blue_impuls Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Tak mnie naszło na powrót do KJSów. Dawno temu śmigało się kaszlakami a teraz Budżet powiedzmy do 8kPLN, co wybrać: - e30 - SC 1.1/1.2 - Poldek 1.4 - Sunny/Almera 2.0 - Lanos 1.6 Starty wyłącznie rozrywkowo. Który z podanych będzie najbardziej wytrzymały, z dostępnymi częściami i podatny na drobne mody? Sunny ma swój klimat ale jak teraz z dostępnością części? E30 to wiadomo - części wszędzie do kupienia Poldek? Stare dobre czasy - można się pobawić i samemu zdłubać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 E30 lub E36 chyba najrozsądniej. Najwięcej za najmniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > E30 lub E36 chyba najrozsądniej. > Najwięcej za najmniej Mam nawet na oku E30 ciekawe ale rozważam też inne, mniej oklepane, opcje. Korci mnie Sunny GTI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Tak mnie naszło na powrót do KJSów. Dawno temu śmigało się kaszlakami a teraz > Budżet powiedzmy do 8kPLN, co wybrać: > - e30 > - SC 1.1/1.2 > - Poldek 1.4 > - Sunny/Almera 2.0 > - Lanos 1.6 > Starty wyłącznie rozrywkowo. Który z podanych będzie najbardziej wytrzymały, z dostępnymi częściami > i podatny na drobne mody? > Sunny ma swój klimat ale jak teraz z dostępnością części? E30 to wiadomo - części wszędzie do > kupienia Poldek? Stare dobre czasy - można się pobawić i samemu zdłubać. W przypadku BMW to za taka kwote kupisz raczej gole. Nie ma sensu budowac, bo trzeba miec drugie albo i trzecie 8k. Wolalbym kupic zrobione, za nieco wiecej niz przewidziales w dyskusji. Ja juz podwoilem wartosc swojej, a dopiero wjezdzaja fotele, nie ma klatki i masy innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > W przypadku BMW to za taka kwote kupisz raczej gole. > Nie ma sensu budowac, bo trzeba miec drugie albo i trzecie 8k. > Wolalbym kupic zrobione, za nieco wiecej niz przewidziales w dyskusji. > Ja juz podwoilem wartosc swojej, a dopiero wjezdzaja fotele, nie ma klatki i masy innych. E30 i SC pojawiają się zrobione i jeżdżone w kajtkach. Pozostałe propozycje nie i na pewno nie będę budował profi rajdówki tylko starą szkołą zawiecha, heble i płyta pod spód. To do zabawy ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Mam nawet na oku E30 ciekawe ale rozważam też inne, mniej oklepane, opcje. Korci mnie Sunny GTI Chcesz jezdzic i sie scigac, kup BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chuchras Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Civic 4 gen. auto kupisz za 1,5-2k , za reszte ogarniesz jako-tako. wszystkie części dostępne bez problemów, normalne eksploatacyjne i tuningowe również. Lepiej kupic cos popularnego by później nie bujać się z poszukiwaniem części jak ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Civic 4 gen. > auto kupisz za 1,5-2k , W promieniu 25km ode mnie nie ma civica za takie pieniądze. Kosztują od 5k i to z silnikiem 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 coś z silnikiem M42 lub M44. I nieważne co to będzie edit: dzwoń i bierz póki ktoś nie wyprzedzi. link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > W promieniu 25km ode mnie nie ma civica za takie pieniądze. Kosztują od 5k i to z silnikiem 1.4 a na Wolę masz daleko? Bo ten IS tam akurat chyba stacjonuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > a na Wolę masz daleko? Bo ten IS tam akurat chyba stacjonuje Pracuję na Woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > edit: > dzwoń i bierz póki ktoś nie wyprzedzi. > link Widziałem to ogloszenie jak i to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > coś z silnikiem M42 lub M44. > I nieważne co to będzie > edit: > dzwoń i bierz póki ktoś nie wyprzedzi. > link Bralbym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Bralbym. A znamy bliżej czy tylko z allegro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Widziałem to ogloszenie jak i to zły silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > A znamy bliżej czy tylko z allegro? Osobiscie nie znam ale sa tam graty, ktore o ile sprawne, np. most 4,45 ze szpera, nie sa tanie. Do tego B6, fotel, poliuretan. To wszystko kupowalem do swojego i wyszla podobna kwota, jak za cale te auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Osobiscie nie znam ale sa tam graty, ktore o ile sprawne, np. most 4,45 ze szpera, nie sa tanie. > Do tego B6, fotel, poliuretan. To wszystko kupowalem do swojego i wyszla podobna kwota, jak za cale > te auto. OK graty to widzę. Jak już pisałem nie chcę profi rajdówy budować tylko kupić zabawkę do pojeżdżenia. Już nie te lata na ładowanie worka złota w zabawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > OK graty to widzę. Jak już pisałem nie chcę profi rajdówy budować tylko kupić zabawkę do > pojeżdżenia. Już nie te lata na ładowanie worka złota w zabawki tu już ktoś ten worek wrzucił. i to bardzo sensownie rozsypał ja ci mówię dzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > OK graty to widzę. Jak już pisałem nie chcę profi rajdówy budować tylko kupić zabawkę do > pojeżdżenia. Już nie te lata na ładowanie worka złota w zabawki A ja nie o profi mowie, tylko jakims tam minimum. Rowniez chcialem, zeby seria mi wystarczyla... Nie ma co gadac, dokladnie go sobie pomacaj i decyduj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > OK graty to widzę. Jak już pisałem nie chcę profi rajdówy budować tylko kupić zabawkę do > pojeżdżenia. Już nie te lata na ładowanie worka złota w zabawki ten czarny wyglada rozsądnie i cena ok. tak naprawdę jest wszystko czego potrzebujesz,chyba nawet ma płyte pod silnikiem.ja bym go zobaczył. jedyne czego brakuje to kilku kompletów kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 swift albo subaru justy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Nawet bym się nie zastanawial tylko brał takiego Puga 106 S16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Tak mnie naszło na powrót do KJSów. Dawno temu śmigało się kaszlakami a teraz > Budżet powiedzmy do 8kPLN, co wybrać: > - e30 > - SC 1.1/1.2 > - Poldek 1.4 > - Sunny/Almera 2.0 > - Lanos 1.6 > Starty wyłącznie rozrywkowo. Który z podanych będzie najbardziej wytrzymały, z dostępnymi częściami > i podatny na drobne mody? > Sunny ma swój klimat ale jak teraz z dostępnością części? E30 to wiadomo - części wszędzie do > kupienia Poldek? Stare dobre czasy - można się pobawić i samemu zdłubać. za 8 kupisz biedne saxo / 106 lub crxa - auta do wygrywania klasy 3, lub poszukaj stoi za 9ke sej z krótkim i szperą gotowy do kjs. Polecam rajdy.hoga.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > za 8 kupisz biedne saxo / 106 lub crxa - auta do wygrywania klasy 3, lub poszukaj stoi za 9ke sej z > krótkim i szperą gotowy do kjs. Polecam rajdy.hoga.pl E30 bedzie dwa razy tańsza w utrzymaniu niż sc czy 106. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > E30 bedzie dwa razy tańsza w utrzymaniu niż sc czy 106. Naprawdę wierzysz to co piszesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > E30 bedzie dwa razy tańsza w utrzymaniu niż sc czy 106. ale bmw znajdź zdrowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Naprawdę wierzysz to co piszesz ? ja to wiem:) krótka skrzynia: sc od 1.5tys-jeden sezon bmw od 150zł-niezniszczalna szpera sc-nie znam aktualnej ceny ale pewnie ok 2tys-ciagłe rewizje i regulacje-trudnodostepna bmw-1000zł-raz na całe życie-dostepna na kazdym złomie. sc-wieczny problem z dostepnością opon sportowych-rozmiar bmw- do wyboru do koloru sc-musisz dłubać w silniku bo inaczej nie jedzie-2000zł( bez fajerwerków) bmw-seryjny motor+krótka skrzynia(200zł)+krótki dyfer=7.5s/100kmh bmw wiecej pali. zawieszenie i hamulce cenowo podobnie w obu przypadkach. sc-łatwiej znaleźć zdrową baze do budowy miałem dwa sc do kjs od 3 lat mam e30 i naprawdę jest o polowe taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > ale bmw