Skocz do zawartości

911


Rekomendowane odpowiedzi

> A mimo to to wlasnie 308 GTB jest archetypicznym Ferrari. Jakiz ten swiat jest zlozony i

> skomplikowany .

w sumie jak na "słaby model" i tak nie jest z nim tak źle mimo upływu lat smile.gif

http://www.zeperfs.com/en/fiche2192-ferrari-308-gtb.htm

i tak wolałbym takie Ferrari niż jakiś szybszy "plastik" z dzisiejszych lat. Osiągi ma wystarczające a w dodatku ma styl, klasę i dźwięk. No i generalnie "magię" wokół marki gratis. A że Honda Type R szybsza? A niech jedzie w p***u hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w sumie jak na "słaby model" i tak nie jest z nim tak źle mimo upływu lat

> http://www.zeperfs.com/en/fiche2192-ferrari-308-gtb.htm

Bo to sa osiagu wczesnego gaznikowego 308, ktorych jest jak na lekarstwo. Najwiecej jest 308 GTBi, w ktorym cztery gazniki zastapil w 1980 roku K-jetronic, zabijajac przy okazji jakies 40 koni. A jak jeszcze trafisz na "IDM-owy" 208 GTB, to juz w ogole tragedia... frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo to sa osiagu wczesnego gaznikowego 308, ktorych jest jak na lekarstwo. Najwiecej jest 308 GTBi,

> w ktorym cztery gazniki zastapil w 1980 roku K-jetronic, zabijajac przy okazji jakies 40 koni.

> A jak jeszcze trafisz na "IDM-owy" 208 GTB, to juz w ogole tragedia...

rzeczywiście grubo 155KM, toż to dostanie wciery od Dino z lat 60 icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo to sa osiagu wczesnego gaznikowego 308, ktorych jest jak na lekarstwo. Najwiecej jest 308 GTBi,

> w ktorym cztery gazniki zastapil w 1980 roku K-jetronic, zabijajac przy okazji jakies 40 koni.

> A jak jeszcze trafisz na "IDM-owy" 208 GTB, to juz w ogole tragedia...

ale byl tez 208 turbo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> artysta fotografikiem to ja nie jestem... ale mam to gdzieś:)

za to wnetrze bym czacha.giffood.gif

O wiele lepsze ni moje niebieskiewaytogo.gif.

Gratulacjetrophy.gif, terez jakis YT by sie przydal, zeby posluchac tegowaytogo.gif[...] siklnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 260KM w wersji 3l i 300-330KM w wersji 3,3l... w USA 282KM

> weź jednak pod uwagę że to auto jest lekkie, w najmocniejszej wersji miało

Coś Ci się poplątało. Ten model był w trzech wersjach - 180 KM, 190 Km i 200 KM (moc poprawiali z czasem) - najmocniejsza wersja setkę osiągała w 7 sekund. Dlatego się pytam który z tych silników to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś Ci się poplątało. Ten model był w trzech wersjach - 180 KM, 190 Km i 200 KM (moc poprawiali z

> czasem) - najmocniejsza wersja setkę osiągała w 7 sekund. Dlatego się pytam który z tych

> silników to jest.

myślałem że to Turbo jest zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślałem że to Turbo jest

Quote:

In 1978, Porsche introduced the new version of the 911, called the '911SC'. Porsche reintroduced the SC designation for the first time since the 356SC (as distinguished from the race engined 356 Carrera). There was no Carrera version of the 911SC. It featured a 3.0-liter engine with Bosch K-Jetronic fuel injection and a 5-speed 915 transmission.Originally power output was 180 bhp,later 188 bhp and then in 1981 it was increased to 204 bhp. In 1981 a Cabriolet concept car was introduced at the Frankfurt Motor Show. Not only was the car a true convertible, but it also featured four-wheel drive, although this was dropped in the production version. The first 911 Cabriolet debuted in late 1982, as a 1983 model. This was Porsche’s first cabriolet since the 356 of the mid-1960s. It proved very popular with 4,214 sold in its introductory year, despite its premium price relative to the open-top targa.[10] Cabriolet versions of the 911 have been offered ever since.

It was during this time, that Porsche AG decided the long-term fate of the 911. In 1979 Porsche had made plans to replace the 911 with their new 928. Sales of the 911 remained so strong however, that Porsche revised its strategy and decided to inject new life into the 911 editions. 911 SC sales totaled 58,914 cars.[10]


I fajny blog posiadacza:

http://911scowner.wordpress.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialo 200... a ile zostało nie wiem jeszcze... auto nie zostało kupione do ścigania się a do tego

> żeby mieć banana na japie:)

Jak go ładnie wymyjesz i posprzatasz w środku oraz zmienisz to ordynarne radio na coś bardziej z epoki, to cały kącik będzie się do tego samochodu ślinił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 200KM przy 1200kg to nie jest znów tak źle

Wg. danych z internetu jak był nowy i mu jeszcze konie nie pouciekały, to potrafił setkę w 7 sekund osiągnąć. Demon szybkości to nie jest, ale 7 sekund to zupełnie przyzwoity wynik nawet jak na obecne czasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wg. danych z internetu jak był nowy i mu jeszcze konie nie pouciekały, to potrafił setkę w 7 sekund

> osiągnąć. Demon szybkości to nie jest, ale 7 sekund to zupełnie przyzwoity wynik nawet jak na

> obecne czasy.

