Skocz do zawartości

1,4 16v,co można zdłubać ,a co poprawić...


Prozaq

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie ok.gifCo można w tej jednostce napędowej poprawić,zdłubać itp żeby auto coraz lepiej odpychało się do przodu ok.gif?Kolektor rurowy jakiś markowy np. Supersprinta-to wiem ok.gifOstre wałki np. świątka i program zrobiony pod nie?-to wiem ok.gifA może próbować odpalić ten silnik na hybrydzie(obecnie całośc jest spięta na elektronice MM z PI ok.gif)Modzić wydech?To chyba nie ma sensu,obecnie całośc oprócz kolektora wydechowego z PI jest oparta na częściach SS-a ok.gifZmodyfikować układ zasilania?Przepustnica to 46mm z 1,6 16v i dolot węglara ok.gifCo można zrobić jeszcze by urwać tych pare setnych? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie Co można w tej jednostce napędowej poprawić,zdłubać itp

> żeby auto coraz lepiej odpychało się do przodu ?Kolektor rurowy

> jakiś markowy np. Supersprinta-to wiem Ostre wałki np. świątka i

> program zrobiony pod nie?-to wiem A może próbować odpalić ten

> silnik na hybrydzie(obecnie całośc jest spięta na elektronice MM

> z PI )Modzić wydech?To chyba nie ma sensu,obecnie całośc oprócz

> kolektora wydechowego z PI jest oparta na częściach SS-a

> Zmodyfikować układ zasilania?Przepustnica to 46mm z 1,6 16v i

> dolot węglara Co można zrobić jeszcze by urwać tych pare

> setnych?

4P robic ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie Co można w tej jednostce napędowej poprawić,zdłubać itp

> żeby auto coraz lepiej odpychało się do przodu ?Kolektor rurowy

> jakiś markowy np. Supersprinta-to wiem Ostre wałki np. świątka i

> program zrobiony pod nie?-to wiem A może próbować odpalić ten

> silnik na hybrydzie(obecnie całośc jest spięta na elektronice MM

> z PI )Modzić wydech?To chyba nie ma sensu,obecnie całośc oprócz

> kolektora wydechowego z PI jest oparta na częściach SS-a

> Zmodyfikować układ zasilania?Przepustnica to 46mm z 1,6 16v i

> dolot węglara Co można zrobić jeszcze by urwać tych pare

> setnych?

Ja bym zalozyl hybryde nastepnie kupil jakies waleczki kici kici bo jakoscia bija na glowe ten polski syf i potem porgramik pod to zaleta tego jest taka ze silnik bedzie rowniej pracowal przy ostrych walkach niz na el z p1 i do tego rownomierniej bedzie rozlozona moci moment tak jak u Lincolna ze auto ciagnie w kazdym zakresie obrotow od bodajze 2 tys do odcinki jedzie mniej wiecej tak samo co dla mnie do codziennej jazdy chyba jest wielkim plusem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym zalozyl hybryde nastepnie kupil jakies waleczki kici kici bo

> jakoscia bija na glowe ten polski syf i potem porgramik pod to

> zaleta tego jest taka ze silnik bedzie rowniej pracowal przy

> ostrych walkach niz na el z p1 i do tego rownomierniej bedzie

> rozlozona moci moment tak jak u Lincolna ze auto ciagnie w

> kazdym zakresie obrotow od bodajze 2 tys do odcinki jedzie mniej

> wiecej tak samo co dla mnie do codziennej jazdy chyba jest

> wielkim plusem

Przed tym wypadałoby jeszcze zajrzeć do głowicy - kanały, zawory, prowadnice, obróbka komory spalania i rozsądne doprężenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym zalozyl hybryde nastepnie kupil jakies waleczki kici kici bo

> jakoscia bija na glowe ten polski syf i potem porgramik pod to

> zaleta tego jest taka ze silnik bedzie rowniej pracowal przy

> ostrych walkach niz na el z p1 i do tego rownomierniej bedzie

> rozlozona moci moment tak jak u Lincolna ze auto ciagnie w

> kazdym zakresie obrotow od bodajze 2 tys do odcinki jedzie mniej

> wiecej tak samo co dla mnie do codziennej jazdy chyba jest

> wielkim plusem

jak ja uwielbiam jak ktoś takie bajki opowiada hehe.gifhehe.gifhehe.gif

na MM i na hybrydzie da sie uzyskać taką samą kulture pracy, a moment możesz sobie malowac jak Ci sie podoba....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elektronika z p1

wałki świątek r259

koło zamachowe odchudzić - tylko ze na serii oponach utrata trakcji bedzie duża wtedy

kolektor wiesz jaki

fi50

siakis tłumik na koniec o przelocie fi 50 np asmet

dolot

chip wiesz jaki-ale mozna poprawic

p 1.6 16v

ssacy poprawic z deka - ale o to pytaj greena

i to jest u mnie i wiesz jak jezdzi

dodam ze po wałkach prawie nic nie przerywa- nie odczuwalne praktycznie

jałowy jest stabilny

do codziennej jazdy jak ulał ok.gifgrinser006.gif

pozniej mozesz jeszcze głowice zrobic - tez do codzinnej jazdy siem nada jeszcze ok.gif

jak ma byc hard to wałki pod mechanike+głowice pod to

zapodac 4p

odelzyc dol coby krecic 9000

i wystroic

i masz ok 150km grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym zalozyl hybryde nastepnie kupil jakies waleczki kici kici bo

