pięknie ok.gif - fakt faktem że zabawy producentów z małymi doładowanymi silniczkami

trwają w najlepsze palacz.gif ciekawe do jakiej mocy z 1,4 dojdziemy hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widać spory zapas mocy mają te 1,4 T - raz 120 raz 150 a raz 200

> i wszystko to zapewne za sprawą softu

te same to te wersje silnikowe mają zapewne tylko bloki silnika ......

napewno sie róznią turbiną, wtryskami, IC, wydechem etc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie porownuj np. 150KM z 1.8 do 200KM z 1.4

> loche musi miec niezła (widac to po max mocy powyzej 6tys) i przy

> 2tys obr nie wierze ze juz dmucha na tyle ze jest problem z

> ruszaniem

> pzdr

tym gorzej bo żeby czymś takim efektywnie (czytaj szybko zlosnik.gif ) wystartować musisz iść w wyższe obroty żeby go nie zmulić więc jeszcze trudniej ruszyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widać spory zapas mocy mają te 1,4 T - raz 120 raz 150 a raz 200

> i wszystko to zapewne za sprawą softu

> poza tym ciekawe jaka zasada kieruje marketingiem że produkują akurat

> 49 sztuk a nie 50 czy 54 ?

z softu raczej nie wykrecisz 80 koni , bankowo wiekszy IC wieksze turbo inny wtrysk ,inny soft no i pompa pewnie 190

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tym gorzej bo żeby czymś takim efektywnie (czytaj szybko )

> wystartować musisz iść w wyższe obroty żeby go nie zmulić więc

> jeszcze trudniej ruszyć...

no jeszcze zalezy o jakim ruszaniu mówimy zlosnik.gif bo ja pisałem o "cywilnym"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cena będzie nieadekwatna do osiągów.

Ja tam na osiągach się nie znam zlosnik.gif , ale wiem, że jak wiele osób podnieca się autem dosyć mało funkcjonalnym z mocnym silnikiem to oznacza, że mało nie bedzie kosztowało zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z softu raczej nie wykrecisz 80 koni , bankowo wiekszy IC wieksze

> turbo inny wtrysk ,inny soft no i pompa pewnie 190

dokładnie - jak nic trza wiecej dmuchac (tym samym wiecej podlac)

wzmocnic dół i modlić się , żeby nie wystartowało wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Adam dobrze pisze... szybki i efektywny start tym autem (nawet ze

> szperą) nie będzie łatwy.

zgodze sie , przedni naped , mała masa i duzo Nm w doładowanej jednosce nei sprzyjaja dynamicznym startom

mi bardziej chodziło , ze w cywilnej jeździe nei bedzie problemu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Adam dobrze pisze... szybki i efektywny start tym autem (nawet ze

> szperą) nie będzie łatwy .

Klucz do całej dyskusji, on nie ma być łatwy tylko możliwy. To auto dla ludzi którzy potrafią jeździć i stać ich żeby pośmigać po torze grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klucz do całej dyskusji, on nie ma być łatwy tylko możliwy. To auto

> dla ludzi którzy potrafią jeździć i stać ich żeby pośmigać po

> torze

tacy ludzie kupią sobie właściwy samochód na tor, a nie fiata 500 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to pięknie - fakt faktem że zabawy producentów z małymi doładowanymi

> silniczkami

> trwają w najlepsze ciekawe do jakiej mocy z 1,4 dojdziemy

mysle , ze seryjnei chyba nie bedzie silniejszych (no moze kwestia 10% korekcji tu i uwdzie)

poprostu koszty mocno wzrastaja przygotowujac silnik do takich mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a o co? o funkcjonalne auto w segmencie rodzinnym? ... raczej

> bagaznik za mały

Jeżeli tego nie rozumiesz to nie jest to auto dla ciebie 270751858-jezyk.gif

Poza tym, wypowiadacie się w temacie którego nie znacie, więc o co tyle krzyku grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://www.motofakty.pl/artykul/200_konna_piecsetka.html

> szkoda ze tylko 49 sztuk na naszych drogach to pewnie za szybko go

> niezobaczymy

Niby wszystko fajnie - mała masa, duża moc silnika, duże kołka, dobre hamulce... tylko dlaczego ona taki brzydki passed_out.gif Wygląda jak dzieło "wiejskiego tuningu" sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o co?

> poza snobizmem wynikającym z posiadania jednego z 49 egzemplarzy?

Samochody posiadają duszę, to tak jak z kobietami, nie każda która jest ładna musi być super grinser006.gif

SP Ja marzę o Fiacie 124 Coupe, stare, nie jedzie, stylistycznie obojętne - a jednak jestem w nim zakochany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widać spory zapas mocy mają te 1,4 T - raz 120 raz 150 a raz 200

> i wszystko to zapewne za sprawą softu

czy uważasz, że wgranie pliku z dyskietki sprawi, że przybędzie prawie sto koni? takie bajki to w grach komputerowych są...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy uważasz, że wgranie pliku z dyskietki sprawi, że przybędzie

> prawie sto koni? takie bajki to w grach komputerowych są...

Zwłaszcza jak ktoś wierzy w takie bajki, że z pojemności 1.4 wyciągnie 200 koni hehe.gif, i to nie w OBR ale w seryjnym produkcyjnym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy uważasz, że wgranie pliku z dyskietki sprawi, że przybędzie

> prawie sto koni? takie bajki to w grach komputerowych są...

nie, nie uważam - pytam tylko...

ktoś tu powiedział wcześniej, że miedzy 120 a 150 jest tylko inna turbina...i soft...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zwłaszcza jak ktoś wierzy w takie bajki, że z pojemności 1.4

> wyciągnie 200 koni , i to nie w OBR ale w seryjnym produkcyjnym

> samochodzie.

ja bym się tak nie śmiał - seryjne z 1,4 jest już 170

Quote:

najnowsze TSI, które z pojemności 1,4 litra może wycisnąć aż 170 KM (121 koni z litra pojemności). Udało się przy okazji wyeliminować efekt turbodziury - do 2000 obr./min silnik wspomaga kompresor, od 2000 do ok. 3500 obr./min - kompresor i turbosprężarka, a powyżej 3500 obrotów - już tylko turbosprężarka.


jest co prawda dodatkowo kompresor ale dalej jest to 1,4...

za niedługo zapewne będzie więc 200 w serii i to w aucie rodzinnym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy takiej mocy i małej masie pojazdu autko raczej z miejsca nie

> ruszy, a co dopiero skręci. No chyba że ma jakąś szpere, ale nie

> zdaje mi się, że o tym pomyśleli.

> ładne autko do jeźdżenia na wprost na suchej nawierzchni

zdziwił byś sie jak jeździ wersja troszkę słabsza tego autka skromny.gif a jak ładnie mruczy love.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.