Skocz do zawartości

Malibu już klepią w Korei


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

> Muszę Was więc zmartwić - diesel to stary, 163 konny, znajomy.

> Benzyna - 167 km.

A nie będzie dwóch diesli? Założę się, że ten 184KM z Captivy też do Malibu pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównałem Malibu Eco z Camry Hybrid i rozumiem dlaczego ludzie wolą Camry - jest trochę tańsza i nieporównanie bardziej ekonomiczna - Camry w mieście spala średnio 5.5L/100 km podczas gdy Malibu Eco prawie 10 litrów. Na autostradzie wyniki mają podobne - w okolicach 6 litrów na setkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cen pamietajmy, ze to sa ceny katalogowe. Zobaczymy jakie beda realnie po upustach. Te zaproponowane sa dla mnie zbyt wysokie, aby konkurowac cenowo z Laguna, C5, Insignia czy Mondeo. W sumie moja Epcia kosztowala katologowa chyba 91 tys brutto ,a poszla za zupelnie inna cene.

Pozyjemy, zobaczymy.

Arek Epica LMV W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tym silnikiem rynku nie zawojują. Oprócz diesla 2.0 powinny być ze 2 turbobenzyny i prawdziwe V6

> powiedzmy 3,2L.

Z tym V6 to pojechales. IMO Benzyna NA + 2 Turbo + 2 diesele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji czy Koledzy moga cos napisac odnosnie proponowanych przez Chevrolet Polska znizek dlawybranych grup zawodowych?

Jakie sa to upusty?

Co ciekawe powiedziano mi , ze jezeli chciałbym zamowic kolejnego Chevroleta na firme w leasingu to nie moge liczyc na tzw rabaty dla posiadaczy samochodow tej marki. Powiedzialem im,ze to raczej malo sprawiedliwe i niech sie pocaluja w ........ .

W Renault nie ma takiego problemu:)

Pozdr

Arek Epica LMV W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak przy okazji czy Koledzy moga cos napisac odnosnie proponowanych przez Chevrolet Polska znizek

> dlawybranych grup zawodowych?

> Jakie sa to upusty?

> Co ciekawe powiedziano mi , ze jezeli chciałbym zamowic kolejnego Chevroleta na firme w leasingu to

> nie moge liczyc na tzw rabaty dla posiadaczy samochodow tej marki. Powiedzialem im,ze to

> raczej malo sprawiedliwe i niech sie pocaluja w ........ .

> W Renault nie ma takiego problemu:)

> Pozdr

> Arek Epica LMV W-wa

Samochodów sie nie kupuje się w Warszawie, tam w salonach towarzystwo zmanierowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co ciekawe powiedziano mi , ze jezeli chciałbym zamowic kolejnego Chevroleta na firme w leasingu to

> nie moge liczyc na tzw rabaty dla posiadaczy samochodow tej marki. Powiedzialem im,ze to

> raczej malo sprawiedliwe i niech sie pocaluja w ........ .

> W Renault nie ma takiego problemu:)

> Pozdr

> Arek Epica LMV W-wa

Przy zakupie w leasing potrafia i tak ostro zejsc z cena (nieosiagalna w inny sposob), tyle ze ten leasing malo atrakcyjny (przynajmniej ja kiepe warunki dostalem).

Zdaje sie, ze chwala sie dobrym leasingiem na Captive?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co ciekawe powiedziano mi , ze jezeli chciałbym zamowic kolejnego Chevroleta na firme w leasingu to

> nie moge liczyc na tzw rabaty dla posiadaczy samochodow tej marki.

Dokładnie tak jest. Ja się wkurzyłem i napisałem do GM ale potwierdzili stanowisko handlowca oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tym V6 to pojechales.

A co w tym nieprzyzwoitego? Ten silnik 2,4 już łapie się w wyższą akcyzę a osiągi ma właściwie jak dobre 2,0. A spalanie zapewne bardziej jak 3,2 wink.gif Na pewno V6 przyciągnęło by to do chevroleta więcej zasobnych klientów i poprawiło prestiż marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co w tym nieprzyzwoitego? Ten silnik 2,4 już łapie się w wyższą akcyzę a osiągi ma właściwie jak

> dobre 2,0.

Podobno 2.4 jest bardzo cichym silnikiem. Wynika to pewnie z tego, że to niewysilona jednostka.

