Skocz do zawartości

Malibu już klepią w Korei


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

> Ładniutki jest

> Ciekawe po ile będzie, tzn. o ile taniej od insigni

Z pewnością będzie zbyt drogi. Ostatnio Chevrolet w naszym kraju przestał kusić niską ceną.

Po tym jak rozbudzili wcześniej apetyty dużymi rabatami niezbyt łatwo jest się do nowych zasad przyzwyczaić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z pewnością będzie zbyt drogi. Ostatnio Chevrolet w naszym kraju przestał kusić niską ceną.

> Po tym jak rozbudzili wcześniej apetyty dużymi rabatami niezbyt łatwo jest się do nowych zasad

> przyzwyczaić.

Co ciekawe aut jest malo. ASO nie mialo wersji 1.8 hb bo tlumaczyli duzym zapotrzebowaniem w EU, do rabatu tez sie nie pala. IMO bedzie w cenie i40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co ciekawe aut jest malo. ASO nie mialo wersji 1.8 hb bo tlumaczyli duzym zapotrzebowaniem w EU, do

> rabatu tez sie nie pala. IMO bedzie w cenie i40.

Bo w Europie Chevrolety idą jak ciepłe bułeczki. Tam są cenioną marką a ceny są zachęcające. Do tego nowe modele nie odstają od konkurencji (a nawet czasem ją wyprzedzają pod względem wyposażenia i silników). Więc nie ma ciśnienia żeby w Polsce sprzedawać taniej skoro można w Europie drożej.

Moim zdaniem Malibu będzie sporo droższe od i40. I założę się, że będzie oferować więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo w Europie Chevrolety idą jak ciepłe bułeczki. Tam są cenioną marką a ceny są zachęcające. Do

> tego nowe modele nie odstają od konkurencji (a nawet czasem ją wyprzedzają pod względem

> wyposażenia i silników). Więc nie ma ciśnienia żeby w Polsce sprzedawać taniej skoro można w

> Europie drożej.

> Moim zdaniem Malibu będzie sporo droższe od i40. I założę się, że będzie oferować więcej.

i40 kosztuje lekko 85k wiec odwracam sie na piecie i ide do Opla lub Forda, moze nawet po 508. Czyli wedlug Twoich wyliczen Malibu bedzie kosztowac 100k. IMO bardzo drogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i40 kosztuje lekko 85k wiec odwracam sie na piecie i ide do Opla lub Forda, moze nawet po 508.

> Czyli wedlug Twoich wyliczen Malibu bedzie kosztowac 100k. IMO bardzo drogo.

Moim zdaniem ponad 100k. Ale za to będzie miał prawdziwe silniki, a nie popierdułki które montuje Hyundai do i40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No coz za taka cene to jest BMW i Mercedes oczywiscie ciut mniejsze no ale co kto lubi.

Nie ciut mniejsze tylko całkiem malutkie i do tego gołe. Za 100k to ciężko Insignię czy Passata kupić.

Zresztą ten i40 z jakimś sensownym wyposażeniem też kosztuje 120k. A dalej nie jedzie.

sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ciut mniejsze tylko całkiem malutkie i do tego gołe. Za 100k to ciężko Insignię czy Passata

> kupić.

> Zresztą ten i40 z jakimś sensownym wyposażeniem też kosztuje 120k. A dalej nie jedzie.

hmm.gif No nie wiem czy C klasa jest gola hmm.gif ale na pewno mniejsza. Co do Forda i Opla to da sie oczywiscie wersje benzynowe.

I40 szybko nei pojedzie bo dalej nei montuja silnikow 1.6T a 2.4 tez nie ma w ofercie w PL. Pozostaje import prywatny i kompletnie wyposazone auto masz za 70k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No coz , nalezy poczekac na cennik i pokaz auta. Jezeli bedzie ono kosztowalo ok 100 tys to przy

> nastepnym aucie zastanowie sie nad Renault Latitude biorac pod uwage jakie promocje ma Renault

> na swoje modele.

