nikt-znany Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 Wróciłem z 500km traski żelazkiem z demonem 1.5dCi pod maską. Wszystko byłoby dobrze, gdyby: 1. nie pojawiała się wiadomość informująca o uszkodzonych hamulcach (na szczęście auto hamowało i to nad wyraz dobrze) 2. dało się tą puszką bezstresowo wyprzedzać 3. na dołkach nie podskakiwał tył powodując u mnie wrażenie, że przód jedzie jednym torem, a tył innym... 4. jakość i wygląd plastików środkowej konsoli to jakaś kpina... nawet w Sienie są lepsze 5. spalanie 5,5-6l/100km - jak na super oszczędne 1.5dCi to o 1l/100km za dużo. Z plusów: Po przesiadce z Corollki (którą przejechałem w ostatnim czasie ~40kkm) zbyt wielu nie zauważam... :-) Porównując 1.5dCi (~95KM) do benzynowego silnika 1.4VVTI z E12 to Megane z tym dieselem po prostu nie jedzie, spala niewiele mniej od VVTI. Wyprzedzanie przy 3 osobach średniej budowy na naszych polskich drogach jest stresujące. Dodatkowo spory lag - zanim turbo napompuje wystarczał żeby zastanowić się dlaczego ten cholerny samochód nie słucha rozkazu mojej prawej nogi... Rozczarował mnie ten silnik. To plus ostatnia faktura z naprawy silnika opiewająca na ~7kPLN są wystarczającym powodem do omijania szerokim łukiem aut z 1.5dCi... Sam samochód jak samochód, szału nie robi ale i nie ma za bardzo powodów do narzekania... Bagażnik w wersji hatchback stosunkowo niewielki, zawieszenie raczej kanapowate - mocno bujało na nierównościach. Muszę przejechać się tym modelem z którymś z benzynowych silników (1.4 lub 1.6) - mam nadzieję, że będą lepiej napędzały budę M2. To tyle wrażeń człowieka który z francuskimi samochodami nie miał zbyt wiele do czynienia... Zobaczymy czy coś zmieni się po kilku kkm, bo zapowiada się że nie jest to moja ostatnia przygoda z tym samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 Co do spalania, to jest spora szansa, ze nie bardzo wiesz jak jezdzic dieslem Ewentualnie to Megane jest jakies popsute, bo jezdzilem troche taka Corolla i szczerze mowiac to szalu nie bylo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy1 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Muszę przejechać się tym modelem z którymś z benzynowych silników (1.4 lub 1.6) - mam nadzieję, że > będą lepiej napędzały budę M2. Jestem z Łodzi. Mam MII 1.4 HB z LPG. Jak chcesz się przejechać zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Co do spalania, to jest spora szansa, ze nie bardzo wiesz jak jezdzic dieslem W temacie dCi to może i masz rację - doświadczenia nie mam. Zrobiłem z 50kkm 1.9JTD, ale tamten silnik to jest szatan przy tej popierdółce... > Ewentualnie to Megane jest jakies popsute, bo jezdzilem troche taka Corolla i szczerze mowiac to > szalu nie bylo... Nie wiem być może, chociaż stosunkowo niedawno silnik przeszedł spory remont. Auto firmowe, jak coś zepsuło się to zostało zrobione na ori częściach, bez fuszerki i stękania, że drogo. Tak samo było z ostatnim remontem silnika. W kołach nakręcone 170kkm. E12 z kolei jak przekraczała 3.5-4kRPM to naprawdę sprawnie zaczynała przyspieszać i zawsze wiedziałem ile miejsca potrzebuję, żeby wyprzedzić przy danej prędkości. Rozbujanie jej do 150km/h nie było żadnym problemem, dynamika od 100 do 150 była wystarczająca. Z kolei Megane do 130km/h przyspieszała po japońsku - "jako tako", od 130-150 to już tylko powolne nabieranie prędkości... Tutaj nie chodzi mi o jazdę z maksymalnymi prędkościami (i tak w PL miejsc do takiej jazdy jest tyle co autostrad - niewiele), bardziej o zakres prędkości którą możemy osiągnąć w skończonym (rozsądnie krótkim) czasie. Wracając do środkowej konsoli - w każdej wersji wyposażeniowej jest ten badziewny plastik sprawiający wrażenie rysującego się od samego patrzenia w jego kierunku? EDIT: sprawdziłem w dowodzie - auto jest w wersji 63kW, może stąd mułowatość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Jestem