Skocz do zawartości

Kolejne pytanie z mojej serii co kupić Nissan Primera


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

Tak wiem wime pewnie skończy się tylko na miom pytaniu - no ale moze cos z tego bedzie.

pacjent

Jakie opinie na temat samochodu i silnika? Skoro ma instalacje więc pewnie jakoś ja znosi, wprawdzie tylko pól roku no ale zdarzenia losowe są rożne.

Tak więc tradycyjnie czekam na opinie i info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak wiem wime pewnie skończy się tylko na miom pytaniu - no ale moze cos z tego bedzie.

> pacjent

> Jakie opinie na temat samochodu i silnika? Skoro ma instalacje więc pewnie jakoś ja znosi,

> wprawdzie tylko pól roku no ale zdarzenia losowe są rożne.

> Tak więc tradycyjnie czekam na opinie i info.

lepiej napisz o którą generację Ci chodzi - P10 i po części P11 to bardzo solidne auta (poza blachą)

W P12 to już tak różowo nie jest....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lepiej napisz o którą generację Ci chodzi - P10 i po części P11 to bardzo solidne auta (poza

> blachą)

> W P12 to już tak różowo nie jest....

No jest chyba link do konkretnego modelu niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No jest chyba link do konkretnego modelu

witam,

braciak na poczatku zeszlego roku sam sobie podobny z rajchu przytargal tylko p12 kombi z 2003roku pelne wyposazenie bez skory plus komplet kol na zmiane i razem ze wszystkimi oplatami tam (plus spanie) i tutaj na gotowo niecale 16 tys zlociszy go wyszlo. auta szukal z miesiac przez neta i znalazl.

auto bez zarzutu - jak na razie - zadnej korozji, przetartego wnetrza itp itd.

co sie zdazylem zorientowac czesto przeplywomierze padaja po ilus tam tysiacach przebiegu - cena nowego boscha okolo 500zl. silniki 1.8 podobno lubia olej, ale nie wszystkie egzemplarze, winne pierscienie na tlokach. tam gdzie renault wsadzil ksiegowych-oszczedzaczy smile.gif

porownojac pomiedzy nubira a p12 to przepasc....

napewno sie naraze ale golf 4 - moim zdaniem - w srodku wyglada badzo topornie w porownaniu z p12. ale zaznaczam to moje zdanie.

jak na kombi to maly bagaznik. n1 mam wrazenie ze ma wiekszy (szerszy). za to miejsca z tylu w p12 wiecej na pewno.

jak cos to pytaj. moze znam odpowiedz.

ja n1 tez na p12 zamienie ale jeszcze chwile poczekam. za taka kase warto. mysle ze to sa niedoceniane auta.

zobacz tutaj http://nissanzone.pl/

pozd

ps gazuja sie dobrze i spalanie w normie. braciak zamyka sie w 9 litrach jezdzac w 5 doroslych osob do pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> długo nazywany jednym z najbardziej bezawaryjnych samochodów. no i jeden z ostatnich prawdziwych

> japońców najlepszy silnik do primki do 2.0 benzyna. o 1.8 dużego pojęcia nie mam.

Podobną opinie usłyszałem od mechanika, a dokładniej zaczął od pytanie który rok i model biglaugh.gif - powiedział ze z p 12 to nawet nie chce mnie widzieć grinser006.gif

A i co ila trza ten łańcuszek wymienić - bo on chyba taki dożywotni nie jest? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lepiej napisz o którą generację Ci chodzi - P10 i po części P11 to bardzo solidne auta (poza

> blachą)

> W P12 to już tak różowo nie jest....

przeoczyłem - moja wina.

P11 - jeszcze solidne auto .

co do konkretnego egzemplarza - brak zdania.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobną opinie usłyszałem od mechanika, a dokładniej zaczął od pytanie który rok i model -

> powiedział ze z p 12 to nawet nie chce mnie widzieć

> A i co ila trza ten łańcuszek wymienić - bo on chyba taki dożywotni nie jest?

jak zacznie rzęzić to się wymienia - primka tescia ma 300kkm i nie rzęzi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze mnie zastanawia, dlaczego ludzie sprzedają auta, w które zainwestowali w ciągu ostatnich

> miesięcy 2-3 kzł w lpg...?

sam też tak zrobiłem tylko że ja zainwestowałem 6 kpln - powód był prosty brak pracy i dwa samochody w domy i większy znaczy droższy w utrzymaniu poszedł buu.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A przybliżone koszta takiej zabawy - pewnie z 1000 pln

chcialbys hahaha.gif

mi w serwisie krzykneli okolo 1700 na orginalach bez robocizny

na zamiennikach cos kolo 600plnale zadnej gwarancji

aha GA14de (1.4 75kM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chcialbys

> mi w serwisie krzykneli okolo 1700 na orginalach bez robocizny

> na zamiennikach cos kolo 600plnale zadnej gwarancji

> aha GA14de (1.4 75kM)

Tylko czy ja będę to robił w ASO - tam nawet normalny pasek rozrządu to prawie 1kpln więc tu mnie to nie dziwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak wiem wime pewnie skończy się tylko na miom pytaniu - no ale moze cos z tego bedzie.