znajdź zdrowe zgadza sie,jest to problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Mówimy o aucie do KJS a nie do Mistrzostw Świata :D Skrzynia do seja kosztuje 300-400 - sportingowa Szpera nie wiem - do KJS wg mnie zbędna Opony hm.. zawsze śmigałem na zwykłych oponach moze dla tego nie jest to dla mnie argumentem. Sc 1.2 75Km jakoś jedzie. Wiadomo ze wolniejsze od BMW ale przeciez to dwie klasy pojemnościowe nizej wiec niema co porównywać. Uwazam że NOWE części eksploatacyjne są sporo niższe. Wiadomo używek na szrotach pełno do BMW i jest spory wybór. Przykład. Klocki Ferodo DS 2500 Fiat - 230zł - BMW 380zł tarcze Brembo MAX - SC - 82zł - BMW - (zwykłe nie max) 120zł (ate nacinane 135zł). BMW jest super opcja ale wg mnie koszt utrzymania będzie jednak wyższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Polonez 1.4 + zaspawać most Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Pozostaje kwestia czy chcesz jezdzic, czy czasem cos wygrac. Klasa sejow jest tak obstawiona, ze sportingowa skrzynia jest za dluga, 1.2 seria slaba, a bez szpery ciezko - ale nie niemozliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Astra GSI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Mówimy o aucie do KJS a nie do Mistrzostw Świata :D > Skrzynia do seja kosztuje 300-400 - sportingowa > Szpera nie wiem - do KJS wg mnie zbędna > Opony hm.. zawsze śmigałem na zwykłych oponach moze dla tego nie jest to dla mnie argumentem. > Sc 1.2 75Km jakoś jedzie. Wiadomo ze wolniejsze od BMW ale przeciez to dwie klasy pojemnościowe > nizej wiec niema co porównywać. > Uwazam że NOWE części eksploatacyjne są sporo niższe. Wiadomo używek na szrotach pełno do BMW i > jest spory wybór. > Przykład. Klocki Ferodo DS 2500 Fiat - 230zł - BMW 380zł > tarcze Brembo MAX - SC - 82zł - BMW - (zwykłe nie max) 120zł (ate nacinane 135zł). > BMW jest super opcja ale wg mnie koszt utrzymania będzie jednak wyższy. Miałem seja do KJS, miałem E30 318is... w seju ciagle coś... w BMW... lejesz, sprawdzasz, upalasz. Tylko BMW za te pieniadze da tak dużo frajdy a odpowiedniu ustawione jest bardzo, bardzo szybkim sprzetem. W wielu sytuacjach seryjne E30 318is było szybsze od mojej seryjnej Subarki a koszty utrzymania to tylko ułamek utrzymania Imprezy. Brać BMW i matadorzyć do upadłego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Miałem seja do KJS, miałem E30 318is... w seju ciagle coś... w BMW... lejesz, sprawdzasz, upalasz. > Tylko BMW za te pieniadze da tak dużo frajdy a odpowiedniu ustawione jest bardzo, bardzo szybkim > sprzetem. > W wielu sytuacjach seryjne E30 318is było szybsze od mojej seryjnej Subarki a koszty utrzymania to > tylko ułamek utrzymania Imprezy. > Brać BMW i matadorzyć do upadłego zgadza sie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > zgadza sie:) tyle że zdrowe E30 iS w tych pieniądzach może być cieżko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > tyle że zdrowe E30 iS w tych pieniądzach może być cieżko to czarne podane przez Koyota wyglada zdrowo i jest blisko więc mozna obejrzec. ze wstepnych ustaleń wynika ,ze ma to ktos kto już jakis czas ise bawi w "sport' raczej fura bez zbednego drutowania. wiec ogladac i upalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Mówimy o aucie do KJS a nie do Mistrzostw Świata :D chyba żartujesz... Bilstein B6, krótka skrzynia, szpera, płyta pod silnikiem. To jest właściwie pakiet startowy bez którego to nie będzie zabawa tylko walka z samochodem. > Skrzynia do seja kosztuje 300-400 - sportingowa minimum do seja to skrzynia z palio żeby to się zbierało jako tako. Właściwie teraz standardem jest 6 biegów. > Szpera nie wiem - do KJS wg mnie zbędna w seju można odpuścić na upartego. > Opony hm.. zawsze śmigałem na zwykłych oponach moze dla tego nie jest to dla mnie argumentem. ile lat temu to było? > Sc 1.2 75Km jakoś jedzie. Wiadomo ze wolniejsze od BMW ale przeciez to dwie klasy pojemnościowe > nizej