> jakoscia bija na glowe ten polski syf i potem porgramik pod to

> zaleta tego jest taka ze silnik bedzie rowniej pracowal przy

> ostrych walkach niz na el z p1 i do tego rownomierniej bedzie

> rozlozona moci moment tak jak u Lincolna ze auto ciagnie w

> kazdym zakresie obrotow od bodajze 2 tys do odcinki jedzie mniej

> wiecej tak samo co dla mnie do codziennej jazdy chyba jest

> wielkim plusem

na hybrydzie nie jedzie grinser006.gif

na MM jedzie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz odchudzić zamach-oczywiście w miare rozsądku do -25-30% to maks. Pozatym poprawić kanały w głowicy i wyciąc prowadnice. Wiecej w 16V do codziennej jazdy siem raczej nienadaje. Doprężać nie polecam. Kolektor ssący bym zostawił-on mam naprawde duże rezerwy- i jest dość dobrze zrobiony. Reszta tak jak piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to max co można zrobić to jest to co mam u siebie

tak myślisz? hmm.gifA zastosowanie tego trapezowego kolektora ssącego?Chętnie bym tutaj wysłuchał opinii Greena bo przecież wystrugał taki kolektor,ale zaraz go sprzedawał na centogiełdzie cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak myślisz? A zastosowanie tego trapezowego kolektora

> ssącego?Chętnie bym tutaj wysłuchał opinii Greena bo przecież

> wystrugał taki kolektor,ale zaraz go sprzedawał na centogiełdzie

bey tez taki mial u siebie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czekam na recenzje warto coś takiego strugać?

hmm co do pracy silnika rewelka eleganckie obroty stabilne brak falowan . co do przyspieszania to jak 1 raz zalozylem to mialem rogala , teraz to juz mnei nie kreci nic w tym aucie... ale ja mam tam 60mm przepustnice... inni maja ta mneijsza 4x chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> taka ta jego hybryda prędka że od roku nie pochwalił sie wykresem

> i chyba nie jeździłeś żadnym innym 1.4 skoro twierdzisz że jego jest

> takie super fajne i ciągnie z samego dołu

Panie w ktoryms poscie pisałem wrzućmy na luzz i powtórzę to jeszcze raz tu nie ma sie o co spierac co lepsze a co gorsze pisze co mi by lepiej pasowalo do jazdy na codzien i co widzialem i to mi odpowiada pozdro 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panie w ktoryms poscie pisałem wrzućmy na luzz i powtórzę to

> jeszcze raz tu nie ma sie o co spierac co lepsze a co gorsze

> pisze co mi by lepiej pasowalo do jazdy na codzien i co

> widzialem i to mi odpowiada pozdro

swoje 1,4 masz na hybrydzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak myślisz? A zastosowanie tego trapezowego kolektora

> ssącego?Chętnie bym tutaj wysłuchał opinii Greena bo przecież

> wystrugał taki kolektor,ale zaraz go sprzedawał na centogiełdzie

sprzedawałem bo chwilowo odechciało mi się dłubać przy struclu ale chęci znowu wróciły zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zlozyles juz jakas hybryde ?

nie i nie popełnie tego błędu......

> i do tego polskie walki sa lepsze

nigdy tego nie powiedziałem i nie powiem..... zawsze twierdziłem że jak wałki to tylko cat cams albo ich "podrobienie" przez heinricha......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panie w ktoryms poscie pisałem wrzućmy na luzz i powtórzę to

> jeszcze raz tu nie ma sie o co spierac co lepsze a co gorsze

> pisze co mi by lepiej pasowalo do jazdy na codzien i co

> widzialem i to mi odpowiada pozdro

no ale jezdziłeś 1.4 na starym MM czy nie ? Jeśli nie to skąd wiesz że nie równo ciągnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz hybryda jest chu...wa dla ludzi ktorzy nie umieja jej ogarnac smile.gif najlepiej w ten sposob sie bronic hehe

a jak pewien pan z zabrza na swoim mm 1,4 nie chcial sie startnac tak dalej nie chce smile.gif wiec co tu gadac

tak rowno pracuje tak pieknie chodzi ale na borkach kipiało zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz hybryda jest chu...wa dla ludzi ktorzy nie umieja jej ogarnac

> najlepiej w ten sposob sie bronic hehe

> a jak pewien pan z zabrza na swoim mm 1,4 nie chcial sie startnac tak

> dalej nie chce wiec co tu gadac

> tak rowno pracuje tak pieknie chodzi ale na borkach kipiało

No dokladnie fiat po wuja zrobil ta elektronike do nowego silnika tak dla jaj rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.