Skocz do zawartości

Regeneracja pompowtryskiwaczy - gdzie ?


bubbba

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną firmę która rzetelnie wykonuje regenerację pompowtryskiwaczy ? W sieci znalazłem firmę Gładysek z Krakowa, opis na ich stronie wraz z zdjęciami urządzeń i warsztatu wygląda dość zachęcająco. Czy może ktoś ma jakieś opinie na temat tej firmy w zakresie regeneracji pompowtryskiwaczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną firmę która rzetelnie wykonuje regenerację pompowtryskiwaczy ? W

> sieci znalazłem firmę Gładysek z Krakowa, opis na ich stronie wraz z zdjęciami urządzeń i

> warsztatu wygląda dość zachęcająco. Czy może ktoś ma jakieś opinie na temat tej firmy w

> zakresie regeneracji pompowtryskiwaczy ?

Ale konkretnie jakich pompowtryskiwaczy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok czyli pompki boscha. To powinien ogarnąć pierwszy lepszy bosch service w twoim mieście

> Tylko przypilnuj mechaniorów by je poprawnie zamontowali i wyregulowali.

No chyba nie tak do końca ogarnie to każdy serwis Bosch. Patrząc jaki sprzęt jest potrzebny do profi regeneracji pompowtryskiwaczy to chyba nie każdy serwis wszystko to posiada (mogę jednak się mylić niewiem.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną firmę która rzetelnie wykonuje regenerację pompowtryskiwaczy ? W

> sieci znalazłem firmę Gładysek z Krakowa, opis na ich stronie wraz z zdjęciami urządzeń i

> warsztatu wygląda dość zachęcająco. Czy może ktoś ma jakieś opinie na temat tej firmy w

> zakresie regeneracji pompowtryskiwaczy ?

Robiłem u siebie w Civicu w 2010 roku. Wszystko przebiegło bez komplikacji, ale rachunek też był spory. Przez 1.5 roku służyły bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No chyba nie tak do końca ogarnie to każdy serwis Bosch. Patrząc jaki sprzęt jest potrzebny do

> profi regeneracji pompowtryskiwaczy to chyba nie każdy serwis wszystko to posiada (mogę jednak

> się mylić )

Nie mnie mylisz sie jak już to zrobi to tylko Diesel serwis Bosch waytogo.gif

I każdy serwis AGD boscha zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Określenie "regeneracja pompowtryskiwaczy" brzmi powaznie, a w rzeczywistości wygląda marnie. W pompkach do 1,9 ani sekcja tłocząca ani zawór sterujący nie występują jako częsci zamienne. Jedyne co bosch sprzedaje to końcówka wtrysku wraz z zestawem paru innych drobiazgów,.. jakaś tulejka, przekładka i nakrętka zewnętrzna końcówki ( tzw. kpl. naprawczy ). Tak więc jedyne co można wymienić na nowe to w zasadzie końcówka wtrysku. Ani sekcja tłocząca ani zawór sterujący nie występują jako częsci zamienne. Więc jak to nazwać regeneracją? Jeśli zuzyje się sekcja tłocząca to pompka na złom. No chyba, że ktoś zaryzykuje regenerację polegającą na napawaniu powierzchni tłoczka ( brrr!!! ). Jedyne co można zrobić, to właśnie wymienić końcówkę, wyregulować ciś. otwarcia, przeczyścić mikroskopijne otwory zasilania paliwem bo potrafią się przytkać. Ale niech nikt nie łudzi się, że korzystając z usługi " regeneracji pompowtrysku" otrzyma część jak nową. A wiem to wszystko bo się tym zajmuję smile.gif

P.S.

Zestaw naprawczy z końcówką kosztuje prawie 500,- zł. Do tego robocizna. Wyjdzie 600-700,- za samą wymienę końcówki wtrysku.

Czasami można kupić nowy pompowtrysk za 800,-. Jakby co mogę pomóc smile.gif

P.S. 2

W 60-ciu procentach pompowtrysków, które dostaje do sprawdzenia/naprawy okazuje się, że wystarczy przeczyścić, założyć nowe uszczelki, zamontować i porządnie wyregulaować na aucie i wszystko śmiga. Tak więc na początek polecam zacząć od wymontowania i sprawdzenia.A potem się zastanawiać co dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną firmę która rzetelnie wykonuje regenerację pompowtryskiwaczy ? W

> sieci znalazłem firmę Gładysek z Krakowa, opis na ich stronie wraz z zdjęciami urządzeń i

> warsztatu wygląda dość zachęcająco. Czy może ktoś ma jakieś opinie na temat tej firmy w

> zakresie regeneracji pompowtryskiwaczy ?

omijaj serwis Gładysek z daleka ok.gif

kumpel pojechał do nich z dymiącym na biało E46 - zdiagnozowali to jako uszkodzone wtryski (a były świece) - wydał na darmo kupę kasy smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Określenie "regeneracja pompowtryskiwaczy" brzmi powaznie, a w rzeczywistości wygląda marnie. W

> pompkach do 1,9 ani sekcja tłocząca ani zawór sterujący nie występują jako częsci zamienne.

