Glaca Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > http://www.zeperfs.com/en/duel2635-978.htm np stąd Jakoś mi umknęło, że chodzi o turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > A mimo to to wlasnie 308 GTB jest archetypicznym Ferrari. Jakiz ten swiat jest zlozony i > skomplikowany . w sumie jak na "słaby model" i tak nie jest z nim tak źle mimo upływu lat http://www.zeperfs.com/en/fiche2192-ferrari-308-gtb.htm i tak wolałbym takie Ferrari niż jakiś szybszy "plastik" z dzisiejszych lat. Osiągi ma wystarczające a w dodatku ma styl, klasę i dźwięk. No i generalnie "magię" wokół marki gratis. A że Honda Type R szybsza? A niech jedzie w p***u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Jakoś mi umknęło, że chodzi o turbo 930 było tylko Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > w sumie jak na "słaby model" i tak nie jest z nim tak źle mimo upływu lat > http://www.zeperfs.com/en/fiche2192-ferrari-308-gtb.htm Bo to sa osiagu wczesnego gaznikowego 308, ktorych jest jak na lekarstwo. Najwiecej jest 308 GTBi, w ktorym cztery gazniki zastapil w 1980 roku K-jetronic, zabijajac przy okazji jakies 40 koni. A jak jeszcze trafisz na "IDM-owy" 208 GTB, to juz w ogole tragedia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Bo to sa osiagu wczesnego gaznikowego 308, ktorych jest jak na lekarstwo. Najwiecej jest 308 GTBi, > w ktorym cztery gazniki zastapil w 1980 roku K-jetronic, zabijajac przy okazji jakies 40 koni. > A jak jeszcze trafisz na "IDM-owy" 208 GTB, to juz w ogole tragedia... rzeczywiście grubo 155KM, toż to dostanie wciery od Dino z lat 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Bo to sa osiagu wczesnego gaznikowego 308, ktorych jest jak na lekarstwo. Najwiecej jest 308 GTBi, > w ktorym cztery gazniki zastapil w 1980 roku K-jetronic, zabijajac przy okazji jakies 40 koni. > A jak jeszcze trafisz na "IDM-owy" 208 GTB, to juz w ogole tragedia... ale byl tez 208 turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > artysta fotografikiem to ja nie jestem... ale mam to gdzieś za to wnetrze bym O wiele lepsze ni moje niebieskie. Gratulacje, terez jakis YT by sie przydal, zeby posluchac tego[...] siklnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > 260KM w wersji 3l i 300-330KM w wersji 3,3l... w USA 282KM > weź jednak pod uwagę że to auto jest lekkie, w najmocniejszej wersji miało Coś Ci się poplątało. Ten model był w trzech wersjach - 180 KM, 190 Km i 200 KM (moc poprawiali z czasem) - najmocniejsza wersja setkę osiągała w 7 sekund. Dlatego się pytam który z tych silników to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Skąd Ty te moce bierzesz? Pomyliły mu się modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Coś Ci się poplątało. Ten model był w trzech wersjach - 180 KM, 190 Km i 200 KM (moc poprawiali z > czasem) - najmocniejsza wersja setkę osiągała w 7 sekund. Dlatego się pytam który z tych > silników to jest. myślałem że to Turbo jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > myślałem że to Turbo jest Quote: In 1978, Porsche introduced the new version of the 911, called the '911SC'. Porsche reintroduced the SC designation for the first time since the 356SC (as distinguished from the race engined 356 Carrera). There was no Carrera version of the 911SC. It featured a 3.0-liter engine with Bosch K-Jetronic fuel injection and a 5-speed 915 transmission.Originally power output was 180 bhp,later 188 bhp and then in 1981 it was increased to 204 bhp. In 1981 a Cabriolet concept car was introduced at the Frankfurt Motor Show. Not only was the car a true convertible, but it also featured four-wheel drive, although this was dropped in the production version. The first 911 Cabriolet debuted in late 1982, as a 1983 model. This was Porsche’s first cabriolet since the 356 of the mid-1960s. It proved very popular with 4,214 sold in its introductory year, despite its premium price relative to the open-top targa.