kravitz Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 Na złe wieści już za późno, ale w razie czego puszcze padło ze skarpy Co mnie czeka niedobrego z takim Mitsubishi jak na zdjęciach poniżej? Wiele się naczytałem na temat nieprzystosowania do LPG silnika 1.8 MIVEC. Przejechał ktoś tutaj na forum samochodem z takim silnikiem powiedzmy ze 100tyś km i sprawdzał luz zaworowy? Obojętnie czy na Pb czy LPG. Skrzynia CVT może sprawiać niemiłe serwisowe niespodzianki? Tutaj dopiszę trochę od siebie: jestem z działania takiej skrzyni bardzo zadowolony. Wręcz zaskoczony jak to działa Inne ciekawe kwiatki w tym modelu? Rdza? Zakupiłem wozidło niedawno 2010 i jeszcze na gwarancji Ciekawostki z użytkowania automatu. Zaraz po kupnie, autem wracała moja żona. Przejechała ze 250km sprawnie i na końcu podróży...wjechała autem w bramę Chciała zatrzymać auto przed bramą i wysiąść ją otworzyć. Puściła hamulec i auto zaczęło się toczyć. Żona spanikowana odruchowo szukała lewą nogą sprzęgła, żeby zaraz nacisnąć hamulec. Nie znalazła sprzęgła... Żeby nie było że z żoną coś nie teges. Ja pojeździłem Lancerem tydzień, i wróciłem do Punto (ręczna skrzynia). Odpalając Punto zrobiłem kangurka bo nie nacisnąłem sprzęgła. Do pierwszego skrzyżowania jechałem skokami, bo każde zdjęcie nogi z gazu kończyło się surowym hamowaniem silnikiem na I biegu. No i na tym pierwszym skrzyżowaniu zdusiłem silnik hamulcem Po około 500m wszystko wróciło do normy Człowiek przejechał z 0.5mln km manualem, a po tygodniu jazdy automatem zgłupiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 już pogoniłeś Alfę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > już pogoniłeś Alfę? Panie. Alfa w 1 dzień poszła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 Ja zawsze mówiłem, że CVT to skrzynia-miodzio I zawsze mnie irytowały "profffessjuunnalne testy redachtorów", gdzie jak jeden mąż krzyczeli, że np. "auto fajne, ale skrzynia do d.py bo wyje". No wyje... silnik, nie skrzynia, ale wyje... Wyje jak się nie umie jeździć z taką skrzynią! A tak - w zasadzie prawie każdą prędkość km/h da się jechać z każdą prędkością obrotową No chyba, że redachtur nie umie jeździć inaczej niż but w podłogę - to wyje. I ma wyć. Bo auto uważa, że skoro redachtur depnął do podłogi, to mamy uciekać, przyśpieszać na maksa. A że przyśpiecha na maksa jest zwykle w okolicach 6500 obr. czy jakoś tak... to ciszy nie ma. A ile to to ma przejechane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Gratulacje Niech się dobrze spisuje, i daje chociaż trochę radości której dawała alfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Gratulacje Mój ma póki co 55 kkm, odpukać nie działo się na razie absolutnie nic, zero jakichkolwiek awarii, nawet żarówki oryginalne. Minusem jest słaby lakier, ale rdzy na razie nigdzie nie ma. Luz zaworowy sprawdza się i reguluje po 90kkm. LPG nie mam, więc w tym temacie się nie wypowiem. Po 90kkm również wymienia się olej w CVT czy jakoś tak, na razie o tym nie myślę. Niektórzy radzą, by wymienić tam olej wcześniej, w okolicach 70 kkm, awarie CVT się zdarzają rzadko i podobno wyłącznie z winy użytkownika, zaniedbującego wymiany oleju właśnie. Sama bezstopniowa skrzynia wg mnie jest genialna, bardzo mi się podoba filozofia jej działania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > A tak - w zasadzie prawie każdą prędkość km/h da się jechać z każdą prędkością obrotową I to jest właśnie najlepsze Jak ktoś pyta "jakie masz obroty przy 100 km/h", to robią , kiedy mówię, że może być 2.000, 4.000, albo 6.500, zależy jak mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > Ja zawsze mówiłem, że CVT to skrzynia-miodzio I zawsze mnie irytowały "profffessjuunnalne testy > redachtorów", gdzie jak jeden mąż krzyczeli, że np. "auto fajne, ale skrzynia do d.py bo > wyje". No wyje... silnik, nie skrzynia, ale wyje... Dokładnie tak 48tyś km nalotu przy kupnie. Już ma prawie 50tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Jest jeden minus cvt - przy ruszaniu ze startu zatrzymanego, bodajże celem ochrony stalowego pasa napędzającego jest przez ok. 1 sekundę muł. Ale potem wystrzeliwuje do przodu, a i jak już auto jedzie to też nie dotyczy - błyskawiczna "redukcja" i... niby się nic nic dzieje, bo szarpnięć nie ma. Tylko jakoś wszystko szybko znika w lusterku wstecznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > Jest jeden minus cvt - przy