Skocz do zawartości

Co jest nie tak z Vectrą C?


Chalek

Rekomendowane odpowiedzi

> Czesc!

> Rozglądam się za większym autem, no i ciekawią mnie ceny Vectry C.

> Za około 40tys można miec 2007/8 rok w dieslu 1.9 150km, na względnym wypasie.

> Ja się pytam. Gdzie jest haczyk?

Brak znaczka VW na masce ???

Choc dla niektorych to zaleta skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czesc!

> Rozglądam się za większym autem, no i ciekawią mnie ceny Vectry C.

> Za około 40tys można miec 2007/8 rok w dieslu 1.9 150km, na względnym wypasie.

> Ja się pytam. Gdzie jest haczyk?

Vectry nie są w cenie i już.

Muody absztyfikant mojej córki kupił niedawno Vectrę C 2,2 benzynę z 2003 r. - całkiem fajne, zadbane auto z oryginalnym przebiegiem 230kkm. Założył gaz i śmiga zadowolony ok.gif

W cenniku do ubezpieczenia ta Vectra stoi 25kzł. Zapłacił 16kzł zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czesc!

> Rozglądam się za większym autem, no i ciekawią mnie ceny Vectry C.

> Za około 40tys można miec 2007/8 rok w dieslu 1.9 150km, na względnym wypasie.

> Ja się pytam. Gdzie jest haczyk?

2 tygodnie temu ciągnęliśmy z kolegą z pracy 2 vectrunie ja 1.9 150km z 2008 przebieg 88kkm wersja OPC

on 3.0 v6 w dieslu wink.gif 190km jeszcze jest na komisie wink.gif obie czarne. prawie policyjne na drodze w okolicy cze-wy wszyscy robią miejsce szczególnie jak jedzie się szybko wink.gif

auto przyjemne dosyć jak na opla wygodne, ale minus lecą dwumasy w nich sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale dajmy na to taka Astra III z takim samym dyszlem kosztuje podobnie..

a widzisz-podobnie było z Astrą II-kosztowała tak samo jak vectra lub czasmi więcej-> wykonana i technicznie lepsza od vectry.....tak wielu mówi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a widzisz-podobnie było z Astrą II-kosztowała tak samo jak vectra lub czasmi więcej-> wykonana i

> technicznie lepsza od vectry.....tak wielu mówi

Czyli Astra III jest lepiej wyciszona, z lepszych materiałów, i lepiej jezdzi?

No z racji wagi to napewno sprint ma szybszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli Astra III jest lepiej wyciszona, z lepszych materiałów, i lepiej jezdzi?

> No z racji wagi to napewno sprint ma szybszy.

Trochę jeździłem prawię nową AstrąH... ja tam super jakości nie zauważyłem, wręcz przeciwnie... fotele w aucie z 2kkm na blacie były dziwnie zmechacone hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czesc!

> Rozglądam się za większym autem, no i ciekawią mnie ceny Vectry C.

> Za około 40tys można miec 2007/8 rok w dieslu 1.9 150km, na względnym wypasie.

> Ja się pytam. Gdzie jest haczyk?

znajomi dokładnie taką kupili. 2007 rok, 1.9 150KM, podobno prawdziwy przebieg około 130 tys. Z DPFem, całkiem dobrym wyposażeniem, łącznie ze skórą. W sumie zadowoleni tak chyba pół na pół. Na pewno kawał wygodnego samochodu za rozsądne pieniądze, ale padają upierdliwe duperele. Ciągle jakiś czujniczek, złączka, elektronika. Kiedyś jak byli u nas, auto postało kilka h na deszczu, to po odpaleniu np. otworzyło samo z siebie klapę bagażnika, zamiast jechać icon_eek.gif

Za to DPF na razie nie sprawia żadnych problemów, zaliczyli kilka dłuższych tras i było (podobno) szybko i wygodnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czesc!

> Rozglądam się za większym autem, no i ciekawią mnie ceny Vectry C.

> Za około 40tys można miec 2007/8 rok w dieslu 1.9 150km, na względnym wypasie.

> Ja się pytam. Gdzie jest haczyk?

Według mnie 40 tys. za 3/4 letnią Vectrę to w sam raz. Ogólnie patrząc dziś na ceny nowszych aut, to widzę, że Diesle są tańsze od benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Vectry nie są w cenie i już.

