ZUBERTO Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 Mam zamiar zagazowac auto jak w tytule (euro 5, wiem o braku hydraulicznej regulacji zaworów). Jako, ze mam pod bokiem producenta STAGa, jako patriota postanowilem, ze zaloze instalke u nich. Dostalem 2 propozycje: 1. STAG 4 + hana 2000 2. STAG 300 premium + hana 2000 Reduktora nie pamietam, cos ich produkcji. Pytanie: Czy warto doplacic 400zl do 300 premium w porownaniu do 4? Brac ich reduktor czy uprzec sie na cos innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 Zysk z 300 premium ma tylko instalator. Dla Ciebie nie będzie różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 > Zysk z 300 premium ma tylko instalator. Dla Ciebie nie będzie różnicy. Hmm... czy aby na pewno ? Premium odczytuje ZTCW korekty kompa auta przez OBD. W ten sposob moze na biezaco korygowac swoje ustwienia. Przy nie Premium moze dojsc do sytuacji, ze LTFT przekroczy maksymalny dopuszczlny zakres na przyklad +-25% "Wpływ na skład mieszanki ma nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny (jak w innych sterownikach gazowych), ale jest on ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego." Przy Premium dostosowanie mieszanki jest bardziej precyzyjne w stosunku do oczekiwań komputera auta. Ma to na pewno przełozenie na moc i spalanie, a roznica w cenie nie jest az tak duza. Widze na allegro, do mojego elektronika ISA-2 kosztuje 830, a premium 860 zł. 30 zł roznicy. ISA-2 bym juz nie zakladał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 pytałeś w AC? pogadaj z Mirkiem Gryko w stagmag-u szosa baranowica 166 wiele lat byl kierownikiem warsztatu w ac,teraz prowadzi własny biznes, jest bardzo doświadczonym instalatorem może byc parę zł taniej a jakośc montazu na takim samym lub wyższym poziomie jak w ac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 > Przy nie Premium moze dojsc do sytuacji, ze LTFT przekroczy maksymalny dopuszczlny > zakres na przyklad +-25% Przy dobrze przeprowadzonej regulacji nie ma na to szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2012 > pytałeś w AC? > pogadaj z Mirkiem Gryko w stagmag-u szosa baranowica 166 > wiele lat byl kierownikiem warsztatu w ac,teraz prowadzi własny biznes, jest bardzo doświadczonym > instalatorem > może byc parę zł taniej a jakośc montazu na takim samym lub wyższym poziomie jak w ac W gre wchodzi tylko AC lub Gryko (robilem u niego poprzednie auto i znam jego historie w AC). Wstepnie zamawia 10% mniej, sprawa do przemyslenia, bo moze po pociagnieciu pewnych sznurkow wyjdzie na rowno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Zysk z 300 premium ma tylko instalator. Dla Ciebie nie będzie różnicy. Załozylem dzis Staga 300 Premium, parownik AC R01, wtryski Hana 2000. Troche drogo, 3200 + w gratisie 46l LPG. Pojezdzimy troche to zobaczymy, jak to bedzie z ta regulacja luzow zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 cena rzeczywiscie spora, ale same wtryski trzeba liczyć ok 400 zł drożej niż np reg fasty u Mirka czy w AC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > cena rzeczywiscie spora, ale same wtryski trzeba liczyć ok 400 zł drożej niż np reg fasty > u Mirka czy w AC? zdecydowalem sie dolozyc do AC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 >same wtryski trzeba liczyć ok 400 zł drożej niż np reg fasty No nie tak całkiem, bo szary człowiek całą listwę Hany może kupić za mniej niż 400 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > No nie tak całkiem, bo szary człowiek całą listwę Hany może kupić za mniej niż 400 zł. daj linka u jacusia widzę ponad 400, a ceny mają jedne z niższych w sieci http://allegro.pl/listwa-wtryskowa-pojedyncza-zestaw-hana-2000-4-cyl-i2787844324.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 Np. tu: Drypa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > Załozylem dzis Staga 300 Premium, parownik AC R01, wtryski Hana 2000. > Troche drogo, 3200 + w gratisie 46l LPG. > Pojezdzimy troche to zobaczymy, jak to bedzie z ta regulacja luzow zaworowych. drogo. ja ostatnio zakladalem taki sam zestaw do z14xe i wyszlo 2600 z wlewem pod klapke i faro. strojenie na drodze na korekty. co do luzow - radze kontrolowac - naprawa po wypaleniu jest kosztowna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > drogo. ja ostatnio zakladalem taki sam zestaw do z14xe i wyszlo 2600 z wlewem pod klapke i faro. > strojenie na drodze na korekty. > co do luzow - radze kontrolowac - naprawa po wypaleniu jest kosztowna Pewnie gdyby nie to, ze uparlem sie na warsztat firmowy AC to moglbym sie w jakims warsztacie deko zblizyc do tej ceny, oni nie sa specjalnie negocjacjami zainteresowanie, bo i tak maja klienteli mase. O wlewie pod klapke wogole rozmawiac nie chcieli, co to jest faro nie mam pojecia. Strojenie tez robili na drodze, zarowno po montazu jak i po 1kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > daj linka > u jacusia widzę ponad 400, a