wiec niema co porównywać. ile kosztuje swap takiego silnika? "jakoś jedzie"? w serii? Chcesz stanąć ze swiftem gti w jednej klasie i próbować go ugryźć? > Uwazam że NOWE części eksploatacyjne są sporo niższe. Wiadomo używek na szrotach pełno do BMW i > jest spory wybór. > Przykład. Klocki Ferodo DS 2500 Fiat - 230zł - BMW 380zł jaka to jest różnica? żadna. Poza tym klocki w seju wystarczają (nie wiedzieć czemu) na bardzo krótko. > tarcze Brembo MAX - SC - 82zł - BMW - (zwykłe nie max) 120zł (ate nacinane 135zł). > BMW jest super opcja ale wg mnie koszt utrzymania będzie jednak wyższy. pamiętaj, że rozmawiasz z człowiekiem, który ZAJEŹDZIŁ w KJS dwa seje i teraz od trzech lat ma E30. W seicento zawsze było coś nie tak. A to się podłużnice zaczęły rozjeżdżać, a to światła same z siebie wypadały, a to akumulator pękał a to alternator padł bo nie wytrzymywał kręcenia ponad 7000 obr, a to skrzynia się posypała (temat rzeka, skrzynia w seju jest wystrugana z marchewki, synchronizatory są z gównolitu), dochodzą jeszcze ciągłe problemy z hamulcami. A samochód nie daje ŻADNEJ frajdy z jazdy. Już zwłaszcza w serii tak jak ty to proponujesz. Sam mam beemkę E36 i upalam. Tego się nie da zepsuć jeśli w coś mocno nie przywalisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Astra GSI? Niezły pomysł. mnóstwo gratów sportowych (nie tuningowych tylko sportowych), dobry rozmiar kół (195/50/15 dostępne na każdej wulkanizacji) Drogi w utrzymaniu napęd (półosie i skrzynia). Ciężko znaleźć dobry egzemplarz. Ale... to właściwie w każdym aucie za takie pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Pozostaje kwestia czy chcesz jezdzic, czy czasem cos wygrac. > Klasa sejow jest tak obstawiona, ze sportingowa skrzynia jest za dluga, 1.2 seria slaba, a bez > szpery ciezko - ale nie niemozliwie W Warszawie klasa 4 też jest mocno obstawiona. I co ciekawe jeździ bardzo dużo beemek IS. WIęc jest się z kim łapać. Większość tych beemek jest przygotowana podobnie więc robi się swego rodzaju puchar Kolejną (bardzo ważną sprawą) są ludzie którzy jeżdżą beemkami. Nie ma takiego napinania się jak w niższych klasach, ludzie sobie pomagają i zawsze jest z kim pogadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > swift albo subaru justy? niestety to jest dość egzotyczny sprzęt i ciężko do niego znaleźć sportowe zamienniki części. Bardzo trudno to przygotować tak żeby wytrzymało upalanie. poza tym: kornik lubi chrupać te sprzęty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Tak mnie naszło na powrót do KJSów. Dawno temu śmigało się kaszlakami a teraz > Budżet powiedzmy do 8kPLN, co wybrać: > - e30 znajdziesz zdrowe, pojezdzisz > - SC 1.1/1.2 nie mialem, jezdzilek okazyjnie, dla mnie za male > - Poldek 1.4 jak ktos lubi > - Sunny/Almera 2.0 korozja, zjada je niemilosiernie, jesli znajdziesz zdrowe to posmigasz, nawt 1.6 daje rade tylko koszty moga byc wyzsze niz inne bardziej popularne sprzety > - Lanos 1.6 troche trzeba wlozyc na poczatek w prowadzenie sie auta, myslalem nad tym sprzetem osobiscie ale wybralem tansze rozwiazanie > Starty wyłącznie rozrywkowo. Który z podanych będzie najbardziej wytrzymały, z dostępnymi częściami > i podatny na drobne mody? > Sunny ma swój klimat ale jak teraz z dostępnością części? E30 to wiadomo - części wszędzie do > kupienia Poldek? Stare dobre czasy - można się pobawić i samemu zdłubać. w 2011 i 2012 zbudowalismy 3 auta 1. peugeot 106, kupiony za 1kpln , wada jego byl lakier i uszczelniacze zaworowe. po zrobieniu glowicy auto jezdzilo przyjemni (1.6 8v) pozniej poszlo z gorki, kupiony anglik saxo vts, wszystko przelozone do puga wiele czesci udalo sie odsprzedac i calosc wyszla na prawde po taniosci. a120km w aucie co wazy 760 kg robi przyjemna robote filmiki na youtube jakbys chcial ogladnac pozniej byl dzwon i dwa dni pozniej kupiony pug 1.4 w bogatej wersji ze skora itd wszystko przelozone do nowego, seryjne graty sprzedane i znow wyszlo