Skocz do zawartości

Nowy Fiat Panda


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiary:

- 365 cm długości,

- 164 szerokości,

- 155 wysokości.

Zawieszenie:

- przód "koło niezależne" typu McPherson,

- tył "połączone koła" (pół-niezależne) z belką skrętną.

Silniki:

- 0.9 85 KM z podwójnym doładowaniem, o nazwie "International Engine of the Year 2011",

- TwinAir wolnossący 0.9 65-C, również z systemem Start & Stop w standardzie,

- odnowiony 1.2 FIRE 69 KM

- 1.3 Multijet II 75 KM z systemem Start & Stop

- 0.9 Natural Power 80 KM (benzyna / metan),

- 1,2 EasyPower 69 KM (benzyna / LPG)

Wyposażenie podstawowej wersji: 4 poduszek powietrznych (przednie i kurtyny powietrzne), ABS z BAS (Brake Assist System), przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami obciążenia, załączników Isofix dla fotelików dziecięcych, zagłówki przednich "anti-whiplash" zagłówki przednie i tylne z funkcją "Daylight" (Daytime Running Lights).

285281297-Panda_01.jpg

285281297-Panda_02.jpg

285281297-Panda_03.jpg

285281297-Panda_05.jpg

285281297-Panda_04.jpg

post-22218-14352513939639_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to na pewno Panda Abarth 1.4 150 KM za 60 tys zł + pakiet essen w drewnianej skrzynce za 10 tys zł

> (+ 30 KM)

> już widzę te kolejki jak się ustawiają pod salonami tak jak np. po Punto Abarth

Tylko że to nie ma być auto dla przeciętnego Kowalskiego tylko dla miłośnika osoby wyróżniającej się małym autkiem miejskim o fajnych osiągach. Jakby tak każdy miał podejście to by nie robili małych sportów. SCs miało osiągi jak inne seje 1,1 a ile osób kupowało go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko że to nie ma być auto dla przeciętnego Kowalskiego tylko dla miłośnika osoby wyróżniającej

> się małym autkiem miejskim o fajnych osiągach. Jakby tak każdy miał podejście to by nie robili

> małych sportów. SCs miało osiągi jak inne seje 1,1 a ile osób kupowało go.

tylko Seicento Sporting było w cenie 30 tys i chyba największe branie miało na rynku wtórnym tak jak Punto II HGT czy Stilo ABARTH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ogolnie caly jest kwadratowy z zaokraglonymi rogami ... deska rozdzielcza lacznie z licznikami i

> kokpit tez

fajna spójna stylistyka. Mnie się podoba. Nie wiem czy to moje wrażenie czy kierownica też jest trochę kwadratowa hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na pewno?

> spojrz na pierwsze zdjecie wnetrza, w pierwszym poscie.

> moim zdaniem to jest wklesle, czyli dziura

co kolwiek to znaczy

"Duże kroki stylistyczne we wnętrzu, która łączy w sobie wyższą jakość wykonania. Nowy most został zaprojektowany jako "uniwersalny shell", który ma dużą "kieszeń" do przechowywania, hołd dla pierwszej serii modelu."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Duże kroki stylistyczne we wnętrzu, która łączy w sobie wyższą jakość wykonania. Nowy most został

> zaprojektowany jako "uniwersalny shell", który ma dużą "kieszeń" do przechowywania, hołd dla

> pierwszej serii modelu."

Czyli dziura zlosnik.gif - stara Panda też ja miała przed pasażerem. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to na pewno Panda Abarth 1.4 150 KM za 60 tys zł + pakiet essen w drewnianej skrzynce za 10 tys zł

> (+ 30 KM)

> już widzę te kolejki jak się ustawiają pod salonami tak jak np. po Punto Abarth

500tek i Punto skorpionow troche jezdzi, takze nie rozumiem argumentu.

zwlaszcza punto jest w swietnej cenie vs fun z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 500tek i Punto skorpionow troche jezdzi, takze nie rozumiem argumentu.

> zwlaszcza punto jest w swietnej cenie vs fun z jazdy.

od momentu produkcji widziałem na ulicy 1 sztuke 500 ABARTH i 2 sztuki ABARTH Punta smile.gif z czego jedno Punto to chyba kogoś z AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 500tek i Punto skorpionow troche jezdzi, takze nie rozumiem argumentu.

> zwlaszcza punto jest w swietnej cenie vs fun z jazdy.

z tego co pamiętam z jakieś raportu sprzedaży, sprzedają między 100 a 200 samochodów rocznie. W sumie nieźle jak na 3 salony w Polsce oferujące 2 małe, drogie modele (wiadomo, że w PL w tej cenie kupuje się ałdi w eslajnie a nie jakiegoś babarta zlosnik.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego co pamiętam z jakieś raportu sprzedaży, sprzedają między 100 a 200 samochodów rocznie. W

> sumie nieźle jak na 3 salony w Polsce oferujące 2 małe, drogie modele (wiadomo, że w PL w tej

> cenie kupuje się ałdi w eslajnie a nie jakiegoś babarta )

no wlasnie o tym pisze. zapelniaja nisze skutecznie. sam bym powaznie rozwazyl punto abarth jako drugie auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wlasnie o tym pisze. zapelniaja nisze skutecznie. sam bym powaznie rozwazyl punto abarth jako

> drugie auto.

Ktoś kiedyś pisał na AK, że rozwałał GP Abarth, ale że ma daleko do jednego z tych trzech ASO, chciał serwisować to w ASO Fiata żeby nie stracić gw, a nie jeździć kilkaset km. do serwisu. No i się nie dało. frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.