gorex Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 Wiadomo że jak to się zepsuje to samochód do rzeki. ..................ale co jeśli się NIE ZEPSUJE?? Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR - przecież następuje normalne zużycie?? Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to prawda?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR > - przecież następuje normalne zużycie?? > Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to > prawda?? jak nie katujesz to te 300kkm spokojnie popracuje jak nie wiecej trwałość wtrysków i pompy w głównej mierze zależy od jakości lanego paliwa. Przy przyzwoitym te 500kkm dla pompy i 250 dla wtrysków myśle jest realne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to > prawda?? jak ktoś użytkować nie potrafi to zajedzie na amen turbine po kilku tysiącach km. a prawidłowo użytkowana wytrzyma i 300 tyś nie ma jednoznacznego przebiegu dla wytrzymałości czy to turbiny czy to wtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 wymienialem turbine i pompowtryskiwacze w moim aucie i ceny tych podzespolow sa przyzwoite - nie rozumiem tego calego halo ze niby ceny zabijaja... wysokie to sa ceny ubezpieczen ale o tym jakos glosno nie jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > wymienialem turbine i pompowtryskiwacze w moim aucie i ceny tych > podzespolow sa przyzwoite - nie rozumiem tego calego halo ze > niby ceny zabijaja... wysokie to sa ceny ubezpieczen ale o tym > jakos glosno nie jest... ubezpieczeń ? o ile dobrze pamiętam to rok temu allianz dał mi 5-10 % zniżki za to że dieslem jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > trwałość wtrysków i pompy w głównej mierze zależy od jakości lanego > paliwa. niestety tak..niedawno przypadkowo bylem zmuszony nalac ropy w stacji "no name".od razu silnikm zaczal chodzic jak w ursusie c-330 i takiz mial zakres obrotow uzytecznych -dojechalem do nastepnej stacji i dotankowalem do pelna.czy to pomoglo-okaze sie pewnie niedlugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > ubezpieczeń ? > o ile dobrze pamiętam to rok temu allianz dał mi 5-10 % zniżki za to > że dieslem jeżdżę ubezpieczen w ogole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > wymienialem turbine i pompowtryskiwacze w moim aucie i ceny tych > podzespolow sa przyzwoite - nie rozumiem tego calego halo ze > niby ceny zabijaja... wysokie to sa ceny ubezpieczen ale o tym > jakos glosno nie jest... Do 3.0D BMW - jeden wtrysk nowy kosztuje okolo 900 pln - a jest ich 6... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Do 3.0D BMW - jeden wtrysk nowy kosztuje okolo 900 pln smieszna cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Do 3.0D BMW - jeden wtrysk nowy kosztuje okolo 900 pln - a jest ich > 6... bmw zawsze było drogie pozatym zawsze można szukać nowych części poza ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > smieszna cena Nie dla kogos kto za ostatnie pieniadze kupicl 3.0d aby blysnac na NK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laksen Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 Wtryski to newralgiczny punkt dzisiejszego diesla, a już szczególnie kostrukcji CR. niektóre konstrukcje turbo przy prawidłowym jej użytkowaniu sięgają żywotności nawet silnika. Co do BMW 900zł/wtrysk to faktycznie smieszna cena. Zobacz ile do HDI kosztuje tyle, że Boscha można z powodzeniem regenerować, ostatnio płaciłem za regeneracje 330zł (z wymianą końcówki). Faktycznie to paliwo zabija nowoczesnego diesla, tym samym odpadaja stacje noname i "oszczędności" z CB radia. Zalety są jednak jednoznaczne, jak dużo jeździsz to są to oszczędne silniki o wysokiej kulturze pracy i z powodzeniem napewno oszczędzą na naprawy, a zostanie jak bedzie sie o takiego diesla dbać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 wujek taksówkarz ma e-klase 2.2CDI najechane 550kkm i nic z tych rzeczy nie padło jeszcze szef ma viano też 2.2CDI i turbina padła po 50kkm wujek jeździ spokojnie,do tego silnik pracujesz z automatem szef na zimnym kręci do 4tysięcy, jak dojeżdza to gasi silnik a samochód mu się jeszcze toczy 2-3metry w robocie jest T5 2.5TDI 250kkm nalatane i też nic się nie dzieje jeszcze ale kierowcy dbali o niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorex Napisano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 To ciekawe. Ja myślałem że urządzenia pracujące było nie było w ekstremalnych warunkach mają znacznie mniejszą trwałość. Widać ja żyję jeszcze w realiach Małego Fiata. Dzięki za opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > To ciekawe. > Ja myślałem że urządzenia pracujące było nie było w ekstremalnych > warunkach mają znacznie mniejszą trwałość. > Widać ja żyję jeszcze w realiach Małego Fiata. > Dzięki za opinie. Ogolnie mozna to podsumowac w