Skocz do zawartości

Malibu już klepią w Korei


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

> 2.0D na logikę nie powinien być droższy od 2.4 benzyny, bo będzie obciążony dużo niższą akcyzą. Ale

> pewnie GM standardowo ustali cenę diesla 8k PLN wyżej od benzyny

Bingo!

Quote:

Ceny limuzyny z dieslem pod maską będą startować od 94 990


hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie ma jak jest 9,5 do 100km/h

Nie widzialem grinser006.gif W cruze tez nie ma. Dzis w moto on testowali. Srednie spalanie 12l. yikes.gif Az sie prosi o 1.6T albo nawet 1.4T z palety Opla. Nie moge doczekac sie jazd probnych to sam ochenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie widzialem W cruze tez nie ma. Dzis w moto on testowali. Srednie spalanie 12l. Az sie prosi o

> 1.6T albo nawet 1.4T z palety Opla. Nie moge doczekac sie jazd probnych to sam ochenie.

fakt, Chevrolet zyskalby wieksza rzesze klientow, gdyby silniki oferowane byly mniejszej pojemnosci. 2.4 moze jednak odstraszac hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ślepak Jest na 5 stronie

A widzieli wczoraj MotoON na TVN Turbo. Oczepiński ujeżdżał Malibu. No całkiem przyjemnie toto wyglądało. Z tym 2.4 gadał że o sportowej jeździe przy masie auta zapomnieć, ale do sprawnego przemieszczania się jest OK. Jak ktoś nie lookał to polookać, bo są powtórki prawie co dzień, albo na TVN Player.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A widzieli wczoraj MotoON na TVN Turbo. Oczepiński ujeżdżał Malibu. No całkiem przyjemnie toto

> wyglądało. Z tym 2.4 gadał że o sportowej jeździe przy masie auta zapomnieć, ale do sprawnego

> przemieszczania się jest OK. Jak ktoś nie lookał to polookać, bo są powtórki prawie co dzień,

> albo na TVN Player.

Testował z AT, manual może zauważalnie lepszy będzie w odczuciach przyśpieszenia i zapewni satysfakcjonujące minimum... hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem dzisiaj w salonie na live wersję LT.

W porównaniu do Epici LMV to straszna bida - co tu dużo wymieniać - zobaczcie sami specyfikację.

LTZ jest 3 kzł droższy a ma praktycznie wyposażenia więcej za kilkadziesiąt tysi więcej ( porównując konkurencję, gdyby dokupić to czego nie ma w LT )

Ale największe zaskoczenie i największa porażka wszystkich wersji - "grzybki" w drzwiach od zamykania drzwi - normalnie jak w starym kredensie no.giffrown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Z tym 2.4 gadał że o sportowej jeździe przy masie auta zapomnieć, ale do sprawnego

> przemieszczania się jest OK.

Jako user 2.4 mogę powiedzieć, że silnik ma potencjał od samego dołu. "Sportowości" nie sprawdzałem jeszcze ale z tak mocnym dołem można liczyć na trochę frajdy w lżejszym Malibu

edyta: na "pazur" mogą liczyć użytkownicy manuala grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak i nie:

> a) przekładnia hydrokinetyczna podnosi moment na kołach w momencie ruszania

> b) w manualu jak zmieniasz bieg to samochód zwalnia, w automacie nadal przyspiesza

Ogólna dynamika auta spada. Wyjątek: nowoczesne skrzynie wachlujące biegami ale w Chevy takiej nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ogólna dynamika auta spada. Wyjątek: nowoczesne skrzynie wachlujące biegami ale w Chevy takiej nie

> ma

Akurat ten szesciobiegowy automat od Malibu jest bardzo przyzwoity. Nie jest to skrzynia z zacięciem sportowym, ale poza tym jest bardzo fajna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat ten szesciobiegowy automat od Malibu jest bardzo przyzwoity. Nie jest to skrzynia z

> zacięciem sportowym, ale poza tym jest bardzo fajna.

Rzecz gustu. Ja nie mogę się przekonać do AT. Miałem 3, a jeździłem też innymi sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W ostatnią sobotę mieliśmy z żoną możliwość zapoznania się z Malibu i porówniania go z naszą Epicą.

Niestety nie mieliśmy przyjemności przejechać się nim ponieważ w salonie nie ma jeszcze auta demonstracyjnego. Ma być na początku lipca.

Samochód , który oglądaliśmy był w kolorze kremowym w wersji środkowej LT (wersja posrednia) jeżeli chodzi o jego wyposażenie.

Sama sylwetka auta nam się spodobała, a w szczególności ładne są tylnie światła.

We wnętrzu wydaje się nam, że miejsca jest jednak ciut mniej niż w Epice , ale jest znacznie lepiej niż w Insigni (przede wszyskim na tylniej kanapie).

