dareq_ Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 szukajka mowi najwiecej w tym temacie w ogloszeniach szarego i kogos jeszcze sprzedawali oni kola wazace 5 kg - seryjne 6,7 do normalnej jazdy (bez rajdow, kjsow) optymalnie ? na vmaxie mi wogole nie zalezy .. wiec moze tak z 4,5 ? silnik leciutko juz podlubany a bedzie dlubany dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 > szukajka mowi najwiecej w tym temacie w ogloszeniach szarego i kogos > jeszcze > sprzedawali oni kola wazace 5 kg - seryjne 6,7 > do normalnej jazdy (bez rajdow, kjsow) optymalnie ? > na vmaxie mi wogole nie zalezy .. wiec moze tak z 4,5 ? > silnik leciutko juz podlubany a bedzie dlubany dalej mp-rally z Rybnika, polecam sporo osob u niego robilo zamachy do 1.4 16v z 6,7 na 5.2 niewiem jak w slabszyb silniku gdzie bedziesz mial 80-90ps i duzo mniej NM, ale mi w 1.4 nie zamulal pod gorki i czerpalem same plusy. Z kolie juz w 1.2 16v gdzie moment byl sporo mniejszy na poziomie 110 NM chyba a moc podobna jak w 1.4 przy odelzonym zamachu zamulal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 rób na 4 kilo u sebcyca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 Rób u kusia w niepolomicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 > rób na 4 kilo u sebcyca a czy takie mocno stoczone koło zamachowe nie powoduje ze silnikiem bardzo słabo sie hamuje? tzn ze wkręca sie na obroty a nie czuc hamowania silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > tzn ze wkręca sie na obroty a nie czuc > hamowania silnikiem? chyba odwrotnie... właśnie czuć, jak hamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2010 > rób na 4 kilo u sebcyca no to jak to pany w końcu jest. warto dawac odelzony zamach czy nie, bo tyle roznych sprzecznych opini ze juz nie wiem o co biega. aha, do autka tylko i wylacznie na kajotesy, nie na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2010 na kjs- tym bardziej TAK, szybsze przyspieszenie i wkrecanie sie na obr to chyba wystarczajace PLUSY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2010 > na kjs- tym bardziej TAK, szybsze przyspieszenie i wkrecanie sie na > obr to chyba wystarczajace PLUSY ale jak tak czytam w necie to często piszą ze są problemy z hamowaniem silnikiem, bo silnik się mocno wkręca na obroty a nie czuć hamowania. ja często tak robię ze przed zakrętem zbijam bieg niżej, silnik mocno hamuje, i dociążam tym samym przednia oś, a przy okazji mogę już mocno przyspieszać za zakrętem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2010 > chyba odwrotnie... właśnie czuć, jak hamuje Czuć czuć, nieźle schodzi z obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > ale jak tak czytam w necie to często piszą ze są problemy z > hamowaniem silnikiem, bo silnik się mocno wkręca na obroty a nie > czuć hamowania. > ja często tak robię ze przed zakrętem zbijam bieg niżej, silnik mocno > hamuje, i dociążam tym samym przednia oś, a przy okazji mogę już > mocno przyspieszać za zakrętem... albo rybki albo akwarium, zmotym srodkiem mysle byloby odelzenie o ok 1,5 kg wtedy nie bedzie hardcore'u i ale napewno poczujesz poprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > Rób u kusia w niepolomicach poszlo do Kusia.. odelzam na 4.8 - 5 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > albo rybki albo akwarium, zmotym srodkiem mysle byloby odelzenie o ok > 1,5 kg wtedy nie bedzie hardcore'u i ale napewno poczujesz > poprawe a ile seryjne waży? czy 3,6 kg na zamachu to nie jest już hardcore? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > a ile seryjne waży? czy 3,6 kg na zamachu to nie jest już hardcore? Jeździłem takim jednym CC, 1.1 na 90km, zamach 0k. 3200g. i całkiem miło było, beż żadnej niewyobrażalnej tragedii, choc wyglądało jak ser szwajcarki, upalane i nic nigdy nei pękło Wsio dobrze wyważone i żadnych problemów, no może z samego sprzęgła łatwo go zgasić, ale jak dodasz ciut gazu to już ruszanie opanowane, a wkręca siec cudnie. .... 2,3,4 jest mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 Ja mam u siebie 3500 i też jest bosko... choć nie ma już tego walnięcia od 140 wzwyż. Za to 1,2,3 jest Choć dziś usłyszałem u mechanika że do długiej skrzyni nie powinno byc ono takie lekkie, bo od 4 biegu zamula. U Darka będzie 4700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > a ile seryjne waży? około 7 kg > czy 3,6 kg na zamachu to nie jest już hardcore? szczupłe są teraz w modzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > Czuć czuć, nieźle schodzi z obrotów Ty masz u siebie 3,2 albo 3,5kg, już dokładnie nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > Ty masz u siebie 3,2 albo 3,5kg, już dokładnie nie pamiętam. No to miło, działa jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 no ja u siebie, tyle że do szesnastki mam na 4.2kg Ale, że póki co się kurzy na półce, to nie wiem, jaka będzie zabawa.... ale czekam do wiosny Mam nadzieję, że nie będę kombinował od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > Ja mam u siebie 3500 i też jest bosko... choć nie ma już tego > walnięcia od 140 wzwyż. Za to 1,2,3 jest > Choć dziś usłyszałem u mechanika że do długiej skrzyni nie powinno > byc ono takie lekkie, bo od 4 biegu zamula. > U Darka będzie 4700 zmień mechanika. Czemu auto do rekordów predkosci maja lekki zamach a mocy wiecej niz my. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 ok dzieki chłopaki za porady. w planach jest kupno max krótkiej skrzyni, wiec powinno to wszystko do siebie pasowac. na max predkości mi nie zalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > ok dzieki chłopaki za porady. w planach jest kupno max krótkiej > skrzyni, wiec powinno to wszystko do siebie pasowac. na max > predkości mi nie zalezy. jezeli auto na kjs a nie w góry odradzam najkrótsza. jNajlepsza jest taka prawie najkrótsza bliżej środka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > jezeli auto na kjs a nie w góry odradzam najkrótsza. jNajlepsza jest > taka prawie najkrótsza bliżej środka myslałem o takim przełożeniu jaki ma abarth, czyli krócej niż sportaś ale chyba bez hardcoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > myslałem o takim przełożeniu jaki ma abarth, czyli krócej niż sportaś > ale chyba bez hardcoru spoko. Byleby nie to samo co 6speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > Ja mam u siebie 3500 i też jest bosko... choć nie ma już tego > walnięcia od 140 wzwyż. Za to 1,2,3 jest > Choć dziś usłyszałem u mechanika że do długiej skrzyni nie powinno > byc ono takie lekkie, bo od 4 biegu zamula. > U Darka będzie 4700 jaka masz skrzynke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 > jaka masz skrzynke eskową... i z tego powodu wyższe biegi nie robią roboty teraz bede robił test na seryjnym kole i porównam wrażenia przy przyspieszeniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 > szukajka mowi najwiecej w tym temacie w ogloszeniach szarego i kogos > jeszcze > sprzedawali oni kola wazace 5 kg - seryjne 6,7 > do normalnej jazdy (bez rajdow, kjsow) optymalnie ? > na vmaxie mi wogole nie zalezy .. wiec moze tak z 4,5 ? > silnik leciutko juz podlubany a bedzie dlubany dalej 4500 mialem w 8v i dawało rade i jakos odcinał na 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 > eskową... i z tego powodu wyższe biegi nie robią roboty > teraz bede robił test na seryjnym kole i porównam wrażenia przy > przyspieszeniach aha no to u mnie tak zda sie z 4 - 4.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal_z Napisano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 jęsli chcesz startować w kjs-ach to poleciłbym Ci skrzynie z przełożeniem 64/13 one były w puntach sporting to są skrzynie 6-cio biegowe lub robi je również Kałuża Motorsport na kjs-y jets ona najlepsza ponieważ nawrot wykonasz na 2 biegu bez problemów i nie jest za krótka.... a na skrzyni abarta różnie z tym bywa... jeśli chodzi o koło zamachowe to ja w silniku 1.1 spi mam odchudzone do 4,1kg fanie się wkręca na obroty ale zdarza się że jeśli silnik się zagrzeje to przy hamowaniu przy jeździe miejskiej silnik gaśnie... można to chyba wyregulować śrubką regulacji obrotów przy przepustnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2010 A ja mam pytanko. Czy zamach z 900 pasuje do 1.1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2010 > A ja mam pytanko. Czy zamach z 900 pasuje do 1.1? Nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 a czy dużo trzeba rozbierać żeby wyciągnąć zamach? ile czasu to zajmuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 > a czy dużo trzeba rozbierać żeby wyciągnąć zamach? ile czasu to > zajmuje? Zależy jak szybko będziesz robił skrzynie biegów trzeba wyciągnąć,odkręcić sprzęgło i później zamach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 > Zależy jak szybko będziesz robił skrzynie biegów trzeba > wyciągnąć,odkręcić sprzęgło i później zamach. Powiedzmy że dla kogoś średniozaawansowanego lub lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 > Powiedzmy że dla kogoś średniozaawansowanego lub lepiej 3 godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 dupohamownia - szybsza reakcja na gaz i jakos ladniej sie wkreca stoczone na 4,8 kg niestety nie moge poprzec tego wykresem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 Ile stoczyć koło do serii silnika 1.2 8v ze skrzynią 6 ze stilo? Auto jeżdzone na co dzień żadne kjs, chce żeby sie lepiej wkrecało tak zeby do 140-150 jechało przyjemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 Pany a co powiecie na ten artykuł http://www.vtuning.com/kolo.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 > Pany a co powiecie na ten artykuł > http://www.vtuning.com/kolo.html toczenie kola nie podnosi mocy ani momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SANTI Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 padlo mi sprzęgło też mam zamiar odelżyc zamach, a z tego co piszecie to jakby na to nie patrzeć to sie opłaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Może komuś da to do myślenia i nie popełni tego błedu. Lekki zamach owszem ale tylko do sportu!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba306 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 A powiedzcie do ilu odelzyc zamach 1.2 16v ( auto do sportu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 > A powiedzcie do ilu odelzyc zamach 1.2 16v ( auto do sportu) 4 kg z 6.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 "do sportu " gdzie tym jeździsz?? wiecej cos napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SANTI Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Może komuś da to do myślenia i nie popełni tego błedu. > Lekki zamach owszem ale tylko do sportu!!!!! dzisiaj rozmawiałem z ziomkiem od nas z CMŁ 1.4 16v z odelżonym zamachem i sobie chwali, chamowanie silnikiem raczej w normie, rozmawiałem też z gościem z allegro otoczak7 i powiedział że wszystko zależy od tego kto daną prace wykonuje i jak fachowo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 Ja mam bodajże 3.2kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SANTI Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > Ja mam bodajże 3.2kg no to poszedłeś już raczej hardcorowo bo on cos wspominał o 3,62 czy jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > no to poszedłeś już raczej hardcorowo bo on cos wspominał o 3,62 czy jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 tajemnica poliszynela zostala rozwiazana, masz za lekkie kolo dlatego samochod Ci nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > tajemnica poliszynela zostala rozwiazana, masz za lekkie kolo dlatego samochod Ci nie jedzie Jedzie, ale vmax ma średni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.