Skocz do zawartości

Diesel - wtryski, turbina


gorex

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo że jak to się zepsuje to samochód do rzekizlosnik.gif.

..................ale co jeśli się NIE ZEPSUJE??

Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR - przecież następuje normalne zużycie??

Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to prawda??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR

> - przecież następuje normalne zużycie??

> Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to

> prawda??

jak nie katujesz to te 300kkm spokojnie popracuje jak nie wiecej

trwałość wtrysków i pompy w głównej mierze zależy od jakości lanego paliwa. Przy przyzwoitym te 500kkm dla pompy i 250 dla wtrysków myśle jest realne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to

> prawda??

jak ktoś użytkować nie potrafi to zajedzie na amen turbine po kilku tysiącach km.

a prawidłowo użytkowana wytrzyma i 300 tyś

nie ma jednoznacznego przebiegu dla wytrzymałości czy to turbiny czy to wtrysków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wymienialem turbine i pompowtryskiwacze w moim aucie i ceny tych

> podzespolow sa przyzwoite - nie rozumiem tego calego halo ze

> niby ceny zabijaja... wysokie to sa ceny ubezpieczen ale o tym

> jakos glosno nie jest...

ubezpieczeń ?

o ile dobrze pamiętam to rok temu allianz dał mi 5-10 % zniżki za to że dieslem jeżdżę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trwałość wtrysków i pompy w głównej mierze zależy od jakości lanego

> paliwa.

niestety tak..niedawno przypadkowo bylem zmuszony nalac ropy w stacji "no name".od razu silnikm zaczal chodzic jak w ursusie c-330 i takiz mial zakres obrotow uzytecznych sciana.gif -dojechalem do nastepnej stacji i dotankowalem do pelna.czy to pomoglo-okaze sie pewnie niedlugo nono.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wymienialem turbine i pompowtryskiwacze w moim aucie i ceny tych

> podzespolow sa przyzwoite - nie rozumiem tego calego halo ze

> niby ceny zabijaja... wysokie to sa ceny ubezpieczen ale o tym

> jakos glosno nie jest...

Do 3.0D BMW - jeden wtrysk nowy kosztuje okolo 900 pln - a jest ich 6... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski to newralgiczny punkt dzisiejszego diesla, a już szczególnie kostrukcji CR. niektóre konstrukcje turbo przy prawidłowym jej użytkowaniu sięgają żywotności nawet silnika.

Co do BMW 900zł/wtrysk to faktycznie smieszna cena. Zobacz ile do HDI kosztuje shocked.gif tyle, że Boscha można z powodzeniem regenerować, ostatnio płaciłem za regeneracje 330zł (z wymianą końcówki). Faktycznie to paliwo zabija nowoczesnego diesla, tym samym odpadaja stacje noname i "oszczędności" z CB radia. Zalety są jednak jednoznaczne, jak dużo jeździsz to są to oszczędne silniki o wysokiej kulturze pracy i z powodzeniem napewno oszczędzą na naprawy, a zostanie jak bedzie sie o takiego diesla dbać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wujek taksówkarz ma e-klase 2.2CDI najechane 550kkm i nic z tych rzeczy nie padło jeszcze

szef ma viano też 2.2CDI i turbina padła po 50kkm

wujek jeździ spokojnie,do tego silnik pracujesz z automatem

szef na zimnym kręci do 4tysięcy, jak dojeżdza to gasi silnik a samochód mu się jeszcze toczy 2-3metry

w robocie jest T5 2.5TDI 250kkm nalatane i też nic się nie dzieje jeszcze ale kierowcy dbali o niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe.

Ja myślałem że urządzenia pracujące było nie było w ekstremalnych warunkach mają znacznie mniejszą trwałość.

Widać ja żyję jeszcze w realiach Małego Fiatazlosnik.gif.

Dzięki za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ciekawe.

> Ja myślałem że urządzenia pracujące było nie było w ekstremalnych

> warunkach mają znacznie mniejszą trwałość.

> Widać ja żyję jeszcze w realiach Małego Fiata.

> Dzięki za opinie.

Ogolnie mozna to podsumowac w nastepujacy sposob.

Nie zansz dnia ani godziny wkoncu to mechanizm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomo że jak to się zepsuje to samochód do rzeki.

> ..................ale co jeśli się NIE ZEPSUJE??

> Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR

> - przecież następuje normalne zużycie??

> Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to

> prawda??

Powiem Ci co jest najgorsze w nowoczesnych dielslach, to że możesz pojechać z autem na kompa i nic nie pokaże a za 500 km może paść wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem Ci co jest najgorsze w nowoczesnych dielslach, to że możesz

> pojechać z autem na kompa i nic nie pokaże a za 500 km może paść

> wszystko.

