Skocz do zawartości

Polonez 325i


frees

Rekomendowane odpowiedzi

> Pitolicie jakby trzeba było wyhamować 22-tonowego Tira ze 160 km/h...

> Jak ktoś nie ma we łbie, to nawet dobrą bryką nie zdąży

> zahamowac... Jeździł ktoś z Was motocyklami? Szybszymi,

> wolniejszymi, cięższymi, lżejszymi, ścigaczami, naked bike,

> street fighter, chopperami, czasem o prawie tych samych

> silnikach???

a dlaczego pominales crossy, enduro i turystyczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm... czyli nie zmieniłeś hamulców - poprawiłes parametry silnika a hamulce zostawiłeś na później - trochę nie logiczne, że samemu dajesz rady nie stosując się do nich.

Nie wiem, jak często jeździsz Octaviami 1.8T. Tarcze 288 hamują moim zdaniem aż za dobrze biorąc pod uwagę parametry seryjnego auta. Leff podniósł moc w nieznacznym zakresie (względem serii deklarowanej przez VW) - pewnie teraz ma ze 180 KM (po rozkręceniu doładowania jakieś 190KM+), więc przyrost to raptem 20% względem mocy deklarowanej przez producenta. Więc nie porównujmy jego przypadku do tego Poldka...

Pozdrawiam,

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=73753722

> Niezle co nie

> Ciekawe jak jezdzi???

Quote:

Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice rozjada się na boki.


opinia jednego człowieka smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym

> warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik

> zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy

> zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice

> rozjada się na boki.

> opinia jednego człowieka

no to faktycznie tuning z glowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym

> warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik

> zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy

> zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice

> rozjada się na boki.

> opinia jednego człowieka

Czyli masę też zmniejszył biglaugh.gif profi hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Popatrz szerzej na problem, a nie od razu z grubej rury.

Dobrze prawisz człowieku ok.gif

Ja to juz wyzej pisalem ale nie przetlumaczysz, bo wiekszosc pisze ze bezpieczenstwo, debil, ze nieodpowiedzialny. Oczywiscie kazdy jest super bezpieczny. No ale lepiej sie nie odzywac.

A po drugie jesli do tego poldka wsiadzie rozsadny kierowca to zrobi mniejsze szkody niz pijany kierowca super innym najbezpieczniejszym samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze prawisz człowieku

> Ja to juz wyzej pisalem ale nie przetlumaczysz, bo wiekszosc pisze ze

> bezpieczenstwo, debil, ze nieodpowiedzialny. Oczywiscie kazdy

> jest super bezpieczny. No ale lepiej sie nie odzywac.

> A po drugie jesli do tego poldka wsiadzie rozsadny kierowca to zrobi

> mniejsze szkody niz pijany kierowca super innym

> najbezpieczniejszym samochodem.

doczytales, ze ten poldek ma prawdopodobnie wyciete przednie wzmocnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niejedno kacikowe SDI i 1.4 skroilo by mu dupsko tylko by furczalo.

> Nie mowiac o "seryjnych" CC 900 jakie mamy na centomanii

zakrecony.gifzakrecony.gifrotfl.gifrotfl.gifhehe.gifhehe.gif

Dobre... Twierdzisz że CC900 skroiło by dupe temu Polonezowi?? On nawet zwykłemu 1.6 nie dał by rady. Miałem Poloneza i wiem że silnik 1.6GLI ma całkiem niezłe przyspieszenie, a napewo lepsze od Punto 1.1 jakie mam. Wkońcu 80KM (to nie aż tak mało) i dość wysoki moment obrotowy przy 3000 obr/min robi swoje. Raz gościu chciał sie ze mna pościgać swoją Felicja 1.3. Jaki był tego efekt: został objechany po maksie. I Polonez to jest samochód a nie jak co niektórzy twierdzą że on sie nie kwalifikuje do samochodów. Ja osobiście sobie chwale to auto. Mój poldek przejechał 280kkm bez remontu silnika i z 2 poważnymi naprawami. Olej zaczął ciągnąc przy 200kkm. Niestety sprzedałem go bo strasznie zgnił smile.gif i kupiłem Punto czego bardzo żałuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobre... Twierdzisz że CC900 skroiło by dupe temu Polonezowi?? On