z Łodzi. Mam MII 1.4 HB z LPG. Jak chcesz się przejechać zapraszam. Bardzo chętnie - o ile zapuszczę się w tamte rejony :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy1 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Bardzo chętnie - o ile zapuszczę się w tamte rejony :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 jaka moc ile biegów? meg II do najbardziej udanych nie nalezy jak jechales autem sprzed liftu to sie nie dziwie ze jakosc rozczarowała, kwestja jeszcze pozmiomy wyposazenia jakie byly materialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 Akurat mam od jakiegoś czasu Megane w wersji 5D Tyle że z silnikiem 1.6 co do spalania to z klimą cykl powiedzmy mieszany to jakieś 7,5 - 8L na trasie w ostatnią niedziele zszedłem 6L Co do komfortu jazdy to jak najbardziej mi odpowiada auto fajnie wybiera a nie jest jakieś miękkie jak kanapa Silnik bardzo dynamiczny i elastyczny łatwo się wkręca Przypuszczam że te twoje dci to coś podobnego jak miałem w Clio a przy takiej masie mały silnik 1.5 o niewielkiej ilości KM szału nie robi Co do bagażnika znowu mam wrażenie na plus zmieśći mój wózek dla dziecka spacerówkę, dwie walizki i torbę więc pojemność nie najgorsza Co do plastików to się nie rysują ale są tragiczne podzielam zdanie że dosyć że zbierają syf to jeszcze po wytarciu pozostają zmazy Jak na razie nie zrobiłem nim za wiele ale w sierpniu dwie dłuższe trasy się szykują więc może zdanie zmienię na niektóre tematy Ja przesiadłem się z Clio i u mnie skok jakościowy jest ogromny Jak chcesz się przejechać to zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > jaka moc ile biegów? meg II do najbardziej udanych nie nalezy jak jechales autem sprzed liftu to Auto preliftowe, 63kW, skrzynia 5 biegowa. > sie nie dziwie ze jakosc rozczarowała, kwestja jeszcze pozmiomy wyposazenia jakie byly > materialy Czyli rozumiem, że w zależności od poziomu wyposażenia mogły być zastosowane różne materiały, również jeśli chodzi o plastiki? Co do plastików nad zegarami i nad schowkiem znajdującym się przed pasażerem to złego słowa nie powiem, nawet fajne, nieodbijające słońca. Najgorszy jest środkowy kokpit. Auto raczej w podstawowej wersji, bez wypasu. Klima + przednie szyby na guziki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Auto preliftowe, 63kW, skrzynia 5 biegowa. > Czyli rozumiem, że w zależności od poziomu wyposażenia mogły być zastosowane różne materiały, > również jeśli chodzi o plastiki? > Co do plastików nad zegarami i nad schowkiem znajdującym się przed pasażerem to złego słowa nie > powiem, nawet fajne, nieodbijające słońca. Najgorszy jest środkowy kokpit. > Auto raczej w podstawowej wersji, bez wypasu. > Klima + przednie szyby na guziki. silnik osiolek, to nie ma cudow jesli chodzi o dynamike, musiales bo spalil sporo, on naprawde jest ekonomiczny, wersja bida to i plastiki bida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 A ja jakoś nie narzekam cieszę się z meganki co do spalania to trasa 600km do 130km/h kompjuter pokazał 6,2L jak się kręcę po okolicy spalanie dochodzi do 6,6L czy mam tak delikatną prawą nogę?ale nieee raczej niee. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Akurat mam od jakiegoś czasu Megane w wersji 5D > Tyle że z silnikiem 1.6 co do spalania to z klimą cykl powiedzmy mieszany to jakieś 7,5 - 8L na > trasie w ostatnią niedziele zszedłem 6L Dobry wynik, pewnie jazda total kapelusz :-) > Co do komfortu jazdy to jak najbardziej mi odpowiada auto fajnie wybiera a nie jest jakieś miękkie > jak kanapa Dla mnie za bardzo bujało, i to nieciekawe uczucie "uciekania tyłu" na wybojach :-) Amorki i springi raczej oryginały, aczkolwiek gdyby zdradzały oznaki zużycia kwalifikującego do wymiany zostałyby wymienione. Stąd zakładam, że zawieszenie pracuje poprawnie. > Silnik bardzo dynamiczny i elastyczny łatwo się wkręca Bardzo ciekawi mnie