Skocz do zawartości

Ekstremalne doprężanie 1.2 8V


karan

Rekomendowane odpowiedzi

Takie pytanie do fachowców odnośnie silnika 1.2 8V 73KM:

Aktualnie głowica ścięta na -1.2mm, silnik złożony na standartowej uszczelce pod głowice (Wałek 283st, wznios 10mm, luz 0.2mm)

Da jeszcze rade taką głowicę nasadzić na metalowej uszczelce z 1.4 8V, która to wiadomo jest ten 1mm niższa od ori?

jak sądzicie cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie pytanie do fachowców odnośnie silnika 1.2 8V 73KM:

> Aktualnie głowica ścięta na -1.2mm, silnik złożony na standartowej uszczelce pod głowice (Wałek

> 283st, wznios 10mm, luz 0.2mm)

> Da jeszcze rade taką głowicę nasadzić na metalowej uszczelce z 1.4 8V, która to wiadomo jest ten

> 1mm niższa od ori?

> jak sądzicie

moja głowica lata teraz u lukleo, splanowana jest ponad 2 mm, coprawda tam jest dół 1.1, ale lata to wszystko na fabryce, makers w 8v miał też tyle planowane, ale tłoki były zebrane ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłoki zrobione na równo (chyba 1,3mm w dół) blok na równo z tłokami i głowica około 1mm w dół ,uszczelka seria. Paliwo 98 minimum.

Opcja dla odważnych to tłoki na płasko j.w. ale blok w dół o grubość uszczelki więcej (żeby tłoki wystawały nad blok)

Lepiej z bloku zejść bo głowice się jednak czasami zdejmuje i planuje aż w końcu będzie za dużo a tak to jest jeszcze spory margines.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę zmienić uszczelkę pod głowicą więc przy okazji można go doprężyć ale nie tak by już nie ciachać głowy...

Głowice bym tylko zabielił + metalowa uszczelka

tylko czy nie będzie zonka bo głowa już mocno ciachnięta...

Bloku nie będę ruszał...bo bez sensu iść w koszta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> muszę zmienić uszczelkę pod głowicą więc przy okazji można go doprężyć ale nie tak by już nie

> ciachać głowy...

> Głowice bym tylko zabielił + metalowa uszczelka

> tylko czy nie będzie zonka bo głowa już mocno ciachnięta...

> Bloku nie będę ruszał...bo bez sensu iść w koszta...

zmierz wysokość głowicy w każdym rogu i napisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zmierz wysokość głowicy w każdym rogu i napisz

no tera jest jeszcze na aucie więc będzie ciężko zlosnik.gif

będę ją rwał jak wróce ok 20 marca...teraz się nie wyrobie z tym wszystkim oslabiony.gif

Znalazłem ....moja głowa była splanowana na 125.4mm (-1.2mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to toeraz uważaj:

kolega miał malucha 1,2 8v i glowica splanowana 2.1 mm, nowy właściciel 3 razy zabielał od tego czasu i soft mocno podlany i 98 tylko.

Autko na 1/4 trzaskało 15.5 sekundy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to toeraz uważaj:

> kolega miał malucha 1,2 8v i glowica splanowana 2.1 mm, nowy właściciel 3 razy zabielał od tego

> czasu i soft mocno podlany i 98 tylko.

> Autko na 1/4 trzaskało 15.5 sekundy

bardzo mnie to cieszy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> łooo... to musze u siebie zmierzyc cisnienie bo glowica dosc ostro splanowana i cienka miedziana

> uszczelka do tego posadzona.

a właśnie ...jak Ci teraz to auto lata? Zaczął się odpychać?

Ile teraz masz splanowaną głowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a właśnie ...jak Ci teraz to auto lata? Zaczął się odpychać?

> Ile teraz masz splanowaną głowę?

Auto stoi sporo czasu bo cos nie pali. Glowica ostanio byla planowana o 1mm. Wczesniej tez byla robiona ale dokladnie nie wiem ile. Musialbym zmierzyc wysokosc samej glowicy. Takze jeszcze sie nie odpycha i jak zacznie to na pewno pojawi sie info smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie pytanie do fachowców odnośnie silnika 1.2 8V 73KM:

> Aktualnie głowica ścięta na -1.2mm, silnik złożony na standartowej uszczelce pod głowice (Wałek

> 283st, wznios 10mm, luz 0.2mm)

> Da jeszcze rade taką głowicę nasadzić na metalowej uszczelce z 1.4 8V, która to wiadomo jest ten

> 1mm niższa od ori?

