lefff Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Pitolicie jakby trzeba było wyhamować 22-tonowego Tira ze 160 km/h... > Jak ktoś nie ma we łbie, to nawet dobrą bryką nie zdąży > zahamowac... Jeździł ktoś z Was motocyklami? Szybszymi, > wolniejszymi, cięższymi, lżejszymi, ścigaczami, naked bike, > street fighter, chopperami, czasem o prawie tych samych > silnikach??? a dlaczego pominales crossy, enduro i turystyczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mayo Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > a dlaczego pominales crossy, enduro i turystyczne? bo takimi jeździłem tylko na kleszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Zebys sie nie zdziwil z chęcią się zdziwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Hmm... czyli nie zmieniłeś hamulców - poprawiłes parametry silnika a hamulce zostawiłeś na później - trochę nie logiczne, że samemu dajesz rady nie stosując się do nich. Nie wiem, jak często jeździsz Octaviami 1.8T. Tarcze 288 hamują moim zdaniem aż za dobrze biorąc pod uwagę parametry seryjnego auta. Leff podniósł moc w nieznacznym zakresie (względem serii deklarowanej przez VW) - pewnie teraz ma ze 180 KM (po rozkręceniu doładowania jakieś 190KM+), więc przyrost to raptem 20% względem mocy deklarowanej przez producenta. Więc nie porównujmy jego przypadku do tego Poldka... Pozdrawiam, Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=73753722 > Niezle co nie > Ciekawe jak jezdzi??? Quote: Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice rozjada się na boki. opinia jednego człowieka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Quote: > Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym > warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik > zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy > zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice > rozjada się na boki. > opinia jednego człowieka no to faktycznie tuning z glowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > opinia jednego człowieka Wy tu od matołów wyzywacie, a to przecież profesjonalny tuning godny podziwu Pozdr! BP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Quote: > Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym > warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik > zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy > zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice > rozjada się na boki. > opinia jednego człowieka Czyli masę też zmniejszył profi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Czyli masę też zmniejszył profi zmniejszył, ale tylko z przodu. w bagażniku są szyny o masie 400kg, żeby przy ruszaniu była lepsza przyczepność i przednie koła szły w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > niejedno kacikowe SDI i 1.4 skroilo by mu dupsko tylko by furczalo. > Nie mowiac o "seryjnych" CC 900 jakie mamy na centomanii dobrze prawisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Popatrz szerzej na problem, a nie od razu z grubej rury. Dobrze prawisz człowieku Ja to juz wyzej pisalem ale nie przetlumaczysz, bo wiekszosc pisze ze bezpieczenstwo, debil, ze nieodpowiedzialny. Oczywiscie kazdy jest super bezpieczny. No ale lepiej sie nie odzywac. A po drugie jesli do tego poldka wsiadzie rozsadny kierowca to zrobi mniejsze szkody niz pijany kierowca super innym najbezpieczniejszym samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Dobrze prawisz człowieku > Ja to juz wyzej pisalem ale nie przetlumaczysz, bo wiekszosc pisze ze > bezpieczenstwo, debil, ze nieodpowiedzialny. Oczywiscie kazdy > jest super bezpieczny. No ale lepiej sie nie odzywac. > A po drugie jesli do tego poldka wsiadzie rozsadny kierowca to zrobi > mniejsze szkody niz pijany kierowca super innym > najbezpieczniejszym samochodem. doczytales, ze ten poldek ma prawdopodobnie wyciete przednie wzmocnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSX Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > niejedno kacikowe SDI i 1.4 skroilo by mu dupsko tylko by furczalo. > Nie mowiac o "seryjnych" CC 900 jakie mamy na centomanii Dobre... Twierdzisz że CC900 skroiło by dupe temu Polonezowi?? On nawet zwykłemu 1.6 nie dał by rady. Miałem Poloneza i wiem że silnik 1.6GLI ma całkiem niezłe przyspieszenie, a napewo lepsze od Punto 1.1 jakie mam. Wkońcu 80KM (to nie aż tak mało) i dość wysoki moment obrotowy przy 3000 obr/min robi swoje. Raz gościu chciał sie ze mna pościgać swoją Felicja 1.3. Jaki był