> Muody absztyfikant mojej córki kupił niedawno Vectrę C 2,2 benzynę z 2003 r. - całkiem fajne,

> zadbane auto z oryginalnym przebiegiem 230kkm. Założył gaz i śmiga zadowolony

> W cenniku do ubezpieczenia ta Vectra stoi 25kzł. Zapłacił 16kzł

16 tys to za auto zarejestrowane czy do opłat ? Cena faktycznie jakaś niska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli Astra III jest lepiej wyciszona, z lepszych materiałów, i lepiej jezdzi?

Astra a Vectra to duża różnica. Vectra zapewnia sporo większy komfort jazdy - to jest już duży samochód. Materiały zbliżone z oczywistą lekką przewagą Vectry.

Co do prowadzenia - o Vectrze poszła zła fama po tym jak w Top Gear ktoś stwierdził że OPC nie skręca wink.gif W rzeczywistości, przy normalnej jeździe Vectra ma bardzo przyjemne zawieszenie, odpowiednie do gabarytów i przeznaczenia auta. W Astrze czuć że ma belkę skrętną z tyłu, Vectra prowadzi się stabilniej i dostojniej.

Oba auta są bardzo poprawne i dają przyjemność z jazdy. Gdybym miał w tej samej cenie do wyboru Astrolota i Viki - bez wahania brałbym Vectre, no chyba że jakieś OPC - wtedy Astra smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli Astra III jest lepiej wyciszona, z lepszych materiałów, i lepiej jezdzi?

Zdecydowanie nie. Mam teraz taka zastepcza (7 tys przebiegu). Glosne, strasznie plastikowe. Bardzo narowiste auto - w sensie dziwnie sie zachowuje przy pedale gazu w podlodze.

Auto segmentu D z racji tego, ze bedzie dlusze i szersze jednak bedzie stabilniejsze. Materialy tez powinny byc lepsze w srodku.

Co do Vectry C to prowadzi sie to lepiej niz AIII (niewiele ale jednak) ale zdecydowanie gorzej niz mondeo mk3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja się pytam. Gdzie jest haczyk?

opinia. To samo jest z Laguna 2. Po facelifcie praktycznie nie ma z tym problemow ale niesmak pozostal zlosnik.gif

aaa no i oczywiscie wiekszosc sprzedawanych u nas sztuk ma z 500tys nalotu i sa maksymalnie odpicowane. Pojezdzi 2-3 miesiace, wlasciciel uznaje, ze to szrot i puszcza go dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2 tygodnie temu ciągnęliśmy z kolegą z pracy 2 vectrunie ja 1.9 150km z 2008 przebieg 88kkm wersja

> OPC

> on 3.0 v6 w dieslu 190km jeszcze jest na komisie obie czarne. prawie policyjne na drodze w

> okolicy cze-wy wszyscy robią miejsce szczególnie jak jedzie się szybko

> auto przyjemne dosyć jak na opla wygodne, ale minus lecą dwumasy w nich

dwumasa w 1.9 wytrzymuje 150-250 tysi w zaleznosci od stylu jazdy. w nowych paskach potrafi zdechnac po 80 000 km. to napewno jest na niekorzysc opla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeśli taki łańcuch dzwoni i wyciąga się co 30kkm, to wg mnie tak

> znane z:

> 2.2

> 2.2 direct

> Ople, Fiat Croma

> natomiast osobiście wolę... pasek zamiast łańcucha, wolę wymienić co jakiś czas i mieć spokój, może

> dziwny jestem, trudno

Aaa no jesli ma takie przypadłosci to tak smile.gif

Ja mam też silnik na łańcuchu 180 kkm i nic nie dzwoni ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 16 tys to za auto zarejestrowane czy do opłat ? Cena faktycznie jakaś niska.

Auto z Polski. Kupione od drugiego właściciela.

Przez ostatnie pół roku nie jeżdżone, więc padnięty aku.

Na kołach zimowych. Lampy do spolerowania. Jeden halogen stłuczony.