Czyli należy olać i po prostu jeździćzlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja latam 6-cio letnim Oplem Combo 1.7 DTI z ponad 397k km przejechanymi i z tego co wiem, byla robiona w nim tylko przekladnia waytogo.gif ale to nie za mojej kadencji..

tyle tylko, ze glosny jest troche ale przynajmniej ludzie slysza jak jade i schodza z drogi zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomo że jak to się zepsuje to samochód do rzeki.

> ..................ale co jeśli się NIE ZEPSUJE??

> Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR

> - przecież następuje normalne zużycie??

> Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to

> prawda??

ja mam a3 1.9 tdi przelatane 400kkm i z tego co widze to turbo i pompa jeszcze orginał -no ale to stara dobra pompa a nie PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do diesla powinny być wielokrotnie droższe a już do BMKi ..to już

> całkiem kosmos

dokładnie tak...

jak ktoś ma Fiata za 6000zł i padnie mu wtrysk to jest dopiero ból...

a jak Cie stać na BMW to 900zł na wtrysk jest tak jak by iśc na kawe i pączki z laska...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie tak...

> jak ktoś ma Fiata za 6000zł i padnie mu wtrysk to jest dopiero ból...

> a jak Cie stać na BMW to 900zł na wtrysk jest tak jak by iśc na kawe

> i pączki z laska...

a jak ktoś ma bmw za 6 tyś i padnie mu wtrysk to nie ból?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do diesla powinny być wielokrotnie droższe

niby teoretycznie racja ok.gif

a już do BMKi ..to już

> całkiem kosmos

eh diesle innych marek z reguły mają podobny niemiecki osprzęt

wiec cena zależeć może tylko od siły marki samochodu pod jaką

jest sprzedawany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> eh diesle innych marek z reguły mają podobny niemiecki osprzęt

> wiec cena zależeć może tylko od siły marki samochodu pod jaką

> jest sprzedawany

a to akurat norma ...

komputer do pewnej szanowanej marki ... tzn. Mazdy 3 1.6 D kosztował rok temu coś około 10000 plnów Polskich nowych ... a taki sam komputer tylko nieco inaczej oprogramowany w sieci PSA ... już tylko 4000 plnów rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za 6000 nie kupuje sie BMKi tylko Fiata Seicento ew. Daewoo Lanos

> ...

> a jak sie wyżej xxx jak sie dupe ma ... to niestety

trudno się nie zgodzić ok.gif

a jesli juz BMW za 6 tys to raczej benzynowe a nie diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak ktoś ma bmw za 6 tyś i padnie mu wtrysk to nie ból?

Mowa jest o 3.0 na CR, a nie o BMW na 6 tys.

Stereotyp mówi, że wtryski do diesli kosztują kosmiczne kwoty. Problem polega na tym, że ostatnio ceny takich wtrysków mocno spadły, a do benzyny nadal ją trzymają - o czym często się zapomina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zawsze można kupić tylko końcówki a przy okazji zrobić jeszcze mały

> tjun

> http://moto.allegro.pl/item465969474_koncowki_wtryskow_wtryski_216_bosch_tuning_vw.html

Zestaw naprawczy, czyli regeneracja. W moim przypadku do HDI regenracja (wymiana uszczelnień i końcówki) łącznie z robocizna i testami w serwisie Boscha 330zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zestaw naprawczy, czyli regeneracja. W moim przypadku do HDI

> regenracja (wymiana uszczelnień i końcówki) łącznie z robocizna

> i testami w serwisie Boscha 330zł

Faktycznie od dłuższego czasu sa już części do naprawy ,głównie uszczelnienie . Niestety nie zawsze pada tylko uszczelnienie na przelewie frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dlaczego nie diesel ? prosze pierwszy lepszy z brzegu

tylko nie mów że wierzysz w ten przebieg 140tyś km hehe.gif

pozatym o 2,5 TDS krążą dość negatywne opinie frown.gif niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tak z ciekawosci-sa jakies magiczne plyny dolewane do ropy

> czyszczace wtryski w CR?

sa, w tej chwili sobie nie przypomne jakie, pytalem o to panow mechanikow w ASO, powiedzieli zeby tego nie uzywac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomo że jak to się zepsuje to samochód do rzeki.

> ..................ale co jeśli się NIE ZEPSUJE??

> Jaką mniej więcej trwałość mają w dieslu wtryski, turbina, pompa w CR

> - przecież następuje normalne zużycie??

> Słyszałem że turbina przejeżdża około 150tys. do remontu - czy to

> prawda??

moje graty mają 197 kkm i mają sie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciekawe czemu takie drogie , do 1.2 w punto wtrysk kosztuje nowy

> 120zł , uzywke mozna miec za 40zł (a nie sadze zeby jakos

> znaczaco kontrukcyjnie sie rozniły)

do 1.6 są trzy rodzaje w różnej cenie najtaniej 350zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.