> pacjent

> Jakie opinie na temat samochodu i silnika?

ujezdzam od roku taki sprzet z tym silnikiem.wbrew obiegowym opiniom nie bierze oleju.generalnie-bezawaryjny.minus-promien skretu poduszkowca .

plusy-duzy bagaznik,w miare komfortowy,dosc sztywne zawieszenie.

spalanie-od 6,5 na trasie do 12-13 w zimie na krotkich dystansach palacz.gifsrednio ok.8,5-9l/100km.

podobno w egzemplarzach z duzym przebiegiem i wiekiem[korozja]pekaja polosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak wiem wime pewnie skończy się tylko na miom pytaniu - no ale moze cos z tego bedzie.

> pacjent

> Jakie opinie na temat samochodu i silnika? Skoro ma instalacje więc pewnie jakoś ja znosi,

> wprawdzie tylko pól roku no ale zdarzenia losowe są rożne.

> Tak więc tradycyjnie czekam na opinie i info.

Zalezy ktory model, ojciec moj mial P11 1.6 SLX, kupiona w 99' i sprzedana w 07; przy 105kkm, troche kkm i ja nia zrobilem. Generalnie, wiekszych problemow z nia nie bylo, przez 8 lat:

- padl zawias drzwi (oczywiscie ASO chcialo powymieniac pol auto bo cos stukalo z przodu facepalm.gif)

- padl aku (norma)

- porwaly sie gumy od przegubow, na szczescie w ostatni dzien gwarancji, wiec wymienione zostaly z calymi przegubami.

- rozsypaly sie tylnie klocki i zablokowaly kolo (pewnie od starosci grinser006.gif)

- padl slawetny przedni wahacz (norma), jeden udalo sie uratowac, drugi trzeba bylo wymienic.

Generlanie auto praktycznie nigdy nie zawiodlo. Jednak ja sobie bym tego auta nie kupil. Draznilo mnie strasznie zawieszenie, ktore potrafilo jakby dobic na nierownosciach i glucho stukac (od nowego), co odbieralo nieco z komfortu jazdy. Czasem piszczaly jakies plastiki w desce. Strasznie mizerny byl silniczek 1.6 tongue.gif. No i minusem bylo bialostockie ASO, ktore srednio ogarnialo te proste auto tongue.gif.

Z plusow dosc przestronne auto jak na starsza konstrukcje. Ladnie i solidnie wykonczone w srodku (nic sie nie uszkodzilo przez 8 lat). Praktycznie bez awaryjne ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ponad trzech lat śmigam P 11.144 1.8 wersja po liftingu i jestem bardzo zadowolony. Primerka nigdy nie zawiodła, moim zdaniem jest to solidne konstrukcja. Szukaj wersji 2.0 benzyna, najbardziej optymalny silnik do tej budy. Primera oprócz tego, że jest bezawaryjna ma jeszcze jedną zasadnicza zaletę nie jest chodliwa wśród złodziei wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem taka prawie 5 lat. Dokladnie silnik 1.8, oznaczenie modelowe to P11.144. Straszono mnie przy kupnie,ze silniki 1.8 lubia brac olej - u mnie przy przebiegach rzedu 15kk rocznie nie brala nic.Przebieg jak sprzedawalem cos kolo 170kkm. W miescie przy wlaczonej klimie spalanie 10-12 l, trasa 7-8 l. Co do awaryjnosci bardzo ja chwalilem,nigdy mnie nie zawiodla.Oprocz materialow eksploatacyjnych wymienialem sonde lambda i przeplywomierz (ktory wcale 500 zl nie kosztuje). Klopotow z rdza nie ma, ogolnie auto polecam - oczywiscie wiele zalezy od konkretnego egzemplarza. Jest tylko jedno ale: silnik 1.8 to nowsza konstrukcja Nissana i ponoc bardzo nie lubi gazu wiec tutaj bym nie ryzykowal bo czesci jak i osprzet do tego silnika sa dosc drogie biorac pod uwage wartosc samochodu.