Ale ogólnie w dobrym stanie. I pewnie to co na liczniku, to w rzeczywistości. 230kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2 tygodnie temu ciągnęliśmy z kolegą z pracy 2 vectrunie ja 1.9 150km z 2008 przebieg 88kkm wersja

> OPC

> on 3.0 v6 w dieslu 190km jeszcze jest na komisie obie czarne. prawie policyjne na drodze w

> okolicy cze-wy wszyscy robią miejsce szczególnie jak jedzie się szybko

> auto przyjemne dosyć jak na opla wygodne, ale minus lecą dwumasy w nich

chyba nie tylko, te 3.0 jest srednio udana jednostka. Kolega mial taki motor w Saabie 9-5, ja sie mu sie ostatnio zspul to go ladnie w serwisie postraszyli (nie ASO) co to jeszcze w tym silniku moze poleciec. Koniec, koncow po naprawie pozbyl sie auta - jakos nikt sie nie zabijal o niego mimo atrakcyjnej ceny grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te 3.0 jest srednio udana jednostka.

3.0TiD,porażka konstrukcyjna,silniki maja wade fabryczna i mniej wiecej przy 150-180 tys km,opuszczaja sie tuleje cylindrów,krzywia bloki i puszczaja uszczelki pod glowica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3.0TiD,porażka konstrukcyjna,silniki maja wade fabryczna i mniej wiecej przy 150-180 tys

> km,opuszczaja sie tuleje cylindrów,krzywia bloki i puszczaja uszczelki pod glowica.

jego 9-5 miala znacznie mniejszy przebieg, cos kolo 120kkm, na szczescie (jeszcze) sie nic nie stalo. Auto sprzedawal kilka miesiecy, w koncu sprzedal za 25kzl dla handlarza tongue.gif. W sumie malo, jak za 6-letnie auto w super stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takową od nowości jeżdżę już 3,5 roku i na razie odpukać nic (totalnie nic) się nie psuje / psuło przez ten okres, jedyne to szybko skończyły się klocki a wraz z nimi tarcze jakiś czas temu.

Duży problem to właśnie utrata wartości, choć myślę że wynika to z tego iż auto nie jest już w produkcji, ja kupiłem ostatni wypust 1,9 150KM w roku 2008, autko praktycznie w pełnej wersji - OPC line, cena salonowa 120.000 zl, ja kupiłem za 85.000 (dawali mega duże rabaty, wyszło znacznie taniej niż podobnie wyposażona astra w tamtym czasie), teraz myślę że warta na rynku mniej niż 40 tysi.

Auto przy tym wyposażeniu i silniku to naprawdę dobra alternatywa, bardzo komfortowe, zwinne no i niespecjalnie chodliwe wśród złodziei, niestety niezbyt nowoczesne - ja w swojej nie mam nawet ISO fixa w tylnich fotelach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci co jest nie tak z tym samochodem z własnego doświadczenia (opisuję tutaj tylko i wyłącznie własne odczucia i wrażenia, ktoś inny może się z nimi nie zgadzać):

- totalna nuda w środku, auto sprawia wrażenie ciosanego z jednego klocka, nie budzi praktycznie żadnych emocji.

- słabej jakości materiały w środku - pomimo 155 tysięcy oryginalnego przebiegu wytarta kierownica jak w innych samochodach po 500 kkm. Rączka od zamykania bagażnika (ta od środka) została mi w dłoni przy którymś z kolei zamykaniu - teraz muszę brudzić ręce przy zamykaniu. Sprężynka zamka od pokrywy bagażnika, gdzie mieści się koło zapasowe - wypadła. Samoopadający fotel przy mechanicznej regulacji wysokości fotela kierowcy. Coś jeszcze by się znalazło, ale nie przypominam sobie.

- dyskusyjna obsługa kierunkowskazów, zwłaszcza jak przychodzi przesiadać do auta bez tej "impulsowej" funkcji i z powrotem.

- zawieszenie w wersji Caravan sprawia IMHO wrażenie nienaprawialnego od samej nowości, tzn. klik klik, puk puk, nie wiem jak to nazwać, ale mam wrażenie, że ciągle coś puka. Kolega mówi, że wydaje mi się, ale takie jest moje odczucie.

- wadliwy moduł CIM (od razu muszę powiedzieć, że nie mój, choć nigdy nie wiadomo)

Edit: gałka zmiany biegów też została mi w dłoni podczas któregoś wyprzedzania, a nie mam siły słonia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.