ten silnik, muszę sam przekonać się na ile jest on dynamiczny :-) > Przypuszczam że te twoje dci to coś podobnego jak miałem w Clio a przy takiej masie mały silnik 1.5 > o niewielkiej ilości KM szału nie robi Nie robi, aczkolwiek 1.9JTD o podobnej mocy w delikatnie lżejszej budzie jechało zdecydowanie lepiej. > Co do bagażnika znowu mam wrażenie na plus zmieśći mój wózek dla dziecka spacerówkę, dwie walizki i > torbę więc pojemność nie najgorsza Jutro zapakuję wózek - coś czuję, że gondola nie zmieści się > Ja przesiadłem się z Clio i u mnie skok jakościowy jest ogromny Ja z kolei ostatnio najwięcej ujeżdżałem e12, mniej Fiaty różnej maści. Jakość plastików w takim P2 jest według mnie lepsza od tych z Reno. Dodatkowo na minus Megane, Fiatowskie plastiki są przyjemniejsze dla oka (wydają się być mniej tandetne) i w dotyku... > Jak chcesz się przejechać to zapraszam Chętnie, niestety na pomorzu szybko nie wyląduję :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > A ja jakoś nie narzekam cieszę się z meganki co do spalania to trasa 600km do 130km/h kompjuter > pokazał 6,2L jak się kręcę po okolicy spalanie dochodzi do 6,6L czy mam tak delikatną prawą > nogę?ale nieee raczej niee. Pod moją nogą w trasie paliłaby pewnie z 8 - 9 l/100km Oczywiście to samo auto w wydaniu prywatnym paliłoby odpowiednio mniej... jednak brak kary pod dystrybutorem i wieczny brak czasu skutecznie przykleja cegłę do prawej nogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > silnik osiolek, to nie ma cudow jesli chodzi o dynamike, musiales bo spalil sporo, on naprawde > jest ekonomiczny, wersja bida to i plastiki bida Jazda była wolniejsza od jazdy e12. Trasa identyczna, czas wyszedł sporo słabszy, a ogólne zmęczenie większe... :-( Co ciekawe - spalanie w e12 przy dużo mocniejszym i wyższych V przelotowych wychodzi o 1l/100km więcej (w granicach 6,5-7l/100km przy 5,5-6l/100km w Megane). Zapewne przy spokojnym głaskaniu zszedłbym w niskie granice 4l, ale na to nie było czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Pod moją nogą w trasie paliłaby pewnie z 8 - 9 l/100km > Oczywiście to samo auto w wydaniu prywatnym paliłoby odpowiednio mniej... jednak brak kary pod > dystrybutorem i wieczny brak czasu skutecznie przykleja cegłę do prawej nogi etam nie jestem znów tak oszczędny!jak trzeba jechać to się jedzie jeśli paliłoby 8-9 też bym o tym pisał co do zawiechy to fakt mam kombi i w dodatku na 16'' 205 opona i w pierwszych dniach użytkowania zastanawiałem się czy tylne zawieszenie jes przykręcone do auta baa nawet zatrzymałem się i sprawdzałem czy koła podokręcane tu to się producent nie popisał! w miarę użytkowania nie zwracam już tak na to uwagi co do elastycznosci to nie jest to zadowalające ale jak się odpowiednio wyczuje auto i sprytnie zmienia biegi idzie sprawnie tym jechać no i jak na pierwszy raz do 180km/h nie miałem problemu się rozpędzić w przyzwoitym czasie i odpowiednim odcinku drogi. acha fajowe super mocne hamulce trzeba się delikatnie do nich przykładać bo już kilka razy nurkowałem w kierownicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > acha fajowe super mocne hamulce trzeba się delikatnie do nich przykładać bo już kilka razy > nurkowałem w kierownicę To racja, dość agresywnie biorą :-) Przy okazji hamulców - z czego może wynikać komunikat o awarii hamulców? Obstawiam jakiś czujnik, chgw od czego. Czasami przy przejeżdżaniu przez torowisko, innym razem przy gwałtownym manewrze na parkingu lubiało krzyknąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > To racja, dość agresywnie biorą :-) > Przy okazji hamulców - z czego może wynikać komunikat o awarii hamulców? > Obstawiam jakiś czujnik, chgw od czego. Czasami przy przejeżdżaniu przez torowisko, innym razem > przy gwałtownym manewrze na parkingu lubiało krzyknąć... tu nie pomogę oby u mnie nic i nikt nie krzyczał o