danceagent Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Poza tym Superb ma 170KM a założę się, > że Malibu będzie miał więcej. Muszę Was więc zmartwić - diesel to stary, 163 konny, znajomy. Benzyna - 167 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Muszę Was więc zmartwić - diesel to stary, 163 konny, znajomy. > Benzyna - 167 km. A nie będzie dwóch diesli? Założę się, że ten 184KM z Captivy też do Malibu pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 Porównałem Malibu Eco z Camry Hybrid i rozumiem dlaczego ludzie wolą Camry - jest trochę tańsza i nieporównanie bardziej ekonomiczna - Camry w mieście spala średnio 5.5L/100 km podczas gdy Malibu Eco prawie 10 litrów. Na autostradzie wyniki mają podobne - w okolicach 6 litrów na setkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > A nie będzie dwóch diesli? Założę się, że ten 184KM z Captivy też do Malibu pasuje. Możliwe, że później tak. Bo jednak 2,0 Turbo będzie, ale nie wcześniej niż w 2013. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arkadij Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 Co do cen pamietajmy, ze to sa ceny katalogowe. Zobaczymy jakie beda realnie po upustach. Te zaproponowane sa dla mnie zbyt wysokie, aby konkurowac cenowo z Laguna, C5, Insignia czy Mondeo. W sumie moja Epcia kosztowala katologowa chyba 91 tys brutto ,a poszla za zupelnie inna cene. Pozyjemy, zobaczymy. Arek Epica LMV W-wa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Co do cen pamietajmy, ze to sa ceny katalogowe. Zobaczymy jakie beda realnie po upustach. W nowym modelu to co najwyżej na rabat lojalnościowy możesz liczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Muszę Was więc zmartwić - diesel to stary, 163 konny, znajomy. > Benzyna - 167 km. podobno diesel ma byc inny niz w Cruze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > benzyna - od 86990 za LS do 107990 za LTZ w automacie > diesel - od 94990 za LS do 115990 za LTZ w automacie > lakier metalic - 2400 Rozesłali cenniki? Czy jakas stronka podała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > Rozesłali cenniki? Czy jakas stronka podała? Mam dobrego znajomego w Chevrolecie A diesel na początku to ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > Mam dobrego znajomego w Chevrolecie A diesel na początku to ten sam. To jak tak dobry, to podaj co jest na standardzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > To jak tak dobry, to podaj co jest na standardzie. No właśnie... Tych informacji jeszcze nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > podobno diesel ma byc inny niz w Cruze Na 100% będzie diesel A20DTH z Insignii, a nie VM taki jak w Cruze i Captivie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mcsb Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 i już zaczynają się pojawiać: http://hornet.otomoto.pl/chevrolet-malibu-lt-absolutna-nowosc-na-rynku-C24215909.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > i już zaczynają się pojawiać: > http://hornet.otomoto.pl/chevrolet-malibu-lt-absolutna-nowosc-na-rynku-C24215909.html Tym silnikiem rynku nie zawojują. Oprócz diesla 2.0 powinny być ze 2 turbobenzyny i prawdziwe V6 powiedzmy 3,2L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > Tym silnikiem rynku nie zawojują. Oprócz diesla 2.0 powinny być ze 2 turbobenzyny i prawdziwe V6 > powiedzmy 3,2L. Z tym V6 to pojechales. IMO Benzyna NA + 2 Turbo + 2 diesele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 Na stronie już jest!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > Na stronie już jest!!! To już jest jakiś czas. Ale cennika ani widu ani słychu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arkadij Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 Tak przy okazji czy Koledzy moga cos napisac odnosnie proponowanych przez Chevrolet Polska znizek dlawybranych grup zawodowych? Jakie sa to upusty? Co ciekawe powiedziano mi , ze jezeli chciałbym zamowic kolejnego Chevroleta na firme w leasingu to nie moge liczyc na tzw rabaty dla posiadaczy samochodow tej marki. Powiedzialem im,ze to raczej malo sprawiedliwe i niech sie pocaluja w ........ . W Renault nie ma takiego problemu:) Pozdr Arek Epica LMV W-wa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > Tak przy okazji czy Koledzy moga cos napisac odnosnie proponowanych przez Chevrolet Polska znizek > dlawybranych grup zawodowych? > Jakie sa to upusty? > Co ciekawe powiedziano mi , ze jezeli chciałbym zamowic kolejnego Chevroleta na firme w leasingu to > nie moge liczyc na tzw rabaty dla posiadaczy samochodow tej marki. Powiedzialem im,ze to > raczej malo sprawiedliwe i niech sie pocaluja w ........ . > W Renault nie ma takiego problemu:) > Pozdr > Arek Epica LMV W-wa Samochodów sie nie kupuje się w Warszawie, tam w salonach towarzystwo zmanierowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > Co ciekawe powiedziano mi , ze jezeli chciałbym zamowic kolejnego Chevroleta na firme w leasingu to > nie moge liczyc na tzw rabaty dla posiadaczy samochodow tej marki. Powiedzialem im,ze to > raczej malo sprawiedliwe i niech sie pocaluja w ........ . > W Renault nie ma takiego problemu:) > Pozdr > Arek Epica LMV W-wa Przy zakupie w leasing potrafia i tak ostro zejsc z cena (nieosiagalna w inny sposob), tyle ze ten leasing malo atrakcyjny (przynajmniej ja kiepe warunki dostalem). Zdaje sie, ze chwala sie dobrym leasingiem na Captive? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > Co ciekawe powiedziano mi , ze jezeli chciałbym zamowic kolejnego Chevroleta na firme w leasingu to > nie moge liczyc na tzw rabaty dla posiadaczy samochodow tej marki. Dokładnie tak jest. Ja się wkurzyłem i napisałem do GM ale potwierdzili stanowisko handlowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > Z tym V6 to pojechales. A co w tym nieprzyzwoitego? Ten silnik 2,4 już łapie się w wyższą akcyzę a osiągi ma właściwie jak dobre 2,0. A spalanie zapewne bardziej jak 3,2 Na pewno V6 przyciągnęło by to do chevroleta więcej zasobnych klientów i poprawiło prestiż marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > A co w tym nieprzyzwoitego? Ten silnik 2,4 już łapie się w wyższą akcyzę a osiągi ma właściwie jak > dobre 2,0. Podobno 2.4 jest bardzo cichym silnikiem. Wynika to pewnie z tego, że to niewysilona jednostka. > A spalanie zapewne bardziej jak 3,2 Powiem o tym niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > A co w tym nieprzyzwoitego? Ten silnik 2,4 już łapie się w wyższą akcyzę a osiągi ma właściwie jak > dobre 2,0. A spalanie zapewne bardziej jak 3,2 Na pewno V6 przyciągnęło by to do chevroleta > więcej zasobnych klientów i poprawiło prestiż marki. Ale Chevrolet ma byc marka dla ludu a nie przyciagac prestizowych klientow. Ja bym chetnie zobaczyl wiecej silnikow w Malibu bo bardzo mi sie to auto podoba. Chevrolet zrobil kawal dobrej roboty ale sprzedaz IMO bedzie niewielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > ale sprzedaz IMO bedzie niewielka. Dodaj, że w PL. Bo na rynkach gdzie ludzie nie mają kompleksu "paska w tedeiku" może być podobnie jak z Cruze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > Dodaj, że w PL. Bo na rynkach gdzie ludzie nie mają kompleksu "paska w tedeiku" może być podobnie > jak z Cruze To samo chciałem napisać. W Polsce żadne auto nie wytrzyma porównania z Paskiem w tedeiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > Dodaj, że w PL. Bo na rynkach gdzie ludzie nie mają kompleksu "paska w tedeiku" może być podobnie > jak z Cruze U nas tez juz nie maja. Aveo sprzedaje sie jak szalone, zaraz pozniej spark i Cruze. Gigantyczny wzrost sprzedazy... Ale zobacz ile te auta kosztuja max 50k. I ten sukces jest zrozumialy. Jakbym mail drugi raz wybierac to poczekalbym na cruza i ceeda nie bral. Teraz cruze jest fajna laternatywa dla octavii tour. A Aveo jezdzilo mi sie swietnie. Ale sorry Malibu za 100k to musialbym na glowe upasc. Poszedlbym po za przeproszeniem vw f tsiku albo f tdiku lub do innej marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > U nas tez juz nie maja. Aveo sprzedaje sie jak szalone, zaraz pozniej spark i Cruze. Gigantyczny > wzrost sprzedazy... Ale zobacz ile te auta kosztuja max 50k. I ten sukces jest zrozumialy. > Jakbym mail drugi raz wybierac to poczekalbym na cruza i ceeda nie bral. Teraz cruze jest > fajna laternatywa dla octavii tour. A Aveo jezdzilo mi sie swietnie. Ale sorry Malibu za 100k > to musialbym na glowe upasc. Poszedlbym po za przeproszeniem vw f tsiku albo f tdiku lub do > innej marki. To idź, pooglądaj, podotykaj i wrócisz do Chevroleta z uśmiechem. Bo za 100K to w innych markach szału nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > To idź, pooglądaj, podotykaj i wrócisz do Chevroleta z uśmiechem. Bo za 100K to w innych markach > szału nie będzie. Captiva jestem rozczarowany a cruzem zachwycony. Wiec to zalezy od modelu. IMO mMalibu tak jak optima jest wprowadzany do EU troche na sile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arkadij Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 Tutaj sie nie moge z Kolega zgodzic. Za 100 tys mozna juz wybrac naprawde dobre autko. 1. Laguna 2. C5 z hydro 3. Insignia w benzynie 4. Mazda 6 5. KIA Optima Pamietajmy ze cenniki sa katalogowe. Wszystko zalezy od polityki sprzedazowej Chevrolet. Arek Epica LMV W-wa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arkadij Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 optima jest wprowadzany do EU troche na sile. Dlaczego tak uwazasz? Arek Epica LMV W-wa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > Tutaj sie nie moge z Kolega zgodzic. Za 100 tys mozna juz wybrac naprawde dobre autko. > 1. Laguna > 2. C5 z hydro > 3. Insignia w benzynie > 4. Mazda 6 > 5. KIA Optima > Pamietajmy ze cenniki sa katalogowe. > Wszystko zalezy od polityki sprzedazowej Chevrolet. > Arek Epica LMV W-wa Pierwsze 2 ze względu na markę, odpadają, druga ze względu na silnik, Mazda 6 ciekawa to już ponad 100, a Kia/Hyundai jest ciekawa, ale ostatni przypadek jaki miał znajomy z i40 to poczekam jak się sytuacja rozwinie z ta marka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > Captiva jestem rozczarowany To przejedź się Outlanderem, a wrócisz do Captivy na klęczkach To mówiłem ja, były user Outlandera II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > Pierwsze 2 ze względu na markę, odpadają, Reno ostatnio znacząco poprawiło jakość. C5 zawsze było przyzwoitym autem. Hydro zostało dopracowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > optima jest wprowadzany do EU troche na sile. > Dlaczego tak uwazasz? > Arek Epica LMV W-wa Orlando i Optima maja zagrozić vw opel i spolce. To raczej KIA nie da rady. PRzynajmniej do czasu az Optima zyska większą liczbę silników do wyboru i wersję kombi. Ta ostatnia na razie nie pojawi się, bo w Korei i USA, a to najważniejsze rynki dla Kii, nikogo nie interesują auta o takim nadwoziu. Tam wszyscy kupują limuzyny lub SUV-y. Poza tym dwa silniki zarowno w przypadku Cheviego jak I KIA pokazuja, ze te firmy koncentruja sie na klasie C i nizszych a Optima i Orlando to tak przy okazji a moze ktos sie skusi. Ceny Optimy zabijaja. Magentis byl od 65k w dizlu Panie. Zobacz na ceny Optimy i rowniez na ceny Orlando. No ale zeby juz tak nei smecic zobaczymy jak to rynek zweryfikuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > To przejedź się Outlanderem, a wrócisz do Captivy na klęczkach > To mówiłem ja, były user Outlandera II Na plus, ze sie wyroznia, srodek na prawde lepszy od poprzedniej generacji. Ale ja nie zwracam uwagi na to czy plastiki miekkie sa. Prowadzenie srednie, skrzynia srednia. Na plus bardzo dobre hamulce. I cena benzyny jest ok ciekawe jak ze spalaniem i z kosztami utrzymania. Czy bym kupil, nie rozwazalem bo mnie na nia nie stac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 > Tutaj sie nie moge z Kolega zgodzic. Za 100 tys mozna juz wybrac naprawde dobre autko. > 1. Laguna Laguna nie jest