nastepujacy sposob. Nie zansz dnia ani godziny wkoncu to mechanizm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > smieszna cena dokładnie ... do kilkukrotnie tańszego clio / thalii wtrysk jest 2 krotnie droższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > bmw zawsze było drogie > pozatym zawsze można szukać nowych części poza ASO Jeżeli chodzi o części do BMW to często ceny poza ASO są większe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Wiadomo że jak to się zepsuje to samochód do rzeki. > ..................ale co jeśli się NIE ZEPSUJE?? > Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR > - przecież następuje normalne zużycie?? > Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to > prawda?? Powiem Ci co jest najgorsze w nowoczesnych dielslach, to że możesz pojechać z autem na kompa i nic nie pokaże a za 500 km może paść wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorex Napisano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Powiem Ci co jest najgorsze w nowoczesnych dielslach, to że możesz > pojechać z autem na kompa i nic nie pokaże a za 500 km może paść > wszystko. Czyli należy olać i po prostu jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuk Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 zlosliowsc rzeczy martwych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuk Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 ja latam 6-cio letnim Oplem Combo 1.7 DTI z ponad 397k km przejechanymi i z tego co wiem, byla robiona w nim tylko przekladnia ale to nie za mojej kadencji.. tyle tylko, ze glosny jest troche ale przynajmniej ludzie slysza jak jade i schodza z drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Czyli należy olać i po prostu jeździć. jesli jeździ to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Wiadomo że jak to się zepsuje to samochód do rzeki. > ..................ale co jeśli się NIE ZEPSUJE?? > Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR > - przecież następuje normalne zużycie?? > Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to > prawda?? ja mam a3 1.9 tdi przelatane 400kkm i z tego co widze to turbo i pompa jeszcze orginał -no ale to stara dobra pompa a nie PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Do 3.0D BMW - jeden wtrysk nowy kosztuje okolo 900 pln - a jest ich > 6... a do Fiata marea 1.6 Benzyna można kupić wtrysk za 750zł w takim razie 900 do beemki jest dla mnie po taniaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > a do Fiata marea 1.6 Benzyna można kupić wtrysk za 750zł > w takim razie 900 do beemki jest dla mnie po taniaku no a jakie to ma znaczenie jaka marka ? poza tym porównujesz benzynę z dieslem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > no a jakie to ma znaczenie jaka marka ? > poza tym porównujesz benzynę z dieslem do diesla powinny być wielokrotnie droższe a już do BMKi ..to już całkiem kosmos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borntobewild Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 Laguna 1,9 dci (poprzednia buda z przed liftingu) - turbina padla po 80 tys km, wlasciwie nie wiadomo czemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Laguna 1,9 dci (poprzednia buda z przed liftingu) - turbina padla po > 80 tys km, wlasciwie nie wiadomo czemu wiadomo wiadomo. tylko użytkownik nie chce sie przyznać co wyczyniał;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > do diesla powinny być wielokrotnie droższe a już do BMKi ..to już > całkiem kosmos dokładnie tak... jak ktoś ma Fiata za 6000zł i padnie mu wtrysk to jest dopiero ból... a jak Cie stać na BMW to 900zł na wtrysk jest tak jak by iśc na kawe i pączki z laska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > dokładnie tak... > jak ktoś ma Fiata za 6000zł i padnie mu wtrysk to jest dopiero ból... > a jak Cie stać na BMW to 900zł na wtrysk jest tak jak by iśc na kawe > i pączki z laska... a jak ktoś ma bmw za 6 tyś i padnie mu wtrysk to nie ból? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > do diesla powinny być wielokrotnie droższe niby teoretycznie racja a już do BMKi ..to już > całkiem kosmos eh diesle innych marek z reguły mają podobny niemiecki osprzęt wiec cena zależeć może tylko od siły marki samochodu pod jaką jest sprzedawany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > a jak ktoś ma bmw za 6 tyś i padnie mu wtrysk to nie ból? za 6000 nie kupuje sie BMKi tylko Fiata Seicento ew. Daewoo Lanos ... a jak sie wyżej xxx jak sie dupe ma ... to niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > eh diesle innych marek z reguły mają podobny niemiecki osprzęt > wiec cena zależeć może tylko od siły marki samochodu pod jaką > jest sprzedawany a to akurat norma ... komputer do pewnej szanowanej marki ... tzn. Mazdy 3 1.6 D kosztował rok temu coś