fendt180 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > za to TY chwalisz sie czyms o czym nie masz pojęcia, sugerujesz > jakies głupie tezy o czujnikach... i do tego chwalisz pod > niebiosy mechaniora co srednio 3-4 miesiace stroi auto a moze > wiecej. normalnie super sezonu by mi zabraklo z takim > podejsciem Dzis jechalem ta wydmka i jestem pod wrazeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > Dzis jechalem ta wydmka i jestem pod wrazeniem Coś szczególnego widziałeś w wiązce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > Coś szczególnego widziałeś w wiązce ? Ta to ze o 6 jest cma jak w du** Lookalem pod maska ale pod swiatlem z latarni nic nie widac a nie bede komus kazal do garazu wjezdzal. Wiazka byla z seja 1,1 polaczona normalnie kostka bo ja widzialem, nie wiem czy wiazka z seja pasuje pod kostke do scsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 dzisiaj widzialem sie z Blazejem i troszke Go podpytalem o ten czujnik polozenia walu wspomnialem cos o tym ze niby nawet z 900 moze byc to powiedzial ze robcie jak chcecie i sie zasmial powiedzial ze tylko 1 czujnik do tych silnikow jest dobry sebec a co do naszych 1.4 to wydech musi byc odpowiednio wyliczony, dawki paliwa i cos jeszcze ale teraz mi umknelo ale z tego co wiem to tez juz z nim kilka slow zamieniles wiec teraz zostalo ci sie tylko zdecydowac czy skorzystasz z jego uslug czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > dzisiaj widzialem sie z Blazejem i troszke Go podpytalem o ten > czujnik polozenia walu wspomnialem cos o tym ze niby nawet z 900 > moze byc to powiedzial ze robcie jak chcecie i sie zasmial > powiedzial ze tylko 1 czujnik do tych silnikow jest dobry > sebec a co do naszych 1.4 to wydech musi byc odpowiednio wyliczony, > dawki paliwa i cos jeszcze ale teraz mi umknelo > ale z tego co wiem to tez juz z nim kilka slow zamieniles wiec teraz > zostalo ci sie tylko zdecydowac czy skorzystasz z jego uslug czy > nie Mi Rally powiedzial jaki ma czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > dzisiaj widzialem sie z Blazejem i troszke Go podpytalem o ten > czujnik polozenia walu wspomnialem cos o tym ze niby nawet z 900 z 900 to raczej nie > moze byc to powiedzial ze robcie jak chcecie i sie zasmial > powiedzial ze tylko 1 czujnik do tych silnikow jest dobry i mam wlasnie ten > sebec a co do naszych 1.4 to wydech musi byc odpowiednio wyliczony, > dawki paliwa i cos jeszcze ale teraz mi umknelo > ale z tego co wiem to tez juz z nim kilka slow zamieniles wiec teraz > zostalo ci sie tylko zdecydowac czy skorzystasz z jego uslug czy > nie dokladnie i jestem umówiony po borkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > odpali i bedzie dzialal nawet na czujniku z 900 jak go zamocujesz > jakos na sztywno. prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > i mam wlasnie ten i jaki to jest ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > i jaki to jest ?? oryginał boscha kupiony w aso... nie pamętam nr z epara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 Jak obiecalem -sorki za jakość obrazu znów filmik robiony na bardzo szybko http://w49.wrzuta.pl/film/9XozBUwBBVv/tyrkotanie. P.S ja mam czujnik MM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > Jak obiecalem -sorki za jakość obrazu znów filmik robiony na bardzo > szybko > http://w49.wrzuta.pl/film/9XozBUwBBVv/tyrkotanie. no nie tyrkoli > P.S ja mam czujnik MM ponoc ma byc tylko 1 rodzaj a oryginał to bosch z czystej ciekawości mozesz zmierzyc rezystancje tego czujnika? (bedze tylko na 2 pinach, rzecz jasna na wyłączonym silniku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 no ponoć tak ale widocznie MM tez daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 sebec mowisz ze juz z Blazejem sie umowiles ale powiedz na co na prawidlowe dzialanie 1.4 16v na osprzecie 1.2 16v czy na hybryde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > sebec mowisz ze juz z Blazejem sie umowiles ale powiedz na co > na prawidlowe dzialanie 1.4 16v na osprzecie 1.2 16v > czy na hybryde powiem tak... ze taniej bedzie na hybrydzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio83 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > powiem tak... ze taniej bedzie na hybrydzie sluszna decyzja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > oryginał boscha kupiony w aso... nie pamętam nr z epara mówisz, ze to jest ten sam który ja mam bosch z osprzętu bosch z bravy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > mówisz, ze to jest ten sam który ja mam bosch z osprzętu bosch z > bravy? e chyba nie... chociaz nie wiem szczerze. zakladalem go jakos po borkach w zeszłym roku i nie pamietam juz dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > e chyba nie... chociaz nie wiem szczerze. zakladalem go jakos po > borkach w zeszłym roku i nie pamietam juz dokładnie numer/oporność to w poniedziałek sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > Jak obiecalem -sorki za jakość obrazu znów filmik robiony na bardzo > szybko > http://w49.wrzuta.pl/film/9XozBUwBBVv/tyrkotanie. > P.S ja mam czujnik MM a silnik masz z punto 1?