Bagażnik w porównianiu z Epcią jest też chyba troszeczkę większy (podobno o całe 30 litrów).

Materiały użyte do wykończenia Malibu są bezporówniania lepsze i nowocześniejsze niż w Epice.

Deska rozdzielcza , kierownica to kopia rozwiązań z Insigni. Natomiast bardzo spodobały się nam elektryczne fotele dla kierowcy i pasażera. Są one wygodne i dobrze trzymają sylwetkę kierowcy.

Nie piszę o komforcie jazdy ponieważ nie mieliśmy możliwości odbycia nim przejażdzki, ale wydaje mi się , że będzie on bardziej zbliżony do Opla niż do Epci.

Według zapewnień sprzedającego płyta podłogowa jak i silnik diesla to to samo co w Ingigni.

Teraz kilka minusów , które nam wpadły w oko.

1.brak opuszczania się lusterek bocznych przy cofaniu auta. To o tyle dziwne , że w Epice jest to w standarcie w wersji LMV.

2. na chwilę obecną nie można dokupić nawigacji do wersji LT, którą oglądaliśmy. Dziwne , ale może w kolejnym roku produkcyjnym to będzie zmienione.

3. W wersji LT jest w standarcie tylko klimatyzacja manualna. Można dokupić klimatyzację dwustrefową za 1500 zł. To znacznie gorzej niż w Epci w wersji LMV.

4. Wersja ta nie posiadała czujnika deszczu oraz uruchamiania reflektorów po zmierzchu. To też trzeba dokupić oddzielnie! Wersja LMV Epci to posiada w standarcie.

5. Brak możliwości dokupienia czujników przednich.

6. Opony do Malibu to rozmiar 225 i do góry; Tak wiec zakup opon zimowych to kolejny dodatkowy wydatek ponieważ są one droższe od 205 ( no chyba , że dostaniemy gratis od delara).

7. Nie można dokupić poduszki kolanowej ani aktywnego tempomatu. Nie wiem jak jest z dokupieniem ksenonów do tej wersji i ile to kosztuje?

8. Ostatnia sprawa cena katalogowa.

Naszym zdaniem jest ona poprostu zbyt wysoka. Ten samochód nie jest warty w tej wersji ponad 100 tyś zł brutto.

Oczywiście Malibu jest fajny, ma sprawdzone podzespoły , ale wyposażenie ma gorsze niż niż analogiczna wersja Epici.

Jezeli to tego dodamy brak możliwości odliczenia całego VAT od zakupionego nowego auta to stwierdziliśmy , że małe są szanse, aby Malibu zawojował rynek samochodów flotowych.

Naszym zdaniem realna cena za oglądany model to około 75 tyś zł brutto.

No i to tyle na temat z naszego pierwszego spotkania z Malibu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> (...)

Bo Chevrolet (pewnie z uwagi na Opla) trochę wykastrował Malibu z wyposażenia i żeby mieć wszystko co potrzebne trzeba kupić wersję LTZ. Do której dla odmiany dają trochę niepotrzebnych dodatków które windują cenę.

Moim zdaniem zrobili to celowo bo inaczej nikt by nawet nie spojrzał na Insignię.

> (...) Naszym zdaniem realna cena za oglądany model to około 75 tyś zł brutto. (...)

To idź do Kii, Hyundaia czy Renault i pooglądaj Optimę, i40 czy Latitude. Nagle okaże się, że Chevrolet jest całkiem tani.

smile.gif

Ja też jednak nie zamieniłbym chyba Epiki na Malibu. Za mało się te auta różnią żeby zachorować na Malibu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak i nie:

> a) przekładnia hydrokinetyczna podnosi moment na kołach w momencie ruszania

> b) w manualu jak zmieniasz bieg to samochód zwalnia, w automacie nadal przyspiesza

Ty idź lepiej i pooglądaj tą hybrydę (Eco). Może się okazać że silnik eletryczny dodaje momentu właśnie tam gdzie trzeba i toto jeździ nadspodziewanie fajnie.

hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo Chevrolet (pewnie z uwagi na Opla) trochę wykastrował Malibu z wyposażenia i żeby mieć wszystko

> co potrzebne trzeba kupić wersję LTZ. Do której dla odmiany dają trochę niepotrzebnych

> dodatków które windują cenę.

