whitepawer Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 > Myślę że mógłby to być bugatti veyron raczej to nie będzie kultowe auto. Jest to popis możliwości oraz techniki, lecz moim zdaniem nie ma tego czegoś. Na pewno nikt o nim nie zapomni, lecz one w zasadzie dużo nie wnosi do świata motoryzacji, poza pobiciem Vmax dla samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 > raczej to nie będzie kultowe auto. Jest to popis możliwości oraz techniki, lecz moim zdaniem nie ma > tego czegoś. ale to wlasnie jest to cos > Na pewno nikt o nim nie zapomni, lecz one w zasadzie dużo nie wnosi do świata motoryzacji, poza > pobiciem Vmax dla samochodu. wnosi bardzo wiele. absurdalnie skomplikowany (w konkretnym celu) i mocny GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 > Gre tworzyli Japonczycy, wiec auta europejskie nie sa najszczesliwiej dobrane. > Bo co oni moga wiedziec na temat FIATa. Zeby sie Kolega nie zdziwil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 > Zeby sie Kolega nie zdziwil... Mysle, ze to kropla w morzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 > Mysle, ze to kropla w morzu. Na pewno wieksza niz AE86 u nas . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Zeby sie Kolega nie zdziwil... Daj spokoj - to tak jakbys probowal komus wytlumaczyc, ze japonczycy placa chore ceny za integrale - chociaz maja evo, sti czy celice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Daj spokoj - to tak jakbys probowal komus wytlumaczyc, ze japonczycy placa chore ceny za integrale > - chociaz maja evo, sti czy celice. Czasem odnosze wrazenie, ze oni bardziej cenia Wloszczyzne niz swoje wlasne produkty, mniej wiecej tak jak my cenimy produkty japonskie. Badz co badz Fiat to dla nich egzotyk . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Czasem odnosze wrazenie, ze oni bardziej cenia Wloszczyzne niz swoje wlasne produkty, mniej wiecej > tak jak my cenimy produkty japonskie. Doceniaja to co kopiowali. > Badz co badz Fiat to dla nich egzotyk . Dokladnie Tym bardziej, ze taki np "kultowy" 200SX ti ak naprawde na tle owczesnej europejskiej konkurencji nie miazdzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Daj spokoj - to tak jakbys probowal komus wytlumaczyc, ze japonczycy placa chore ceny za integrale > - chociaz maja evo, sti czy celice. Podaj cytat gdzie stwierdzilem, ze nie placa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Na pewno wieksza niz AE86 u nas . Mielismy byc druga Japonia, ale nie wyszlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Mielismy byc druga Japonia, ale nie wyszlo. Niewielka strata . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Niewielka strata . Rozchodzi sie o to.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samo_chodziarz Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Ja tak sobie myślę, że 500-kę to chyba można zaliczyć do kultowych? Fakt, że to zmartwychwstanie kultowego modelu, ale ta nowa to też wyjątkowo udany samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Ja tak sobie myślę, że 500-kę to chyba można zaliczyć do kultowych? > Fakt, że to zmartwychwstanie kultowego modelu, ale ta nowa to też wyjątkowo udany samochód. Nowe 500? To jest pytanie, jak ludzie beda patrzec na te auta za kilka lat. Dzisiaj sa traktowane raczej jak modny gadzet. Ogladalem kilka dni temu program o renowacji oryginalnego Fiat 500. Od tego momentu jakos mniej chetnie spogladam na kopie. Silnik nie w tym miejscu, napedzane niewlasciwe kola, plastik, plastik, plastik.. przeszkadzaja bardziej niz przed filmem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Nowe 500? To jest pytanie, jak ludzie beda patrzec na te auta za kilka lat. > Dzisiaj sa traktowane raczej jak modny gadzet. > Ogladalem kilka dni temu program o renowacji oryginalnego Fiat 500. > Od tego momentu jakos mniej chetnie spogladam na kopie. > Silnik nie w tym miejscu, napedzane niewlasciwe kola, > plastik, plastik, plastik.. przeszkadzaja bardziej niz przed filmem. Mimo tego Abarth 500 juz ma rzesze wiernych wyznawcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Nowe 500? hipsterski wozik... nikt tego chyba poważnie nie traktuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > hipsterski wozik... nikt tego chyba poważnie nie traktuje W swojej klasie pod względem dizajnu jest nie do pobicia. Porównaj do niego Pande, Micre, Clio itp Prześciga go Mini, ale to chyba nie ta klasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > W swojej klasie pod względem dizajnu jest nie do pobicia. > Porównaj do niego Pande, Micre, Clio itp > Prześciga go Mini, ale to chyba nie ta klasa. nie wiem, nie potrafię obiektywnie spojrzeć na to auto - dla mnie to taka "damska torba", zresztą Mini też Z tego segmentu wolałbym choćby Clio V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Z tego segmentu wolałbym choćby Clio V6 O to to ! Fajne auto , znajomy miał krótki epizod z tym pojazdem , i mówił że kiedyś do niego wróci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > nie wiem, nie potrafię obiektywnie spojrzeć na to auto - dla mnie to taka "damska torba", zresztą > Mini też > Z tego segmentu wolałbym choćby Clio V6 Jaki fan 4 kolek a nie gogus w obcislych portkach by nie wolal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Mimo tego Abarth 500 juz ma rzesze wiernych wyznawcow Nie jestem pewien czy mozna mowic o wiernosci w przypadku dosc mlodego auta, ale fanow ma na pewno. Mi najbardziej podoba sie otoczka wokol 500-ki, duch kultowosci, wielkie nazwiska. Do tego nie potrzeba duzej mocy tylko dlugich nog. Idealny samochod. Dla kobiety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Idealny samochod. Dla kobiety. Sobie pewnie bym nie kupił, ale swojej babie do jeżdzenia do pracy z miłą chęcią, a ona by nie pogardziła. Jeśli nie brać kwestii finansowych, to bym się długo zastanawiał między abarthem a cooperem s ale czuje, że baba by wybrała coopera . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samo_chodziarz Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > nie wiem, nie potrafię obiektywnie spojrzeć na to auto - dla mnie to taka "damska torba", zresztą > Mini też > Z tego segmentu wolałbym choćby Clio V6 Ja jeździłem takim Clio kiedyś, to auto absolutnie nie nadaję się do cywilnego/codzinnego użytku. Zresztą do sportowego też nie. W sumie to nie wiem do czego się nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2012 > i to ma byc oznaka kultowości? toyota potrzebuje partnera żeby wskrzesić, jakiekolwiek szczątki > historii sportów motorowych jakie ma w zasięgu. i robi to za pomocą grzecznego i modnego > coupe, które jedyne co ma kultowego, to dotyk Subaru, który też juz niewiele znaczy. > auto tak samo kultowe jak CRZ. nazywa sie coupe i ładnie wygląda na Monciaku latem. zaraz obok > nowej komórki i dinsów rurek. > jest to auto interesujące, ale poprzez ciekawość co z tego będzie. na pewno nie dorówna w > kultowości poprzednikom z Toyoty - Subra i Celica, tak jak CRZ nie dorasta CRXowi. Zobaczymy za 20 lat :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasko1888 Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 poważnie uważasz PT za auto kultowe .... miałem okazję pracować przy kilku egzemplarzach i dobrze je sobie obejrzeć ... wiesz co , naprawdę nie ma czego podziwiać .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.