scuaz Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 4-ta sekunda słychać wyraźnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > a jednak tyrkoli a mój i Dymcia nie czyli musi być coś nie halo... jest i nigdy tego nie negowałem... pytanie CO? > a co do strojenia to wątpie żeby coś było nagmatwane bo po przy tym > jak odbierałem auto to miałem na ekranie wszystkie parametry > silnika mi mechanior pokazywał i z książką auto ustawione było > jak totalna seria... jesli nie wywala marchewy to reset kompa i przeprowadzenie autoadaptacji zalatwia sprawe... moze sie nie znam ale nie programuje sie kompa seryjnego (poza strojeniem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > jest i nigdy tego nie negowałem... pytanie CO? > jesli nie wywala marchewy to reset kompa i przeprowadzenie > autoadaptacji zalatwia sprawe... moze sie nie znam ale nie > programuje sie kompa seryjnego (poza strojeniem) no tak ale kompem np kąta przepustnicy nie ustawiasz... ale komp pokazuje jaki jest więc pod obserwacją się to ustawia tak jak powinno być... było wiele tych parametrów ale nie pamiętam już jakie gdyż nie jestem jakimś znawcą też... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 typowe tyrkolenie 4-5 sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 fest typowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > > typowe tyrkolenie 4-5 sek Tyle to jest hooj... mój na zimnym czasem potrafi mieć laga na 2 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > no tak ale kompem np kąta przepustnicy nie ustawiasz... ale komp > pokazuje jaki jest więc pod obserwacją się to ustawia tak jak > powinno być... było wiele tych parametrów ale nie pamiętam już > jakie gdyż nie jestem jakimś znawcą też... Ale jak wkladam zestaw z jednego auta do drugiego to po co ustawiac kat przepustnicy?? Podczas przekladania mialby sie przestawic?? Poza tym nie wiem jak mozna regulowac odczyt kata. Czujnik pol. przepustnicy nie ma regulacji. Ja bym najchetniej oblookal kolegi autko i zobaczyl co za cuda ma w wiazce i porownal jego program z seryjnym programem. A i czy gosc ktory ci to robil to Blazej z Bytomia czy inny magik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > fest typowe typowe i bardzo slyszalne... ale moze nie fest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 Tak mowa ciagle o Blazeju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 ale ja przecie nie neguje ja od poczatku mowilem ze mi tyrkoli no i nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > ale ja przecie nie neguje ja od poczatku mowilem ze mi tyrkoli no > i nie jedzie tak tak nie jedzie tak samo jak moje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > > typowe tyrkolenie 4-5 sek moj sprzęt tyrkoli podobnie, niedawno zmieniałem czujnik wała bo przewód się przełamał przy samym czujniku i auto czasami prawie gasło ale tyrkolenie jak było tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 > Tak mowa ciagle o Blazeju Troche dziwne ze nikomu innemu nie chce sie w te silniki bawic. Gosc ma monopol to i cena jest konkretna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Troche dziwne ze nikomu innemu nie chce sie w te silniki bawic. Gosc > ma monopol to i cena jest konkretna. a z ciekawości ile worków złota za to się płaci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deejayascon Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Mnie zastanawia tez jeszcze inna rzecz, dlaczego to cale tyrkolenie u niektorych jest bardziej lub mniej wyczuwalne/slyszalne i z tego co czytalem w roznym zakresie obrotow...?? I co mnie rozwala, to tak jak napisal sebec ze po wyjeciu kompletnego silnika z punto, w ktorym wszystko bylo ok, to po wlozeniu do sc/cc pojawia sie wlasnie ten problem. I rozumiem ze w historii swap'ow tych silnikow jeszcze sie nie zdazylo sie nikomu zeby odrazu po wsadzeniu silnika do auta bylo wszystko ok i nie bylo tego efektu?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > wlasnie ten problem. I rozumiem ze w historii swap'ow tych > silnikow jeszcze sie nie zdazylo sie nikomu zeby odrazu po > wsadzeniu silnika do auta bylo wszystko ok i nie bylo tego > efektu?? Pozdrawiam zdazyło się, pewien sejek po swapie nie trykolił, nawet minimalnie... Zaczoł trykolić po przejechaniu kilkuset kilometrów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deejayascon Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Aha to juz wogole bajka... A czy z temperatura silnika nie ma problemow?? Rozumiem ze tyrkolenie jest i na zimnym i na cieplym silniku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > zdazyło się, pewien sejek po swapie nie trykolił, nawet minimalnie... > Zaczoł trykolić po przejechaniu kilkuset kilometrów.... A czy wkładał ktoś cały silnik z bravo na osprzęcie boscha do cento? W zeszłym tygodniu byłem u mechanika wyważyć koła i stało tam takie bravo 1.2 16v. Nie wiem mogło być z 99-00r bo było ładniej wykończone i troche nowocześniej