coenmz Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Ktoś coś poleci? Ma to iść na wiercone tarcze Zimmermanna. Auto do jazdy po bułki więc priorytetem jest stosunek jakość/cena z naciskiem na jakość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Ktoś coś poleci? Ma to iść na wiercone tarcze Zimmermanna. > Auto do jazdy po bułki więc priorytetem jest stosunek jakość/cena z naciskiem na jakość Właśnie zmieniam kpl w mesiu, wybrałem ATE ale pod uwagę brałem też Textara. TRW mam w Skodzie i w 307, nie mam uwag poza wyraźnie szybszym zużyciem tarcz w porównaniu do oryginałów. P.S. W skodzie mam tarcze Textara - po montażu na zegarze bicie wyniosło 0 (zero) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 EBC pytanie ktore bo sa rozne. Generalnie zaden wielki szal. Mialem podstawowe (Black/Ultimax) przednie - znosne i calkiem tanie, i Greeny tylne - niewiele tansze niz Ferodo FDS, ale zeby jakies super to nie zauwazylem. TRW nie polece bo juz z kolejnymi mam jakis problem (jedne zezarly tarcze i nie chcialy do tego hamowac >100kmh, przy 150kmh mokro w gaciach , drugie hamowaly bez przekonania, trzecie nie pasowaly do konca w zacisk) Moze Ferodo, zaleznie od kieszeni sa FSL (budzetowe, nie mialem), potem dosc przyzwoite Premier (mialem kilka kompletow), dalej DS performance (od tygodnia testuje na tyle w Preludzie i podobaja mi sie coraz bardziej ) i kolejne juz nie do jazdy po bulki Na przodzie w Prelude mam Mintexy (mieszanka 1230 czyli taka ciut-ciut lepsza niz standard). Opinie w necie marne ale skoro juz byly to uzywam. Hamuja generalnie ok ale ja zbytnio hebli nie mecze, niestety pyla mocno i czasem piszcza. Textary mialem raz i byly ok ATE jak dotad nie uzywalem ostatnio zaciekawila mnie marka Fomar/Roulunds. Chyba wrzuce do Prelude z ciekawosci jak sie Mintexy skoncza. Produkowane pod Warszawa, chwala sie ze sa dostawcami OE, sa tanie wiec duzego ryzyka nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 valeo/maff/textar/kashiyama zależy do czego bo jak wiesz nie wszystko jest do każdego auta dostępne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Od lat niezmiennie ATE,nigdy się nie zawiodłem,co prawda denerwujące jest ciągłe zapylenie alu,ale jak się często myje auto to tak nie przeszkadza. Do tego Powerdiski i jest bajka,a do tego nie ma wstydu pod felgą. Tak z ciekawości dlaczego wybrałeś tarcze Zimmermana?Handluję tym ostatnio i porównując jakość wykonania do choćby ww. TRW Lucasa nie przekonuje mnie ten producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 ja tez mam u ciebie ATE trochę piszczą ale hamują elegancko. może nie piszczą ale szurają. Nie wiem czy to nie wina tarcz Power Disc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Ktoś coś poleci? Ma to iść na wiercone tarcze Zimmermanna. > Auto do jazdy po bułki więc priorytetem jest stosunek jakość/cena z naciskiem na jakość trzymaj się z daleka od EBC Red, miałem w WRXie i to było straszne gie w Octavii miałem ATE na pierwszym montażu i później założyłem przy jednej z wymian, w MPSie na pierwszym montażu też było ATE. Za każdym razem z ATE byłem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Od lat niezmiennie ATE,nigdy się nie zawiodłem,co prawda denerwujące jest ciągłe zapylenie alu,ale > jak się często myje auto to tak nie przeszkadza. Do tego Powerdiski i jest bajka... Przerabiam dokładnie ten zestaw i nie potrzeba lepszego do miejskiej, czasem agresywnej jazdy Dla mnie ważne, że nie "klękają" podczas heblowania z niedozwolonych prędkości. Pyłki na felgach są dla mięczaków i estetów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Pyłki na felgach są dla mięczaków i estetów Niby masz rację,ale strasznie irytujące jest gdy z przodu felgi są grafitowe,a z tyłu typowo srebrne. Ja i tak staram się myć auto raz na tydzień/max dwa tygodnie,ale takie zapylone koło jest dla mnie strasznie irytujące. Dobrze,że hamują należycie,a nacięcie w kształcie "kwiatuszka" +10pkt-ów do lansu na dzielni. Tak na poważnie jako sprzedawca części świadomym i wiedzącym czego oczekiwać klientom niezmiennie proponuję ATE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Niby masz rację,ale strasznie irytujące jest gdy z przodu felgi są grafitowe... Żartowałem Może pylenie zleży od kształtu felgi i sposobu wietrzenia tarczy...? U mnie po tygodniu jazdy miejskiej wcale nie razi. Oczywiście jest pył, ale nie tak, aby się wstydzić. IMO porównywalnie do innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Ktoś coś poleci? Ma to iść na wiercone tarcze Zimmermanna. > Auto do jazdy po bułki więc priorytetem jest stosunek jakość/cena z naciskiem na jakość Jesli masz na uwadze jakosc, to zapomij o EBC. Moze ci sie nie rozpadna w ruchu miejskim, ale to co z tymi klockami dzieje ma torze swiadczy o tym jaki to jest syf - bo inaczej tego nie mozna nazwac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Od lat niezmiennie ATE,nigdy się nie zawiodłem,co prawda denerwujące jest ciągłe zapylenie alu,ale > jak się często myje auto to tak nie przeszkadza. Do tego Powerdiski i jest bajka,a do tego > nie ma wstydu pod felgą. Tak z ciekawości dlaczego wybrałeś tarcze Zimmermana?Handluję tym > ostatnio i porównując