> nawet zwykłemu 1.6 nie dał by rady. Miałem Poloneza i wiem że

> silnik 1.6GLI ma całkiem niezłe przyspieszenie, a napewo lepsze

> od Punto 1.1 jakie mam. Wkońcu 80KM (to nie aż tak mało) i dość

> wysoki moment obrotowy przy 3000 obr/min robi swoje. Raz gościu

> chciał sie ze mna pościgać swoją Felicja 1.3. Jaki był tego

> efekt: został objechany po maksie. I Polonez to jest samochód a

> nie jak co niektórzy twierdzą że on sie nie kwalifikuje do

> samochodów. Ja osobiście sobie chwale to auto. Mój poldek

> przejechał 280kkm bez remontu silnika i z 2 poważnymi naprawami.

> Olej zaczął ciągnąc przy 200kkm. Niestety sprzedałem go bo

> strasznie zgnił i kupiłem Punto czego bardzo żałuje...

Nie wiem czy zauważyłeś, ale Leff napisał: "seryjnych"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ej ... mówimy o tym samym samochodzie z dużo mocniejszym silnikiem

> ...nie myl

> idąc tym tokiem myślenia to mogą Cię w parku wieczorem skopać

> "naśmierć"

> hanys

To nie ja myle - patrzyles na co odpowiadam? Nie wazne ile masz koni i co zgrzebane, trzeba umiec jezdzic i tyle. Jak nie dostosujesz jazdy do warunkow na drodze i umiejetnosci to zadne super heble i zawiecha ci nie pomoga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobre... Twierdzisz że CC900 skroiło by dupe temu Polonezowi?? On

> nawet zwykłemu 1.6 nie dał by rady. Miałem Poloneza i wiem że

> silnik 1.6GLI ma całkiem niezłe przyspieszenie, a napewo lepsze

> od Punto 1.1 jakie mam. Wkońcu 80KM (to nie aż tak mało) i dość

> wysoki moment obrotowy przy 3000 obr/min robi swoje. Raz gościu

> chciał sie ze mna pościgać swoją Felicja 1.3. Jaki był tego

> efekt: został objechany po maksie. I Polonez to jest samochód a

> nie jak co niektórzy twierdzą że on sie nie kwalifikuje do

> samochodów. Ja osobiście sobie chwale to auto. Mój poldek

> przejechał 280kkm bez remontu silnika i z 2 poważnymi naprawami.

> Olej zaczął ciągnąc przy 200kkm. Niestety sprzedałem go bo

> strasznie zgnił i kupiłem Punto czego bardzo żałuje...

to ta felicja musiała być wyjątkowo zajechana.że nie dała rady polonezowi zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ta felicja musiała być wyjątkowo zajechana.że nie dała rady

> polonezowi

silnik 1.3 w felicji to tak samo denna konstrukcja na takim samym poziomie technicznym jak w polonezie. Trzy podpory wału, OHV padło - nic dziwnego że 1.3 dostało od 1.6. 30 letnią Ładą objeżdżam jedno i drugie biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik 1.3 w felicji to tak samo denna konstrukcja na takim samym

> poziomie technicznym jak w polonezie. Trzy podpory wału, OHV

> padło - nic dziwnego że 1.3 dostało od 1.6. 30 letnią Ładą

> objeżdżam jedno i drugie

a ja się dziwię...i to bardzo...jeździłem przez 2 lata F1.3Mpi....polonez nie ma szans( jedynie 1.4 się równa)...poza tym fela waga 960kg..polonez sporo więcej

BTW o ładzie nie wspominam, bo będąc w Zakopcu jeździłem 2107...po szutrach teżserduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie ja myle - patrzyles na co odpowiadam? Nie wazne ile masz koni

> i co zgrzebane, trzeba umiec jezdzic i tyle.