LTZ jest raptem droższy o 3 kzł w porównaniu do LT, więc gdzie windowanie ceny ? Tym bardziej, że w LTZ jest wyposażenia za conajmniej 20 kzł więcej w innych markach, niż w LT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie w 100% , że wyposażenie zostało przygotowane przez GM na gorszym poziomie niż w Oplu, ale cena auta naszym zdaniem jest nieadekwatna. Dalej uwazamy , ze można w tej cenie zakupić lepiej wyposażone auta niż Malibu. Co do Renault do Latitude to jest to samochód klasy wyższej tak jak Safrane lub Verl Satis. Ja porównuje tutaj Malibu z Laguną , która moim zdaniem ma w tej chwili najlepszą ofertę na rynku w tej klasie. Nie będę tytuaj pisał , że ma ona mniej miejsca niż Malibu bo to prawda,

ale to już wina konstruktorów , którzy ją tak zabudowali. Co do cen to należy poszukać na rynku. Może I40 jest droższy od Malibu, ale już 407 lub Avenis są tańsze lub w porównywalnej cenie (oczywiście po upustach). Ponadto inne auta posiadają mniejsze silniki , które nam osobiście bardziej odpowiadają. Nie wiem jakie opinie mają silniki diesla 2.0 Opla. Ja jestem bardzo zadowolony z silnika w Epci.

W sumie warto było zobaczyć auto, ale przy tym wyposażeniu i cenie po zakończeniu leasingu mojej Epci szukałbym czegoś innego no chyba, że Chevrolet się opamięta:)

Pozdr

Arek Epica LMV W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W ostatnią sobotę mieliśmy z żoną możliwość zapoznania się z Malibu i porówniania go z naszą Epicą.

> (...)

Byłem, pooglądałem i mam mieszane uczucia. W porównaniu do Epiki:

- fotele jakieś węższe

+ za to fajna regulacja, zwłaszcza lędźwiowa

+ bardzo fajna deska rozdzielcza

- brzydsze zegary

- schowek na okulary z jakiegoś cienkiego, tandetnego plastiku

- brak światełek w osłonach przeciwsłonecznych

- mały i brzydki podłokietnik z tyłu z nieosłoniętymi dziurami na kubki

- mało schowków i niewygodny do nich dostęp

i największe minusy: oszczędności na materiałach

- boczki drzwi z tyłu to jakieś nieporozumienie, całe z taniego plastiku

- tylna część przednich foteli plastikowa

Podsumowując: jeśli auto nie będzie wyraźnie lepsze podczas jazdy to nie zdystansuje Epiki na tyle, żeby za nie grubo ponad 100K wyłożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadzam sie w 100% , że wyposażenie zostało przygotowane przez GM na gorszym poziomie niż w Oplu,

> ale cena auta naszym zdaniem jest nieadekwatna. Dalej uwazamy , ze można w tej cenie zakupić

> lepiej wyposażone auta niż Malibu.

A ja nie bardzo umiem znaleźć.

> Co do Renault do Latitude to jest to samochód klasy wyższej

> tak jak Safrane lub Verl Satis.

Nieprawda. Renault chciałoby być klasę wyżej ale tak naprawdę jest właśnie w klasie średniej. Bo laguna jest tak mała, że ledwo co wystaje ponad większe kompakty.

> Ja porównuje tutaj Malibu z Laguną , która moim zdaniem ma w

> tej chwili najlepszą ofertę na rynku w tej klasie. Nie będę tytuaj pisał , że ma ona mniej

> miejsca niż Malibu bo to prawda,

> ale to już wina konstruktorów , którzy ją tak zabudowali.

No właśnie. Jak ktoś chce rodzinnego auta to ciężko go będzie do Laguny przekonać.

> Co do cen to należy poszukać na rynku.

> Może I40 jest droższy od Malibu, ale już 407 lub Avenis są tańsze lub w porównywalnej cenie

> (oczywiście po upustach). Ponadto inne auta posiadają mniejsze silniki , które nam osobiście

> bardziej odpowiadają. Nie wiem jakie opinie mają silniki diesla 2.0 Opla.

Sam jestem ciekaw, bo ten VMotori z Chevroletów był świetny. Ciekawe czy te oplowskie mu dorównują.

> Ja jestem bardzo

> zadowolony z silnika w Epci.

> W sumie warto było zobaczyć auto, ale przy tym wyposażeniu i cenie po zakończeniu leasingu mojej

> Epci szukałbym czegoś innego no chyba, że Chevrolet się opamięta:)

Jakby mi dali Captivę z deską rozdzielczą z Malibu to byłoby w sam raz.

zlosnik.gif

> Pozdr

> Arek Epica LMV W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Byłem, pooglądałem i mam mieszane uczucia. W porównaniu do Epiki:

> - fotele jakieś węższe

Ostatnio siedziałem w Astrze IV i fotele wręcz uwierały mnie w tyłek po bokach - zbyt wąskie no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio siedziałem w Astrze IV i fotele wręcz uwierały mnie w tyłek po bokach - zbyt wąskie

No. Cruze też to ma. Niby fajnie bo nie latasz na zakrętach ale jednak trochęto niewygodne. Epica ma wyjątkowo szerokie fotele i szkoda że Malibu tego nie kontynuuje. Te auta przecież mają być wygodne.

spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie wina Astry IV ale piwa

No nie wiem. W nubie jest wygodniej o niebo, ale trzymanie boczne praktycznie żadne oslabiony.gif Cruze trzyma rewelacyjnie, ale doopa ciasno siedzi i boczki wokół pośladków trochę uwierają. Być może tak ma być by dobrze trzymały. Żeby nie było że piwo - ważę siedem dyszek z groszem więc to nie to. Piwo pijam, a jakże devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Niby fajnie bo nie latasz na zakrętach ale jednak trochęto niewygodne. Epica

> ma wyjątkowo szerokie fotele i szkoda że Malibu tego nie kontynuuje. Te auta przecież mają być

> wygodne.

Epica ma jak dla mnie nawet trochę za szerokie, albo za mało wyprofilowane. Na zakrętach muszę się trzymać kierownicy, żeby nie jeździć na boki (jeszcze ta śliska prawie-skóra...) wink.gif

Do Cruza jak się przymierzałem to było miodzio. Nie wiem oczywiście jak w dłuższej trasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Epica ma jak dla mnie nawet trochę za szerokie, albo za mało wyprofilowane. Na zakrętach muszę się

> trzymać kierownicy, żeby nie jeździć na boki

To się Captivą przejedź grinser006.gif

> Do Cruza jak się przymierzałem to było miodzio. Nie wiem oczywiście jak w dłuższej trasie...

W Cruzie fotele bardzo wygodne, trasa mija niezauważalnie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Cruzie fotele bardzo wygodne, trasa mija niezauważalnie

to samo w nowym aveo

po przejechaniu 850km w 9godz wysiadlem z samochodu i zero zmeczenia

wsiadlem na rower i jeszcze 2godz jezdzilem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja dzisiaj siedzialem i jezdzilem nowa KIA Optima i musze przyznac, ze jest to dla mnie w kazdym calu lepsze auto od Malibu (niestety). Więcej miejsca, super komfortowa tylnia kanapa, super deska rozdzielcza i lepsze wlasnosci jezdne.

Udało im się to nowe Malibu.

Pozdrawiam

Arek Epica LMV W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja dzisiaj siedzialem i jezdzilem nowa KIA Optima i musze przyznac, ze jest to dla mnie w kazdym

> calu lepsze auto od Malibu (niestety). Więcej miejsca, super komfortowa tylnia kanapa, super

> deska rozdzielcza i lepsze wlasnosci jezdne.

Więc moim zdaniem to:

- wnętrze jest minimalnie lepsze w Optimie niż w Malibu, ale nie jest to wielka różnica

- Malibu ma więcej miejsca. Zdecydowanie więcej niż Optima

- jazda - Optima przy dodawaniu gazu sciąga na prawo a przy puszczaniu na lewo. Sprawdzone na dwóch egzemplarzach. Jak dla mnie to kompletna dyskwalifikacja samochodu.

W związku z czym zdecydowanie Malibu a nie Optima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja dzisiaj siedzialem i jezdzilem nowa KIA Optima i musze przyznac, ze jest to dla mnie w kazdym

> calu lepsze auto od Malibu (niestety). Więcej miejsca, super komfortowa tylnia kanapa, super

> deska rozdzielcza i lepsze wlasnosci jezdne.

> Udało im się to nowe Malibu.

> Pozdrawiam

> Arek Epica LMV W-wa

Tylko zauwaz, ze Optima nie jest przeznaczona na EU wprowadzili tak przy okazji bo nie mieli nic innego. Zenujace silniki i wysoka cena.Dupy nie urywa, akurat IMO Malibu jest lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja nie szukam mocnego silnika poniewaz nie jestem wyscigowcem i chyba juz nie bede:)

Mi bardziej zalezy na komfrocie jazdy, bezpieczeństwie oraz dobrym wysposazeniu.

Akurat calkowicie mi wystarczy benzynowy 1,8 lub 2,0 i taki mi najbardziej odpowiada. To, ze Chevrolet ma akurat 2,4 zupelnie nie robi na mnie wrazenia i ta pojemnosc jest mi całkowicie zbędna.

Tylko zauwaz, ze Optima nie jest przeznaczona na EU wprowadzili tak przy okazji bo nie mieli nic

> innego. Zenujace silniki i wysoka cena.Dupy nie urywa, akurat IMO Malibu jest lepsze.

Arek Epica LMV W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt. Wyglada tak jakby cofneli sie w projektowaniu auta.

A jak jest w Oplu Insignia? Takie samo rozwiazanie czy tutaj sie szczegolnie popisali?:)

> Może i daje, ale nie w Europie.

> PS. Największą wadą tego auta jest to:

> A powinno to wyglądać tak:

Arek Epica LMV W-WA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.