Skocz do zawartości

Auto kultowe dzisiejszych czasów


Rekomendowane odpowiedzi

> Myślę że mógłby to być bugatti veyron

raczej to nie będzie kultowe auto. Jest to popis możliwości oraz techniki, lecz moim zdaniem nie ma tego czegoś.

Na pewno nikt o nim nie zapomni, lecz one w zasadzie dużo nie wnosi do świata motoryzacji, poza pobiciem Vmax dla samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> raczej to nie będzie kultowe auto. Jest to popis możliwości oraz techniki, lecz moim zdaniem nie ma

> tego czegoś.

ale to wlasnie jest to cos smile.gif

> Na pewno nikt o nim nie zapomni, lecz one w zasadzie dużo nie wnosi do świata motoryzacji, poza

> pobiciem Vmax dla samochodu.

wnosi bardzo wiele. absurdalnie skomplikowany (w konkretnym celu) i mocny GT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj spokoj - to tak jakbys probowal komus wytlumaczyc, ze japonczycy placa chore ceny za integrale

> - chociaz maja evo, sti czy celice.

Czasem odnosze wrazenie, ze oni bardziej cenia Wloszczyzne niz swoje wlasne produkty, mniej wiecej tak jak my cenimy produkty japonskie. Badz co badz Fiat to dla nich egzotyk grinser006.gif.

hanibe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czasem odnosze wrazenie, ze oni bardziej cenia Wloszczyzne niz swoje wlasne produkty, mniej wiecej

> tak jak my cenimy produkty japonskie.

Doceniaja to co kopiowali.

> Badz co badz Fiat to dla nich egzotyk .

Dokladnie ok.gif

Tym bardziej, ze taki np "kultowy" 200SX ti ak naprawde na tle owczesnej europejskiej konkurencji nie miazdzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tak sobie myślę, że 500-kę to chyba można zaliczyć do kultowych?

> Fakt, że to zmartwychwstanie kultowego modelu, ale ta nowa to też wyjątkowo udany samochód.

Nowe 500? To jest pytanie, jak ludzie beda patrzec na te auta za kilka lat.

Dzisiaj sa traktowane raczej jak modny gadzet.

Ogladalem kilka dni temu program o renowacji oryginalnego Fiat 500.

Od tego momentu jakos mniej chetnie spogladam na kopie.

Silnik nie w tym miejscu, napedzane niewlasciwe kola,

plastik, plastik, plastik.. przeszkadzaja bardziej niz przed filmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowe 500? To jest pytanie, jak ludzie beda patrzec na te auta za kilka lat.

> Dzisiaj sa traktowane raczej jak modny gadzet.

> Ogladalem kilka dni temu program o renowacji oryginalnego Fiat 500.

> Od tego momentu jakos mniej chetnie spogladam na kopie.

> Silnik nie w tym miejscu, napedzane niewlasciwe kola,

> plastik, plastik, plastik.. przeszkadzaja bardziej niz przed filmem.

Mimo tego Abarth 500 juz ma rzesze wiernych wyznawcow serduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W swojej klasie pod względem dizajnu jest nie do pobicia.

> Porównaj do niego Pande, Micre, Clio itp

> Prześciga go Mini, ale to chyba nie ta klasa.

nie wiem, nie potrafię obiektywnie spojrzeć na to auto - dla mnie to taka "damska torba", zresztą Mini też zlosnik.gif

Z tego segmentu wolałbym choćby Clio V6 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem, nie potrafię obiektywnie spojrzeć na to auto - dla mnie to taka "damska torba", zresztą

> Mini też

> Z tego segmentu wolałbym choćby Clio V6

Jaki fan 4 kolek a nie gogus w obcislych portkach by nie wolal? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mimo tego Abarth 500 juz ma rzesze wiernych wyznawcow

Nie jestem pewien czy mozna mowic o wiernosci w przypadku dosc mlodego auta, ale fanow ma na pewno.

Mi najbardziej podoba sie otoczka wokol 500-ki, duch kultowosci, wielkie nazwiska.

Do tego nie potrzeba duzej mocy tylko dlugich nog.

price-fiat-500-gucci-exposed-8.jpg

fiat-500-zagato-coupe-soon-introduced-2.jpg

Idealny samochod. Dla kobiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Idealny samochod. Dla kobiety.

Sobie pewnie bym nie kupił, ale swojej babie do jeżdzenia do pracy z miłą chęcią, a ona by nie pogardziła.

Jeśli nie brać kwestii finansowych, to bym się długo zastanawiał między abarthem a cooperem s

ale czuje, że baba by wybrała coopera .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem, nie potrafię obiektywnie spojrzeć na to auto - dla mnie to taka "damska torba", zresztą

> Mini też

> Z tego segmentu wolałbym choćby Clio V6

Ja jeździłem takim Clio kiedyś, to auto absolutnie nie nadaję się do cywilnego/codzinnego użytku. Zresztą do sportowego też nie. W sumie to nie wiem do czego się nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i to ma byc oznaka kultowości? toyota potrzebuje partnera żeby wskrzesić, jakiekolwiek szczątki

> historii sportów motorowych jakie ma w zasięgu. i robi to za pomocą grzecznego i modnego

> coupe, które jedyne co ma kultowego, to dotyk Subaru, który też juz niewiele znaczy.

> auto tak samo kultowe jak CRZ. nazywa sie coupe i ładnie wygląda na Monciaku latem. zaraz obok

> nowej komórki i dinsów rurek.

> jest to auto interesujące, ale poprzez ciekawość co z tego będzie. na pewno nie dorówna w

> kultowości poprzednikom z Toyoty - Subra i Celica, tak jak CRZ nie dorasta CRXowi.

Zobaczymy za 20 lat :-) grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.