> A spalanie zapewne bardziej jak 3,2

Powiem o tym niedługo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co w tym nieprzyzwoitego? Ten silnik 2,4 już łapie się w wyższą akcyzę a osiągi ma właściwie jak

> dobre 2,0. A spalanie zapewne bardziej jak 3,2 Na pewno V6 przyciągnęło by to do chevroleta

> więcej zasobnych klientów i poprawiło prestiż marki.

Ale Chevrolet ma byc marka dla ludu a nie przyciagac prestizowych klientow. Ja bym chetnie zobaczyl wiecej silnikow w Malibu bo bardzo mi sie to auto podoba. Chevrolet zrobil kawal dobrej roboty ale sprzedaz IMO bedzie niewielka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodaj, że w PL. Bo na rynkach gdzie ludzie nie mają kompleksu "paska w tedeiku" może być podobnie

> jak z Cruze

To samo chciałem napisać. W Polsce żadne auto nie wytrzyma porównania z Paskiem w tedeiku.

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodaj, że w PL. Bo na rynkach gdzie ludzie nie mają kompleksu "paska w tedeiku" może być podobnie

> jak z Cruze

U nas tez juz nie maja. Aveo sprzedaje sie jak szalone, zaraz pozniej spark i Cruze. Gigantyczny wzrost sprzedazy... Ale zobacz ile te auta kosztuja max 50k. I ten sukces jest zrozumialy. Jakbym mail drugi raz wybierac to poczekalbym na cruza i ceeda nie bral. Teraz cruze jest fajna laternatywa dla octavii tour. A Aveo jezdzilo mi sie swietnie. Ale sorry Malibu za 100k to musialbym na glowe upasc. Poszedlbym po za przeproszeniem vw f tsiku albo f tdiku lub do innej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U nas tez juz nie maja. Aveo sprzedaje sie jak szalone, zaraz pozniej spark i Cruze. Gigantyczny

> wzrost sprzedazy... Ale zobacz ile te auta kosztuja max 50k. I ten sukces jest zrozumialy.

> Jakbym mail drugi raz wybierac to poczekalbym na cruza i ceeda nie bral. Teraz cruze jest

> fajna laternatywa dla octavii tour. A Aveo jezdzilo mi sie swietnie. Ale sorry Malibu za 100k

> to musialbym na glowe upasc. Poszedlbym po za przeproszeniem vw f tsiku albo f tdiku lub do

> innej marki.

To idź, pooglądaj, podotykaj i wrócisz do Chevroleta z uśmiechem. Bo za 100K to w innych markach szału nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To idź, pooglądaj, podotykaj i wrócisz do Chevroleta z uśmiechem. Bo za 100K to w innych markach

> szału nie będzie.

Captiva jestem rozczarowany a cruzem zachwycony. Wiec to zalezy od modelu. IMO mMalibu tak jak optima jest wprowadzany do EU troche na sile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj sie nie moge z Kolega zgodzic. Za 100 tys mozna juz wybrac naprawde dobre autko.

1. Laguna

2. C5 z hydro

3. Insignia w benzynie

4. Mazda 6

5. KIA Optima

Pamietajmy ze cenniki sa katalogowe.

Wszystko zalezy od polityki sprzedazowej Chevrolet.

Arek Epica LMV W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj sie nie moge z Kolega zgodzic. Za 100 tys mozna juz wybrac naprawde dobre autko.

> 1. Laguna

> 2. C5 z hydro

> 3. Insignia w benzynie

> 4. Mazda 6

> 5. KIA Optima

> Pamietajmy ze cenniki sa katalogowe.

> Wszystko zalezy od polityki sprzedazowej Chevrolet.

> Arek Epica LMV W-wa

Pierwsze 2 ze względu na markę, odpadają, druga ze względu na silnik, Mazda 6 ciekawa to już ponad 100, a Kia/Hyundai jest ciekawa, ale ostatni przypadek jaki miał znajomy z i40 to poczekam jak się sytuacja rozwinie z ta marka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierwsze 2 ze względu na markę, odpadają,

Reno ostatnio znacząco poprawiło jakość.

C5 zawsze było przyzwoitym autem. Hydro zostało dopracowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> optima jest wprowadzany do EU troche na sile.

> Dlaczego tak uwazasz?

> Arek Epica LMV W-wa

Orlando i Optima maja zagrozić vw opel i spolce. To raczej KIA nie da rady. PRzynajmniej do czasu az Optima zyska większą liczbę silników do wyboru i wersję kombi. Ta ostatnia na razie nie pojawi się, bo w Korei i USA, a to najważniejsze rynki dla Kii, nikogo nie interesują auta o takim nadwoziu. Tam wszyscy kupują limuzyny lub SUV-y.