Edit:

Z wad fabrycznych o ktorych sobie przypomnialem to zacierajace sie mechanizmy wycieraczek, przed kupnem nalezy sprawdzic czy nie skrzypia i nie przeskakuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobną opinie usłyszałem od mechanika, a dokładniej zaczął od pytanie który rok i model -

> powiedział ze z p 12 to nawet nie chce mnie widzieć

Co do P12 jak drutuje w stodole to pewnie nie ogarnia, wiec pozniej gada takie bzduryhehe.gif

Ja bym na Twoim miejscu poszukal wersji 2,0.

Ojciec mial taka od nowosci i zrobila 350tys w jakies 7lat bez zadnego problemu.

Jedyna usterka byla ukrecona poloska, ale to w zasadzie jest wada fabryczna tego modelou.

> A i co ila trza ten łańcuszek wymienić - bo on chyba taki dożywotni nie jest?

U nas nie wymagal zadnej ingerencjiok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak wiem wime pewnie skończy się tylko na miom pytaniu - no ale moze cos z tego bedzie.

> pacjent

> Jakie opinie na temat samochodu i silnika? Skoro ma instalacje więc pewnie jakoś ja znosi,

> wprawdzie tylko pól roku no ale zdarzenia losowe są rożne.

> Tak więc tradycyjnie czekam na opinie i info.

auto bardzo trwałe, wygodne, polecane, ale nie zdecydowałbym się na ten silnik, tylko 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak wiem wime pewnie skończy się tylko na miom pytaniu - no ale moze cos z tego bedzie.

> pacjent

> Jakie opinie na temat samochodu i silnika? Skoro ma instalacje więc pewnie jakoś ja znosi,

> wprawdzie tylko pól roku no ale zdarzenia losowe są rożne.

> Tak więc tradycyjnie czekam na opinie i info.

Może trochę OT:

Bardzo mi się to auto podoba. Nawet chciałem takie sobie kupić. Być może będzie to moje następne auto.

Do czego zmierzam... Dlaczego nie kupiłem? Bo straszyli rdzą... Po uno mam uraz zlosnik.gif

A to, że w końcu kupiłem coś co też rdzewieje to już co innego grinser006.gifhahaha.gifmlot.gif

P.S. a mondeo? Też fajne auto, ew. Laguna I/II, Vectra B FL...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> P.S. a mondeo? Też fajne auto, ew. Laguna I/II, Vectra B FL...

Ty koledze nie proponuj innych aut bo on juz przerobil chyba cala dostepna na Allegro kolekcje modelihehe.gif

W sumie to pownien zaczac wnioskowac o wlasny kacik zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie bywam tu aż tak często więc nie zauważyłem

miałem taką primere tylko 1.6, silnikowo super. Ale blache bardzo lubi ruda... sprawdź dokładnie kolumny mcpersona, moje tak przegniły, że amorki nie miały sie na czym trzymać, auto miało 97 tysiecy jak sprzedaliśmy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaak hmm.gif,w latach 1996-97r, byłem użytkownikiem Primery P10 2,0 SLX benzyna, rocznik 92,czyli jak ja kupiłem od brata miała niespełna 4lata i...200kkm przebiegu.Tak w zasadzie, przez pierwszy okres eksploatacji nie miałem powodów by na nią psioczyć.Niestety po przekroczeniu magicznej liczby 230 kkm na liczniku, rozpoczął się istny horror.Na początek poszedł się paść 5 bieg w skrzyni biegów(kwoty jaką wydałem na naprawę nie pamiętam ale była znaczna),a następnie,zaczęło się psuć wszystko( i w efekcie zepsuło się kompletnie wszystko) co miało w sobie napęd elektryczny,począwszy na pompce spryskiwacza i silniczku wycieraczek, a na alternatorze i rozruszniku skończywszy(po drodze były jeszcze licznie inne usterki).W momencie jak zaczęły sie kłopoty z rudą i zawieszeniem,z ulgą się Primery pozbyłem.Na szczęście kupiłem ją tanio,i to trochę osładzało mi cięzkie życie z "Japończykiem" Made By Sunderland England. PS. samochód od nowości w rodzinie i serwisowany regularnie w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko czy ja będę to robił w ASO - tam nawet normalny pasek rozrządu to prawie 1kpln więc tu mnie

> to nie dziwi.

jak wyzej

w serwisie na orginalach 1700

w dobrym warsztacie od "japonczykow" 600 zamienniki i zadnej gwarancji

zamienniki oczywiscie JC hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.