na + duzo czesci do sportu, krotka skrzynia to np 400 zl , opony 14" starcza, auto do wygrywania klasy tymczasem zakup golfa II za 400 zl silnik 1.6 8v sie go zrobilo na 100km/140nm i do zabawy tez wystarczy jak narazie czesci w kazdym kacie leza na kazdym zlomie/sklepie jak braknie powera to rozne sciezki mozna wybrac od glowice 8v xflow z itb, przez zrobienie z 16v na bloku 1.6 po swap a 1.8/2.0 czy co kto tam woli filmy na youtube jak taki golfik smiga tez jest aha no i te 8 kpl to pewnie wyszlo na te wszystkie 2 samochody w sumie co bys nie wybral, polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Nawet bym się nie zastanawial tylko brał takiego Puga 106 S16. fajne, małe, lekkie zwinne, szybkie. Jeśli ktoś lubi FWD i nie boi się dość agresywnie jeździć to ładna zabaweczka. Skrzynia się sypie ale wystarczy zamówić taką na podwójnych synchro i dzida! Potem już tylko zostaje negocjacja rabatu na regenerację tylnej belki Nawet człowiek ode mnie ze wsi robi takie patenty... i to w sumie jest chyba jednym z lepszych w PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Polonez 1.4 + zaspawać most i 13s do setki... i zawieszenie rodem z wozu drabiniastego... Polonez to (mimo mojej wielkiej sympatii) ślepa uliczka w sporcie amatorskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > W wielu sytuacjach seryjne E30 318is było szybsze od mojej seryjnej Subarki a koszty utrzymania to > tylko ułamek utrzymania Imprezy. co to za subarka jeśli można wiedzieć? Rozumiem, że to był ciasny, przyczepny tor? Jeśli tak to się zgadzam. BMW jest piekielnie szybkie na przyczepnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > i 13s do setki... > i zawieszenie rodem z wozu drabiniastego... > Polonez to (mimo mojej wielkiej sympatii) ślepa uliczka w sporcie amatorskim. ale ile zabawy - i kibice się cieszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Tak mnie naszło na powrót do KJSów. Dawno temu śmigało się kaszlakami a teraz > Budżet powiedzmy do 8kPLN, co wybrać: > - e30 > - SC 1.1/1.2 Musisz sobie odpowiedzieć na zajebiście ważne pytanie Czy masz na to czas? Jak nie masz, to weź kup co łatwo sprzedać, jest tanie OC i nie zajmuje dużo miejsca na parkingu, bo będzie głównie stać Ja sobie kiedyś odpowiedziałem na to pytanie i kupiłem jako tako przygotowane SC. Byłem bardzo zadowolony 1.2 16V, skrzynia 6, zawias raczej torowy niż do KJS, hamulce z Punto GT i fotele z Poldka Inter Groclin. Ja swoim SC zaliczyłem o ile pamiętam 2 KJS i z 10 rallysprintów. Raz wymieniałem wahacz, ale uszkodził się akurat nie na takiej imprezie Wahacz uzywany = 50PLN Archiwalny przejazd w archiwalnym miejscu Jak odpowiesz sobie: "tak, mam od cholery czasu, każdy weekend mogę upalać do woli", to zastanów się nad BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > co to za subarka jeśli można wiedzieć? > Rozumiem, że to był ciasny, przyczepny tor? Jeśli tak to się zgadzam. BMW jest piekielnie szybkie > na przyczepnym. GT-ek Tak, bardzo ciasny tor kartingowy, zanim turbo załadowało trzeba już było hamować. Tam gdzie ciasno, "wolno" i przyczepnie tam BMW ma przewage. Natomiast doinwestowany is+dobra wkładka... cuda na kiju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > GT-ek Jeśli seria to się nie dziwię. To auto nie skręca. > Tak, bardzo ciasny tor kartingowy, zanim turbo załadowało trzeba już było hamować. Tam gdzie > ciasno, "wolno" i przyczepnie tam BMW ma przewage. fakt > Natomiast doinwestowany is+dobra wkładka... cuda na kiju. a to w każdym samochodzie tak jest. BMW ma taką przewagę, że nawet średnio doinwestowany+dobra wkładka już mogą być cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Jeśli seria to się nie dziwię. To auto nie skręca. Skręca, skręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Skręca, skręca 1. nie wmówisz mi, że to taka "seria dziewica" 2. udowodniłeś to co napisałem: podsterowność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.