jakość wykonania do choćby ww. TRW Lucasa nie przekonuje mnie ten > producent. Jeszcze nie wybrałem. Będę zamawiał jutro rano. W cenie którą kjestem w stanie zaakceptować są właśnie Zimmermann Sport, gładkie Brembo i cała masa producentów tanich zamienników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > trzymaj się z daleka od EBC Red, miałem w WRXie i to było straszne gie > w Octavii miałem ATE na pierwszym montażu i później założyłem przy jednej z wymian, w MPSie na > pierwszym montażu też było ATE. Za każdym razem z ATE byłem zadowolony. Żadnych sportowych klocków które potrzebują się rozgrzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Jesli masz na uwadze jakosc, to zapomij o EBC. > Moze ci sie nie rozpadna w ruchu miejskim, ale to co z tymi klockami dzieje ma torze swiadczy o tym > jaki to jest syf - bo inaczej tego nie mozna nazwac. A miałeś do czynienia z Zimmermannem? To prawda że pękają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 > A miałeś do czynienia z Zimmermannem? To prawda że pękają? Niestety nie znam tej marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sable Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 ja polecam ATE, bardzo dobre części produkują. nie wiem do ktorego civica konkretnie chcesz, ale np. do ufo jest coś takiego - klocki hamulcowe, wiadomo ze nie najtansze ale jakosc rekompensuje:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > ja polecam ATE, bardzo dobre części produkują. nie wiem do ktorego civica konkretnie chcesz, ale > np. do ufo jest coś takiego - klocki hamulcowe, wiadomo ze nie najtansze ale jakosc > rekompensuje:D Dokładnie takie zamówiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > A miałeś do czynienia z Zimmermannem? To prawda że pękają? Tak pękają. Straszne badziewie. Od kilku lat tego już nie sprzedajemy bo bardzo często wracały popękane i krzywe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > Żadnych sportowych klocków które potrzebują się rozgrzać. EBC red to nie sa klocki sportowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > EBC red to nie sa klocki sportowe zaryzykowałbym stwierdzenie że to w ogóle nie sa klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > Ktoś coś poleci? Tydzień temu wkurzony na wiecznie piszczące i szurające "oryginały" zakładane w serwisach zamontowałem klocki Remsa i tarcze Brembo. Po przejechaniu już kilkudziesięciu km stwierdzam, że jest to chyba najlepszy zestaw jaki kiedykolwiek miałem w samochodzie . Nie ma się kompletnie do czego przyczepić, a jestem czepialski . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > Tydzień temu wkurzony na wiecznie piszczące i szurające "oryginały" zakładane w serwisach Znaczy że nie podobały ci się porządnie działające hamulce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > zaryzykowałbym stwierdzenie że to w ogóle nie sa klocki ufff, to dobrze, ze nie wzialem EBC tylko komplecik ATE (szczegolnie, ze byl tanszy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > ufff, to dobrze, ze nie wzialem EBC tylko komplecik ATE (szczegolnie, ze byl tanszy) Myślisz, że od TEGO się nie zajmie? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > Ktoś coś poleci? Ma to iść na wiercone tarcze Zimmermanna. > Auto do jazdy po bułki więc priorytetem jest stosunek jakość/cena z naciskiem na jakość mam Valeo ,wszystko ok.od 30kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > Tak pękają. Straszne badziewie. Od kilku lat tego już nie sprzedajemy bo bardzo często wracały > popękane i krzywe. dwa razy mialem problem z tarczami Zimmermann, bicie kierownicy przy hamowaniu. Albo były to kiepskie tarcze albo niepotrzebnie był dany smar miedziowy pod tarcze przy montażu. Raczej nigdy więcej do tych tarcz nie wróce. Też polecam ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onyx Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > ufff, to dobrze, ze nie wzialem EBC tylko komplecik ATE (szczegolnie, ze byl tanszy) Ja mam tarcze EBC TG i do tego klocki Ferrodo DS. Działa zacnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > Ja mam tarcze EBC TG i do tego klocki Ferrodo DS. Działa zacnie dotychczas miałem klocki ATE, TRW i raz Boscha, pierwsze dwa mogę polecić, zwłaszcza ATE. Obecnie mam klocki Jurid, przejechane nieco ponad 1kkm, czasem zapiszczą ale ogólnie są ok - na poziomie TRW, choć mniej pylą. Następnym razem wypróbuję Mintex'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tornados Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > polecam klocki valeo dobra cena i dobre hamowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > Żadnych sportowych klocków które potrzebują się rozgrzać. A do wierconych tarcz nie powinny byc własnie takie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > A do wierconych tarcz nie powinny byc własnie takie? jednak stanęło na gładkich. Zestaw przyszedł dziś. W weekend montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancypankrator Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 Mam założone ATE w trzecim samochodzie z rzędu i jeszcze nie mialem z nimi problemów, także ja osobiście mogę polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.