ruszaniu ze startu zatrzymanego, bodajże celem ochrony stalowego pasa > napędzającego jest przez ok. 1 sekundę muł. > Ale potem wystrzeliwuje do przodu, a i jak już auto jedzie to też nie dotyczy - błyskawiczna > "redukcja" i... niby się nic nic dzieje, bo szarpnięć nie ma. > Tylko jakoś wszystko szybko znika w lusterku wstecznym. I stąd opinia niektórych, że "nie jedzie". Jedzie i to bardzo dobrze, tyle że robi to kulturalnie i bez szarpania, a dla niektórych musi być "kop w plecy", żeby zauważyli, ze samochód przyspiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > Tylko jakoś wszystko szybko znika w lusterku wstecznym. Nadal mam to uczucie że auto przyśpiesza słabo. Nic się nie dzieje, ale to ja jadę pierwszy a reszta została za mną Bardzo sobie cenię te niskie obroty. Silnik benzynowy, a po mieście wskazówka oscyluje wokół 1500obr/min, najczęściej nawet poniżej tych obrotów Cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Nadal mam to uczucie że auto przyśpiesza słabo. Nic się nie dzieje, ale to ja jadę pierwszy a > reszta została za mną > Bardzo sobie cenię te niskie obroty. Silnik benzynowy, a po mieście wskazówka oscyluje wokół > 1500obr/min, najczęściej nawet poniżej tych obrotów Cisza Jak spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > I stąd opinia niektórych, że "nie jedzie". Jedzie i to bardzo dobrze, tyle że robi to kulturalnie i > bez szarpania, a dla niektórych musi być "kop w plecy", żeby zauważyli, ze samochód > przyspiesza sa juz lansery z cvt i przebiegami ponad 200kkm jak z traloscia skrzyni i jakie sa interwaly jej przegladow (olej/filtry/itp) ile kosztuje ew. jej naparwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > sa juz lansery z cvt i przebiegami ponad 200kkm > jak z traloscia skrzyni i jakie sa interwaly jej przegladow (olej/filtry/itp) Osobiście nie znam nikogo takiego, ale z na forach owszem. Przeglądy CVT są co 90 kkm, zalecają robić co 70 kkm. Trzeba bardzo uważać na chłodnicę skrzyni i ją czyścić. Zabrudzona chłodnica powoduje przegrzanie układu. > ile kosztuje ew. jej naparwa U nas nikt tego nie naprawia, tylko wymiana. Psuje się rzadko, nie znam ani realnie ani wirtualnie nikogo, komu się popsuła ale jednak "ktoś coś słyszał". Bardzo dużo Lancerów z CVT jeździ w Rosji (bardzo popularny tam samochód), tam jest prawdziwa kopalnia wiedzy. I z tego co tam da się wyczytać, awarie CVT wynikają właśnie z braku wymiany oleju albo zapchanej chłodnicy skrzyni. W razie awarii nawet tam cięzko o naprawę - raczej wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Osobiście nie znam nikogo takiego, ale z na forach owszem. Przeglądy CVT są co 90 kkm, zalecają > robić co 70 kkm. Trzeba bardzo uważać na chłodnicę skrzyni i ją czyścić. Zabrudzona chłodnica > powoduje przegrzanie układu. > U nas nikt tego nie naprawia, tylko wymiana. Psuje się rzadko, nie znam ani realnie ani wirtualnie > nikogo, komu się popsuła ale jednak "ktoś coś słyszał". Bardzo dużo Lancerów z CVT jeździ w > Rosji (bardzo popularny tam samochód), tam jest prawdziwa kopalnia wiedzy. I z tego co tam da > się wyczytać, awarie CVT wynikają właśnie z braku wymiany oleju albo zapchanej chłodnicy > skrzyni. W razie awarii nawet tam cięzko o naprawę - raczej wymiana. dzieki za info pytam bo mysle o kolejnym aucie wlasnie z CVT (co prawda subaru, ale tez nie ma info o awariach tych skrzyn) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Jak spalanie? Z pierwszego baku wyszło 7,7/100, większość to była trasa. Po mieście mam spalanie oscylujące w okolicach dyszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Z pierwszego baku wyszło 7,7/100, większość to była trasa. Po mieście mam spalanie oscylujące w > okolicach dyszki Na trasie da się zejść do 6.1, raz miałem takie spalanie jadąc do Warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Na trasie da się zejść do 6.1, raz miałem takie spalanie jadąc do Warszawy Na bank się da Jak jechałem odcinkiem A2, tym ze zwężeniem, to średnie spalanie już mi pokazywało 6.5/100 Czy ten wskaźnik średniego spalania ma jakieś ograniczenie odgórne? Zaraz po odpaleniu, przejechaniu krótkiego odcinka (200m) i czekaniu na możliwość włączenia się do drogi głównej, widzę wskazania w stylu 70l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Czy ten wskaźnik średniego spalania ma jakieś ograniczenie odgórne? Nie ma > Zaraz po odpaleniu, > przejechaniu krótkiego