Andon Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 na f1.pl są fotki "poprawionego" bmw f1: źródło podobno bez nowego "podwójnego" dyfuzora no ciekawe jak im ten pakiet pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > na f1.pl są fotki "poprawionego" bmw f1: > źródło > podobno bez nowego "podwójnego" dyfuzora > no ciekawe jak im ten pakiet pomoże że bez dyfuzora to potwierdzone i przez Kub i doktorka ciekawa konstrukcja tylnego skrzydła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andon Napisano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > ciekawa konstrukcja tylnego skrzydła... wydaje mi się, ze to może to być rozwinięcie przyszłego dyfuzora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > wydaje mi się, ze to może to być rozwinięcie przyszłego dyfuzora mnie zastanawia jak to się ma do przepisów o ''wygładzeniu'' aerodynamicznym bolidów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andon Napisano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > mnie zastanawia jak to się ma do przepisów o ''wygładzeniu'' > aerodynamicznym bolidów oj to trzeba by szczegółowo znać te przepisy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > oj to trzeba by szczegółowo znać te przepisy za 20min na pewno się czegoś od wszystkowiedzących komentatorów dowiemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anton Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > za 20min na pewno się czegoś od wszystkowiedzących komentatorów > dowiemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andon Napisano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > za 20min na pewno się czegoś od wszystkowiedzących komentatorów > dowiemy mikołaj, wytłumaczmy widzom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 Całkiem ciekawe I Trening się zaczął --- jest gdzieś live ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andon Napisano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Całkiem ciekawe > I Trening się zaczął --- jest gdzieś live ? mam tylko takie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > mam tylko takie coś Będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > mikołaj, wytłumaczmy widzom... ...jak się zmieści to może wyprodukować bolid z napędem 4x4.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > na f1.pl są fotki "poprawionego" bmw f1: > źródło > podobno bez nowego "podwójnego" dyfuzora > no ciekawe jak im ten pakiet pomoże Im się chyba coś pokiełbasiło - przecież dyfuzor ma być pod samochodem, a nie na tylnym skrzydle Ale może nie zmieścił się pod samochodem, to tymczasowo dali na spoilerze Nos uniesiony jak w konstrukcji Red Bull'a - dość ciekawa mieszanka pomysłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Im się chyba coś pokiełbasiło - przecież dyfuzor ma być pod > samochodem, a nie na tylnym skrzydle > Ale może nie zmieścił się pod samochodem, to tymczasowo dali na > spoilerze > Nos uniesiony jak w konstrukcji Red Bull'a - dość ciekawa mieszanka > pomysłów. Mi to wszystko wygląda na spontaniczną wydumkę "speców" BMW. "Chłopaki, musimy coś zmienić w tym naszym parchu!", "Ok szefie, to zróbmy takie żaluzje na tylnym skrzydle, może pojedzie to szybciej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Mi to wszystko wygląda na spontaniczną wydumkę "speców" BMW. > "Chłopaki, musimy coś zmienić w tym naszym parchu!", "Ok szefie, > to zróbmy takie żaluzje na tylnym skrzydle, może pojedzie to > szybciej" Ale z "pyska" ten bolid wygląda jak kopia rekina Widocznie nie pozostało im już nic innego jak tylko szukać inspiracji w naturze P.S. Chyba mają jakieś problemy techniczne, bo Nick zrobił tylko 6 okrążeń, z czego na jednym z nich zwiedzał pobocze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Ale z "pyska" ten bolid wygląda jak kopia rekina > Widocznie nie pozostało im już nic innego jak tylko szukać inspiracji > w naturze > P.S. Chyba mają jakieś problemy techniczne, bo Nick zrobił tylko 6 > okrążeń, z czego na jednym z nich zwiedzał pobocze. Nie chciałbym od razu krakać ale tak prawdę mówiąc nie spodziewam się w najbliższy weekend jakiegoś kolosalnego postępu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Nie chciałbym od razu krakać ale tak prawdę mówiąc nie spodziewam się > w najbliższy weekend jakiegoś kolosalnego postępu. No patrząc po wynikach treningu, masz zupełną rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > No patrząc po wynikach treningu, masz zupełną rację. Wolałbym jej jednak w tym przypadku nie mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Wolałbym jej jednak w tym przypadku nie mieć. No niestety prawda o BMW Sauberze w tym sezonie jest zawsze bardzo tragiczna dla nas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > No niestety prawda o BMW Sauberze w tym sezonie jest zawsze bardzo > tragiczna dla nas... Kubica wskoczył na 2 miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Kubica wskoczył na 2 miejsce miękkie kapcie i wszystko w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Kubica wskoczył na 2 miejsce No właśnie miałem napisać, że chyba byłem zbyt krytyczny... Po pierwszym treningu BMW na pozycjach 3 i 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > miękkie kapcie i wszystko w tym temacie Treningami nigdy sobie głowy nie zaprzątuję, ale chyba chcieli sprawdzić potencjał na jednym szybkim kółku. Widać, że testują ustawienia, bo początek był tragiczny i nie mówie nawet o uzyskiwanych czasach, ale o tym jak się bolid prowadził. Było widać, że jest mocno podsterowny i trudny do "złożenia" w zakręt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Treningami nigdy sobie głowy nie zaprzątuję, ale chyba chcieli > sprawdzić potencjał na jednym szybkim kółku. Widać, że testują > ustawienia, bo początek był tragiczny i nie mówie nawet o > uzyskiwanych czasach, ale o tym jak się bolid prowadził. Było > widać, że jest mocno podsterowny i trudny do "złożenia" w > zakręt. zgadza się, niemniej to samo było w