tego efekt: został objechany po maksie. I Polonez to jest samochód a nie jak co niektórzy twierdzą że on sie nie kwalifikuje do samochodów. Ja osobiście sobie chwale to auto. Mój poldek przejechał 280kkm bez remontu silnika i z 2 poważnymi naprawami. Olej zaczął ciągnąc przy 200kkm. Niestety sprzedałem go bo strasznie zgnił i kupiłem Punto czego bardzo żałuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSX Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Dobre... Twierdzisz że CC900 skroiło by dupe temu Polonezowi?? On > nawet zwykłemu 1.6 nie dał by rady. Miałem Poloneza i wiem że > silnik 1.6GLI ma całkiem niezłe przyspieszenie, a napewo lepsze > od Punto 1.1 jakie mam. Wkońcu 80KM (to nie aż tak mało) i dość > wysoki moment obrotowy przy 3000 obr/min robi swoje. Raz gościu > chciał sie ze mna pościgać swoją Felicja 1.3. Jaki był tego > efekt: został objechany po maksie. I Polonez to jest samochód a > nie jak co niektórzy twierdzą że on sie nie kwalifikuje do > samochodów. Ja osobiście sobie chwale to auto. Mój poldek > przejechał 280kkm bez remontu silnika i z 2 poważnymi naprawami. > Olej zaczął ciągnąc przy 200kkm. Niestety sprzedałem go bo > strasznie zgnił i kupiłem Punto czego bardzo żałuje... Nie wiem czy zauważyłeś, ale Leff napisał: "seryjnych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > doczytales, ze ten poldek ma prawdopodobnie wyciete przednie > wzmocnienie? ja mówilem o czym innym a nie na temat wzmocnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > przy zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci no i wyjasnila sie kwesta dlaczego upgrade hamulcow nie zostal przeprowadzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > ej ... mówimy o tym samym samochodzie z dużo mocniejszym silnikiem > ...nie myl > idąc tym tokiem myślenia to mogą Cię w parku wieczorem skopać > "naśmierć" > hanys To nie ja myle - patrzyles na co odpowiadam? Nie wazne ile masz koni i co zgrzebane, trzeba umiec jezdzic i tyle. Jak nie dostosujesz jazdy do warunkow na drodze i umiejetnosci to zadne super heble i zawiecha ci nie pomoga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Dobre... Twierdzisz że CC900 skroiło by dupe temu Polonezowi?? On > nawet zwykłemu 1.6 nie dał by rady. Miałem Poloneza i wiem że > silnik 1.6GLI ma całkiem niezłe przyspieszenie, a napewo lepsze > od Punto 1.1 jakie mam. Wkońcu 80KM (to nie aż tak mało) i dość > wysoki moment obrotowy przy 3000 obr/min robi swoje. Raz gościu > chciał sie ze mna pościgać swoją Felicja 1.3. Jaki był tego > efekt: został objechany po maksie. I Polonez to jest samochód a > nie jak co niektórzy twierdzą że on sie nie kwalifikuje do > samochodów. Ja osobiście sobie chwale to auto. Mój poldek > przejechał 280kkm bez remontu silnika i z 2 poważnymi naprawami. > Olej zaczął ciągnąc przy 200kkm. Niestety sprzedałem go bo > strasznie zgnił i kupiłem Punto czego bardzo żałuje... to ta felicja musiała być wyjątkowo zajechana.że nie dała rady polonezowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > no i wyjasnila sie kwesta dlaczego upgrade hamulcow nie zostal > przeprowadzony Przy zablokowaniu przednich kol blotniki moglyby sie wywinac do tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > to ta felicja musiała być wyjątkowo zajechana.że nie dała rady > polonezowi silnik 1.3 w felicji to tak samo denna konstrukcja na takim samym poziomie technicznym jak w polonezie. Trzy podpory wału, OHV padło - nic dziwnego że 1.3 dostało od 1.6. 30 letnią Ładą objeżdżam jedno i drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > silnik 1.3 w felicji to tak samo denna konstrukcja na takim samym > poziomie technicznym jak w polonezie. Trzy podpory wału, OHV > padło - nic dziwnego że 1.3 dostało od 1.6. 30 letnią Ładą > objeżdżam jedno i drugie a ja się dziwię...i to bardzo...jeździłem przez 2 lata F1.3Mpi....polonez nie ma szans( jedynie 1.4 się równa)...poza tym fela waga 960kg..polonez sporo więcej BTW o ładzie nie wspominam, bo będąc w Zakopcu jeździłem 2107...po szutrach też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cysio Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 > 1. 