Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skracanie seryjnych amorów

Featured Replies

Napisano

Czy mając dostęp do tokarki i odpowiednie narzędzia można to zrobić samodzielnie? Druga sprawa co z tyłem, jak tylnie skrócić?

Napisano

jeśli nie masz pojęcia o amorkach żadnego to lepiej oddaj je fachowcowi do zrobienia

Napisano
  • Autor

> jeśli nie masz pojęcia o amorkach żadnego to lepiej oddaj je fachowcowi do zrobienia

No jakieś tam mam, może nie takie 100procentowe ale tez całkowicie nie jestem zielony jeśli chodzi o przednie. No bo z tylnimi to nie wiem. Pozatym nie chce nikomu dawać wolę się sam nauczyć coś zrobić niż dać komuś i dalej Uja z tego wiedzieć. zlosnik.gif dawanie do fachowca potraktujmy jako ostateczna ostateczność

Napisano

tak tylko weź pod uwagę to, że założenie tego do auta musi gwarantować bezpieczeństwo. Jeśli pójdzie coś nie tak to może być tragedia i co wtedy?

Napisano
  • Autor

> tak tylko weź pod uwagę to, że założenie tego do auta musi gwarantować bezpieczeństwo. Jeśli

> pójdzie coś nie tak to może być tragedia i co wtedy?

założenie turbiny i wystrojenie tego tez wymagało gwarancji bezpieczeństwa że nie yebnie np podczas wyprzedzania i nie pójdę na czołówkę i podołałem więc myślę że i z tym bym sobie poradził przy wskazówkach kogoś kto to robił. Albo przynajmniej jakbym miał porównanie seryjny vs skracany to już by mnie to ratowało. Naprawdę nie ma nikogo na forum kto by się tym chociaż próbował bawić?

Napisano