Prozaq Napisano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2008 Jak w temacie Co można w tej jednostce napędowej poprawić,zdłubać itp żeby auto coraz lepiej odpychało się do przodu ?Kolektor rurowy jakiś markowy np. Supersprinta-to wiem Ostre wałki np. świątka i program zrobiony pod nie?-to wiem A może próbować odpalić ten silnik na hybrydzie(obecnie całośc jest spięta na elektronice MM z PI )Modzić wydech?To chyba nie ma sensu,obecnie całośc oprócz kolektora wydechowego z PI jest oparta na częściach SS-a Zmodyfikować układ zasilania?Przepustnica to 46mm z 1,6 16v i dolot węglara Co można zrobić jeszcze by urwać tych pare setnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2008 > Jak w temacie Co można w tej jednostce napędowej poprawić,zdłubać itp > żeby auto coraz lepiej odpychało się do przodu ?Kolektor rurowy > jakiś markowy np. Supersprinta-to wiem Ostre wałki np. świątka i > program zrobiony pod nie?-to wiem A może próbować odpalić ten > silnik na hybrydzie(obecnie całośc jest spięta na elektronice MM > z PI )Modzić wydech?To chyba nie ma sensu,obecnie całośc oprócz > kolektora wydechowego z PI jest oparta na częściach SS-a > Zmodyfikować układ zasilania?Przepustnica to 46mm z 1,6 16v i > dolot węglara Co można zrobić jeszcze by urwać tych pare > setnych? 4P robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2008 > 4P robic dodam,że auto ma służyć do codziennej jazdy i nie może utracić nic ze swojej funkcjonalności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2008 > dodam,że auto ma służyć do codziennej jazdy i nie może utracić nic ze > swojej funkcjonalności raptem spalanie wzrosnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xavier1985 Napisano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2008 > Jak w temacie Co można w tej jednostce napędowej poprawić,zdłubać itp > żeby auto coraz lepiej odpychało się do przodu ?Kolektor rurowy > jakiś markowy np. Supersprinta-to wiem Ostre wałki np. świątka i > program zrobiony pod nie?-to wiem A może próbować odpalić ten > silnik na hybrydzie(obecnie całośc jest spięta na elektronice MM > z PI )Modzić wydech?To chyba nie ma sensu,obecnie całośc oprócz > kolektora wydechowego z PI jest oparta na częściach SS-a > Zmodyfikować układ zasilania?Przepustnica to 46mm z 1,6 16v i > dolot węglara Co można zrobić jeszcze by urwać tych pare > setnych? Ja bym zalozyl hybryde nastepnie kupil jakies waleczki kici kici bo jakoscia bija na glowe ten polski syf i potem porgramik pod to zaleta tego jest taka ze silnik bedzie rowniej pracowal przy ostrych walkach niz na el z p1 i do tego rownomierniej bedzie rozlozona moci moment tak jak u Lincolna ze auto ciagnie w kazdym zakresie obrotow od bodajze 2 tys do odcinki jedzie mniej wiecej tak samo co dla mnie do codziennej jazdy chyba jest wielkim plusem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2008 > Ja bym zalozyl hybryde nastepnie kupil jakies waleczki kici kici bo > jakoscia bija na glowe ten polski syf i potem porgramik pod to > zaleta tego jest taka ze silnik bedzie rowniej pracowal przy > ostrych walkach niz na el z p1 i do tego rownomierniej bedzie > rozlozona moci moment tak jak u Lincolna ze auto ciagnie w > kazdym zakresie obrotow od bodajze 2 tys do odcinki jedzie mniej > wiecej tak samo co dla mnie do codziennej jazdy chyba jest > wielkim plusem Przed tym wypadałoby jeszcze zajrzeć do głowicy - kanały, zawory, prowadnice, obróbka komory spalania i rozsądne doprężenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > Ja bym zalozyl hybryde nastepnie kupil jakies waleczki kici kici bo > jakoscia bija na glowe ten polski syf i potem porgramik pod to > zaleta tego jest taka ze silnik bedzie rowniej pracowal przy > ostrych walkach niz na el z p1 i do tego rownomierniej bedzie > rozlozona moci moment tak jak u Lincolna ze auto ciagnie w > kazdym zakresie obrotow od bodajze 2 tys do odcinki jedzie mniej > wiecej tak samo co dla mnie do codziennej jazdy chyba jest > wielkim plusem jak ja uwielbiam jak ktoś takie bajki opowiada na MM i na hybrydzie da sie uzyskać taką samą kulture pracy, a moment możesz sobie malowac jak Ci sie podoba.