1.8T ma tarcze 288 mm z przodu i tarcze z tylu, wystarczy > 2. w planie jest zmiana na 312. kto ma w 1.8T 288mm ten ma niektorzy maj 312 w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 > To nie ja myle - patrzyles na co odpowiadam? Nie wazne ile masz koni > i co zgrzebane, trzeba umiec jezdzic i tyle. >Jak nie dostosujesz > jazdy do warunkow na drodze i umiejetnosci to zadne super heble > i zawiecha ci nie pomoga aaa to nie wiedziałem z reguły ludzie po "przeszczepie" jeżdżą rozsądnie i mają pojęcie ,że np. hamulce są za słabe aby zatrzymać autko które osiąga większe prędkości i to szybciej hanys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 > Zapewniam Cię że da się zrobić dobry zawias nawet w poldku i nawet > nie musi "leżeć na glebie" . Rozwala mnie to, że zakładacie > że jeśli to poldek to ktoś musiał "u..bać sprężyny" nie trzeba być prorokiem widać jak zadbany jest ten Polonezik > chodzi tylko o to ze nie masz pojęcia jaka to konstrukcja nigdy nie widziałem > .... może przecież mieć ukryte 15" tarcze BRIMBO w > 124 Abarth też sie toczył na 13" i na pewno ten gość ma z niego hamulce > kogoś obrażasz przy całkowitym braku danych nt ww pojazdu jakoś się nie pomyliłem hanys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 > kto ma w 1.8T 288mm ten ma niektorzy maj 312 w serii jak sie ma skodzine RS albo najmocniejsze wersje innych ze stajni VW to sie ma 312 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 28 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2005 > no i wyjasnila sie kwesta dlaczego upgrade hamulcow nie zostal przeprowadzony r o t f l miesiąca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 28 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2005 > nie trzeba być prorokiem widać jak zadbany jest ten Polonezik > nigdy nie widziałem > i na pewno ten gość ma z niego hamulce > jakoś się nie pomyliłem czemu ciągle odnosze wrażenie że nie wiesz o co mi chodzi nie ważne czy polonez okazał się czy się nie okazał ważne ze nie było powodu (na początku) do jechania po właścicielu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 28 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2005 > czemu ciągle odnosze wrażenie że nie wiesz o co mi chodzi > nie ważne czy polonez okazał się czy się nie okazał ważne ze nie było > powodu (na początku) do jechania po właścicielu do pewnych specyficznych tematow (m.in. bezpieczenstwo) lepiej jest podchodzic od pocztku sceptycznie niz zachwycac sie och i ach tymbardziej ze "podejrzenia" okazaly sie sluszne pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2005 > do pewnych specyficznych tematow (m.in. bezpieczenstwo) lepiej jest > podchodzic od pocztku sceptycznie niz zachwycac sie och i ach > tymbardziej ze "podejrzenia" okazaly sie sluszne > pozdr. fajnie gdyby postępować jak koledzy wyżej trzebaby uważać na każdego araba bo na 100% jest terrorystą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 29 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2005 > fajnie > gdyby postępować jak koledzy wyżej trzebaby uważać na każdego araba > bo na 100% jest terrorystą tozes wymyslil pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 29 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2005 > Quote: > Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym > warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik > zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy > zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice > rozjada się na boki. > opinia jednego człowieka i pomyslec ze GEKO CORSA tez nie posiada z przodu wzmocnienia hahaha a przyrost ma jakies 600% mocy hahaha to tak dla rozluznienia bo wiem ze corsa nie jest na ulice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gunio83 Napisano 29 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2005 > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=73753722 > Niezle co nie > Ciekawe jak jezdzi??? Ciekawe od jakiego czasu jeździ bez filtra ale jak tak dalej pójdzie to długo nie pojeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 30 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2005 > tozes wymyslil > pozdr. coś musiał odpisać HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 30 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2005 > Ciekawe od jakiego czasu jeździ bez filtra ale jak tak dalej pójdzie > to długo nie pojeździ brud się zapiecze na zaworach i HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2005 > coś musiał odpisać > HanYs więcej juz nie napisze bo szkoda czasu szkoda ze szkoda tak btw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > więcej juz nie napisze bo szkoda czasu > szkoda ze szkoda tak btw ej no napisz tylko znowu cos smiesznego pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > Dobre... Twierdzisz