>Jak nie dostosujesz

> jazdy do warunkow na drodze i umiejetnosci to zadne super heble

> i zawiecha ci nie pomoga

aaa to nie wiedziałem icon_eek.gif

z reguły ludzie po "przeszczepie" jeżdżą rozsądnie grinser006.gif

i mają pojęcie ,że np. hamulce są za słabe aby zatrzymać autko które osiąga większe prędkości i to szybciej smirk.gif

hanys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zapewniam Cię że da się zrobić dobry zawias nawet w poldku i nawet

> nie musi "leżeć na glebie" . Rozwala mnie to, że zakładacie

> że jeśli to poldek to ktoś musiał "u..bać sprężyny"

nie trzeba być prorokiem zlosnik.gif widać jak zadbany jest ten Polonezik

> chodzi tylko o to ze nie masz pojęcia jaka to konstrukcja

nigdy nie widziałem icon_eek.gif

> .... może przecież mieć ukryte 15" tarcze BRIMBO w

> 124 Abarth też sie toczył na 13"

i na pewno ten gość ma z niego hamulce brawo.gif

> kogoś obrażasz przy całkowitym braku danych nt ww pojazdu

jakoś się nie pomyliłem smirk.gif

hanys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie trzeba być prorokiem widać jak zadbany jest ten Polonezik

> nigdy nie widziałem

> i na pewno ten gość ma z niego hamulce

> jakoś się nie pomyliłem

czemu ciągle odnosze wrażenie że nie wiesz o co mi chodzi

nie ważne czy polonez okazał się czy się nie okazał ważne ze nie było powodu (na początku) do jechania po właścicielu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czemu ciągle odnosze wrażenie że nie wiesz o co mi chodzi

> nie ważne czy polonez okazał się czy się nie okazał ważne ze nie było

> powodu (na początku) do jechania po właścicielu

do pewnych specyficznych tematow (m.in. bezpieczenstwo) lepiej jest podchodzic od pocztku sceptycznie niz zachwycac sie och i ach zlosnik.gif tymbardziej ze "podejrzenia" okazaly sie sluszne biglaugh.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do pewnych specyficznych tematow (m.in. bezpieczenstwo) lepiej jest

> podchodzic od pocztku sceptycznie niz zachwycac sie och i ach

> tymbardziej ze "podejrzenia" okazaly sie sluszne

> pozdr.

fajnie

gdyby postępować jak koledzy wyżej trzebaby uważać na każdego araba bo na 100% jest terrorystą biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym

> warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik

> zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy

> zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice

> rozjada się na boki.

> opinia jednego człowieka

i pomyslec ze GEKO CORSA tez nie posiada z przodu wzmocnienia hahaha a przyrost ma jakies 600% mocy hahaha

to tak dla rozluznienia bo wiem ze corsa nie jest na ulice smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobre... Twierdzisz że CC900 skroiło by dupe temu Polonezowi??

coniektore z centomanii skroily by go az milo smirk.gif

> Wkońcu 80KM (to nie aż tak mało) i dość

> wysoki moment obrotowy przy 3000 obr/min robi swoje.

a do tego calkiem mala masa tego samochodu hehe.gif

>Raz gościu chciał sie ze mna pościgać swoją Felicja 1.3. Jaki był tego

> efekt: został objechany po maksie.

szkoda, ze juz uniaka nie mam-bo jesli mam byc szczery to jedynie poldek 1.4 dawal mi rady. wszystkie 1.6 gli itp jakos nie za bardzo jechaly uzbroj_zlo.gif

> I Polonez to jest samochód a

> nie jak co niektórzy twierdzą że on sie nie kwalifikuje do

> samochodów.

z tym sie zgodze ok.gif

>Ja osobiście sobie chwale to auto. Mój poldek

> przejechał 280kkm bez remontu silnika i z 2 poważnymi naprawami.