Bo te dzisiejsze "sportowe" auta takie spasione... w uno wystarczyło włożyć motor 1.2, do niego turbinę i schodził poniżej 7s...

Tak więc tego przyspieszenia w takim 911 nie brałbym pod uwagę, ma miliard innych zalet dla których się można ślinić grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo te dzisiejsze "sportowe" auta takie spasione...

Wynika to z przepisów bezpieczeństwa, choć np. Lotus pokazuje że da się zrobić bezpieczny i lekki samochód sportowy jak się chce.

Poza tym w cięższym samochodzie wpływ masy kierowcy na osiągi jest mniejszy niż w lekkim. Zauważ że w 1200 kg samochodzie 100 kg kierowca stanowi ponad 8% wagi. Przy 2000 kg to już tylko 5%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak go ładnie wymyjesz

polerka przewidziana bo mat jak cholera...

> i posprzatasz w środku

oczywista oczywistość

>oraz zmienisz to ordynarne radio na coś bardziej z

> epoki

spodobalo mi sie to nakamichi które jeden z kolegów wkleił... ale to chyba rodzyn jak cholera...

>, to cały kącik będzie się do tego samochodu ślinił.

dziękuję za słowa uznania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niejednego TDIka pogoni jeszcze ten staruszek.

Ten samochód zrobiono nie po to żeby ganiać się z pod każdych świateł.... do tego zrobili bmw 3 i calibre.

Tak samo z tą mocą ... 200kucy czystej mocy z benzyny bez zaawansowanej elektroniki. To auto ma bawić kierowce, dawać przyjemność dociskając gaz na wyjeździe z zakrętu. Dawniej robili samochody z sercem....dzisiaj z lutownicą w ręku i wtryskiwarką plastiku...

Szczerze zazdroszczę takiej fury chętnie przytuliłbym coś klasycznego chociaż bardziej mnie ciągnie do limuzyn które płyną w trasie. Chociaż takie sportowe auto do zabawy na niedziele byłoby też bardzo mile widziane w moim garażu. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślę, że oboje piszemy z opowiadań ale w moich, stare 911 były przedstawiane jako wredne,

> niebezpiecznie i nieprzewidywalne.

a 930 turbo to był chyba wręcz widowmaker zlosnik.gif

takie fury są najlepsze cool.gif

fajnie jest mieć auto którym wiesz że byle baba nie pojedzie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wynika to z przepisów bezpieczeństwa, choć np. Lotus pokazuje że da się zrobić bezpieczny i lekki

> samochód sportowy jak się chce.

> Poza tym w cięższym samochodzie wpływ masy kierowcy na osiągi jest mniejszy niż w lekkim. Zauważ że

> w 1200 kg samochodzie 100 kg kierowca stanowi ponad 8% wagi. Przy 2000 kg to już tylko 5%.

O tak, ten problem znam. Uno waży 900 i jak chciałem pokazać komuś jak jedzie to nagle przestawalo jechać hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O tak, ten problem znam. Uno waży 900 i jak chciałem pokazać komuś jak jedzie to nagle przestawalo

> jechać hehehe

masa to podstawa przy niewielkiej mocy zlosnik.gif

kumpel ma Ładę VFTS o mocy ok 130KM ale o masie 780kg - jedzie to zdecydowanie jak nie 130KM wink.gif ale ma tylko jedno siedzenie zlosnik.gifgrinser006.gif

a taki Beres ma ok 150-160KM przy tej samej masie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masa to podstawa przy niewielkiej mocy

> kumpel ma Ładę VFTS o mocy ok 130KM ale o masie 780kg - jedzie to zdecydowanie jak nie 130KM ale

> ma tylko jedno siedzenie

> a taki Beres ma ok 150-160KM przy tej samej masie:

Cóż mam dobre porównanie, w uno żwawe ruszenie bez utraty przyczepności było praktycznie niewykonalne - w marei jest dokładnie odwrotnie, ruszyć tego kloca z miejsca... facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cóż mam dobre porównanie, w uno żwawe ruszenie bez utraty przyczepności było praktycznie

> niewykonalne - w marei jest dokładnie odwrotnie, ruszyć tego kloca z miejsca...

Ale przynajmniej brzmi ladnie grinser006.gif.

A z reszta wszystko w Twoich rekach cfaniaczek.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale przynajmniej brzmi ladnie .

> A z reszta wszystko w Twoich rekach .

Hehe, akurat ta marea jest blada (przy swojej masie) bo objeżdża auto, które ledwo ledwo schodzi poniżej 7s do setki... a nakład kasy, żeby ją uturbić (zeswapować) byłby spory. To już wolę uno grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hehe, akurat ta marea jest blada (przy swojej masie) bo objeżdża auto, które ledwo ledwo schodzi

> poniżej 7s do setki... a nakład kasy, żeby ją uturbić (zeswapować) byłby spory. To już wolę

> uno

To masz taka, marudo 270751858-jezyk.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.