> (...)

Hehe, o mało tego nie kupiłem. Ale znalazłem odpowiadającą mi Epicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czemu sie nie chwalisz?

Bo jeszcze nie odebrałem. Pod koniec przyszłego tygodnia będzie się czym chwalić to i się pochwalę.

smile.gif

> Czy ta o ktorej rozmawialismy?

Nie. Ta ma zaporową cenę i nie mają ochoty jej sprzedawać. Znalazłem inną.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo jeszcze nie odebrałem. Pod koniec przyszłego tygodnia będzie się czym chwalić to i się pochwalę.

> Nie. Ta ma zaporową cenę i nie mają ochoty jej sprzedawać. Znalazłem inną.

No to czekam na fotki, nie sprawdzalem, czy jeszcze ogloszenie jeszcze wisi. Przez telefon nie chcieli nic opuscić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to czekam na fotki, nie sprawdzalem, czy jeszcze ogloszenie jeszcze wisi. Przez telefon nie

> chcieli nic opuscić.

Foty będą koło piątku, może soboty.

A ta z Sosnowca ma zaporową cenę bo jeździ nią żona szefa i nie ma zamiaru na nic innego się przesiadać. Wystawili pro forma bo jak się jakiś wariat znajdzie to się zastanowią. Ale z ceną powyżej salonowej za nowy egzemplarz to im sukcesu nie wróżę. Może auto będzie do wzięcia jak się znudzi ale na pewno przebieg i stan auta będzie wtedy inny. Więc odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

> Taki filmik znalazłem. Jakość nędzna ale można zobaczyć jak auto się prezentuje na ulicy

> U nas zapowiadają silnik 2.4 benzyna i 2.2 diesel. Tam widać 2.0 benzyna, który u nas mogliby dać w

> standardzie dla zachowania normalnej ceny

Srodek wrecz kosmiczny. Pewni nie bedzie mnie na niego stac oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Srodek wrecz kosmiczny.

Przyjemnie zaprojektowany samochód - podobają mi się te tylne światła nawiązujące do Camaro. Wnętrze też dość ładne, choć akurat "kosmicznym" był go nie nazwał - raczej dość tradycyjne z lekkimi nawiązaniami do Chevroleta Volt. Samochód jest moim zdaniem zdecydowanie na "tak" - duży, ładny, bezpieczny. W stosunku do obecnego modelu widać zdecydowany postęp. Niestety nie będzie V6 co całkowicie przekreśla ten samochód. Natomiast jak ktoś lubi ekonomię, to Chevrolet poszedł w trochę innym kierunku niż Toyota - zamiast optymalizować jazdę miejską, zdecydowali się na optymalizację zużycia paliwa na autostradzie - 38 MPG w wersji Eco!

> Pewni nie bedzie mnie na niego stac

Zmień pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyjemnie zaprojektowany samochód - podobają mi się te tylne światła nawiązujące do Camaro.

> Wnętrze też dość ładne, choć akurat "kosmicznym" był go nie nazwał - raczej dość tradycyjne z

> lekkimi nawiązaniami do Chevroleta Volt. Samochód jest moim zdaniem zdecydowanie na "tak" -

> duży, ładny, bezpieczny. W stosunku do obecnego modelu widać zdecydowany postęp. Niestety nie

> będzie V6 co całkowicie przekreśla ten samochód. Natomiast jak ktoś lubi ekonomię, to

> Chevrolet poszedł w trochę innym kierunku niż Toyota - zamiast optymalizować jazdę miejską,

> zdecydowali się na optymalizację zużycia paliwa na autostradzie - 38 MPG w wersji Eco!

Poprzedni model byl poprawny a ten jest na prawde dobry znajac polskie realia diesel bedzie za 90k a to juz duzo wolalbym za to c klase,

> Zmień pracę.