wyglądało w środku. I się zdziwiłem bo była podniesiona maska i była odkręcona ta plastikowa atrapa i nie było takiego kolektora jak Wy macie tylko był taki jak hybrydy mają, a z boku był przyczepiony komputerek. coś takiego jak tu tylko że tutaj jest ten plastik, ale komputerek widać. Co to jest za osprzęt? tu znalazłem jeszcze takie coś auto niby też bravo ale już nieco inaczej to wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Aha to juz wogole bajka... A czy z temperatura silnika nie ma > problemow?? Rozumiem ze tyrkolenie jest i na zimnym i na > cieplym silniku?? tyrkolenie jest na zimno i na ciepło przy gwałtownym przyśpieszaniu , u mnie jest to mało odczuwalne no ale jest i jakoś z tym narazie muszę żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 uu przeważnie dochodzi do tego kilka innych zmian i płaci sie grubo.... wiec trzeba dzwonić i pytać ewentualnie http://www.performance-group.pl. To ich strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > a jednak tyrkoli a mój i Dymcia nie czyli musi być coś nie halo... Zapomniałeś o moim . Tak czy siak niewiele jest takich aut które pracują tak jak powinny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Zapomniałeś o moim . Tak czy siak niewiele jest takich aut które > pracują tak jak powinny. co dalej nie zmienie postaci rzeczy, ze zaden z was nie wie co jest przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 bo ten kto wie nam tego nie powiedzial i pewnie nikomu nie powie-zreszta skoro sam siedzi we Fiatach i tylko fiatach jakieś 16lat- specyficzną wiedze do ktorej dochodzi sie samemu ma sie dla siebie a skoro mozna na tym zarobić-czemu nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > bo ten kto wie nam tego nie powiedzial i pewnie nikomu nie > powie-zreszta skoro sam siedzi we Fiatach i tylko fiatach jakieś > 16lat- specyficzną wiedze do ktorej dochodzi sie samemu ma sie > dla siebie a skoro mozna na tym zarobić-czemu nie. Dokladnie Blazej do tej wiedzy dochodzil latami i nie za male pieniadze kiedys mi powiedzial ze zanim jego 1.2 16v turbo zaczelo pracowac jak nalezy, dojechal 3 takie (nowe)silniki, wiec troszke Go to szarpnelo po kieszeni do tego dochodza szkolenia wyjazdy tak wiec ja sie nie dziwie ze nikt nie umie sie dowiedziec od Blazeja co zrobic zeby wszystko chodzilo jak nalezy ma chlopak glowe na karku i dzieki temu zajeciu-hobby utrzymuje rodzine ktos podal str www wiec namiary macie piszcie dzwoncie a moze wam sie uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 nie ktoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Zapomniałeś o moim . Tak czy siak niewiele jest takich aut które > pracują tak jak powinny. nie zapomnialem tylko nie wiedziałem o twoim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Dokladnie Blazej do tej wiedzy dochodzil latami i nie za male > pieniadze > kiedys mi powiedzial ze zanim jego 1.2 16v turbo zaczelo pracowac jak > nalezy, dojechal 3 takie (nowe)silniki, wiec troszke Go to > szarpnelo po kieszeni > do tego dochodza szkolenia wyjazdy > tak wiec ja sie nie dziwie ze nikt nie umie sie dowiedziec od Blazeja > co zrobic zeby wszystko chodzilo jak nalezy > ma chlopak glowe na karku i dzieki temu zajeciu-hobby utrzymuje > rodzine > ktos podal str www wiec namiary macie piszcie dzwoncie a moze wam sie > uda Święta racja, każdy chciałby zrobić tanio a dobrze... ale wtedy się robi dwa razy, najpierw tanio a potem dobrze... ja wolałem jechać do kogoś kto to ogarnia, zostawić troche kasy ale od ponad roku mam spokój i auto śmiga bez zająknięcia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zejk Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > A czy wkładał ktoś cały silnik z bravo na osprzęcie boscha do cento? > W zeszłym tygodniu byłem u mechanika wyważyć koła i stało tam > takie bravo 1.2 16v. Nie wiem mogło być z 99-00r bo było ładniej > wykończone i troche nowocześniej wyglądało w środku. I się > zdziwiłem bo była podniesiona maska i była odkręcona ta > plastikowa atrapa i nie było takiego kolektora jak Wy macie > tylko był taki jak hybrydy mają, a z boku był przyczepiony > komputerek. > coś takiego jak tu tylko że tutaj jest ten plastik, ale komputerek > widać. Co to jest za osprzęt? > tu znalazłem jeszcze takie coś auto niby też bravo ale już nieco > inaczej to wygląda: Mam ten z drugiej foty u siebie czyli przed euro 3. Ten z pierwszego zdjęcia jest już z EOBD na dwóch sondach lambda. Odpalone na org. wiązce i kompie. Na razie problemów brak, były wcześniej, żeby go uruchomić, jak chcesz, to jutro foty pocykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Święta racja, każdy chciałby zrobić tanio a dobrze... ale wtedy się > robi dwa razy, najpierw tanio a potem dobrze... ja wolałem > jechać do kogoś kto to ogarnia, zostawić troche kasy ale od > ponad roku mam spokój i auto śmiga bez zająknięcia... to ile zapłaciłeś za wyeliminowanie tyrkolenia bo cały czas nikt nic nie napisał tylko wszyscy wpadają