Bahrajnie, a zobacz gdzie skończyli wyścig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andon Napisano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > miękkie kapcie i wszystko w tym temacie a to pewne? bo oglądałem online i nie mogłem dostrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > zgadza się, niemniej to samo było w Bahrajnie, a zobacz gdzie > skończyli wyścig No dokładnie. O ile mogę zrozumieć, że w wyścigu, po zatankowaniu bolid mógł się dużo gorzej prowadzić i zabrakło im "zakresu regulacji" balansem, to zastanawiające było to, co się działo w kwalifikacjach. Przecież w pierwszych dwóch rundach jedzie się z małą ilościa paliwa, czyli w sumie nie powinni wypaść gorzej, jak w treningu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > No właśnie miałem napisać, że chyba byłem zbyt krytyczny... Po > pierwszym treningu BMW na pozycjach 3 i 4 Spokojnie Pany, w poprzednim wyścigu też na treningach nie było źle. Poczekamy i na spokojnie zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simon101 Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > No właśnie miałem napisać, że chyba byłem zbyt krytyczny... Po > pierwszym treningu BMW na pozycjach 3 i 4 Zaraz mechaniory BMW zaczną ustawiać bolid i wszystko szlag trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > miękkie kapcie i wszystko w tym temacie Zostanie mistrzem I sesji treningowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Zostanie mistrzem I sesji treningowej O czym niezwłocznie poinformuje Onet, wieszcząc mistrzowski tytuł dla BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > miękkie kapcie i wszystko w tym temacie nie znasz się, na Onecie piszą - BMW odmienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > O czym niezwłocznie poinformuje Onet, wieszcząc mistrzowski tytuł dla > BMW. Onet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Onet ciekawe co napiszą po drugim treningu, który się właśnie zakończył Kub 16, Hei 17 dla zmylenia przeciwnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > ciekawe co napiszą po drugim treningu, który się właśnie zakończył > Kub 16, Hei 17 dla zmylenia przeciwnika Chciałbym wierzyć w to, że ten wynik jest skutkiem badania nowych, nietypowych ustawiń bolidów. Zobaczymy jutro podczas kwalifikacji co to będzie, ale jakoś zbyt optymistycznie nastawiony nie jestem. Niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 Ale o co chodzi?? Bolid poprawiony??Poprawiony! Tylko reszta tez poprawiła Szału nie będzie, ale umiarkowany optymizm jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Onet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Chciałbym wierzyć w to, że ten wynik jest skutkiem badania nowych, > nietypowych ustawiń bolidów. Ja raczej stawiam, że to była symulacja wyścigu, czyli duże obciążenie (taką mam przynajmniej nadzieję ) O ile w słabą formę BMW jestem nawet w stanie uwierzyć, to w przypadku Toyoty już nie. Po prostu każdy zespół stawiał sobie inne cele w tym treningu. Niestety dopiero kwalifikacje rozjaśnią trochę sytuację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > na f1.pl są fotki "poprawionego" bmw f1: > źródło > podobno bez nowego "podwójnego" dyfuzora > no ciekawe jak im ten pakiet pomoże pozostali oprotestują spojlerek i BMW znów będzie w czarnej dupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jj88 Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 co z tego jak konkurencja mogła ten czas jeszcze lepiej wykorzystać i znowu w kwalifikacjach jest niebo i piekło (raz 3 a potem gdzieś pod koniec stawki i podobnie bezgłowy Nick) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 Wyniki dosyc ciekawe, czyż by wystrzał formy ferrari Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simon101 Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > Wyniki dosyc ciekawe, czyż by wystrzał formu ferrari no i HEI rozwalił bolid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > no i HEI rozwalił bolid delikatnie go pogiął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > Wyniki dosyc ciekawe, czyż by wystrzał formy ferrari Na zimowych testach Button miał czas coś koło 1:19:000 więc czasy w qualu muszą zejsć poniżej 1:20:000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simon101 Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 Powiało optymizmem IMO KUB ma szansę, przy dobrych wiatrach, wskoczyć nawet do pierwszej szóstki. Ferrari - z jednej strony wtopa, z drugiej MAS wraca do czołówki. reszta w zasadzie bez niespodzianek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 Link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > Link Ale co przeciez przednie kola nie sa identyczne? Czy sa kierunkowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > Ale co przeciez przednie kola nie sa identyczne? Czy sa kierunkowe? O ile dobrze pamiętam, lewa przednia opona jest bardziej maltretowana na tym torze dlatego korygują zawieszenie i ciśnienie. Jak opona była lekko dotarta i została założona na drugiej stronie to bolid nie jechał poprawnie - Robert mówił, że pojawiła się nagle duża podsterowność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 Wiadomo może już jaką wage mają bolidy. Są już dane po ważeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > Wiadomo może już jaką wage mają bolidy. Są już dane po ważeniu. Całość Quote: Ciężar wszystkich samochodów według kolejności na starcie Jenson Button - 646,0kg Sebastian Vettel - 651,5kg Rubens Barrichello - 649,5kg Felipe Massa - 655,0kg Mark Webber - 651,5kg Timo Glock - 646,5kg Jarno Trulli - 655,5kg Fernando Alonso - 645,0kg Nico Rosberg - 668,0kg Robert Kubica - 660,0kg Kazuki Nakajima - 676,6kg Nelsinho Piquet - 677,4kg Nick Heidfeld - 676,3kg Lewis Hamilton - 683,0kg Sébastien Buemi - 678,0kg Kimi Räikkönen - 673,0kg Sébastien Bourdais - 669,0kg Heikki Kovalainen - 657,0kg Adrian Sutil - 675,0kg Giancarlo Fisichella - 649,5kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.