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > numer/oporność to w poniedziałek sprawdzę na poniedziałek bede miał Bosch'a to go też srpawdzę u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > tak... ale tez nie jest to takie proste w 16v jest półsekfencja a no jest, w ósemce jest full grupa. A to przeszkadza w jeździe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 To jaki był układ wytrysku, a na jaki przechodzisz w tym wypadku nie ma najmniejszego znaczenia. Kwestia napisania odpowiedniego programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > powiem tak... ze taniej bedzie na hybrydzie chcesz mi powiedzieć że "wyelimonowanie tyrkolenia" by wielka niewiadoma Błażeja i strojenie kompa u niego wychodzi drożej niż hybryda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > To jaki był układ wytrysku, a na jaki przechodzisz w tym wypadku nie > ma najmniejszego znaczenia. Kwestia napisania odpowiedniego > programu. bulszit, jak zasadzasz kompa od 8v to tylko w wiązce sterowanie pinów przerabiasz i już działa..... nawet AFR wychodzi w normie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > chcesz mi powiedzieć że "wyelimonowanie tyrkolenia" by wielka > niewiadoma Błażeja i strojenie kompa u niego wychodzi drożej niż > hybryda? tak, ale biorąc pod uwage silnik 1,4 + wałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > bulszit, jak zasadzasz kompa od 8v to tylko w wiązce sterowanie pinów > przerabiasz i już działa..... nawet AFR wychodzi w normie..... ale auto na serii sofcie nie jedzie zapomniałes dodac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > ale auto na serii sofcie nie jedzie zapomniałes dodac jedzie nie jedzie..... i 1.1 na seria sofcie też nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > tak, ale biorąc pod uwage silnik 1,4 + wałki czekaj czekaj, komp to jakieś 400pln wiązka ze 200pln niech będzie że jeszcze różne duperszmice dobiją do 1tyś za graty, do tego przekładka wiązki, uruchomienie i strojenie tak? i on bierze za to mniej niż za strojenie by wziął? to ile on woła za strojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > czekaj czekaj, komp to jakieś 400pln wiązka ze 200pln niech będzie że > jeszcze różne duperszmice dobiją do 1tyś za graty, do tego > przekładka wiązki, uruchomienie i strojenie tak? i on bierze za > to mniej niż za strojenie by wziął? to ile on woła za > strojenie na strojeniu kompa MM nie konczy sie... zmienia kilka rzeczy jeszcze (mowa cały czas o silniku 1,4 na osprzecie p1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > z 900 to raczej nie > i mam wlasnie ten > dokladnie i jestem umówiony po borkach to trzeba bedzie zrobic spota na slasku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > czekaj czekaj, komp to jakieś 400pln wiązka ze 200pln niech będzie że > jeszcze różne duperszmice dobiją do 1tyś za graty, do tego > przekładka wiązki, uruchomienie i strojenie tak? i on bierze za > to mniej niż za strojenie by wziął? to ile on woła za > strojenie komplet osprzetu na hybrydzie to koszt kolo 1 tysiaka + wsadzenie i strojenie tego, minus graty z p1 = mniejsze koszta niz strojenie mm i wymania kilku gratów to miełem na mysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > to trzeba bedzie zrobic spota na slasku predzej w wawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Generalnie jeżeli są takie problemy z tym Magneti Marelli to czemu prawie nikt nie stosuje osprzętu boscha z bravo? Ponoć nie tyrkoli, przynajmniej tak mi tu kolega pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > To jaki był układ wytrysku, a na jaki przechodzisz w tym wypadku nie > ma najmniejszego znaczenia. Kwestia napisania odpowiedniego > programu. to to akurat nie problem bo jeśli nie remap to nawet można tę głupią świnke zapodać żeby to ogarnąć takie małe OT czy silniki 1.2 i 1.4 mają taki sam skok tłoka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > Generalnie jeżeli są takie problemy z tym Magneti Marelli to czemu > prawie nikt nie stosuje osprzętu boscha z bravo? Ponoć nie > tyrkoli, przynajmniej tak mi tu kolega pisze bo taniej, nie musisz