Skocz do zawartości

Może klasyk?


4thelement

Rekomendowane odpowiedzi

No mili Państwo, coraz poważniej i częściej chodzi mi po głowie zakup jakiegoś klasyka, coś z ikrą, co sprawi że części nam spłynie po policzku łezka wzruszenia, lub zmiękną kolana...i pęknie żyłka z zazdrości grinser006.gifgrinser006.gif

od razu mówię, H-D nie wchodzi na razie w grę z racji finansów, ale bardziej moje kroki podążają ku MZ ES Trophy lub MZ TS,

stan, może być do poprawek, ale jak to jest z awaryjnością tego, bo szczerze mówiąc nie pamiętam jak to w tamtych czasach bywało z awariami...

myślałem również o Jawie 350 - ale odpada bo paliwożerna i awaryjna,

co jeszcze? WSK? SHL??

ma mieć ikrę grinser006.gif

oczywiście powyższe to tylko przykłady, możecie rzucić propozycję ale z bardzo rozsądną kwotą $

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No mili Państwo, coraz poważniej i częściej chodzi mi po głowie zakup jakiegoś klasyka, coś z ikrą,

> co sprawi że części nam spłynie po policzku łezka wzruszenia, lub zmiękną kolana...i pęknie

> żyłka z zazdrości

> od razu mówię, H-D nie wchodzi na razie w grę z racji finansów, ale bardziej moje kroki podążają ku

> MZ ES Trophy lub MZ TS,

> stan, może być do poprawek, ale jak to jest z awaryjnością tego, bo szczerze mówiąc nie pamiętam

> jak to w tamtych czasach bywało z awariami...

> myślałem również o Jawie 350 - ale odpada bo paliwożerna i awaryjna,

> co jeszcze? WSK? SHL??

> ma mieć ikrę

> oczywiście powyższe to tylko przykłady, możecie rzucić propozycję ale z bardzo rozsądną kwotą $

Hmmm...

Wiesz, rozpatrywanie klasyka w kategoriach bezawaryjny/małopalący/ekonomiczny/nie pożerający kasy i małżeństwa...

Nie zrozum mnie źle, ale jeżeli bierzesz pod uwagę powyższe kryteria, to porywasz się z motyką na słońce...

Przepraszam, że tak brutalnie sprowadzam na ziemię, ale klasyk to służy raczej do polerowania szmatką, spędzania tygodni w garażu aby pojeździć przez minuty, ewentualnie jak się poszczęści to godziny, topienia wszelkich zasobów gotówki, a nie do bycia maszyną użytkową...

Chcesz jeździć - kup współczesne moto.

Chcesz się bawić w restaurowanie sprzętu - przygotuj się na wydatki. Nie tylko w kasie, ale i w czasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obiektywnie - MZ, bo zjawa mocno problemowa.

> Subiektywnie - cokolwiek, co doprowadzisz do stanu użyteczności i bedziesz używał.

No właśnie podoba mi sie MZ Trophy jak i ETZ 251...oczywiscie,jest wiele innych maszyn ktore sie mi podobaja,ale trzyma mnie na razie kasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm...

> Wiesz, rozpatrywanie klasyka w kategoriach bezawaryjny/małopalący/ekonomiczny/nie pożerający kasy i

> małżeństwa...

No wiesz,jest wiele motocykli ktore jako klasyki sa malo awaryjne.

Czasu mam teraz wiecej, malzenstwo i tak sie sypie wiec musze sobie kupic cos przy czym nie bede myslal o małżeństwie

> Nie zrozum mnie źle, ale jeżeli bierzesz pod uwagę powyższe kryteria, to porywasz się z motyką na

> słońce...

> Przepraszam, że tak brutalnie sprowadzam na ziemię, ale klasyk to służy raczej do polerowania

> szmatką, spędzania tygodni w garażu aby pojeździć przez minuty, ewentualnie jak się poszczęści

> to godziny, topienia wszelkich zasobów gotówki, a nie do bycia maszyną użytkową...

> Chcesz jeździć - kup współczesne moto.

> Chcesz się bawić w restaurowanie sprzętu - przygotuj się na wydatki. Nie tylko w kasie, ale i w

> czasie...

Zle mnie zrozumiales,sa rozne klasyczne motocykle,ale na chwile obecna cos w wersji light dla mnie...np MZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wiesz,jest wiele motocykli ktore jako klasyki sa malo awaryjne.

> Czasu mam teraz wiecej, malzenstwo i tak sie sypie wiec musze sobie kupic cos przy czym nie bede

> myslal o małżeństwie

Aaaa, to spoko :-)

> Zle mnie zrozumiales,sa rozne klasyczne motocykle,ale na chwile obecna cos w wersji light dla

> mnie...np MZ

Ale MZ to tak "prawie klasyk". Z naciskiem na "prawie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aaaa, to spoko :-)

> Ale MZ to tak "prawie klasyk". Z naciskiem na "prawie".

nooo i prawie robi ogromną różnicę w przypadku wersji Trophy smile.gif tutaj dywagacje na temat czy to klasyk czy nie pomijam, pytanie może bardziej dla posiadaczy tego sprzętu....jakie to to jest w obyciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nooo i prawie robi ogromną różnicę w przypadku wersji Trophy tutaj dywagacje na temat czy to

> klasyk czy nie pomijam, pytanie może bardziej dla posiadaczy tego sprzętu....jakie to to jest

> w obyciu

jesli chodzi o dostepnosc czesci jest prakrycznie wszystko, czasem pasuje lepiej czasem gorzej ale jest, ceny nie sa tragiczne wrecz porownujac z japonszczyzna to sa tanie smile.gif

co do utrzymania nie wiele moge powiedziec bo jestem na etapie odbudowy... sprzet dosc prosty i bardzo przyjemny w serwisowaniu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wczoraj będąc w Brennej na parkingu obok "Suzi" zaparkował ktoś odrestaurowaną Javą 350 w kolorze czerwonym, podobną do tej, którą kiedyś jeździłem.... i o ile mając 15-16 lat Java była kolosem, o tyle patrząc na nią teraz, stojącą obok Bandita.... wyglądała jak romet na lekkich sterydach :D

Wracając do wątku, jak już miałbym wracać "do przeszłości" to albo WSK-a czwórka, albo Junak :D WSK-ą jeździłem, Junaka miałem okazje po remoncie "bez ograniczeń kasowych" podziwiać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz jeszcze czy pogoniłeś do ludzi?

Pogoniłem jak się wyprowadzałem z WWA bo mi sie nie chciało tego przewozić zlosnik.gif

Generalnie jeździłem na tym do pracy na Kruczą - widok był ciekawy - niebieska chmura dymu w centrum WWA jak odpalałem po całym dniu, ale kolesie na skuterach dostawali bęcki hehe.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.