Skocz do zawartości

klocki ATE, EBC czy może coś innego?


coenmz

Rekomendowane odpowiedzi

> Ktoś coś poleci? Ma to iść na wiercone tarcze Zimmermanna.

> Auto do jazdy po bułki więc priorytetem jest stosunek jakość/cena z naciskiem na jakość

Właśnie zmieniam kpl w mesiu, wybrałem ATE ale pod uwagę brałem też Textara. TRW mam w Skodzie i w 307, nie mam uwag poza wyraźnie szybszym zużyciem tarcz w porównaniu do oryginałów.

P.S. W skodzie mam tarcze Textara - po montażu na zegarze bicie wyniosło 0 (zero)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EBC pytanie ktore bo sa rozne. Generalnie zaden wielki szal. Mialem podstawowe (Black/Ultimax) przednie - znosne i calkiem tanie, i Greeny tylne - niewiele tansze niz Ferodo FDS, ale zeby jakies super to nie zauwazylem.

TRW nie polece bo juz z kolejnymi mam jakis problem (jedne zezarly tarcze i nie chcialy do tego hamowac >100kmh, przy 150kmh mokro w gaciach panic.gif, drugie hamowaly bez przekonania, trzecie nie pasowaly do konca w zacisk)

Moze Ferodo, zaleznie od kieszeni sa FSL (budzetowe, nie mialem), potem dosc przyzwoite Premier (mialem kilka kompletow), dalej DS performance (od tygodnia testuje na tyle w Preludzie i podobaja mi sie coraz bardziej cool.gif) i kolejne juz nie do jazdy po bulki

Na przodzie w Prelude mam Mintexy (mieszanka 1230 czyli taka ciut-ciut lepsza niz standard). Opinie w necie marne ale skoro juz byly to uzywam. Hamuja generalnie ok ale ja zbytnio hebli nie mecze, niestety pyla mocno i czasem piszcza.

Textary mialem raz i byly ok

ATE jak dotad nie uzywalem

ostatnio zaciekawila mnie marka Fomar/Roulunds. Chyba wrzuce do Prelude z ciekawosci jak sie Mintexy skoncza. Produkowane pod Warszawa, chwala sie ze sa dostawcami OE, sa tanie wiec duzego ryzyka nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od lat niezmiennie ATE,nigdy się nie zawiodłem,co prawda denerwujące jest ciągłe zapylenie alu,ale jak się często myje auto to tak nie przeszkadza. zlosnik.gifok.gifDo tego Powerdiski i jest bajka,a do tego nie ma wstydu pod felgą. ok.gifTak z ciekawości dlaczego wybrałeś tarcze Zimmermana?Handluję tym ostatnio i porównując jakość wykonania do choćby ww. TRW Lucasa nie przekonuje mnie ten producent. frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam u ciebie ATE trochę piszczą ale hamują elegancko.

może nie piszczą ale szurają. Nie wiem czy to nie wina tarcz Power Disc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś coś poleci? Ma to iść na wiercone tarcze Zimmermanna.

> Auto do jazdy po bułki więc priorytetem jest stosunek jakość/cena z naciskiem na jakość

trzymaj się z daleka od EBC Red, miałem w WRXie i to było straszne gie

w Octavii miałem ATE na pierwszym montażu i później założyłem przy jednej z wymian, w MPSie na pierwszym montażu też było ATE. Za każdym razem z ATE byłem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od lat niezmiennie ATE,nigdy się nie zawiodłem,co prawda denerwujące jest ciągłe zapylenie alu,ale

> jak się często myje auto to tak nie przeszkadza. Do tego Powerdiski i jest bajka...

Przerabiam dokładnie ten zestaw i nie potrzeba lepszego do miejskiej, czasem agresywnej jazdy ok.gif

Dla mnie ważne, że nie "klękają" podczas heblowania z niedozwolonych prędkości.