około 10000 plnów Polskich nowych ... a taki sam komputer tylko nieco inaczej oprogramowany w sieci PSA ... już tylko 4000 plnów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > za 6000 nie kupuje sie BMKi tylko Fiata Seicento ew. Daewoo Lanos > ... > a jak sie wyżej xxx jak sie dupe ma ... to niestety trudno się nie zgodzić a jesli juz BMW za 6 tys to raczej benzynowe a nie diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > a jak ktoś ma bmw za 6 tyś i padnie mu wtrysk to nie ból? Mowa jest o 3.0 na CR, a nie o BMW na 6 tys. Stereotyp mówi, że wtryski do diesli kosztują kosmiczne kwoty. Problem polega na tym, że ostatnio ceny takich wtrysków mocno spadły, a do benzyny nadal ją trzymają - o czym często się zapomina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 zawsze można kupić tylko końcówki a przy okazji zrobić jeszcze mały tjun http://moto.allegro.pl/item465969474_koncowki_wtryskow_wtryski_216_bosch_tuning_vw.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laksen Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > zawsze można kupić tylko końcówki a przy okazji zrobić jeszcze mały > tjun > http://moto.allegro.pl/item465969474_koncowki_wtryskow_wtryski_216_bosch_tuning_vw.html Zestaw naprawczy, czyli regeneracja. W moim przypadku do HDI regenracja (wymiana uszczelnień i końcówki) łącznie z robocizna i testami w serwisie Boscha 330zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > zawsze można kupić tylko końcówki a przy okazji zrobić jeszcze mały > tjun > http://moto.allegro.pl/item465969474_koncowki_wtryskow_wtryski_216_bosch_tuning_vw.html Cay czas mowa a CR a ty wyskakujesz z koncówkami do zwyklaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Zestaw naprawczy, czyli regeneracja. W moim przypadku do HDI > regenracja (wymiana uszczelnień i końcówki) łącznie z robocizna > i testami w serwisie Boscha 330zł Faktycznie od dłuższego czasu sa już części do naprawy ,głównie uszczelnienie . Niestety nie zawsze pada tylko uszczelnienie na przelewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > trudno się nie zgodzić > a jesli juz BMW za 6 tys to raczej benzynowe a nie diesel a dlaczego nie diesel ? prosze pierwszy lepszy z brzegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > za 6000 nie kupuje sie BMKi tylko Fiata Seicento ew. Daewoo Lanos > ... > a jak sie wyżej xxx jak sie dupe ma ... to niestety ale jest wiele osób które nie podzielaja Twojego zdania chocby ze wzgledu na pojemnośc auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Mowa jest o 3.0 na CR, a nie o BMW na 6 tys. odnosiłem się do tej wypowiedzi a nie rodzaju silnika: Quote: a jak Cie stać na BMW to 900zł na wtrysk jest tak jak by iśc na kawe i pączki z laska... wiec niejasna jest dla mnie Twoja aluzja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > a dlaczego nie diesel ? prosze pierwszy lepszy z brzegu tylko nie mów że wierzysz w ten przebieg 140tyś km pozatym o 2,5 TDS krążą dość negatywne opinie niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > tylko nie mów że wierzysz w ten przebieg 140tyś km > pozatym o 2,5 TDS krążą dość negatywne opinie niestety no cóż nie wdawałem się w szczegóły - pokazałem tylko bmw diesla do 6 tyś poza tym sporo jest tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 a tak z ciekawosci-sa jakies magiczne plyny dolewane do ropy czyszczace wtryski w CR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > a do Fiata marea 1.6 Benzyna można kupić wtrysk za 750zł ciekawe czemu takie drogie , do 1.2 w punto wtrysk kosztuje nowy 120zł , uzywke mozna miec za 40zł (a nie sadze zeby jakos znaczaco kontrukcyjnie sie rozniły) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 > a tak z ciekawosci-sa jakies magiczne plyny dolewane do ropy > czyszczace wtryski w CR? sa, w tej chwili sobie nie przypomne jakie, pytalem o to panow mechanikow w ASO, powiedzieli zeby tego nie uzywac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 > Wiadomo że jak to się zepsuje to samochód do rzeki. > ..................ale co jeśli się NIE ZEPSUJE?? > Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR > - przecież następuje normalne zużycie?? > Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to > prawda?? moje graty mają 197 kkm i mają sie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 > ciekawe czemu takie drogie , do 1.2 w punto wtrysk kosztuje nowy > 120zł , uzywke mozna miec za 40zł (a nie sadze zeby jakos > znaczaco kontrukcyjnie sie rozniły) do 1.6 są trzy rodzaje w różnej cenie najtaniej 350zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 > sa, w tej chwili sobie nie przypomne jakie, pytalem o to panow > mechanikow w ASO, powiedzieli zeby tego nie uzywac. są jeszcze spece co mixolu dolewają do ropy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.