Skocz do zawartości

911


Rekomendowane odpowiedzi

> jutro możliwe ze czymś się pochwalę...

> fajne a może nie fajne ale mnie się podoba:)

> stoi już w garażu:)

zazdroszcze ok.gif wrzuc wiecej fotek i jakies info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jutro możliwe ze czymś się pochwalę...

> fajne a może nie fajne ale mnie się podoba:)

> stoi już w garażu:)

Gdybym mial taka mozliwosc, poszedlbym w kierunku sztywnego dachu.

Niemniej jednak masz auto, ktore wzbudza tylko pozytywne reakcje. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro albo po świętach... dziś niby wielka sobota ale na początek opiliśmy delikatnie zwycięstwo jagi nad wisłą...

jutro opijanie świąt a gdzieś za tydzień dwa będę opijał zakup 911:)

zdjęcia niebawem:)

wesołych świąt... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jutro albo po świętach... dziś niby wielka sobota ale na początek opiliśmy delikatnie zwycięstwo

> jagi nad wisłą...

> jutro opijanie świąt a gdzieś za tydzień dwa będę opijał zakup 911:)

> zdjęcia niebawem:)

> wesołych świąt...

Czekamy czekamy!!! slinka.gifslinka.gifslinka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> artysta fotografikiem to ja nie jestem... ale mam to gdzieś:)

Fajne wnętrze. Wsadziłbym jakieś radio z bardziej retro wyglądem. To co jest pasuje jak pięść do oka wink.gif

Może coś w tym stylu hmm.gif tylko żeby cyferki nie były takie oczoyebne zlosnik.gif

Zazdroszczę ok.gif

Edit: o znalazłem radio cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fajne wnętrze. Wsadziłbym jakieś radio z bardziej retro wyglądem. To co jest pasuje jak pięść do

> oka

> Może coś w tym stylu tylko żeby cyferki nie były takie oczoyebne

> Zazdroszczę

> Edit: o znalazłem radio

nie no bez przesady, Becker produkuje radia o dość stonowany wyglądzie które dodatkowe cieszą się opinią dobrych jakościowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie no bez przesady, Becker produkuje radia o dość stonowany wyglądzie które dodatkowe cieszą się

> opinią dobrych jakościowo.

w dodatku becker był oryginalnie w Porsche... szkoda że gra gorzej niż Alpine zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyglada niegroznie.

> Eksycutuje ze wzgledu na prowadzenie i dobre osiagi czy serwuje zupelnie inny pakiet wrazen?

zawsze się nad tym zastanawiam jak oglądam stare supersamochody. np takie ferrari 500 superfast:

1965-Ferrari-500-Superfast-Series-I.jpg

ciekawe jak zachowywałoby się w dzisiejszym ruchu, czy byle Focus RS sprałby mu dupsko spod świateł zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> piękne

yhm...

> jaki masz tam silnik?

3.0L

> jak się takim czyś jeździ obiektywnie - dziś

brak wspomagania kierownicy, brak wspomagania hamulców... smile.gif

> nadal jest szał, osiągi zachwycają?

jak mu sie depnie to 200KM jedzie:) obrotek kręci do końca smile.gif 7000obr/min smile.gif

radio jest w trakcie poszukiwań. w dokumentacji fabrycznej od tego auta jest alpine cc ale chyba raczej wyląduje alpine cd podchodzace pod epokę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fantastyczny samochód, mając taki to chyba aż chce się iść do garażu dłubać aby był jeszcze

> piękniejszy.

narazie czas na cieszenie sie jazdą. wnętrze wymaga dopracowania...

no i trzeba będzie zająć sie układem wtryskowym... prawdopodobnie wtryski leją niemiłosierne ilości benzyny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyglada niegroznie.

wręcz potulnie:)

> Eksycutuje ze wzgledu na prowadzenie i dobre osiagi

tak jak napisałem... brak wspomagania czegokolwiek robi swoje;)

jak wsiadłem do zimowego swifta to nagle okazalo sie ze chyba nie mam sprzegla bo nie czułem jak je wciskałem.:)