Pyłki na felgach są dla mięczaków i estetów zlosnik.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pyłki na felgach są dla mięczaków i estetów

Niby masz rację,ale strasznie irytujące jest gdy z przodu felgi są grafitowe,a z tyłu typowo srebrne. grinser006.gifJa i tak staram się myć auto raz na tydzień/max dwa tygodnie,ale takie zapylone koło jest dla mnie strasznie irytujące. grinser006.gifDobrze,że hamują należycie,a nacięcie w kształcie "kwiatuszka" +10pkt-ów do lansu na dzielni. hehe.gifok.gifTak na poważnie jako sprzedawca części świadomym i wiedzącym czego oczekiwać klientom niezmiennie proponuję ATE. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niby masz rację,ale strasznie irytujące jest gdy z przodu felgi są grafitowe...

Żartowałem wink.gif

Może pylenie zleży od kształtu felgi i sposobu wietrzenia tarczy...? U mnie po tygodniu jazdy miejskiej wcale nie razi. Oczywiście jest pył, ale nie tak, aby się wstydzić. IMO porównywalnie do innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś coś poleci? Ma to iść na wiercone tarcze Zimmermanna.

> Auto do jazdy po bułki więc priorytetem jest stosunek jakość/cena z naciskiem na jakość

Jesli masz na uwadze jakosc, to zapomij o EBC.

Moze ci sie nie rozpadna w ruchu miejskim, ale to co z tymi klockami dzieje ma torze swiadczy o tym jaki to jest syf - bo inaczej tego nie mozna nazwac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od lat niezmiennie ATE,nigdy się nie zawiodłem,co prawda denerwujące jest ciągłe zapylenie alu,ale

> jak się często myje auto to tak nie przeszkadza. Do tego Powerdiski i jest bajka,a do tego

> nie ma wstydu pod felgą. Tak z ciekawości dlaczego wybrałeś tarcze Zimmermana?Handluję tym

> ostatnio i porównując jakość wykonania do choćby ww. TRW Lucasa nie przekonuje mnie ten

> producent.

Jeszcze nie wybrałem. Będę zamawiał jutro rano. W cenie którą kjestem w stanie zaakceptować są właśnie Zimmermann Sport, gładkie Brembo i cała masa producentów tanich zamienników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trzymaj się z daleka od EBC Red, miałem w WRXie i to było straszne gie

> w Octavii miałem ATE na pierwszym montażu i później założyłem przy jednej z wymian, w MPSie na

> pierwszym montażu też było ATE. Za każdym razem z ATE byłem zadowolony.

Żadnych sportowych klocków które potrzebują się rozgrzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli masz na uwadze jakosc, to zapomij o EBC.

> Moze ci sie nie rozpadna w ruchu miejskim, ale to co z tymi klockami dzieje ma torze swiadczy o tym

> jaki to jest syf - bo inaczej tego nie mozna nazwac.

A miałeś do czynienia z Zimmermannem? To prawda że pękają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja polecam ATE, bardzo dobre części produkują. nie wiem do ktorego civica konkretnie chcesz, ale

> np. do ufo jest coś takiego - klocki hamulcowe, wiadomo ze nie najtansze ale jakosc

> rekompensuje:D

Dokładnie takie zamówiłem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś coś poleci?

Tydzień temu wkurzony na wiecznie piszczące i szurające "oryginały" zakładane w serwisach zamontowałem klocki Remsa i tarcze Brembo. Po przejechaniu już kilkudziesięciu km stwierdzam, że jest to chyba najlepszy zestaw jaki kiedykolwiek miałem w samochodzie grinser006.gif. Nie ma się kompletnie do czego przyczepić, a jestem czepialski zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak pękają. Straszne badziewie. Od kilku lat tego już nie sprzedajemy bo bardzo często wracały

> popękane i krzywe.

dwa razy mialem problem z tarczami Zimmermann, bicie kierownicy przy hamowaniu. Albo były to kiepskie tarcze albo niepotrzebnie był dany smar miedziowy pod tarcze przy montażu. Raczej nigdy więcej do tych tarcz nie wróce. Też polecam ATE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam tarcze EBC TG i do tego klocki Ferrodo DS. Działa zacnie

dotychczas miałem klocki ATE, TRW i raz Boscha, pierwsze dwa mogę polecić, zwłaszcza ATE.

Obecnie mam klocki Jurid, przejechane nieco ponad 1kkm, czasem zapiszczą ale ogólnie są ok - na poziomie TRW, choć mniej pylą.

Następnym razem wypróbuję Mintex'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.