> Jedyne co bosch sprzedaje to końcówka wtrysku wraz z zestawem paru innych drobiazgów,.. jakaś

> tulejka, przekładka i nakrętka zewnętrzna końcówki ( tzw. kpl. naprawczy ). Tak więc jedyne co

> można wymienić na nowe to w zasadzie końcówka wtrysku. Ani sekcja tłocząca ani zawór sterujący

> nie występują jako częsci zamienne. Więc jak to nazwać regeneracją? Jeśli zuzyje się sekcja

> tłocząca to pompka na złom. No chyba, że ktoś zaryzykuje regenerację polegającą na napawaniu

> powierzchni tłoczka ( brrr!!! ). Jedyne co można zrobić, to właśnie wymienić końcówkę,

> wyregulować ciś. otwarcia, przeczyścić mikroskopijne otwory zasilania paliwem bo potrafią się

> przytkać. Ale niech nikt nie łudzi się, że korzystając z usługi " regeneracji pompowtrysku"

> otrzyma część jak nową. A wiem to wszystko bo się tym zajmuję

> P.S.

> Zestaw naprawczy z końcówką kosztuje prawie 500,- zł. Do tego robocizna. Wyjdzie 600-700,- za samą

> wymienę końcówki wtrysku.

> Czasami można kupić nowy pompowtrysk za 800,-. Jakby co mogę pomóc

> P.S. 2

> W 60-ciu procentach pompowtrysków, które dostaje do sprawdzenia/naprawy okazuje się, że wystarczy

> przeczyścić, założyć nowe uszczelki, zamontować i porządnie wyregulaować na aucie i wszystko

> śmiga. Tak więc na początek polecam zacząć od wymontowania i sprawdzenia.A potem się

> zastanawiać co dalej...

A do silników D-4D Toyotowskich (116PS z Avensisa) przewiduje się regenerację wtryskiwaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Określenie "regeneracja pompowtryskiwaczy" brzmi powaznie, a w rzeczywistości wygląda marnie. W

> pompkach do 1,9 ani sekcja tłocząca ani zawór sterujący nie występują jako częsci zamienne.

> Jedyne co bosch sprzedaje to końcówka wtrysku wraz z zestawem paru innych drobiazgów,.. jakaś

> tulejka, przekładka i nakrętka zewnętrzna końcówki ( tzw. kpl. naprawczy ). Tak więc jedyne co

> można wymienić na nowe to w zasadzie końcówka wtrysku. Ani sekcja tłocząca ani zawór sterujący

> nie występują jako częsci zamienne. Więc jak to nazwać regeneracją? Jeśli zuzyje się sekcja

> tłocząca to pompka na złom. No chyba, że ktoś zaryzykuje regenerację polegającą na napawaniu

> powierzchni tłoczka ( brrr!!! ). Jedyne co można zrobić, to właśnie wymienić końcówkę,

> wyregulować ciś. otwarcia, przeczyścić mikroskopijne otwory zasilania paliwem bo potrafią się

> przytkać. Ale niech nikt nie łudzi się, że korzystając z usługi " regeneracji pompowtrysku"

> otrzyma część jak nową. A wiem to wszystko bo się tym zajmuję

> P.S.

> Zestaw naprawczy z końcówką kosztuje prawie 500,- zł. Do tego robocizna. Wyjdzie 600-700,- za samą

> wymienę końcówki wtrysku.

> Czasami można kupić nowy pompowtrysk za 800,-. Jakby co mogę pomóc

> P.S. 2

> W 60-ciu procentach pompowtrysków, które dostaje do sprawdzenia/naprawy okazuje się, że wystarczy

> przeczyścić, założyć nowe uszczelki, zamontować i porządnie wyregulaować na aucie i wszystko

> śmiga. Tak więc na początek polecam zacząć od wymontowania i sprawdzenia.A potem się

> zastanawiać co dalej...

Prawdę mówisz, ale dzięki doświadczeniu i odpowiedniemu sprzętowi

firma regenerująca może stwierdzić, co jest zużyte, elementy wymienne wymienić, inne przeczyścić a na końcy sprawdzić czy wtrysk trzyma parametry.

I za to biorą ciężką kasiorę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Określenie "regeneracja pompowtryskiwaczy" brzmi powaznie, a w rzeczywistości wygląda marnie. W

> pompkach do 1,9 ani sekcja tłocząca ani zawór sterujący nie występują jako częsci zamienne.

Zauważ też, że istnieje pojęcie "regeneracji fabrycznej", gdzie występują części niedostępne w obrocie zwykłym.

Oczywiście tego typu "regeneracja" (cudzysłów celowy) nie jest możliwa w warunkach warsztatowych i nie kosztuje tyle, ile opisana przez Ciebie reanimacja, tym niemniej jest to opcja, o której wspomnieć trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawdę mówisz, ale dzięki doświadczeniu i odpowiedniemu sprzętowi

> firma regenerująca może stwierdzić, co jest zużyte, elementy wymienne wymienić, inne przeczyścić a

> na końcy sprawdzić czy wtrysk trzyma parametry.