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 elektronika z p1 wałki świątek r259 koło zamachowe odchudzić - tylko ze na serii oponach utrata trakcji bedzie duża wtedy kolektor wiesz jaki fi50 siakis tłumik na koniec o przelocie fi 50 np asmet dolot chip wiesz jaki-ale mozna poprawic p 1.6 16v ssacy poprawic z deka - ale o to pytaj greena i to jest u mnie i wiesz jak jezdzi dodam ze po wałkach prawie nic nie przerywa- nie odczuwalne praktycznie jałowy jest stabilny do codziennej jazdy jak ulał pozniej mozesz jeszcze głowice zrobic - tez do codzinnej jazdy siem nada jeszcze jak ma byc hard to wałki pod mechanike+głowice pod to zapodac 4p odelzyc dol coby krecic 9000 i wystroic i masz ok 150km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > Ja bym zalozyl hybryde nastepnie kupil jakies waleczki kici kici bo > jakoscia bija na glowe ten polski syf i potem porgramik pod to > zaleta tego jest taka ze silnik bedzie rowniej pracowal przy > ostrych walkach niz na el z p1 i do tego rownomierniej bedzie > rozlozona moci moment tak jak u Lincolna ze auto ciagnie w > kazdym zakresie obrotow od bodajze 2 tys do odcinki jedzie mniej > wiecej tak samo co dla mnie do codziennej jazdy chyba jest > wielkim plusem na hybrydzie nie jedzie na MM jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 taka ta jego hybryda prędka że od roku nie pochwalił sie wykresem i chyba nie jeździłeś żadnym innym 1.4 skoro twierdzisz że jego jest takie super fajne i ciągnie z samego dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 Możesz odchudzić zamach-oczywiście w miare rozsądku do -25-30% to maks. Pozatym poprawić kanały w głowicy i wyciąc prowadnice. Wiecej w 16V do codziennej jazdy siem raczej nienadaje. Doprężać nie polecam. Kolektor ssący bym zostawił-on mam naprawde duże rezerwy- i jest dość dobrze zrobiony. Reszta tak jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > dodam,że auto ma służyć do codziennej jazdy i nie może utracić nic ze > swojej funkcjonalności to max co można zrobić to jest to co mam u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > to max co można zrobić to jest to co mam u siebie tak myślisz? A zastosowanie tego trapezowego kolektora ssącego?Chętnie bym tutaj wysłuchał opinii Greena bo przecież wystrugał taki kolektor,ale zaraz go sprzedawał na centogiełdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > tak myślisz? A zastosowanie tego trapezowego kolektora > ssącego?Chętnie bym tutaj wysłuchał opinii Greena bo przecież > wystrugał taki kolektor,ale zaraz go sprzedawał na centogiełdzie bey tez taki mial u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > bey tez taki mial u siebie i dalej mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > i dalej mam czekam na recenzje warto coś takiego strugać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > czekam na recenzje warto coś takiego strugać? hmm co do pracy silnika rewelka eleganckie obroty stabilne brak falowan . co do przyspieszania to jak 1 raz zalozylem to mialem rogala , teraz to juz mnei nie kreci nic w tym aucie... ale ja mam tam 60mm przepustnice... inni maja ta mneijsza 4x chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xavier1985 Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > jak ja uwielbiam jak ktoś takie bajki opowiada > na MM i na hybrydzie da sie uzyskać taką samą kulture pracy, a moment > możesz sobie malowac jak Ci sie podoba.... Zlozyles juz jakas hybryde ? i do tego polskie walki sa lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > Zlozyles juz jakas hybryde ? i do tego polskie walki sa lepsze nasz Tomcio nie lubi sie brudzic... on tylko wie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xavier1985 Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > taka ta jego hybryda prędka że od roku nie pochwalił sie wykresem > i chyba nie jeździłeś żadnym innym 1.4 