> Olej zaczął ciągnąc przy 200kkm. Niestety sprzedałem go bo

> strasznie zgnił i kupiłem Punto czego bardzo żałuje...

a ja rozwalilem uno, i tez bardzo zaluje... beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sorry stary ale np. z mojej strony otrzyma...jechałem z Żurawiem w

> jego maluchem z moim byłym 1.1. i w momencie kiedy mieliśmy 140

> km/h zapytałem czy zmienił hamulce okazało się ,że jeszcze są

> seryjne krzyknąłem ...TO HAMUJ !!!! bo stojące samochody

> "rosły" w oczach

Dokladnie. Mialo to miejsce 2 miesiace po wlozeniu silnika, kiedy jeszcze pojawialy sie tzw. choroby wieku dzieciecego. Wlasnie najwazniejszym z nich byly hamulce zmienione niedlugo pozniej na tarczowe. Dopiero wtedy mozna tym maluszkiem bylo jezdzic. I jezdzil bezpiecznie do konca swojego zywota. Obecnie mam BISa, ale juz sa tarcze wlozone, zeby samochod zatrzymywal sie normalnie.

> i wiem ,że swap-y to nie zabawa....trzeba mieć świadomość ,że można

> tym zrobić krzywdę

Ale te swaidomosc trzeba niestety miec. Czesto udzielam rad maluchowcom chcacym wlozyc wiekszy silnik do samochodu (choc informacja jest dla wszystkich), ze najpierw wlasnie:

1. zawias

2. hamulce

3. wzmocnienie

4. silnik

A nie odwrotnie. Niektorzy biora to pod uwage i ciesza sie dluga. Inni robia ruciarstwo i efekty sa takie jak sa - np. silnik, ktory wylecial z samochodu na hopie...

No comments

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak zwykle znalazło się paru mądrali, którzy nie mając bladego pojęcia o samochodzie, piszą przeróżne "mądrości".

Pomimo jakiejś wiedzy, nie odważyłbym się napisać niczego konkretnego na temat samochodu nie widząc szczegółowych zdjęć, albo nie obejrzawszy wcześniej auta "na żywo".

No ale widać, że jest tu cała masa zdecydowanie większych fachowców ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Nie napalajcie się tak na tego poldka zasięgnolem jezyka w znajomym

> warsztacie,gdzie pojawiło się to cudo,aby zmiescić ten silnik

> zostalo wycięte przednie wzmocnienie,to znaczy,że przy

> zajebiscie mocnym hamowaniu silnik wyleci przodem a podłurznice

> rozjada się na boki.

> opinia jednego człowieka

taki maly monster garage zlosnik.gif taki silnik w poldzie...od razu spawac wzmocnienia,wlozyc klatke,zrobic heble i zawieszenie i mozna zaczynac myslec o jezdzeniu tym.no chyba ze mowimy o zwyklym 'taczaniu sie'.ale chcac jezdzic nieco szybciej to innego wyjscia nie ma.poza tym ciekaw jestem jak most znosi taki silniczek.ostra rzezba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gratuluję dobrego samopoczucia, szczególnie czytając Twoje "fachowe"

> wypowiedzi typu " brud się zapiecze na zaworach i " (od braku

> filtra powietrza).

> Wesołych Świąt...

dzięki... widziałem rozebrany silnik z cc który jeździł bez filtra 275123014-zielony.gif pewnie ten spalony syf to był z kosmosu zlosnik.gif nieeee może cukru mu ktoś dosypał clown.gif z tego co wiem to przedostawanie się kurzu przez gaźnik lub system wtrysku powoduje również powstanie rys na pierścieniach ale to pewnie też bzdura smirk.gif

no ale jak Ty wiesz wszystko to co ja poradzę 893goodvibes.gif na tym forum to norma smirk.gif

poza tym niegdzie nie napisałem ,że to fachowe wypowiedzi...nigdy nie twierdziłem,że jestem fachowcem .... nie mam tak dużej praktyki jak Ty..... piszę co widziałem na własne oczy ,a nie co mi kolega powiedział czy słyszałem w radio smirk.gif

edit:

jak widać wypisuję straszne bzdury ....