Moze w IV kwartale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poprzedni model byl poprawny

Chevrolet zastosował technikę Nissana i Forda - przepołowił ten segment na dwa - w zamian za stare Malibu mamy teraz Cruze i nowe Malibu - jedno dla tych dla których Camry jest za droga a drugie dla tych dla których Camry jest za mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec zainteresowani czekamy do wakacji 2012, bo wtedy jest zapowiedziana sprzedaz Malibu w Polsce.

Możemy w międzyczasie zrobić zakłady. Obstawiam że golas będzie za ok. 90KPLN ale pierwsza sensowna wersja to 100+KPLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możemy w międzyczasie zrobić zakłady. Obstawiam że golas będzie za ok. 90KPLN ale pierwsza sensowna

> wersja to 100+KPLN.

15-20 tysi mniej za Malibu, patrzac na cene Insigni, przy czym poziom wyposazenia bedzie ciekawszy, ale Kia Optima zaczyna sie od 82900, wiec tutaj mysle ze zaczyna sie gdzies pole walki. ja obstawiam za golizne 79990, bez klimy i tego bajeranckiego radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 15-20 tysi mniej za Malibu, patrzac na cene Insigni, przy czym poziom wyposazenia bedzie ciekawszy,

> ale Kia Optima zaczyna sie od 82900, wiec tutaj mysle ze zaczyna sie gdzies pole walki. ja

> obstawiam za golizne 79990, bez klimy i tego bajeranckiego radia.

Jestem w szoku ile wolaja za optime i i40. Era tanich wozidel sie skonczyla. Obecna generacja jest lekko 20k drozsza bo magentis mozna bylo kupic za 65k z dieselem. Tu IMO bedzie tak samo bedzie drozsza od Epici i to sporo. Ale to tez zupelnie nowa klasa i nowa jakosc. Ciekawe jak z utrata wartosci bo taki ceed/sportage i cruze trzymaja bardzo dobrze lepiej od c4 i megane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możemy w międzyczasie zrobić zakłady. Obstawiam że golas będzie za ok. 90KPLN ale pierwsza sensowna

> wersja to 100+KPLN.

Aż tak źle chyba nie będzie... nie powinien być droższy od Captivy. Choć te silniki powyżej 2l i związana z tym akcyza na pewno na naszym rynku nie pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obstawiam za golizne 79990, bez klimy i tego bajeranckiego radia.

Klima będzie na bank, podobnie jak 6 poduch, ABS, ESP, radio i alufelgi. Chevrolet nie odstawia teraz biedy w żadnym modelu, więc i Malibu będzie wyposażone lepiej niż średnia w tej klasie. Wystarczy popatrzeć jak się ma wypas nowego Aveo albo Cruza w stosunku do Corsy i Astry J. Co do ceny, stawiam na maks 75 tysięcy za podstawową wersję w benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aż tak źle chyba nie będzie... nie powinien być droższy od Captivy. Choć te silniki powyżej 2l i

> związana z tym akcyza na pewno na naszym rynku nie pomogą.

Wlasnie jestem po wizycie u dealera. Dealerzy maja informacje ze Malibu ma byc 15-20% taniej od podobnej Insigni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozyjemy, zobaczymy.

Pamietajmy ,ze jezeli mowimy o cenach I 40 oraz nowej Kia to sa ceny katalogowe. Mysle, ze po roku beda promocje na poziomie 10-15 tys zl. Wtedy juz troche inaczej to wyglada.

Ciekawe czy nowy Chevi bedzie posiadal:

a) swiatla ksenonowe

b) poduszke kolanowa

c) aktywny tempomat

d) klima 2-strefowa

Moze za duzo sobie obiecuje.

Patrzac na filmik to mam wrazenie ,ze widze Insignie w wersji na Daleki Wschod:)

Pozdr

Arek Epica LMV 09

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Osobiście wątpię w ksenony. GM chyba nie zaryzykuje własnego konkurenta dla Insigni

od zeszłego roku te firmy juz konkuruja miedzy soba i nie ma zadnych przepros.

Dowodem jest to ze po 3 latach bedzie Cruze kombi, ktorego projekt byl blokowany przez Opla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.