>czy serwuje zupelnie inny pakiet wrazen?

oj serwuje serwuje:) zachłanne spojrzenia niezaleznie od wieku i płci:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy byle Focus RS sprałby mu dupsko spod świateł

Zdecydowanie tak zlosnik.gif

Jakieś 10 lat temu miałem silne parcie na Fiata Coupe i pamiętam że było gdzies porównanie tego Fiacika w wersji 2.0 20VT z jakimś starszym o kilkanaście lat Ferrari. I Fiat miał osiągi lepsze smile.gif

A Focus jest dużo szybszy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecydowanie tak

> Jakieś 10 lat temu miałem silne parcie na Fiata Coupe i pamiętam że było gdzies porównanie tego

> Fiacika w wersji 2.0 20VT z jakimś starszym o kilkanaście lat Ferrari. I Fiat miał osiągi

> lepsze

> A Focus jest dużo szybszy

Wiesz, Ferrari były różne - np takie 308GTB dziś już napewno szału nie zrobi ale to co wkleiłem ma 400KM i mimo 50 lat teoretycznie jedzie 275km/h i ma KM/kg = 1:2,8 więc nieźle grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz, Ferrari były różne - np takie 308GTB dziś już napewno szału nie zrobi ale to co wkleiłem ma

> 400KM i mimo 50 lat teoretycznie jedzie 275km/h i ma KM/kg = 1:2,8 więc nieźle

A mimo to to wlasnie 308 GTB jest archetypicznym Ferrari. Jakiz ten swiat jest zlozony i skomplikowany grinser006.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecydowanie tak

> Jakieś 10 lat temu miałem silne parcie na Fiata Coupe i pamiętam że było gdzies porównanie tego

> Fiacika w wersji 2.0 20VT z jakimś starszym o kilkanaście lat Ferrari. I Fiat miał osiągi

> lepsze

> A Focus jest dużo szybszy

Przy obecnym wyścigu mocy to jeżeli zależy Ci na osiągach to nie ma co kupować starego samochodu. 400 KM stało się normą, 500 Km to nic dziwnego a 700 KM samochody są dostępne od ręki. 20 lat temu 300 KM było zarezerwowane dla Ferrari i Porsche a obecnie bazowa wersja Camaro ma tyle (SS ma dobrze ponad 400 a ZL1 prawie 600 i kosztuje mniej niż goly Boxter).

Aha - dla niedoczytanych twierdzących ze "amerykańskie samochody nie potrafia skręcać" - Camaro na Nurburgring wykrecilo czas 7:41.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy obecnym wyścigu mocy to jeżeli zależy Ci na osiągach to nie ma co kupować starego samochodu.

> 400 KM stało się normą, 500 Km to nic dziwnego a 700 KM samochody są dostępne od ręki. 20 lat

> temu 300 KM było zarezerwowane dla Ferrari i Porsche a obecnie bazowa wersja Camaro ma tyle

> (SS ma dobrze ponad 400 a ZL1 prawie 600 i kosztuje mniej niż goly Boxter).

> Aha - dla niedoczytanych twierdzących ze "amerykańskie samochody nie potrafia skręcać" - Camaro na

> Nurburgring wykrecilo czas 7:41.

Camaro to średni przykład akurat, bo 50 lat temu było podobnie w USA akurat z mocami... potem poszliście do tyłu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile to miało oryginalnie koni? 180 czy 200? I ile z tych koni przetrwało?

260KM w wersji 3l i 300-330KM w wersji 3,3l... w USA 282KM zlosnik.gif

weź jednak pod uwagę że to auto jest lekkie, w najmocniejszej wersji miało <5s do 100km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aha - dla niedoczytanych twierdzących ze "amerykańskie samochody nie potrafia skręcać" - Camaro na

> Nurburgring wykrecilo czas 7:41.

To w Ameryce jeszcze sie nie dowiedzieli, ze testowanie auta na Nurburgring jest juz niemodne i zle widziane niczym biale skarpetki do garnituru? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.