konkurencją dla Malibu - bo jest za mała. Prędzej Latitude i tu faktycznie można coś znaleźć bo one są w dobrych cenach. > 2. C5 z hydro Tylko benzyna. Diesle już wyjdą drożej. > 3. Insignia w benzynie Za 100K przyzwoitej Insignii nie skonfigurujesz. Pomijając już że to auto jest w środku okrutnie ciasne. > 4. Mazda 6 Jeśli chcesz diesla to płacisz co najmniej 116KPLN. > 5. KIA Optima Paleta silników niestety budzi śmiech, bo poza tym auto fajne. > Pamietajmy ze cenniki sa katalogowe. > Wszystko zalezy od polityki sprzedazowej Chevrolet. A to się zgadza. IMO najwięksi konkurenci to Latitude i Optima (jeśli dostanie jakiś silnik). > Arek Epica LMV W-wa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 > Prowadzenie srednie, To jest 2-tonowy SUV a nie prosid Ja cały czas porównuję do Outlandera, który jest och i ach {aluminiowy dach, dżapanis technologia itd} > skrzynia srednia. Z jaką jeździłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > To jest 2-tonowy SUV a nie prosid Ja cały czas porównuję do Outlandera, który jest och i ach Outlander to juz wiekowa konstrukcja w porownaniu do Captivy. > {aluminiowy dach, dżapanis technologia itd} > Z jaką jeździłeś? Manual ale moze byla fabryczna usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > Outlander to już wiekowa konstrukcja w porównaniu do Captivy. Obydwa samochody maja swój debiut rynkowy w 2006 roku. No może Captiva po faceliftingu jest z 2011 roku, ale dla mnie to wciąż ta sama buda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > Obydwa samochody maja swój debiut rynkowy w 2006 roku. No może Captiva po faceliftingu jest z 2011 > roku, ale dla mnie to wciąż ta sama buda. IMO facelift byl gruntowny. Chyba, ze sie myle? Widze spore zmiany w nowym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > IMO facelift byl gruntowny. Chyba, ze sie myle? Widze spore zmiany w nowym modelu. Taki sam jak Vectra C miala w 2005 roku chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 Są oficjalne ceny: http://moto.pl/Motocykle/1,113810,11732479,Chevrolet_Malibu_od_86_990_zl.html Plus za 6 biegową skrzynię Za 3-4 lata trzeba będzie poszukać używki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 > Są oficjalne ceny: > http://moto.pl/Motocykle/1,113810,11732479,Chevrolet_Malibu_od_86_990_zl.html > Plus za 6 biegową skrzynię > Za 3-4 lata trzeba będzie poszukać używki Dobre ceny. Gdyby od wersji LTZ udało się jeszcze utargować jakiś rabat to byłoby wręcz idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 > Są oficjalne ceny: > http://moto.pl/Motocykle/1,113810,11732479,Chevrolet_Malibu_od_86_990_zl.html > Plus za 6 biegową skrzynię > Za 3-4 lata trzeba będzie poszukać używki Ooo, to będzie tylko z 2.4L? A gdzie wersja z 190 KM 2.5L? A gdzie wersja z 2.0T 270 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 > Ooo, to będzie tylko z 2.4L? A gdzie wersja z 190 KM 2.5L? A gdzie wersja z 2.0T 270 KM? 2.0T może jeszcze będzie. Ale 2.5L 190KM nikt by u nas nie kupił. Ja obstawiam, ze pojawią się jeszcze dwa diesle. Ten 160KM i jeden mocniejszy, tak ze 190KM właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 > Ooo, to będzie tylko z 2.4L? A gdzie wersja z 190 KM 2.5L? A gdzie wersja z 2.0T 270 KM? Raczej tak chcesz wiekszy wybor idziesz do Opla. Taka polityka GM a szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 > Ale 2.5L 190KM nikt by u nas nie kupił. A 2.4L 167 KM kupią.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 > A 2.4L 167 KM kupią.... Kupią, bo najtańszy. Ten 190KM byłby już w cenie diesla, a jak możesz mieć diesla to w Polsce benzyny nie kupisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 > Kupią, bo najtańszy. Ten 190KM byłby już w cenie diesla, a jak możesz mieć diesla to w Polsce > benzyny nie kupisz. 2.0D na logikę nie powinien być droższy od 2.4 benzyny, bo będzie obciążony dużo niższą akcyzą. Ale pewnie GM standardowo ustali cenę diesla 8k PLN wyżej od benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.