> I za to biorą ciężką kasiorę.

No tak,.. tylko jak wymienią części, które nie są wymienne bo ich nie ma w obrocie. Więc nigdy nie da się całkowicie zregenerować pompowtrysku, a jedynie "usprawnić" jeśli to co niewymienne nie padło całkowicie. Pompowtryskiwacze po regeneracji fabrycznej oczywiście występują,.. i kosztują prawie tyle samo co nowe, a czasami nawet więcej,.. tak, tak,.. sa takie przypadki. Tylko taki po regeneracji fabrycznej jakoś wszystko ma nowe. Moda i marketing,.. teraz jest trendy być ekologicznym smile.gif.

Wtryskiwaczy Denso do Toyoty D4D się nie regeneuje bo również nie ma części. Koncówkę wtryskou można wymontować i przeczyścić. A część tzw. przelewową ( zaworek ) mozna wymienić na chiński,.. bo się pojawiły. Tylko problem jest z rozebraniem takiego wtrysku. Jak ostatnio chciałem wypróbować chiński zaworek to nie udało mi się rozebrać wtrysku. Wewnątrz jest mocno dokręcona nakrętka, która wymaga specjalnego klucza, a i tak nie chciała puścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A do silników D-4D Toyotowskich (116PS z Avensisa) przewiduje się regenerację wtryskiwaczy?

Ni hu hu. Jeszcze zależy jakie te wtryski masz. Stare przed poprawką są piekielnie drogie. Nowe są tańsze ale i tak cena jest dość wysoka.

Prawda taka że wymiana wtrysków CR czy pompek to niestety spory koszt. Czesto to co się zaoszczędzi na paliwie wkłada się później w wymianę wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w tym momencie okazuje się, że kupowanie popularnych "bezawaryjnych" marek może wyjść czasem bokiem. Wszystko się w koncu popsuje,..i pompowtryskiwacze w VW i wtryski w Toyocie. Tyle, że z naprawą krucho i trzeba kupić nowe za grube pieniądze. A w samochodach na "F" przeważnie wszystko da się naprawić i za stosunkowo nieduże pieniądze smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I w tym momencie okazuje się, że kupowanie popularnych "bezawaryjnych" marek może wyjść czasem

> bokiem. Wszystko się w koncu popsuje,..i pompowtryskiwacze w VW i wtryski w Toyocie. Tyle, że

> z naprawą krucho i trzeba kupić nowe za grube pieniądze. A w samochodach na "F" przeważnie

> wszystko da się naprawić i za stosunkowo nieduże pieniądze

Na razie pytam na zapas, z ciekawości. Odpukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A do silników D-4D Toyotowskich (116PS z Avensisa) przewiduje się regenerację wtryskiwaczy?

Jest technologia jest sprzęt, nie ma części do regeneracji w oficjalnym obrocie. Podobno... Bo jest pan w Siedlcach co ma ori części do Denso, z niewiadomego źródła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zależy jakie delfaj.

> Jeżeli piezo, to co za różnica jaki producent, skoro podobno sprzęt nieregulowalny w warunkach

> pozafabrycznych?

Chodzi o zwykły delfaj montowany w popularnych 1.5 dci, 1.8 tdci i 2.0 tdci, do którego zaworki są średnio dostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I dodajmy - całkiem trwałe te ustrojstwa są...

Taki sam układ wtryskowy jest we fiacie i w bmw, mercedesach, itd. Więc jeśli chodzi o trwałość tych elementów to jest taka sama.

> Jest technologia jest sprzęt, nie ma części do regeneracji w oficjalnym obrocie. Podobno... Bo jest pan w Siedlcach co ma ori części do Denso, z niewiadomego źródła

Części nie ma. Pan w Siedlcach robi albo na chińszczyźnie albo własne pomysły. A opinie w sieci na temat skuteczności tych napraw podzielone. Wiele negatywnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam Panie Radauskas

Widzę, że zna się Pan na rzeczy. Czy zajmuje się Pan autami użytkowników z forum? Mam problem z pompowtryskami w moim Leonie z 2008r. 1.9TDI BXE 105KM.

Autem trzęsie na zimny, po rozgrzaniu też chyba delikatne trzęsienie czuć, poza tym pali czy ciepło czy zimno od ręki, nie mam innych problemów, no może tylko taki że chyba moc powinna być większa, no ale pewnie i te pompki jakiś wpływ na nią mają.

Mógłby Pan doradzić jakie kroki mam podjąć dalej. Może Pan by się nim zajął?

Nie wiem czy to już jednoznaczne z koniecznością wymiany którejś z pompek czy może wystarczy przeczyścić, założyć nowe uszczelki, zamontować i porządnie wyregulować jak to Pan wspomniał i parametry się poprawią.

W załączniku logi z pompek.

A może ktoś inny na co dzień prowadzi warsztat i jest zainteresowany pomocą w naprawie?

post-161136-14352527467354_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.