odcinka (200m) i czekaniu na możliwość włączenia się do drogi głównej, > widzę wskazania w stylu 70l/100km A to jest "bug" wielu samochodów made in Japan. Podczas postoju nie przełącza się w tryb l/h, tylko nadal wylicza spalanie na 100, co przy prędkości 0 = nieskończoność. Przez to zazwyczaj komputer zawyża spalanie podczas krótkich tras albo podczas jazdy mocno "korkowej". Robiąc "trasy" po 3 km komp pokaże spalanie w okolicach 30/100, co jest oczywiście bzdurą. Realnie podczas normalnej jazdy miejskiej spalanie jest w granicach 10 (zimą i podczas korków 11-12), nie patrz na komputer, patrz po tym, jak tankujesz Na trasie komputer całkiem precyzyjnie wylicza zużycie, w mieście niestety nie (zawyża). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 U mnie ma odgórne ograniczenie - 99,9 l/100 km Z tym bugiem to koledzy mają rację - europejczyk wtedy zmienia wskazanie na np. 0,5-1,2 l/h (w zal. od auta i włączonych obciążeń). Ta wymiana oleju zwykle jest kosmicznie droga, bo olej kosmicznie drogi - ale absolutnie nie warto szukać tańszego, bo można ponoć zarżnąć skrzynię (coś ok. 1kPLN czy jakoś tak, nie pamiętam). Z tym że nie wiem ile aktualnie u Mitsu - mówię o innych japońcach z cvt. Co do innych - u Toyki najnowsze cvt mają niewymienialny olej w cvt. Ale tylko najnowsze roczniki. Czy to dobrze czy źle - nie wiem. Czas pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Co mnie czeka niedobrego z takim Mitsubishi jak na zdjęciach poniżej? Lakier będziesz miał porysowany, także własnymi paznokciami. Tarcze hamulcowe mogą się dość szybko pokrzywić. Plastiki w środku łatwo porysować. Zaślepki mocowań bagażnika dachowego mogą odpaść. W sumie nic poważnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Lakier będziesz miał porysowany, także własnymi paznokciami. Już zarysowałem >Tarcze hamulcowe mogą się dość szybko > pokrzywić. Doświadczyłeś tego? Wydają się faktycznie deko małe do tego auta. Ale ja się może nie znam >Plastiki w środku łatwo porysować. No plastik na taki właśnie wygląda. Ja staram się nie dotykać Z ciekawości. Nie robią się przetarcia na podłokietniku? Materiał na tym udogodnieniu wygląda jakby był łatwo ścieralny >Zaślepki mocowań bagażnika dachowego mogą > odpaść. Jak to odpaść? Tak same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Co do tarcz, to nie patrz na wielkość - choć faktycznie japońce mają taką tendencję, że wielkość tarcz jest dobrana tak, że tarcze z auta klasy C super byłyby w klasie B, D -> C itd. Ale sama wielkość tarcz jakości nie czyni - wszystko zależy jakiej jakości tarcze: te małe dobrej jakości są lepsze niż duże marnej jakości. Jakość człowieku, jakość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Jakość człowieku, jakość... Jakość to ja czułem na czterech tłoczkach Brembo i tarczach 330mm w Alfie A tutaj to jest....mała tarcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Doświadczyłeś tego? Tak, wymieniałem przód po ok. 28 tys. km. Teraz mam tarcze i klocki TRW, zobaczymy ile wytrzymają. Fakt, że jeżdżę głównie w mieście i raczej dynamicznie... > Wydają się faktycznie deko małe do tego auta. Ale ja się może nie znam Też odnoszę takie wrażenie. Jeśli ten komplet pokrzywi mi się równie szybko rozważę przekładkę z Outlandera. > Z ciekawości. Nie robią się przetarcia na podłokietniku? Materiał na tym udogodnieniu wygląda jakby > był łatwo ścieralny Nie jestem w stanie oprzeć łokcia na tym podłokietniku, więc się nie ściera Ergonomia miejscami kuleje w Lancerze... > Jak to odpaść? Tak same? Może cena ponad sto zł w ASO im pomagała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Lancer za Alfe? Daj Pan spokój. Gdyby to było Evo to bym zrozumiał Cóż skoro taka decyzja, to niech się dobrze sprawuje Co do CVT to bardzo sprytne rozwiązanie - miałem takie w Punto, bardzo sobie chwaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 W Punto? A w którym Punto montowali CVT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > W Punto? > A w którym Punto montowali CVT? Chyba w P2 było Widziałem P2 Sporting z automatem i to chyba było CVT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Chyba w P2 było > Widziałem P2 Sporting z automatem i to chyba było CVT Z automatem były takie, ale z CVT, to... pierwszy raz słyszę. Czy ja czegoś nie wiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Czy ja czegoś nie wiem? a co? aż tak trudno Ci się pogodzić z tą myślą? https://www.google.pl/search?num=50&...c.1.ESs1cPpS86Q Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > a co? aż tak trudno Ci się pogodzić z tą myślą? > https://www.google.pl/search?num=50&...c.1.ESs1cPpS86Q No to chyba dobrze mi się wydawało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > W Punto? > A w którym Punto montowali CVT? W Punto I i w Punto II - samhain miał akurat Mk. II. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > W Punto? > A w którym Punto montowali CVT? Nie martw się, takie same oczy robili panowie w ASO jak wjeżdżałem Punto mkII Sporting Speedgear to się nazywało i nikt tego nie kupował bo wychodziło po delikatnym doposażeniu drożej niż HGT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > No to chyba dobrze mi się wydawało Ano dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Nietrudno, ale nie wiedziałem - może dlatego, że się nie interesowałem akurat Punto akurat z CVT. A kto to produkował tę skrzynię: sam Fiat czy jakiś inny producent samochodów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Padła żarówka z tyłu Już szukać skarpy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Padła żarówka z tyłu > Już szukać skarpy? Zaczyna sie To pewnie uszkodzony alternatora spowodował przepięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Zaczyna sie To pewnie uszkodzony alternatora spowodował przepięcie Może tak być. Jechać na serwis? Czy to podpada pod naprawę gwarancyjną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Może tak być. > Jechać na serwis? > Czy to podpada pod naprawę gwarancyjną? Myślę ze raczej nie P.S. Nie narzekaj Rozmawiałem wczoraj z sąsiadką ktora ma Jaguara XJ-R. Jako ze od kilku dni jeździ Infiniti G35, to zapytałem sie co sie stało. I zaczęła sie litania problemów. Obecnie poszedł amortyzator, oczywiście XJR ma specjalne = wymiana dwóch to $8K. Ale mówi ze ten grat w naprawach kosztuje jak średnio $12K rocznie - stale coś sie w nim psuje. Samochod ma chyba 6 lat i 90 tysięcy mil przejechane. Tak to jest kupić sobie europejski pojazd. Więc ciesz sie z Japończyków w którym spalona żarówka to największy problem z jakim sie spotkasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Myślę ze raczej nie > P.S. Nie narzekaj Rozmawiałem wczoraj z sąsiadką ktora ma Jaguara XJ-R. (..) >Tak to jest kupić sobie europejski pojazd. Jaguar to nie europejski pojazd, tylko brytyjski. Ci z UK taki podział uważają W dotatku ten pojazd prawdopodobnie jest na amerykańskich częściach (Ford) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Ouuu yeah Auto odebrane z zatrucia podtlenkiem smrotanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Ouuu yeah > Auto odebrane z zatrucia podtlenkiem smrotanu A jak teraz będziesz odkręcał wlew paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > A jak teraz będziesz odkręcał wlew paliwa? Cholera nie pomyślałem To coś do tankowania gazu, to nakrętka na właściwy wlew w wersji mini Jest w takim miejscu, że nie trzeba tego zdejmować aby zamknąć klapkę. Jednak należy to odkręcić jak się chce zdjąć korek do benzyny...........raz na 3-4 miesiące W Punto pod klapką jest więcej miejsca, więc tam takich cudów nie trzeba było urządzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > ...........raz na 3-4 miesiące optymista chyba ze zalejesz do pelna noPB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > optymista > chyba ze zalejesz do pelna noPB A dlaczego mam nie zalewać do pełna? Zawsze tak robię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > A dlaczego mam nie zalewać do pełna? Zawsze tak robię Ile Ci to Mitsu palilo noPB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > Ile Ci to Mitsu palilo noPB? Średnio z dychę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > A dlaczego mam nie zalewać do pełna? Zawsze tak robię bak w lancerze ile ma 50l ? dolicz +100kg na pełno to juz robi roznice w spalaniu i przyspieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > Ouuu yeah > Auto odebrane z zatrucia podtlenkiem smrotanu Na ten silnik to jedyna opcja Przy autostradowych prędkościach (kursy Wawa-Łodź) wychodziło 12-13 litrów, po mieście jak spokojnie jeździć to 10-11. W wolnej trasie nawet ciut mniej. Mowa o manualu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > Średnio z dychę To sporawo... Chyba, ze wiekszosc przebiegu robisz po miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.