> jak sądzicie

mialem 1,1 z gora 1.2 gdzie glowa byla splanowana o 2,2 mm (takie info dostalem, nie sprawdzalem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

tak więc głowica została zdjęta ... wyjaśniły się problemy z pracą zimnego silnika na 3 gary

za foto widac, ze miedzy garami już zaczęło się coś dziać (przedmuch miedzy nimi jak silnik zimny) ponadto zawór ssący na 4tym garze nie trzyma sick.gif

a413f28fd870d062.jpg

192846d419a4de57.jpg

Trza bedzie dotrzec zawor i skladamy to na uszczelce z 1.4 8v

Swiece będzie trzeba ustawiać/ dać na podkładkach bo wystają beksa.gif

Jakim momentem skręcić głowe na metalowej??? Takim jak na zwykłej uszczelce???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

a wiec tak:

Glowica 1.2 8v 73KM scieta o 1.45mm + cienka uszczelka z GP 1.4 8V

Wszystko chula tylko:

- Swiece trzeba dawac na dodatkowych podkladkach blush.gif

- nie mozna porzadnie napiac paska rozrzadu (koniec regulacji napinacza)

Co niektorzy widzeli w Sypniewie

Rozwiazaniem moze byc 'napinacz o wiekszej srednicy' czyli nakladamy na cieplo tulejke z nierdzewki (dobry tokarz i jazda)

3ab5228e46fe22cem.jpg

drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no musi

> Jeszcze tylko kurnik na maske, poprawka strojenia i rozdajemy klapsy dla 1.4

chce to zobaczyc jak dajesz lanie 1.4 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Juz na 1P szedl rowno z 1.4 popatrz po czasach na 1/4 serii 1.4 i mojego

Samo splanowanie głowicy i obniżenie na uszczelce dało ci takie efekty czy jeszcze coś zdłubane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samo splanowanie głowicy i obniżenie na uszczelce dało ci takie efekty czy jeszcze coś zdłubane?

masz moj wykres + mody w dziale wykresow z hamowni i na centomani w klubowiczach

generalnie to glowa na duzych zaworach, walek kicikici 283st, reg. kolko, wydech 4w1, 1P 45mm (bylo), teraz 4P,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1,4 seria robi 15,8 a ty miałes ponad 16 (nieznacznie)... róznica kolosalna na ćwiare

16.033 na nangangach moj drogi kolego czyli tyle co molo 1.4 tez na nangangach

Ponadto bralem sie kilka razy z 1.4 w Gdyni i bylo leb w leb 270751858-jezyk.gif

to teraz dostana w pisdeczke wpysk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 16.033 na nangangach moj drogi kolego czyli tyle co molo 1.4 tez na nangangach

> Ponadto bralem sie kilka razy z 1.4 w Gdyni i bylo leb w leb

> to teraz dostana w pisdeczke

karan taki czas wykrecił ruti wiec chwalenie z dupy, chwal sie swoimi osiągnięciami, a nie czyimiś w twoim samochodzie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 16.033 na nangangach moj drogi kolego czyli tyle co molo 1.4 tez na nangangach

ksytek w borsku na 1,4 robił regularnie 15,8 na 14 ok.gif

> Ponadto bralem sie kilka razy z 1.4 w Gdyni i bylo leb w leb

> to teraz dostana w pisdeczke

teraz to bankowo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> karan taki czas wykrecił ruti wiec chwalenie z dupy, chwal sie swoimi osiągnięciami, a nie czyimiś

> w twoim samochodzie

oczywiscie...bo ja robie auto i dla mnie czas sie liczy AUTA bo ja jestem tego swiadom, ze jezdzic nie umiem grinser006.gif

Czas zostal wykrecony przez Rutiego MOIM autem wiec pokazuje na co je stac

PS to nie jest towarzyski wiec nie wiem po co ta dyskusja...szczegolnie twoj post...widac, ze Ci te 16sek z 1.4 16V bardzo nie lezy hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> molo juz telepie portami przed 1.2 8V

zlosnik.gif raczej nie ma szans

> PS MOLO Nie spinaj sie tak podlubiesz i bedzie lepiej

potencjał w 1,4 jest wiekszy ok.gif

ps. kiedy stroisz na nowo?.... bo cos czuje (zreszta jak mowiłes), ze bez fitrów ma za ubogo oslabiony.gif i wiesz jak to moze sie skonczyc no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> raczej nie ma szans

> potencjał w 1,4 jest wiekszy

oczywiscie i zaluje, ze nie dlubalem 1.4

bo za to co wlozylem mialbym chyba najmocniejsz 1.4 n/a tutaj hehe.gif

> ps. kiedy stroisz na nowo?.... bo cos czuje (zreszta jak mowiłes), ze bez fitrów ma za ubogo i

> wiesz jak to moze sie skonczyc

bedzie krotki test na nowym napinaczu z filtrami i bez jak sie wkreca

i potem szybciutko na strojenie by sie upewnic, ze nie jest ubogo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> molo juz telepie portami przed 1.2 8V

> PS MOLO Nie spinaj sie tak podlubiesz i bedzie lepiej

nie trzepie bo znam potencjał 8v, pozatym mam seryjny silnik wiec mnie to srotoloto

zresztą :D zbieram na coś innego teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.