[10] Cabriolet versions of the 911 have been offered ever since. It was during this time, that Porsche AG decided the long-term fate of the 911. In 1979 Porsche had made plans to replace the 911 with their new 928. Sales of the 911 remained so strong however, that Porsche revised its strategy and decided to inject new life into the 911 editions. 911 SC sales totaled 58,914 cars.[10] I fajny blog posiadacza: http://911scowner.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Ile to miało oryginalnie koni? 180 czy 200? I ile z tych koni przetrwało? mialo 200... a ile zostało nie wiem jeszcze... auto nie zostało kupione do ścigania się a do tego żeby mieć banana na japie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > mialo 200... a ile zostało nie wiem jeszcze... auto nie zostało kupione do ścigania się a do tego > żeby mieć banana na japie:) No ale odjeść czasem na pełnej szmacie to banan podwójny, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > mialo 200... a ile zostało nie wiem jeszcze... auto nie zostało kupione do ścigania się a do tego > żeby mieć banana na japie:) Jak go ładnie wymyjesz i posprzatasz w środku oraz zmienisz to ordynarne radio na coś bardziej z epoki, to cały kącik będzie się do tego samochodu ślinił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > No ale odjeść czasem na pełnej szmacie to banan podwójny, nie? 200KM przy 1200kg to nie jest znów tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > 200KM przy 1200kg to nie jest znów tak źle No przecież mówię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > 200KM przy 1200kg to nie jest znów tak źle Wg. danych z internetu jak był nowy i mu jeszcze konie nie pouciekały, to potrafił setkę w 7 sekund osiągnąć. Demon szybkości to nie jest, ale 7 sekund to zupełnie przyzwoity wynik nawet jak na obecne czasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Wg. danych z internetu jak był nowy i mu jeszcze konie nie pouciekały, to potrafił setkę w 7 sekund > osiągnąć. Demon szybkości to nie jest, ale 7 sekund to zupełnie przyzwoity wynik nawet jak na > obecne czasy. Bo te dzisiejsze "sportowe" auta takie spasione... w uno wystarczyło włożyć motor 1.2, do niego turbinę i schodził poniżej 7s... Tak więc tego przyspieszenia w takim 911 nie brałbym pod uwagę, ma miliard innych zalet dla których się można ślinić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Bo te dzisiejsze "sportowe" auta takie spasione... Wynika to z przepisów bezpieczeństwa, choć np. Lotus pokazuje że da się zrobić bezpieczny i lekki samochód sportowy jak się chce. Poza tym w cięższym samochodzie wpływ masy kierowcy na osiągi jest mniejszy niż w lekkim. Zauważ że w 1200 kg samochodzie 100 kg kierowca stanowi ponad 8% wagi. Przy 2000 kg to już tylko 5%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Jak go ładnie wymyjesz polerka przewidziana bo mat jak cholera... > i posprzatasz w środku oczywista oczywistość >oraz zmienisz to ordynarne radio na coś bardziej z > epoki spodobalo mi sie to nakamichi które jeden z kolegów wkleił... ale to chyba rodzyn jak cholera... >, to cały kącik będzie się do tego samochodu ślinił. dziękuję za słowa uznania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > No ale odjeść czasem na pełnej szmacie to banan podwójny, nie? ojjjj odjechac jeszcze troche potrafi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > 200KM przy 1200kg to nie jest znów tak źle Niejednego TDIka pogoni jeszcze ten staruszek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Niejednego TDIka pogoni jeszcze ten staruszek. Ten samochód zrobiono nie po to żeby ganiać się z pod każdych świateł.... do tego zrobili bmw 3 i calibre. Tak samo z tą mocą ... 