".....Filtry i wkłady powietrza

Twój silnik potrzebuje czystego powietrza. W przeciwnym wypadku kurz, kwarce i inne zanieczyszczenia zrobią spustoszenie w układzie tłokowo-dolotowym silnika. Zużycie cylindrów, tłoków, pierścieni i zaworów będzie bardzo szybkie i znacznie skróci żywotność tych elementów......"

autor http://www.wf-sedziszow.com.pl/

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napisał fachowy wazeliniarz

> HanYs

Hej znawco zwróć uwage co piszesz , bo napisałeś zapieczony brud na zaworach na początku.

Jak zwykle na forum łatwo odwrócić kota ogonem, teraz się pięknie poprawiasz ze następuej zużycie elementów poprzez kurz itd, zgoda, sam miałem taki przypadek że dużo jeździłem z filtrem stożkowym w warunkach bardzo kurzogennych (duży plac w okolicach Legionowa- niektózy kojarzą) , no i silnik po rozebraniu wykazał duże zużycie gładzi, "brak pierścieni" itd.

Ale..zapieczony brud na zaworach jak to nazwałeś fachowo , to nic innego jak nagar , twarda powierzchnia powstała po osadzaniu zanieczyszczen będących w paliwie , a nie kurzu !.

Są to żywice i siarki.

Więc jak nie wiesz to nie pisz, i nie "rób" z ludzi mądrzejszych na pewien temat ludzi przemądrzałych . nono.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej znawco zwróć uwage co piszesz , bo napisałeś zapieczony brud na

> zaworach na początku.

> Jak zwykle na forum łatwo odwrócić kota ogonem, teraz się pięknie

> poprawiasz ze następuej zużycie elementów poprzez kurz itd,

przepraszam o wielki fachowcu bow.gif od razu nie napisałem wyczerpująco na ten temat,a teraz to odwracam kota ogonem oslabiony.gif ...to już się więcej nie powtórzy hehe.gif przecież kurz to nie brud....brud to nagar icon_rolleyes.gif

> zgoda, sam miałem taki przypadek że dużo jeździłem z filtrem

> stożkowym w warunkach bardzo kurzogennych (duży plac w okolicach

> Legionowa- niektózy kojarzą) , no i silnik po rozebraniu wykazał

> duże zużycie gładzi, "brak pierścieni" itd.

> Ale..zapieczony brud na zaworach jak to nazwałeś fachowo , to nic

> innego jak nagar , twarda powierzchnia powstała po osadzaniu

> zanieczyszczen będących w paliwie , a nie kurzu !.

> Są to żywice i siarki.

za bardzo uprościłem temat ... jak widać nie wiedziałem o nagarze to coś nowego icon_eek.gif

> Więc jak nie wiesz to nie pisz, i nie "rób" z ludzi mądrzejszych na

> pewien temat ludzi przemądrzałych .

człowieku , mądry człowiek pisze fakty ,a nie wyjeżdża w epitetami ... napisałem po prostu BRUD ,a to stwierdzenie OGÓLNE ...

ale jak widać ciężko to pojąć crazy.gif

EOT banana-wave.gif

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przepraszam o wielki fachowcu od razu nie napisałem wyczerpująco na

> ten temat,a teraz to odwracam kota ogonem ...to już się więcej

> nie powtórzy przecież kurz to nie brud....brud to nagar

> za bardzo uprościłem temat ... jak widać nie wiedziałem o nagarze to

> coś nowego

> człowieku , mądry człowiek pisze fakty ,a nie wyjeżdża w epitetami

> ... napisałem po prostu BRUD ,a to stwierdzenie OGÓLNE ...

> ale jak widać ciężko to pojąć

> EOT

> HanYs

Chodzi tylko o to (pomijając terminologie przez Ciebie użytą) że kurz nie "zapieka" zaworów - jak stwierdziłeś, tylko te "zapieczenia" są wynikiem pewnych substancji będących w paliwie a nie w kurzu. I nie jestem żadnym fachowcem, a moja wiedza jest na niskim poziomie merytorycznym motoryzacyjnym, choć na różnych forach niestety to aż za dużo

icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.