że CC900 skroiło by dupe temu Polonezowi?? coniektore z centomanii skroily by go az milo > Wkońcu 80KM (to nie aż tak mało) i dość > wysoki moment obrotowy przy 3000 obr/min robi swoje. a do tego calkiem mala masa tego samochodu >Raz gościu chciał sie ze mna pościgać swoją Felicja 1.3. Jaki był tego > efekt: został objechany po maksie. szkoda, ze juz uniaka nie mam-bo jesli mam byc szczery to jedynie poldek 1.4 dawal mi rady. wszystkie 1.6 gli itp jakos nie za bardzo jechaly > I Polonez to jest samochód a > nie jak co niektórzy twierdzą że on sie nie kwalifikuje do > samochodów. z tym sie zgodze >Ja osobiście sobie chwale to auto. Mój poldek > przejechał 280kkm bez remontu silnika i z 2 poważnymi naprawami. > Olej zaczął ciągnąc przy 200kkm. Niestety sprzedałem go bo > strasznie zgnił i kupiłem Punto czego bardzo żałuje... a ja rozwalilem uno, i tez bardzo zaluje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2005 > z checia sie zdziwie Naprawde to pudlo daje rade... Tez go widzialem na Zeraniu jak wcisnal gaz. Chyba moja stara malaria mialaby z nim problem, a do wolnych - jak wiesz - nie nalezala.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2005 > sorry stary ale np. z mojej strony otrzyma...jechałem z Żurawiem w > jego maluchem z moim byłym 1.1. i w momencie kiedy mieliśmy 140 > km/h zapytałem czy zmienił hamulce okazało się ,że jeszcze są > seryjne krzyknąłem ...TO HAMUJ !!!! bo stojące samochody > "rosły" w oczach Dokladnie. Mialo to miejsce 2 miesiace po wlozeniu silnika, kiedy jeszcze pojawialy sie tzw. choroby wieku dzieciecego. Wlasnie najwazniejszym z nich byly hamulce zmienione niedlugo pozniej na tarczowe. Dopiero wtedy mozna tym maluszkiem bylo jezdzic. I jezdzil bezpiecznie do konca swojego zywota. Obecnie mam BISa, ale juz sa tarcze wlozone, zeby samochod zatrzymywal sie normalnie. > i wiem ,że swap-y to nie zabawa....trzeba mieć świadomość ,że można > tym zrobić krzywdę Ale te swaidomosc trzeba niestety miec. Czesto udzielam rad maluchowcom chcacym wlozyc wiekszy silnik do samochodu (choc informacja jest dla wszystkich), ze najpierw wlasnie: 1. zawias 2. hamulce 3. wzmocnienie 4. silnik A nie odwrotnie. Niektorzy biora to pod uwage i ciesza sie dluga. Inni robia ruciarstwo i efekty sa takie jak sa - np. silnik, ktory wylecial z samochodu na hopie... No comments Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2005 > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=73753722 > Niezle co nie > Ciekawe jak jezdzi??? no co wy nie widzicie ze to auto do DRAGU ale pomysl ciekawy choc troche samobójczy ten uklad kierowniczy i hamulce ale to sie zrobi jakies zaciski brembo itp i to wciskanie w fotel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2005 Jak zwykle znalazło się paru mądrali, którzy nie mając bladego pojęcia o samochodzie, piszą przeróżne "mądrości". Pomimo jakiejś wiedzy, nie odważyłbym się napisać niczego konkretnego na temat samochodu nie widząc szczegółowych zdjęć, albo nie obejrzawszy wcześniej auta "na żywo". No ale widać, że jest tu cała masa zdecydowanie większych fachowców ode mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2005 > Quote: > Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym > warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik > zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy > zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice > rozjada się na boki. > opinia jednego człowieka taki maly monster garage taki silnik w poldzie...od razu spawac wzmocnienia,wlozyc klatke,zrobic heble i zawieszenie i mozna zaczynac myslec o jezdzeniu tym.no chyba ze mowimy o zwyklym 'taczaniu sie'.ale chcac jezdzic nieco szybciej to innego wyjscia nie ma.poza tym ciekaw jestem jak most znosi taki silniczek.ostra rzezba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2005 > No ale widać, że jest tu cała masa zdecydowanie większych fachowców > ode mnie. widać Wesołych Świąt HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2005 > widać Wesołych Świąt > HanYs Gratuluję dobrego samopoczucia, szczególnie czytając Twoje "fachowe" wypowiedzi typu " brud się zapiecze na zaworach i " (od braku filtra powietrza). Wesołych Świąt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2005 > Gratuluję dobrego samopoczucia, szczególnie czytając Twoje "fachowe" > wypowiedzi typu " brud się zapiecze na zaworach i " (od braku > filtra powietrza). Popieram kolege Brawa dla "fachowcow" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2005 > Gratuluję dobrego samopoczucia, szczególnie czytając Twoje "fachowe" > wypowiedzi typu " brud się zapiecze na zaworach i " (od braku > filtra powietrza). > Wesołych Świąt... dzięki... widziałem rozebrany silnik z cc który jeździł bez filtra pewnie ten spalony syf to był z kosmosu nieeee może cukru mu ktoś dosypał z tego co wiem to przedostawanie się kurzu przez gaźnik lub system wtrysku powoduje również powstanie rys na pierścieniach ale to pewnie też bzdura no ale jak Ty wiesz wszystko to co ja poradzę na tym forum to norma poza tym niegdzie nie napisałem ,że to fachowe wypowiedzi...nigdy nie twierdziłem,że jestem fachowcem .... nie mam tak dużej praktyki jak Ty..... piszę co widziałem na własne oczy ,a nie co mi kolega powiedział czy słyszałem w radio edit: jak widać wypisuję straszne bzdury .... ".....Filtry i wkłady powietrza Twój silnik potrzebuje czystego powietrza. W przeciwnym wypadku kurz, kwarce i inne zanieczyszczenia zrobią spustoszenie w układzie tłokowo-dolotowym silnika. Zużycie cylindrów, tłoków, pierścieni i zaworów będzie bardzo szybkie i znacznie skróci żywotność tych elementów......" autor http://www.wf-sedziszow.com.pl/ HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2005 > Popieram kolege > Brawa dla "fachowcow" napisał fachowy wazeliniarz HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLDfiat Napisano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2005 > napisał fachowy wazeliniarz > HanYs Hej znawco zwróć uwage co piszesz , bo napisałeś zapieczony brud na zaworach na początku. Jak zwykle na forum łatwo odwrócić kota ogonem, teraz się pięknie poprawiasz ze następuej zużycie elementów poprzez kurz itd, zgoda, sam miałem taki przypadek że dużo jeździłem z filtrem stożkowym w warunkach bardzo kurzogennych (duży plac w okolicach Legionowa- niektózy kojarzą) , no i silnik po rozebraniu wykazał duże zużycie gładzi, "brak pierścieni" itd. Ale..zapieczony brud na zaworach jak to nazwałeś fachowo , to nic innego jak nagar , twarda powierzchnia powstała po osadzaniu zanieczyszczen będących w paliwie , a nie kurzu !. Są to żywice i siarki. Więc jak nie wiesz to nie pisz, i nie "rób" z ludzi mądrzejszych na pewien temat ludzi przemądrzałych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2005 > Hej znawco zwróć uwage co piszesz , bo napisałeś zapieczony brud na > zaworach na początku. > Jak zwykle na forum łatwo odwrócić kota ogonem, teraz się pięknie > poprawiasz ze następuej zużycie elementów poprzez kurz itd, przepraszam o wielki fachowcu od razu nie napisałem wyczerpująco na ten temat,a teraz to odwracam kota ogonem ...to już się więcej nie powtórzy przecież kurz to nie brud....brud to nagar > zgoda, sam miałem taki przypadek że dużo jeździłem z filtrem > stożkowym w warunkach bardzo kurzogennych (duży plac w okolicach > Legionowa- niektózy kojarzą) , no i silnik po rozebraniu wykazał > duże zużycie gładzi, "brak pierścieni" itd. > Ale..zapieczony brud na zaworach jak to nazwałeś fachowo , to nic > innego jak nagar , twarda powierzchnia powstała po osadzaniu > zanieczyszczen będących w paliwie , a nie kurzu !. > Są to żywice i siarki. za bardzo uprościłem temat ... jak widać nie wiedziałem o nagarze to coś nowego > Więc jak nie wiesz to nie pisz, i nie "rób" z ludzi mądrzejszych na > pewien temat ludzi przemądrzałych . człowieku , mądry człowiek pisze fakty ,a nie wyjeżdża w epitetami ... napisałem po prostu BRUD ,a to stwierdzenie OGÓLNE ... ale jak widać ciężko to pojąć EOT HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLDfiat Napisano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2005 > przepraszam o wielki fachowcu od razu nie napisałem wyczerpująco na > ten temat,a teraz to odwracam kota ogonem ...to już się więcej > nie powtórzy przecież kurz to nie brud....brud to nagar > za bardzo uprościłem temat ... jak widać nie wiedziałem o nagarze to > coś nowego > człowieku , mądry człowiek pisze fakty ,a nie wyjeżdża w epitetami > ... napisałem po prostu BRUD ,a to stwierdzenie OGÓLNE ... > ale jak widać ciężko to pojąć > EOT > HanYs Chodzi tylko o to (pomijając terminologie przez Ciebie użytą) że kurz nie "zapieka" zaworów - jak stwierdziłeś, tylko te "zapieczenia" są wynikiem pewnych substancji będących w paliwie a nie w kurzu. I nie jestem żadnym fachowcem, a moja wiedza jest na niskim poziomie merytorycznym motoryzacyjnym, choć na różnych forach niestety to aż za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.