błędzie,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > To racja, dość agresywnie biorą :-) > Przy okazji hamulców - z czego może wynikać komunikat o awarii hamulców? > Obstawiam jakiś czujnik, chgw od czego. Czasami przy przejeżdżaniu przez torowisko, innym razem > przy gwałtownym manewrze na parkingu lubiało krzyknąć... Trzeba dolać płynu hamulcowego, pewnie był niski poziom. Silnik 1.6 16v nie jedzie, nie czuć tych 115km a do tego auto waży swoje. Zawieszenie z tyłu tak już ma, jest dość mocno spięte stabilizatorem (belką) mnie to już nie przeszkadza. Jaki koła miałeś 16 czy 15 cali? IMHO zawias w MII jest dość sztywny jak na kompakta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Trzeba dolać płynu hamulcowego, pewnie był niski poziom. Sprawdzę > Silnik 1.6 16v nie jedzie, nie czuć tych 115km a do tego auto waży swoje. Czyli co osoba to inna opinia ;-) > Zawieszenie z tyłu tak już ma, jest dość mocno spięte stabilizatorem (belką) mnie to już nie > przeszkadza. Jaki koła miałeś 16 czy 15 cali? 15" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > etam nie jestem znów tak oszczędny!jak trzeba jechać to się jedzie jeśli paliłoby 8-9 też bym o tym > pisał > co do zawiechy to fakt mam kombi i w dodatku na 16'' 205 opona i w pierwszych dniach użytkowania > zastanawiałem się czy tylne zawieszenie jes przykręcone do auta baa nawet zatrzymałem się i > sprawdzałem czy koła podokręcane tu to się producent nie popisał! > w miarę użytkowania nie zwracam już tak na to uwagi > co do elastycznosci to nie jest to zadowalające ale jak się odpowiednio wyczuje auto i sprytnie > zmienia biegi idzie sprawnie tym jechać no i jak na pierwszy raz do 180km/h nie miałem > problemu się rozpędzić w przyzwoitym czasie i odpowiednim odcinku drogi. > acha fajowe super mocne hamulce trzeba się delikatnie do nich przykładać bo już kilka razy > nurkowałem w kierownicę a powiedz mi przy nagłym hamowaniu awaryjne się włączają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Sprawdzę > Czyli co osoba to inna opinia ;-) > 15" mój mechanik był pod wrażeniem bo nie wierzył że to tak idzie ale fakt dla jednego będzie dynamicznie inny powie z muł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Auto preliftowe, 63kW, skrzynia 5 biegowa. > Czyli rozumiem, że w zależności od poziomu wyposażenia mogły być zastosowane różne materiały, > również jeśli chodzi o plastiki? > Co do plastików nad zegarami i nad schowkiem znajdującym się przed pasażerem to złego słowa nie > powiem, nawet fajne, nieodbijające słońca. Najgorszy jest środkowy kokpit. > Auto raczej w podstawowej wersji, bez wypasu. > Klima + przednie szyby na guziki. toż to panie mega bida wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Dobry wynik, pewnie jazda total kapelusz :-) > Dla mnie za bardzo bujało, i to nieciekawe uczucie "uciekania tyłu" na wybojach :-) > Amorki i springi raczej oryginały, aczkolwiek gdyby zdradzały oznaki zużycia kwalifikującego do > wymiany zostałyby wymienione. Stąd zakładam, że zawieszenie pracuje poprawnie. > Bardzo ciekawi mnie ten silnik, muszę sam przekonać się na ile jest on dynamiczny :-) > Nie robi, aczkolwiek 1.9JTD o podobnej mocy w delikatnie lżejszej budzie jechało zdecydowanie > lepiej. > Jutro zapakuję wózek - coś czuję, że gondola nie zmieści się > Ja z kolei ostatnio najwięcej ujeżdżałem e12, mniej Fiaty różnej maści. > Jakość plastików w takim P2 jest według mnie lepsza od tych z Reno. Dodatkowo na minus Megane, > Fiatowskie plastiki są przyjemniejsze dla oka (wydają się być mniej tandetne) i w dotyku... > Chętnie, niestety na pomorzu szybko nie wyląduję :-( wiesz co raczej nie jeżdżę jak typowy kapelusz tam gdzie trzeba przycisnę ale raczej staram się hamować silnikiem oraz szybko rozpędzać się do danej prędkości i ją utrzymywać ale jak czasami przycisnę to i między 8-9 średnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > A ja jakoś nie narzekam cieszę się z meganki co do spalania to trasa 600km do 130km/h kompjuter > pokazał 6,2L jak się kręcę po okolicy spalanie dochodzi do 6,6L czy mam tak delikatną prawą > nogę?ale nieee raczej niee. oj ja ci powiem że ja nawet bardzo się cieszę chętnie w przyszłym roku zmienił bym dla świętego spokoju na model po lifcie choć z tego co widziałem poprzedni właściciel całkiem sporo porobił w serwisie więc jest szansa na niską awaryjność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 > oj ja ci powiem że ja nawet bardzo się cieszę > chętnie w przyszłym roku zmienił bym dla świętego spokoju na model po lifcie > choć z tego co widziałem poprzedni właściciel całkiem sporo porobił w serwisie więc jest szansa na > niską awaryjność co do hamulców to posiadam system nagłego hamowania,sygnalizowanie awaryjnymi jest dziś montaż gwizdków odstraszających zwierzynę leśną w dolnej części grila w lanosie mam i polecam taki zakup np.w brico są po 7-8zeta tylko radzę udoskonalić zamocowanie bo te na taśmę długo nie utrzyma się,nawet po pierwszej wizycie na myjni już ich nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancypankrator Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 Znajomi mają Megane w nadwoziu cabrio. Są bardzo "szczęśliwi", że kupili to auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 > co do hamulców to posiadam system nagłego hamowania,sygnalizowanie awaryjnymi jest > dziś montaż gwizdków odstraszających zwierzynę leśną w dolnej części grila > w lanosie mam i polecam taki zakup np.w brico są po 7-8zeta tylko radzę udoskonalić zamocowanie bo > te na taśmę długo nie utrzyma się,nawet po pierwszej wizycie na myjni już ich nie będzie a jak sprawdzić który model ma ten system nagłego hamowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 > a jak sprawdzić który model ma ten system nagłego hamowania? zahamować gwałtownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 > co do hamulców to posiadam system nagłego hamowania,sygnalizowanie awaryjnymi jest > dziś montaż gwizdków odstraszających zwierzynę leśną w dolnej części grila > w lanosie mam i polecam taki zakup np.w brico są po 7-8zeta tylko radzę udoskonalić zamocowanie bo > te na taśmę długo nie utrzyma się,nawet po pierwszej wizycie na myjni już ich nie będzie a czy to nie jest znęcanie się nad zwierzętami troche ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 > co do hamulców to posiadam system nagłego hamowania,sygnalizowanie awaryjnymi jest > dziś montaż gwizdków odstraszających zwierzynę leśną w dolnej części grila > w lanosie mam i polecam taki zakup np.w brico są po 7-8zeta tylko radzę udoskonalić zamocowanie bo > te na taśmę długo nie utrzyma się,nawet po pierwszej wizycie na myjni już ich nie będzie a możesz coś więcej o tym napisać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 > a czy to nie jest znęcanie się nad zwierzętami troche ? eee raczej nie przecież w nich nie strzelam jak jadę lanosem widziałem ich reakcję przeważnie stają jak w ryte gdzieś w polu głowa w górę i obserwują rzadkością jest żeby uciekały w odwrotnym kierunku. Często poruszam się drogą miedzy lasami i niestety ale sytuacja zmusza do użycia jakiś tam środków odstraszających,bo zwierzyna spaceruje po drodze jak po chodniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 > a możesz coś więcej o tym napisać ? zahamuj mocno wtedy włączą się automatycznie awaryjne na chwilę i to chyba cały system nagłego hamowania gwizdki nie słyszałeś o tym?po przekroczeniu 40-50km/h wydają dzwięk którego nie słyszy człowiek a zwierzęta ,coś w tym prawdy jest bo od 3lat mam w lanosie i odpukać żadne stworzenie na 4nogach mi się nie ukazało przed maską-a przed to miałem gości ze 2razy w tygodniu jak się sprężę zrobie fotkę jutro ,jest już zamontowane w megance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 > zahamuj