Poza tym dwa silniki zarowno w przypadku Cheviego jak I KIA pokazuja, ze te firmy koncentruja sie na klasie C i nizszych a Optima i Orlando to tak przy okazji a moze ktos sie skusi. Ceny Optimy zabijaja. Magentis byl od 65k w dizlu Panie. Zobacz na ceny Optimy i rowniez na ceny Orlando.

No ale zeby juz tak nei smecic zobaczymy jak to rynek zweryfikuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To przejedź się Outlanderem, a wrócisz do Captivy na klęczkach

> To mówiłem ja, były user Outlandera II

Na plus, ze sie wyroznia, srodek na prawde lepszy od poprzedniej generacji. Ale ja nie zwracam uwagi na to czy plastiki miekkie sa. oink.gif Prowadzenie srednie, skrzynia srednia. Na plus bardzo dobre hamulce. I cena benzyny jest ok ciekawe jak ze spalaniem i z kosztami utrzymania. Czy bym kupil, nie rozwazalem bo mnie na nia nie stac. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj sie nie moge z Kolega zgodzic. Za 100 tys mozna juz wybrac naprawde dobre autko.

> 1. Laguna

Laguna nie jest konkurencją dla Malibu - bo jest za mała. Prędzej Latitude i tu faktycznie można coś znaleźć bo one są w dobrych cenach.

> 2. C5 z hydro

Tylko benzyna. Diesle już wyjdą drożej.

> 3. Insignia w benzynie

Za 100K przyzwoitej Insignii nie skonfigurujesz. Pomijając już że to auto jest w środku okrutnie ciasne.

> 4. Mazda 6

Jeśli chcesz diesla to płacisz co najmniej 116KPLN.

> 5. KIA Optima

Paleta silników niestety budzi śmiech, bo poza tym auto fajne.

> Pamietajmy ze cenniki sa katalogowe.

> Wszystko zalezy od polityki sprzedazowej Chevrolet.

A to się zgadza. IMO najwięksi konkurenci to Latitude i Optima (jeśli dostanie jakiś silnik).

> Arek Epica LMV W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest 2-tonowy SUV a nie prosid Ja cały czas porównuję do Outlandera, który jest och i ach

Outlander to juz wiekowa konstrukcja w porownaniu do Captivy.

> {aluminiowy dach, dżapanis technologia itd}

> Z jaką jeździłeś?

Manual ale moze byla fabryczna usterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obydwa samochody maja swój debiut rynkowy w 2006 roku. No może Captiva po faceliftingu jest z 2011

> roku, ale dla mnie to wciąż ta sama buda.

IMO facelift byl gruntowny. Chyba, ze sie myle? Widze spore zmiany w nowym modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są oficjalne ceny:

> http://moto.pl/Motocykle/1,113810,11732479,Chevrolet_Malibu_od_86_990_zl.html

> Plus za 6 biegową skrzynię

> Za 3-4 lata trzeba będzie poszukać używki

Dobre ceny. Gdyby od wersji LTZ udało się jeszcze utargować jakiś rabat to byłoby wręcz idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są oficjalne ceny:

> http://moto.pl/Motocykle/1,113810,11732479,Chevrolet_Malibu_od_86_990_zl.html

> Plus za 6 biegową skrzynię

> Za 3-4 lata trzeba będzie poszukać używki

Ooo, to będzie tylko z 2.4L? A gdzie wersja z 190 KM 2.5L? A gdzie wersja z 2.0T 270 KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ooo, to będzie tylko z 2.4L? A gdzie wersja z 190 KM 2.5L? A gdzie wersja z 2.0T 270 KM?

2.0T może jeszcze będzie. Ale 2.5L 190KM nikt by u nas nie kupił. Ja obstawiam, ze pojawią się jeszcze dwa diesle. Ten 160KM i jeden mocniejszy, tak ze 190KM właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A 2.4L 167 KM kupią....

Kupią, bo najtańszy. Ten 190KM byłby już w cenie diesla, a jak możesz mieć diesla to w Polsce benzyny nie kupisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupią, bo najtańszy. Ten 190KM byłby już w cenie diesla, a jak możesz mieć diesla to w Polsce

> benzyny nie kupisz.

2.0D na logikę nie powinien być droższy od 2.4 benzyny, bo będzie obciążony dużo niższą akcyzą. Ale pewnie GM standardowo ustali cenę diesla 8k PLN wyżej od benzyny screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.