skoro twierdzisz że jego jest > takie super fajne i ciągnie z samego dołu Panie w ktoryms poscie pisałem wrzućmy na luzz i powtórzę to jeszcze raz tu nie ma sie o co spierac co lepsze a co gorsze pisze co mi by lepiej pasowalo do jazdy na codzien i co widzialem i to mi odpowiada pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > Panie w ktoryms poscie pisałem wrzućmy na luzz i powtórzę to > jeszcze raz tu nie ma sie o co spierac co lepsze a co gorsze > pisze co mi by lepiej pasowalo do jazdy na codzien i co > widzialem i to mi odpowiada pozdro swoje 1,4 masz na hybrydzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > tak myślisz? A zastosowanie tego trapezowego kolektora > ssącego?Chętnie bym tutaj wysłuchał opinii Greena bo przecież > wystrugał taki kolektor,ale zaraz go sprzedawał na centogiełdzie sprzedawałem bo chwilowo odechciało mi się dłubać przy struclu ale chęci znowu wróciły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > Zlozyles juz jakas hybryde ? nie i nie popełnie tego błędu...... > i do tego polskie walki sa lepsze nigdy tego nie powiedziałem i nie powiem..... zawsze twierdziłem że jak wałki to tylko cat cams albo ich "podrobienie" przez heinricha...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > nasz Tomcio nie lubi sie brudzic... on tylko wie lepiej drogi Sebastianku prz*pie*dal*nku w swoim życiu złożyłem więcej silników niż ty na oczy widziałeś...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > Panie w ktoryms poscie pisałem wrzućmy na luzz i powtórzę to > jeszcze raz tu nie ma sie o co spierac co lepsze a co gorsze > pisze co mi by lepiej pasowalo do jazdy na codzien i co > widzialem i to mi odpowiada pozdro no ale jezdziłeś 1.4 na starym MM czy nie ? Jeśli nie to skąd wiesz że nie równo ciągnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > drogi Sebastianku prz*pie*dal*nku w swoim życiu złożyłem więcej > silników niż ty na oczy widziałeś...... zapewne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 a co z szpachlowa buda cc ? nie pyklo ze bude seja kupiles ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xavier1985 Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > no ale jezdziłeś 1.4 na starym MM czy nie ? Jeśli nie to skąd wiesz > że nie równo ciągnie ? Niestety narazie nie mialem okazji Opieram sie jedynie na tym co mi mowily osoby ktore mialy porownanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 wiesz hybryda jest chu...wa dla ludzi ktorzy nie umieja jej ogarnac najlepiej w ten sposob sie bronic hehe a jak pewien pan z zabrza na swoim mm 1,4 nie chcial sie startnac tak dalej nie chce wiec co tu gadac tak rowno pracuje tak pieknie chodzi ale na borkach kipiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xavier1985 Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > wiesz hybryda jest chu...wa dla ludzi ktorzy nie umieja jej ogarnac > najlepiej w ten sposob sie bronic hehe > a jak pewien pan z zabrza na swoim mm 1,4 nie chcial sie startnac tak > dalej nie chce wiec co tu gadac > tak rowno pracuje tak pieknie chodzi ale na borkach kipiało No dokladnie fiat po wuja zrobil ta elektronike do nowego silnika tak dla jaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 sadze ze po to by kopiarka tommi nie dal sobie z tym rady lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > No dokladnie fiat po wuja zrobil ta elektronike do nowego silnika tak > dla jaj wszyscy juz po pifku i czipsach ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 czipsów nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > czipsów nie było idz spac bo jutro walczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 si si cento czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 moj tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 > tak rowno pracuje tak pieknie chodzi ale na borkach kipiało i tak pięknie z gadki da się wystrugać twoje 115km którym przechwalasz się od roku a wykresu jak nie było tak nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.