200kucy czystej mocy z benzyny bez zaawansowanej elektroniki. To auto ma bawić kierowce, dawać przyjemność dociskając gaz na wyjeździe z zakrętu. Dawniej robili samochody z sercem....dzisiaj z lutownicą w ręku i wtryskiwarką plastiku... Szczerze zazdroszczę takiej fury chętnie przytuliłbym coś klasycznego chociaż bardziej mnie ciągnie do limuzyn które płyną w trasie. Chociaż takie sportowe auto do zabawy na niedziele byłoby też bardzo mile widziane w moim garażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > To auto ma bawić kierowce, dawać przyjemność dociskając gaz na wyjeździe z zakrętu. Myślę, że oboje piszemy z opowiadań ale w moich, stare 911 były przedstawiane jako wredne, niebezpiecznie i nieprzewidywalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Myślę, że oboje piszemy z opowiadań ale w moich, stare 911 były przedstawiane jako wredne, > niebezpiecznie i nieprzewidywalne. a 930 turbo to był chyba wręcz widowmaker takie fury są najlepsze fajnie jest mieć auto którym wiesz że byle baba nie pojedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Myślę, że oboje piszemy z opowiadań Niestety nie dostąpiłem zaszczytu jechać porsche ale starymi mercami kilkoma jeździłem. Skończę uczelnie to może się dorobię swojego klasyka na razie to jak to polski biedny student ganiam plastikową fieste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > Wynika to z przepisów bezpieczeństwa, choć np. Lotus pokazuje że da się zrobić bezpieczny i lekki > samochód sportowy jak się chce. > Poza tym w cięższym samochodzie wpływ masy kierowcy na osiągi jest mniejszy niż w lekkim. Zauważ że > w 1200 kg samochodzie 100 kg kierowca stanowi ponad 8% wagi. Przy 2000 kg to już tylko 5%. O tak, ten problem znam. Uno waży 900 i jak chciałem pokazać komuś jak jedzie to nagle przestawalo jechać hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > O tak, ten problem znam. Uno waży 900 i jak chciałem pokazać komuś jak jedzie to nagle przestawalo > jechać hehehe masa to podstawa przy niewielkiej mocy kumpel ma Ładę VFTS o mocy ok 130KM ale o masie 780kg - jedzie to zdecydowanie jak nie 130KM ale ma tylko jedno siedzenie a taki Beres ma ok 150-160KM przy tej samej masie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > masa to podstawa przy niewielkiej mocy > kumpel ma Ładę VFTS o mocy ok 130KM ale o masie 780kg - jedzie to zdecydowanie jak nie 130KM ale > ma tylko jedno siedzenie > a taki Beres ma ok 150-160KM przy tej samej masie: Cóż mam dobre porównanie, w uno żwawe ruszenie bez utraty przyczepności było praktycznie niewykonalne - w marei jest dokładnie odwrotnie, ruszyć tego kloca z miejsca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > Cóż mam dobre porównanie, w uno żwawe ruszenie bez utraty przyczepności było praktycznie > niewykonalne - w marei jest dokładnie odwrotnie, ruszyć tego kloca z miejsca... Ale przynajmniej brzmi ladnie . A z reszta wszystko w Twoich rekach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > Ale przynajmniej brzmi ladnie . > A z reszta wszystko w Twoich rekach . Hehe, akurat ta marea jest blada (przy swojej masie) bo objeżdża auto, które ledwo ledwo schodzi poniżej 7s do setki... a nakład kasy, żeby ją uturbić (zeswapować) byłby spory. To już wolę uno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > Hehe, akurat ta marea jest blada (przy swojej masie) bo objeżdża auto, które ledwo ledwo schodzi > poniżej 7s do setki... a nakład kasy, żeby ją uturbić (zeswapować) byłby spory. To już wolę > uno To masz taka, marudo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > To masz taka, marudo . Tą znam i taka by mi pasowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.