ceny mają jedne z niższych w sieci > http://allegro.pl/listwa-wtryskowa-pojedyncza-zestaw-hana-2000-4-cyl-i2787844324.html Jacuś w swoim sklepie internetowym sprzedaje Hana 2000 za 345 zł, także różnica do przykładowych Reg Fast jest 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Jacuś w swoim sklepie internetowym sprzedaje Hana 2000 za 345 zł, także różnica do przykładowych > Reg Fast jest 200 zł. wygląda na to że potaniały w linku do allegro jak wół było 425 zł moze za jakis czas u siebie wymienię regi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > pytałeś w AC? > pogadaj z Mirkiem Gryko w stagmag-u szosa baranowica 166 Chcialem zagazowac kolejny samochod, Astre H z Z14XEP. Instalka ta sama, STAG Premium, Hana, ich reduktor RC01 czy jakos tak. Cena identyczna, 3200 w AC (moze jeszcze cos da sie urwac) i STAG MAGU (cena sztywna). Klientow sobie widac nie podbieraja. Zaczynam sie zastanawiac nad innymi gazownikami. O Takadzie rozne rzeczy slyszalem, wiec moze jednak bulic i nie kombinowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > Zaczynam sie zastanawiac nad innymi gazownikami. > O Takadzie rozne rzeczy slyszalem, wiec moze jednak bulic i nie kombinowac? Daruj sobie innych gazowników bo potem wydasz na popraawianie. Zapomnij o strojeniu na drodze, zrobia autoadaptację i tyle. W AC powinienes dostac rabat 200zł za to ze montujesz 2 auto. Moim zdaniem tylko AC lub stag mag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > Cena identyczna, 3200 w AC (moze jeszcze cos da sie urwac) i STAG MAGU (cena sztywna). Cenią się z tym STAGiem. Teść do Astry H 1.4 zakładał BRC SQ24 w ASO Opla za 2900. Sami mu zaproponowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > Daruj sobie innych gazowników bo potem wydasz na popraawianie. > Zapomnij o strojeniu na drodze, zrobia autoadaptację i tyle. > W AC powinienes dostac rabat 200zł za to ze montujesz 2 auto. > Moim zdaniem tylko AC lub stag mag Dogadalem sie w AC, w srode montaz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > Dogadalem sie w AC, w srode montaz . jaka cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > jaka cena? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 pochwal się jak listwę zamontowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > pochwal się jak listwę zamontowali nie wiem czy bedzie sie czym chwalic jak odbiore i nie zapomne to cykne, z rozpedu nawet obie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > nie wiem czy bedzie sie czym chwalic Na pewno będzie U mnie w 1.4 TwinPort tak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Astra metoda "wypedałowania" wypluwa z siebie blad opisany jak nizej. Na zegarach nie swieci sie check, ani nic nie wskazuje o jakims problemie (tak jakby byl to blad nieaktywny/zapamietany. Serwis (instalka na gwarancji) juz dwa razy grzebal, stwierdzil, ze parownik "sie ukladal" w zwiazku z czym zmienilo sie cisnienie (jakos tak to okreslili, ze ustawienia sa OK, a zmiana cisnienia powodujaca blad to jednorazowy wyskok), wyregulowali ponownie na drodze, skasowali bledy i mialo byc OK. Z bledem jest jednak tak jak bylo. Podepne sie jeszcze prostym ELMem i zobacze co pokaze, podjade do Opla zobacze co powiedza. Ogolnie interesuje mnie czy cos spaprali, czy moze naturalnym jest ze ingerencja sterownika LPG moze cos takiego powodowac? W drugiej Astrze nie mam takich objawow, wiec podejrzewam, ze jednak cos nie gra. Podany kod ECN 000970 jest z reguły tożsamy z błędem P0009. Numer - Opis - Pochodzenie błędu P0009 - Engine Pos Sys Perf Bank2 - Zasilanie paliwem / powietrzem P0009 - Engine Position System Performance (Bank 2) - Zasilanie paliwem / powietrzem U0009 - CAN-Bus Node no Communication C-005 - Ogólne U0009 - High Speed CAN Communication Bus (-) shorted to Bus (+) - Ogólne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 to co na szybko znalazłem w necie http://www.obd-codes.com/p0009 na tyle co znam angielski to wychodzi na to, że jest to problem związany z rozrządem a nie z lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Astra metoda "wypedałowania" wypluwa z siebie blad opisany jak nizej. IMHO ECN0009 nie ma związku z LPG. Jedź do ASO niech sie podłączą z Techem. Opcom może chyba nie poradzić. W drugiej Astrze błędu nie ma bo 1.4 nie ma zmiennych faz rozrzadu. Ten bąd może mieć z tym związek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > IMHO ECN0009 nie ma związku z LPG. Jedź do ASO niech sie podłączą z Techem. Opcom może chyba nie > poradzić. W drugiej Astrze błędu nie ma bo 1.4 nie ma zmiennych faz rozrzadu. Ten bąd może > mieć z tym związek. Jak zawsze mam pecha, ze cos dzieje sie nie tak akurat jak ktos sie czegos innego dotyka w samochodzie. Bylem dzisiaj u swoich mechanikow (w ASO trzeba poczekac, a ja niecierpliwy jestem), jakis tam skaner Solus wyplul blad magistrali CAN, dal sie skasowac i narazie sie nie pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.