w zachwyt że Błażej ma głowę i chwalicie go pod niebiosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > to ile zapłaciłeś za wyeliminowanie tyrkolenia bo cały czas nikt nic > nie napisał tylko wszyscy wpadają w zachwyt że Błażej ma głowę i > chwalicie go pod niebiosa kto Go chwali?? ja tylko mowie ze jest taki ktos kto wie co w trawie piszczy kiedys Blazej za zlokalizowanie 1usterki bral chyba 450zl im ich wiecej wiadome a za zlikwidowanie danej usterki tez sobie liczyl choc teraz nie pamietam jaka to byla kwota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > bo ten kto wie nam tego nie powiedzial i pewnie nikomu nie > powie-zreszta skoro sam siedzi we Fiatach i tylko fiatach jakieś > 16lat- specyficzną wiedze do ktorej dochodzi sie samemu ma sie > dla siebie a skoro mozna na tym zarobić-czemu nie. ale to nie chodzi o wskazanie dokladnie co jest spierdzielone: zadawala mnie odp: 1. zrypana jest wiazka i wszyscy na cm maja złe schematy przerabiania 2. jest za duza róznica w wadze, wydechu auta itd i trzeba stroić kompa od nowa 3. inna ogólna usterka znasz moze odp? płaciliscie za cos nie majac pojecia co jest robione przy samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Nikt tu nikogo pod niebiosa nie chwali- Blazej jako jeden z niewielu wie co jest przyczyną i napewno nikomu tego nie powie. Co do ceny czy naprawde tak ciażko jest zadzwonić i zapytać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 mnie powiedział że to problem elektryczno mechaniczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > mnie powiedział że to problem elektryczno mechaniczny elektryczny zgodze sie mechaniczny bzdura noo moze w niektorych przypadkach jak jest duzo drutu pod maska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 a co ciekawe jeden user zasadził 1.2 16V do Uno i nic a nic tyrkolenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 sebec?? wiazke w 1.4 masz tak polaczona jak w 1.2 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > sebec?? > wiazke w 1.4 masz tak polaczona jak w 1.2 ?? tak bo 1,4 jest na sprzecie z p1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > tak bo 1,4 jest na sprzecie z p1 takie polaczenie to ja mialem na poczatku i dalem rade pojezdzic 2 tygodnie na szczescie ten probem mam z glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > takie polaczenie to ja mialem na poczatku > i dalem rade pojezdzic 2 tygodnie > na szczescie ten probem mam z glowy a co takiego zostało zrobione że już nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > takie polaczenie to ja mialem na poczatku > i dalem rade pojezdzic 2 tygodnie nie ma tragedii mam strojone autko... ale nie ukrywam ze to nie jest tak jak bym chciał > na szczescie ten probem mam z glowy tzn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Halo mogę o coś zapytać w mym temacie? cewki z 1.2 8v sa takie same jak w 16v? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Święta racja, każdy chciałby zrobić tanio a dobrze... ale wtedy się > robi dwa razy, najpierw tanio a potem dobrze... ja wolałem > jechać do kogoś kto to ogarnia, zostawić troche kasy ale od > ponad roku mam spokój i auto śmiga bez zająknięcia... Ale nie każdy ma Błażeja pod ręką i nie będzie jechał pół Polski. ps. nie mówie tu o sobie bo ja mam na ślunsk rzut beretem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Halo mogę o coś zapytać w mym temacie? cewki z 1.2 8v sa takie same > jak w 16v? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > a co takiego zostało zrobione że już nie ma problemu jak to w skeczu kabaretu Mumio z klapką od walkmana... właściwie nie wiadomo jak to jest zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > tak O dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > takie polaczenie to ja mialem na poczatku > i dalem rade pojezdzic 2 tygodnie > na szczescie ten probem mam z glowy To moze powiedz jakie polaczenie masz teraz bo to forum dyskusyjne jest. Jedni maja problem i pytaja a inni pomagaja chyba ze piszesz tu tylko po to zeby sie pochwalic ze ci nie tyrkoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deejayascon Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 No pieknie... Czyli w teorii z waga auta moze cos byc. A jaka srednice wydechu ma?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deejayascon Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Hmmm ok a czy przy po zredukowaniu biegu i mocnym depnieciu pojawia sie tyrkolenie?? Chyba ze powyzej 3-4tys ten problem nie wystepuje. I czy czasem nie jest tak ze po palowaniu powiedzmy prawie do odcinki i pojezdzeniu tak np. z 10-20 minut pozniej tyrkolenie jakby sie zmniejszalo czy jest tak samo czy moze bardziej?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Ci co robili auto u Błażeja nie wiedzą albo nie chcą powiedzieć co zrobić żeby nie tyrkoliło. Wniosek jeden: nie chcecie tyrkolenia zgłoście się do Błażeja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.