Skocz do zawartości

Nowe BMW F1


Andon

Rekomendowane odpowiedzi

> na f1.pl są fotki "poprawionego" bmw f1:

> źródło

> podobno bez nowego "podwójnego" dyfuzora

> no ciekawe jak im ten pakiet pomoże

że bez dyfuzora to potwierdzone i przez Kub i doktorka

ciekawa konstrukcja tylnego skrzydła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na f1.pl są fotki "poprawionego" bmw f1:

> źródło

> podobno bez nowego "podwójnego" dyfuzora

> no ciekawe jak im ten pakiet pomoże

Im się chyba coś pokiełbasiło - przecież dyfuzor ma być pod samochodem, a nie na tylnym skrzydle grinser006.gif

Ale może nie zmieścił się pod samochodem, to tymczasowo dali na spoilerze biglaugh.gif

Nos uniesiony jak w konstrukcji Red Bull'a - dość ciekawa mieszanka pomysłów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Im się chyba coś pokiełbasiło - przecież dyfuzor ma być pod

> samochodem, a nie na tylnym skrzydle

> Ale może nie zmieścił się pod samochodem, to tymczasowo dali na

> spoilerze

> Nos uniesiony jak w konstrukcji Red Bull'a - dość ciekawa mieszanka

> pomysłów.

Mi to wszystko wygląda na spontaniczną wydumkę "speców" BMW. zlosnik.gif "Chłopaki, musimy coś zmienić w tym naszym parchu!", "Ok szefie, to zróbmy takie żaluzje na tylnym skrzydle, może pojedzie to szybciej" hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi to wszystko wygląda na spontaniczną wydumkę "speców" BMW.

> "Chłopaki, musimy coś zmienić w tym naszym parchu!", "Ok szefie,

> to zróbmy takie żaluzje na tylnym skrzydle, może pojedzie to

> szybciej"

Ale z "pyska" ten bolid wygląda jak kopia rekina grinser006.gif

Widocznie nie pozostało im już nic innego jak tylko szukać inspiracji w naturze rotfl.gif

P.S. Chyba mają jakieś problemy techniczne, bo Nick zrobił tylko 6 okrążeń, z czego na jednym z nich zwiedzał pobocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale z "pyska" ten bolid wygląda jak kopia rekina

> Widocznie nie pozostało im już nic innego jak tylko szukać inspiracji

> w naturze

> P.S. Chyba mają jakieś problemy techniczne, bo Nick zrobił tylko 6

> okrążeń, z czego na jednym z nich zwiedzał pobocze.

Nie chciałbym od razu krakać ale tak prawdę mówiąc nie spodziewam się w najbliższy weekend jakiegoś kolosalnego postępu. no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chciałbym od razu krakać ale tak prawdę mówiąc nie spodziewam się

> w najbliższy weekend jakiegoś kolosalnego postępu.

No patrząc po wynikach treningu, masz zupełną rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miękkie kapcie i wszystko w tym temacie

Treningami nigdy sobie głowy nie zaprzątuję, ale chyba chcieli sprawdzić potencjał na jednym szybkim kółku. Widać, że testują ustawienia, bo początek był tragiczny i nie mówie nawet o uzyskiwanych czasach, ale o tym jak się bolid prowadził. Było widać, że jest mocno podsterowny i trudny do "złożenia" w zakręt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Treningami nigdy sobie głowy nie zaprzątuję, ale chyba chcieli

> sprawdzić potencjał na jednym szybkim kółku. Widać, że testują

> ustawienia, bo początek był tragiczny i nie mówie nawet o

> uzyskiwanych czasach, ale o tym jak się bolid prowadził. Było

> widać, że jest mocno podsterowny i trudny do "złożenia" w

> zakręt.

zgadza się, niemniej to samo było w Bahrajnie, a zobacz gdzie skończyli wyścig

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadza się, niemniej to samo było w Bahrajnie, a zobacz gdzie

> skończyli wyścig

No dokładnie. O ile mogę zrozumieć, że w wyścigu, po zatankowaniu bolid mógł się dużo gorzej prowadzić i zabrakło im "zakresu regulacji" balansem, to zastanawiające było to, co się działo w kwalifikacjach. Przecież w pierwszych dwóch rundach jedzie się z małą ilościa paliwa, czyli w sumie nie powinni wypaść gorzej, jak w treningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie miałem napisać, że chyba byłem zbyt krytyczny... Po

> pierwszym treningu BMW na pozycjach 3 i 4

Spokojnie Pany, w poprzednim wyścigu też na treningach nie było źle. zlosnik.gif Poczekamy i na spokojnie zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciekawe co napiszą po drugim treningu, który się właśnie zakończył

> Kub 16, Hei 17 dla zmylenia przeciwnika

Chciałbym wierzyć w to, że ten wynik jest skutkiem badania nowych, nietypowych ustawiń bolidów. Zobaczymy jutro podczas kwalifikacji co to będzie, ale jakoś zbyt optymistycznie nastawiony nie jestem. Niestety. crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chciałbym wierzyć w to, że ten wynik jest skutkiem badania nowych,

> nietypowych ustawiń bolidów.

Ja raczej stawiam, że to była symulacja wyścigu, czyli duże obciążenie (taką mam przynajmniej nadzieję biglaugh.gif )

O ile w słabą formę BMW jestem nawet w stanie uwierzyć, to w przypadku Toyoty już nie. Po prostu każdy zespół stawiał sobie inne cele w tym treningu. Niestety dopiero kwalifikacje rozjaśnią trochę sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na f1.pl są fotki "poprawionego" bmw f1:

> źródło

> podobno bez nowego "podwójnego" dyfuzora

> no ciekawe jak im ten pakiet pomoże

pozostali oprotestują spojlerek i BMW znów będzie w czarnej dupie biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z tego jak konkurencja mogła ten czas jeszcze lepiej wykorzystać cfaniaczek.gif i znowu w kwalifikacjach jest niebo i piekło (raz 3 a potem gdzieś pod koniec stawki i podobnie bezgłowy Nick)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyniki dosyc ciekawe, czyż by wystrzał formy ferrari

Na zimowych testach Button miał czas coś koło 1:19:000 więc czasy w qualu muszą zejsć poniżej 1:20:000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale co przeciez przednie kola nie sa identyczne? Czy sa kierunkowe?

O ile dobrze pamiętam, lewa przednia opona jest bardziej maltretowana na tym torze dlatego korygują zawieszenie i ciśnienie. Jak opona była lekko dotarta i została założona na drugiej stronie to bolid nie jechał poprawnie - Robert mówił, że pojawiła się nagle duża podsterowność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomo może już jaką wage mają bolidy. Są już dane po ważeniu.

Całość

Quote:

Ciężar wszystkich samochodów według kolejności na starcie

Jenson Button - 646,0kg

Sebastian Vettel - 651,5kg

Rubens Barrichello - 649,5kg

Felipe Massa - 655,0kg

Mark Webber - 651,5kg

Timo Glock - 646,5kg

Jarno Trulli - 655,5kg

Fernando Alonso - 645,0kg

Nico Rosberg - 668,0kg

Robert Kubica - 660,0kg

Kazuki Nakajima - 676,6kg

Nelsinho Piquet - 677,4kg

Nick Heidfeld - 676,3kg

Lewis Hamilton - 683,0kg

Sébastien Buemi - 678,0kg

Kimi Räikkönen - 673,0kg

Sébastien Bourdais - 669,0kg

Heikki Kovalainen - 657,0kg

Adrian Sutil - 675,0kg

Giancarlo Fisichella - 649,5kg


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.