rzeźbić tak bardzo wiązki co i tak niektórym udaje się "wyrzeźbić cuda wianki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > bo taniej, nie musisz rzeźbić tak bardzo wiązki co i tak niektórym > udaje się "wyrzeźbić cuda wianki" na początku może taniej ale co z tego skoro potem trzeba jeździć "po Błażejach" lub innych magikach i bulić grube kwoty żeby nie tyrkoliło. Z dwojga złego gdybym miał zakładać 16v to bym wolał tydzień lub dwa dłużej posiedziec w garażu i porzeźbić na osprzęcie z bravo lub 1.2 8v, ale żeby chodziło jak żyleta niż potem sie wqrwiać że nie chodzi tak jak powinien szkoda tylko że te kompy 1.2 8v nie mają pamięci flash tylko trzeba wymieniać te epromy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > na początku może taniej ale co z tego skoro potem trzeba jeździć "po > Błażejach" lub innych magikach i bulić grube kwoty żeby nie > tyrkoliło. Z dwojga złego gdybym miał zakładać 16v to bym wolał > tydzień lub dwa dłużej posiedziec w garażu i porzeźbić na > osprzęcie z bravo lub 1.2 8v, ale żeby chodziło jak żyleta niż > potem sie wqrwiać że nie chodzi tak jak powinien > szkoda tylko że te kompy 1.2 8v nie mają pamięci flash tylko trzeba > wymieniać te epromy to kwestia gustu, jednym tyrkoli, a innym tyrknie i można z tym żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 A ja jeszcze takie pytanko. Kolega wczesniej pisal ze soft jest seria tylko parametry poustawiane tak jak ksiazka mowi. A jakie parametry mozna ustawiac w kompie MM. W jaki sposob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > A ja jeszcze takie pytanko. Kolega wczesniej pisal ze soft jest seria > tylko parametry poustawiane tak jak ksiazka mowi. A jakie > parametry mozna ustawiac w kompie MM. W jaki sposob ja jak to czytam to mam wielki uśmiech na twarzy no ale z tym to albo trzeba 15 lat robić w fiatach albo hmmm wybulić kapuche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > to kwestia gustu, jednym tyrkoli, a innym tyrknie i można z tym żyć mi na turbionym 1.1 nic nie przerywa ani nie muli, i jak bym sie kiedyś miał swapowac to też bym chciał żeby też było bo jeśli bym swapował to zmyślą o T oczywiście. Przyznaje że ostatnio troche zachorowałem na szesnastkę. w serii 16v może nie jest to aż taki problem, ale potem chcąc to uturbić to trzeba się poważnie zastanowić (może widziałeś filmiki Sejacza...), bo pisali tu powyżej że EGT skacze pod niebiosy a to już trzeba poważnie traktować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > mi na turbionym 1.1 nic nie przerywa ani nie muli, i jak bym sie > kiedyś miał swapowac to też bym chciał żeby też było > w serii 16v może nie jest to aż taki problem, ale potem chcąc uturbić > taką 16stke to trzeba się poważnie zastanowić (może widziałeś > filmiki Sejacza...), bo pisali tu powyżej że EGT skacze pod > niebiosy musiałem to przegapić no ale faktycznie było trochę problemów opisywanych z tym, ale chyba chłopaki to ogarneli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > musiałem to przegapić no ale faktycznie było trochę problemów > opisywanych z tym, ale chyba chłopaki to ogarneli ogarnęli, sej rozebrany i rozsprzedany ale na poważnie to ogłądałem pod koniec żywota sej jeździł już całkiem płynnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > to kwestia gustu, jednym tyrkoli, a innym tyrknie i można z tym żyć czy bliżej Wawy znacie kogoś kto by ogarnął "tyrkanie" w 16stce bo do Bytomia mi nie po drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Bo Blazej ma Swoją hamownie w Piasecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > takie małe OT czy silniki 1.2 i 1.4 mają taki sam skok tłoka? inny maja, roznia sie srednica i skokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > inny maja, roznia sie srednica i skokiem to jakim cudem to jeździ na osprzęcie z 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 to raczej na tym osprzęcie tylko jeżdzi Co do kultury pracy sie nie wypowiadam bo jej poprostu nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kij Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > to jakim cudem to jeździ na osprzęcie z 1.2 A co ma mieć osprzęt do średnicy i skoku tłoka? Osprzęt ma dostarczyć powietrze, paliwo, iskrę w odpowiednim momencie i to raczej tyle. A to że ilości powietrza, paliwa mogą być kapkę niedopasowane do samego w sobie silnika (skoki i średnice) to inna bajka, stąd może brać się np. tyrkolenie i inne niedomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 > Bo Blazej ma Swoją hamownie w Piasecznie a ktoś ma jakiś namiar dokładniejszy, adres lub telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.