mocno wtedy włączą się automatycznie awaryjne na chwilę i to chyba cały system nagłego > hamowania > gwizdki nie słyszałeś o tym?po przekroczeniu 40-50km/h wydają dzwięk którego nie słyszy człowiek a > zwierzęta ,coś w tym prawdy jest bo od 3lat mam w lanosie i odpukać żadne stworzenie na > 4nogach mi się nie ukazało przed maską-a przed to miałem gości ze 2razy w tygodniu > jak się sprężę zrobie fotkę jutro ,jest już zamontowane w megance szkoda zę tutka nie zrobiłeś , ale bardzo ciekawy jestem jak to wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 > szkoda zę tutka nie zrobiłeś , ale bardzo ciekawy jestem jak to wyszło http://moto.allegro.pl/listing.php/search?sg=0&category=3&string=gwizdki+odstraszaj%C4%85ce jutro cyknę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamk Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 Mam M2 1,5dci z 80KM (2004), i według mnie to auto bardzo fajnie jeździ (może poza wspomaganiem elektrycznym które jest ), a spalanie mam na poziomie 4,3-4,7l/100km. Może faktycznie coś nie tak z tą twoją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 21 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2012 > Dobry wynik, pewnie jazda total kapelusz :-) aj tam kapelusz, po prostu wie jak obchodzić się z autem masz tutaj mojego meśka w cdi, nie trzeba się jakoś specjalnie wysilać żeby taki wynik uzyskać, oczywiście bez żadnych świrów i mocnych świstaków ale też absolutnie bez opcji tzw. zawalidrogi: Co do meganki nr II 1.9 dci przyjemnie się odpycha ale samo auto jest bardzo fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 21 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2012 > EDIT: sprawdziłem w dowodzie - auto jest w wersji 63kW, może stąd mułowatość to masz odpowiedź, tzw. pogromca matizów ale spokojnie, zaczipujesz i będziesz "fruwał" tak czy siak musisz się nauczyć dobrodziejstw nawet małego diesla, przy dobrej technice będziesz jeździł dynamicznie i przy okazji mało spalał, kwestia czasu, myślę, że z tego 1.5 da się coś wycisnąć, np. mój diesel automat na dwóch pierwszych przełożeniach lubi się wręcz zakręcić pod odcinkę ale już na "3" biegu przy 4 tys. raczej ryczy więc wymuszam ręcznie"4" i jedziemy dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2012 > to masz odpowiedź, tzw. pogromca matizów ale spokojnie, zaczipujesz i będziesz "fruwał" tak czy > siak musisz się nauczyć dobrodziejstw nawet małego diesla, przy dobrej technice będziesz > jeździł dynamicznie i przy okazji mało spalał, kwestia czasu, myślę, że z tego 1.5 da się coś > wycisnąć, np. mój diesel automat na dwóch pierwszych przełożeniach lubi się wręcz zakręcić pod > odcinkę ale już na "3" biegu przy 4 tys. raczej ryczy więc wymuszam ręcznie"4" i jedziemy > dalej Nie jest to mój samochód (na szczęście), stąd maskę otwieram tylko jak trzeba dolać płynu do spryskiwaczy albo oleju (bo to też trzeba niestety robić). Chip odpada :-) Potraktowałem przygodę z nim jako ciekawostkę, bo myśląc o kupnie prywatnego auta na liście jest Megane 2 kombi z silnikiem benzynowym. dCi żeby mi dopłacali nie kupię Z wczorajszych doświadczeń: 1. wózek juniora wchodzi w miarę bez problemów - niepozorny na pierwszy rzut oka bagażnik jest całkiem pojemny 2. dziadowski plastik osłaniający głośnik w drzwiach 3. ograniczniki drzwi słabo trzymają - przez co przy wysiadaniu drzwi otwierają się jak brama w stodole, całkowicie bez kontroli. 4. Zwróciłem uwagę na to, że siedzi się w nim stosunkowo wysoko. Fajnymi gadżetami są schowki pod dywanikami (znajdujące się przed przednimi fotelami) 5. Drzwi tylne otwierają się dość szeroko, dzięki temu załadunek juniora jest dość wygodny. 6. wg mnie wspomaganie kierownicy działa dobrze ciekawe czy nie jest tak samo awaryjne jak w P2 :-) PS. Auto jak zerknąłem w dowód jest z 2007 roku, pierwsza rejestracja 2008 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.